Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Очікувана вартість
583 394,60 UAH
UA-2017-11-16-003138-a 6d6e41a87c9545d1ae4eb34727f98aaa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Плахотник

+380567136316 odkb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня ДОР
Код ЄДРПОУ: 04543536
Місцезнаходження: 49100, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. Космічна, 13
Контактна особа: Ірина Плахотник
+380567136316
odkb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2017 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2017 17:00
Очікувана вартість: 583 394,60 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Лот №1 - ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Розхідні матеріали медичного призначення)
Лот №2 - ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Комплекти для анастезії)
Лот №3 - ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Пристрої для переливання)
Лот №4 - ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Шприці)

Тендерна документація

22 листопада 2017 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2017 12:42
Проект договору лот№1.docx
22 листопада 2017 12:42
ТД зі змінами.doc
22 листопада 2017 12:42
Проект договору лот№2.docx
22 листопада 2017 12:42
Проект договору лот№3.docx
22 листопада 2017 12:42
перелік змін.pdf
22 листопада 2017 12:42
оголошення зі змінами.doc
22 листопада 2017 12:42
Проект договору лот№4.docx
22 листопада 2017 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2017 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2017 12:42
Проект договору лот№1.docx
16 листопада 2017 16:28
Проект договору.docx
22 листопада 2017 12:42
ТД зі змінами.doc
16 листопада 2017 16:28
ТД.doc
22 листопада 2017 12:42
Проект договору лот№2.docx
22 листопада 2017 12:42
Проект договору лот№3.docx
22 листопада 2017 12:42
перелік змін.pdf
22 листопада 2017 12:42
оголошення зі змінами.doc
16 листопада 2017 16:28
оголошення.doc
22 листопада 2017 12:42
Проект договору лот№4.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-16-003138-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 22 листопада 2017 11:38
Вимога
«ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ»
Вимога
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1698666, номер тендеру у UA-2017-11-16-003138-a)
06.12.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (розхідні матеріали медичного призначення)Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
п/п Назва предмету закупівлі Фасовка Одиниця виміру Кількість
1 Канюля аспіраційна Mini Spike Plus для багаторазового взяття медикаментів з партикулярним фільтром 5 нм шт 500
2 Катетер в/в типу Вазофікс Сейфті PUR G24 0,7ммх 19мм, жовтий G24 шт 1 000
3 Катетер в/в типу Вазофікс G20 1,1мм х 33мм, рожевий G20 шт 500
4 Катетер в/в типу Вазофікс G22 0,9мм х 25мм, синій G22 шт 3 700
5 Комплект одноканального центрального венозного катетера педіатричний, 22G , типу Цертофікс S110 22G шт 10
6 Комплект одноканального центрального венозного катетера педіатричний, 18G, типу Цертофікс S220 18G шт 20
7 Комплект одноканального центрального венозного катетера, 16G , типу Цертофікс S320 16G шт 20
8 Комплект 2-х канального центрального венозного катетера, педіатричний 4Fr , типу Цертофікс Дуо 413 4Fr. шт 10
9 Лінія тиску - 150cm M/F Luer Lock шт 2 000
10 Лінія тиску - 150cm M/F Luer Lock 2,7мм х 1,5 шт 500
11 Фільтр дихальний вірусо - бактеріальний I, порт з запором LUER LOCK шт 1 000
12 Надглотковий повітровод розмір №1,5 р №1,5 шт 2
13 Надглотковий повітровод розмір №2 р №2 шт 2
14 Шприц ін'єкційний одноразового застосування , 2,0 мл (трьохкомпонентний,з голкою 0,6х30мм) 2,0 мл шт 15 900
15 Шприц ін’єкційний, що саморуйнується, з поршнем який відокремлюється 2,0 мл 2,0 мл шт 100
16 Шприц ін'єкційний одноразового застосування , 5,0 мл (трьохкомпонентний,з голкою 0,7х32мм ) 5,0 мл шт 18 000
17 Шприц ін’єкційний, що саморуйнується, з поршнем який відокремлюється 5,0 мл 5,0 мл шт 100
18 Шприц ін'єкційний одноразового застосування , 10,0 мл (трьохкомпонентний,з голкою 0,8х38мм) 10,0 мл шт 18 000
19 Шприц ін'єкційний одноразового застосування , 20,0 мл (трьохкомпонентний з голкою 0,8х38мм) 20,0 мл шт 18 000
20 Шприц ін'єкційний одноразового застосування , 30,0 мл (трьохкомпонентний без голки) 30,0 мл шт 100
21 Шприц ін'єкційний одноразового застосування , 50,0 мл (трьохкомпонентний з голкою 1,2 х 38 мм,) 50,0 мл шт 4 000
22 Інфузійна система для переливання розчинів 180см шт 100
23 Одноразові системи для переливання крові шт 7 000
24 Одноразові системи для переливання інфузійних розчинів шт 9 000
25 Трубка трахеостомічна р. 5,0 без манжети р. 5,0 шт 3


ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприц ін'єкційний одноразового застосування , 2,0 мл (трьохкомпонентний,з голкою 0,6х30мм) шт-15 900
Шприц ін'єкційний одноразового застосування , 5,0 мл (трьохкомпонентний,з голкою 0,7х32мм )шт-18 000
Шприц ін'єкційний одноразового застосування , 10,0 мл (трьохкомпонентний,з голкою 0,8х38мм)шт-18 000
Шприц ін'єкційний одноразового застосування , 20,0 мл (трьохкомпонентний з голкою 0,8х38мм)шт-18 000
Шприц ін'єкційний одноразового застосування , 50,0 мл (трьохкомпонентний з голкою 1,2 х 38 мм,)шт-4 000
Одноразові системи для переливання крові шт-7 000
Одноразові системи для переливання інфузійних розчинів шт-9 000
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1698666, номер тендеру у UA-2017-11-16-003138-a шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».




З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 листопада 2017 12:47
Внесено зміни до закупівлі, а саме розділино закупівлю на чотири лоти.

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 - ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Розхідні матеріали медичного призначення)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 114 776,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 147,76 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 05 грудня 2017 14:43
Закінчення: 05 грудня 2017 15:10
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5703 шт
Лот №1 - ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Розхідні матеріали медичного призначення)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Космічна, 13
Дата доставки: 31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2017 12:42
ТД зі змінами.doc
22 листопада 2017 12:42
перелік змін.pdf
22 листопада 2017 12:42
Проект договору лот№1.docx
22 листопада 2017 12:42
оголошення зі змінами.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2017 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гребенюк Ірина Тимофіївна 88 584,43
UAH з ПДВ
88 584,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМС - УК" 113 837,00
UAH з ПДВ
113 837,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ" 114 543,00
UAH з ПДВ
114 543,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2017 14:09
довідки перемож.pdf
04 грудня 2017 10:39
техн вимоги.pdf
04 грудня 2017 10:39
таблиця мтв лот 1 2 3.pdf
04 грудня 2017 10:39
пропозиція лот 1.pdf
04 грудня 2017 10:39
Паспорт код.pdf
04 грудня 2017 10:39
копія аналог дог.pdf
04 грудня 2017 10:39
згода з договором.pdf
04 грудня 2017 10:39
довідка ст17.pdf
04 грудня 2017 10:39
довідка працівникі.pdf
04 грудня 2017 10:39
довідка повноваження.pdf
04 грудня 2017 10:39
довідка мтб.pdf
04 грудня 2017 10:39
довідка банк.pdf
04 грудня 2017 10:39
довідка аналог дог.pdf
04 грудня 2017 10:39
гар лист термін прид.pdf

Публічні документи

01 грудня 2017 15:11
товар лот 1.rar
01 грудня 2017 15:11
СМС-УК.rar
01 грудня 2017 15:11
Проект договору лот №1.pdf
01 грудня 2017 15:11
кваліфікація.rar
01 грудня 2017 15:11
Аналогічні договора.rar

Публічні документи

01 грудня 2017 13:18
Тендерна пропозиція.pdf
01 грудня 2017 13:18
Сертификат.PDF
01 грудня 2017 13:18
Проект договору лот№1.pdf
01 грудня 2017 13:18
Медико технічні.pdf
01 грудня 2017 13:18
Декларация.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гребенюк Ірина Тимофіївна

ТОВ "СМС - УК"

ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гребенюк Ірина Тимофіївна
#2049600642
Переможець 88 584,43
UAH з ПДВ
07 грудня 2017 16:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2017 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гребенюк Ірина Тимофіївна
#2049600642
88 584,43
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 12:24
Електронний підпис укладений
18 грудня 2017 08:07
договір лот№1.pdf укладений
18 грудня 2017 08:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 88 584,43
UAH з ПДВ