Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельний поїзд для регіональних пасажирських перевезень у трьохвагонному складі
Diesel train consists of three cars for regional passenger traffic
Diesel train consists of three cars for regional passenger traffic
Очікувана вартість
1 062 000 000,00 UAH
UA-2017-11-16-002714-a ● c6a0aeb697084dd787e71b3e6cf397a9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40075815 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, Тверська |
Контактна особа: |
Борщ Марина Олександрівна +38 (044) 465-10-62 borsch@uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Євгеній Тичина (044)465-26-75 Анна Бандурко (044)465-08-05 a.bandurko@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Publik Joint-State Company "Ukranian Railway" |
National ID: | 40075815 |
Contact point: |
Борщ Butriy Олександрівна +38 (044) 465-10-62 borsch@uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Evgenij Tychyna (044)465-26-75 Anna Bandurko (044)465-08-05 a.bandurko@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2017 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2018 11:39 |
Очікувана вартість: | 1 062 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 434 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,70% |
Publication date: | 16 листопада 2017 15:45 |
Enquiries until: | 13 січня 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 19 січня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 січня 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 1 062 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 7 434 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,70 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 од.
Дизельний поїзд для регіональних пасажирських перевезень у трьохвагонному складі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03150, Україна, Київська обл., Київ, Тверська, 5
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад
Diesel train consists of three cars for regional passenger traffic
CPV: 34620000-9
Період постачання:
по 31 травня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2018 17:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2018 17:33 |
Лист учасникам зміни 3.pdf | |
10 січня 2018 17:33 |
Додаток 11 Проект договору Зміни 3.doc | |
10 січня 2018 17:33 |
ТД_дизель поїзд Зміни 3.doc | |
18 грудня 2017 17:03 |
Лист учасникам зміни 2.pdf | |
15 грудня 2017 14:34 |
лист щодо внесення змін.pdf |
10 січня 2018 17:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
10 січня 2018 17:33 |
Лист учасникам зміни 3.pdf
|
|||||||||
10 січня 2018 17:33 |
Додаток 11 Проект договору Зміни 3.doc
|
|||||||||
10 січня 2018 17:33 |
ТД_дизель поїзд Зміни 3.doc
|
|||||||||
18 грудня 2017 17:03 |
Лист учасникам зміни 2.pdf
|
|||||||||
15 грудня 2017 14:34 |
лист щодо внесення змін.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:37
Дата відповіді: 10 січня 2018 16:56
У зв'язку з тим, що Товар замінити на новий в межах гарантійного терміну – 20 днів з моменту виявлення дефектів - технічно неможливо, п.2.6. Проекту договору просимо викласти в наступній редакції:
«Термін усунення недоліків в межах гарантійного терміну – 20 днів з моменту виявлення дефектів. ПОСТАЧАЛЬНИК усуває недоліки за власний рахунок».
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №3 та опубліковано у встановленому порядку.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:38
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:01
З огляду на наявність гарантії забезпечення договору, просимо розглянути можливість та внести зміни до порядку розрахунків та викласти пункт 4.1. Проекту договору в наступній редакції:
«4.1.1. Попередня оплата (аванс) у розмірі 30% від вартості Договору протягом 15 банківських днів з моменту укладання договору.
4.1.2. Попередня оплата (аванс) у розмірі 20% від вартості Договору протягом 120 банківських днів з моменту укладання договору.
4.1.3. Сплата решти вартості Товару здійснюється за кожну поставлену партію Товару протягом 30 календарних днів з дати поставки партії Товару».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у внесенні запропонованих змін. При цьому пункт 4.1. проекту договору викладено в новій редакції.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:39
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:08
Пункт 4.2. Проекту договору вважаємо за доцільне доповнити умовою, від якої розраховується термін надання рахунку, та викласти у наступній редакції:
«Для здійснення попередньої оплати ПОСТАЧАЛЬНИК не пізніше ніж за 5 банківських днів до запланованої дати оплати (п.4.1.1., п.4.1.2) надає ПОКУПЦЮ оригінал рахунку. До моменту отримання від ПОСТАЧАЛЬНИКА належно оформленого рахунку обов’язок ПОКУПЦЯ щодо здійснення попередньої оплати не наступає. У разі затримки у наданні рахунку строк здійснення попередньої оплати переноситься на відповідну кількість днів затримки».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом розглянуто питання щодо внесення змін до пункту 4.2. проекту договору та прийнято рішення залишити його без змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:40
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:09
Просимо розглянути можливість розділ 4 проекту Договору доповнити пунктом 4.2.1:
«При затримці Покупцем попередньої оплати та оплати за поставлену партію Товару терміни поставки Товару переносяться Постачальником на кількість днів затримки оплати. В даному випадку відповідальність відповідно до пункту 10.2. даного Договору до Постачальника не застосовується»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №3 та опубліковано у встановленому порядку.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:41
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:10
В зв'язку з наявністю вимог у проекті Договору щодо надання гарантії забезпечення виконання Договору просимо розглянути можливість щодо виключення п.4.5. з тексту проекту Договору.
Відповідь: Тендерним комітетом розглянуто питання щодо внесення змін до пункту 4.5. проекту договору та прийнято рішення залишити його без змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:42
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:11
Просимо уточнити вимоги останнього абзацу пункту 5.1. проекту Договору щодо умови переходу права власності та Товар та викласти пункт 5.1. у наступній редакції:
«Датою поставки (передачі) Товару, а також датою переходу права власності на товар, вважається дата підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі на кожну партію Товару (Додаток 5).»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом розглянуто питання щодо внесення змін до пункту 5.1. проекту договору та прийнято рішення залишити його без змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:43
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:12
Останній абзац пункту 6.5. проекту Договору просимо доповнити умовою щодо порядку підписання документів при поставці Товару, та викласти його у наступній редакції:
«Після проведення обкатки та підписання Акту приймання-передачі Товару, сторонами підписується акт введення товару в експлуатацію».
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №3 та опубліковано у встановленому порядку.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:43
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:13
Останній абзац пункту 6.6. проекту Договору просимо доповнити вимогою щодо терміну підписання Акту приймання-передачі, а саме:
«Фактична передача товару між ПОСТАЧАЛЬНИКОМ та ПОКУПЦЕМ проводиться на території ПОКУПЦЯ. Підписання Акту приймання передачі Товару проводиться на території ПОКУПЦЯ. У випадку немотивованої відмови від підписання Акту приймання-передачі Товару більше 5 днів, Товар вважається прийнятим Покупцем і відповідно поставленим у строк.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у внесенні запропонованих змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:45
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:14
Відповідно до ст. 188 Господарського та ст. 525і 651 Цивільного кодексу України розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються (якщо інше не передбачено договором). В разі якщо договором передбачається, умови одностороннього розірвання договору, необхідно зазначити в яких випадках допускається його дострокове розірвання, порядок розірвання і порядок розрахунків при розірванні.
Крім цього, в зв’язку з наявними вимогами щодо відповідальності Постачальника при невиконанні або неналежному виконанні своїх зобов’язань, а також за невиконання або неналежного виконання зобов’язань ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в Договорі прописані штрафні санкції розділ 10., крім того відповідно до розділу 15 Договору передбачене забезпечення виконання договору.
На підставі вищевикладеного просимо пункт 7.2.3. проекту Договору виключити. Або потрібно прописати в яких випадках допускається дострокове розірвання Договору, порядок розірвання і порядок розрахунків при розірванні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у внесенні запропонованих змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:45
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:15
Пункт 7.4.1.проекту Договору просимо викласти в наступній редакції:
«Своєчасно та в повному обсязі отримувати попередню оплату та плату за поставлений Товар відповідно до розділу 4 даного Договору»
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у внесенні запропонованих змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:46
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:15
Абзац 5 пункту п. 8.9. проекту договору просимо викласти в наступній редакції:
“ПОСТАЧАЛЬНИК усуває недоліки або проводить заміну несправного обладнання Товару за свій рахунок, у випадку наявності його вини. Після усунення дефекту представниками ПОСТАЧАЛЬНИКА повинен бути підписаний двосторонній акт з переліком виконаних робіт і причин, що викликали дефект…”
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у внесенні запропонованих змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:47
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:16
У зв'язку з тим, що фізично не можливо скласти Акт технічного стану протягом однієї доби з моменту виявлення недоліків, просимо розглянути можливість п.8.10. проекту Договору викласти в наступній редакції:
«У разі, якщо недоліки усунути неможливо у строки та у порядку, передбаченому пунктом 8.9, строк їх усунення визначається комісією і зазначається в Акті технічного стану із узгодженням Графіку усунення недоліків Товару, що підписується ПОСТАЧАЛЬНИКОМ та ПОКУПЦЕМ протягом однієї доби з моменту виявлення недоліків і прибуття представників ПОСТАЧАЛЬНИКА».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у внесенні запропонованих змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:47
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:16
Просимо розглянути можливість викласти пункт 8.11. проекту Догвоору в наступній редакції:
«При виключенні з експлуатаційного парку Товару з вини ПОСТАЧАЛЬНИКА на строк, що перебільшує погоджений Сторонами строк усунення недоліків, за кожен день подальшого простою Товару ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 0,01% від вартості несправного вузла Товару.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у внесенні запропонованих змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:48
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:16
Просимо розглянути можливість конкретизувати умови порядку розірвання договору в разі дій обставин непереборної сили та викласти п. 9.4 проекту Договору у наступній редакції:
«У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 100 (сто) днів, Сторони зобов’язуються провести переговори з метою прийняття рішення про продовження строків виконання зобов’язань по Договору, або про розірвання Договору в установленому порядку. Якщо, за рішенням Сторін, роботи можуть бути продовжені у порядку, діючому згідно Договору до початку дій обставин непереборної сили, то строк виконання зобов’язань по Договору продовжується на період дії форс-мажорних обставин і ліквідації їх наслідків.
При виникненні обставин непереборної сили Сторони провадять взаєморозрахунки по зобов’язанням, які виконані на момент настання обставин непереборної сили».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у внесенні запропонованих змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:49
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:16
Просимо розглянути можливість внесення змін у п.10.3. проекту Договору та викласти його в наступній редакції:
«За постачання Товару неналежної якості, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20 % від вартості поставленого неякісного вузлу Товару, при цьому власними силами та засобами замінює неякісний вузол Товару».
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у внесенні запропонованих змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:51
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:16
Просимо п10.4. проекту Договору викласти в наступній редакції: «У разі несвоєчасної попередньої оплати та оплати за поставлений Товар, ПОКУПЕЦЬ сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми заборгованості за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 днів, ПОКУПЕЦЬ додатково сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ штраф у розмірі 7 % від суми яка підлягала оплаті, з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення. Покупець звільняється від відповідальності за порушення строків оплати за поставлений Товар, якщо Постачальником не надані, не в повному обсязі надані документи (рахунок, акт приймання – передачі, податкової накладної, тощо) чи надані документи неналежним чином оформлені ).»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у внесенні запропонованих змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:52
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:17
Просимо п.10.6. проекту Договору викласти в наступній редакції:
«У разі відсутності реєстрації або порушення порядку реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, ПОСТАЧАЛЬНИК відшкодовує ПОКУПЦЮ суму податку на додану вартість, яка вказана у такій податковій накладній, після терміну, згідно пп.201.16.2, п.201.16 ПКУ, з моменту виписки такої накладної. шляхом перерахування коштів на поточний рахунок (для резидентів України).»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №3 та опубліковано у встановленому порядку.
Щодо внесення змін до тендерної документаціх
Дата подання: 04 грудня 2017 12:53
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:17
Просимо пункт 10.8. проекту Договору записати в редакції:
«За односторонню необґрунтовану відмову від виконання своїх обов’язків, винна Сторона сплачує іншій Стороні штраф у розміру 10 % від вартості Договору»
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у внесенні запропонованих змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:54
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:18
Просимо розглянути можливість уточнення умов терміну дії гарантії виконання договору, так як строк дії — до виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ своїх зобов'язань за договором включає і гарантійні зобов'язання. В зв'язку з чим, пропонуємо абзаци Розділу 15 викласти у наступній редакції:
«Забезпечення виконання Договору вноситься у формі банківської гарантії, яка повинна бути надана банком та гарантувати забезпечення виконання договірних зобов’язань учасника-переможця торгів з постачання Товару. Разом з гарантією обов’язково надається належним чином завірена копія ліцензії НБУ гаранта.
Забезпечення виконання Договору повертається (втрачає чинність) протягом 10 банківських днів з моменту 100 % поставки Товару ПОСТАЧАЛЬНИКОМ за Договором.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у внесенні запропонованих змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:56
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:18
Просимо по тексту технічних вимог та технічної специфікації слово “безмоторного вагону” замінити на “немоторного вагону”
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №3 та опубліковано у встановленому порядку.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:56
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:18
В зв’язку з наявними зауваженнями департаменту ЦШ ПАТ «Укрзалізниця» при погодженні технічного завдання, прошу розглянути можливість пункт 1.6 технічних вимог викласти у наступній редакції:
«Електрична частина дизель-поїздів повинна мати захист від генеруємих нею радіозавад, Напруженість поля радіозавад, що виробляються електрообладнанням дизель-поїздів, не повинна перевищувати допустимих рівнів, встановлених нормами радіозавад згідно ГОСТ 29205-91 та ЦШ-4783»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №3 та опубліковано у встановленому порядку.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:57
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:19
Для можливості розширення кола учасників, просимо розглянути можливість пункт 4.9.2 технічних вимог викласти у наступній редакції:
«Кабіни управління дизель-поїзда повинні мати двері для виходу у пасажирський салон або у тамбур вагона».
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №3 та опубліковано у встановленому порядку.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:57
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:19
У пункті п.5.4.2 технічних вимог просимо термін: «установка пожежної сигналізації (УПС)» замінити на «система автома-тичної пожежної сигналізації і пожежогасіння», так як саме така назва цієї системи передбачена чинними нормативними докумен-тами України, в першу чергу ДСТУ ЕN 54-1:2003, ЦУО-0039 тощо.
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №3 та опубліковано у встановленому порядку.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:58
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:19
Для можливості розширення кола учасників, просимо розглянути можливість пункт 5.5.1 технічних вимог викласти у наступній редакції:
«Вогнезатримуючі перегородки повинні відповідати вимогам ЦУО-0039 та встановлюватися між кабіною управління та пасажирським салоном або тамбуром, якщо він передбачений конструкцією вагона».
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №3 та опубліковано у встановленому порядку.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:59
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:19
Просимо розглянути можливість виключення п.5.12.4-5.12.9 з технічних вимог, так як у них викладені вимоги не до продукції, що закуповується, а до процесу її виробництва, території та робітникам виробника, а також по забезпеченню їх засобами індивідуального захисту, що протирічить вимогам ГСТУ 32.0.08.001 (вимоги щодо формування технічного завдання – якими не передбачається розділ з охорони праці), або надати роз'яснення, яким чином учасник має підтвердити відповідність даним вимогам, так як у технічному завданні дані умови не передбачені ГСТУ 32.0.08.001, та/або:
- вказати правильно рік набуття чинності документу НАПБ В.06.011-89/510 замінити на НАПБ В.06.011-2012/510 (ЦУО-0043);
- з тексту технічних вимог виключити нормативні документи, які втратили чинність, а саме НПАОП 63.21-1.26, НПАОП 63.21-1.40.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №3 та опубліковано у встановленому порядку.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 13:00
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:19
Просимо з тексту технічних вимог виключити СанПіН 4630-88 (не застосовується на території України згідно розпорядження КМУ від 20.01.2016 р. № 94-р).
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №3 та опубліковано у встановленому порядку.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 13:01
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:20
Просимо розглянути можливість у пункті 17.2. технічних вимог термін «гарантійний час» замінити на «гарантійний термін».
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №3 та опубліковано у встановленому порядку.
Щодо внесення змін до тендерної докментації
Дата подання: 04 грудня 2017 13:02
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:20
У пункті п.17.3. технічних вимог просимо розглянути питання розширення переліку вузлів, які мають нормальний знос під час експлуатації та викласти даний пункт у наступній редакції:
«Гарантії виробника не поширюються на деталі і вироби (плавкі вставки запобіжників, гальмівні накладки, гальмівні диски, поверхня кочення коліс, щітки електричних машин, гумки щіток склоочисників, лампи освітлювальних приладів) у разі їх нормального зносу під час експлуатації.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №3 та опубліковано у встановленому порядку.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-16-002714-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕРСТАФ", Код ЄДРПОУ:40727083
Дата подання: 07 грудня 2017 19:56
Щодо дискримінаційних умов для учасників нерезидентів
Шановний тендерний комітет проаналізувавши тендерну документацію Скаржником були виявлені вимоги, що обмежують конкуренцію, мають дискримінаційний характер по відношенню до учасників-нерезидентів та створюють умови при яких Скаржник позбавлений можливості добросовісно виконати вимоги Тендерної документації через упередженість Замовника у зв’язку з наступним.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 січня 2018 11:47
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право самостійно визначати мову, що застосовується під час проведення процедур закупівель; обирати критерії оцінки тендерних пропозицій; визначати умови оплати, розрахунків та поставки товару.
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом ПАТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом ПАТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-11-16-002714-a.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "НАЗАР", Код ЄДРПОУ:12535847
Дата подання: 13 грудня 2017 17:34
Дата подання: 13 грудня 2017 17:34
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: рроро
Дата: 13 грудня 2017 17:35
рішення від 15.12.2017 № 8862.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2017 12:21
Номер скарги: UA-2017-11-16-002714-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: BURLESK ENTERTAINMENT LLP, Код ЄДРПОУ:OC366777
Дата подання: 13 грудня 2017 17:40
Дата подання: 13 грудня 2017 17:40
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Детально просимо дивитись додатки
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 грудня 2017 12:19
рішення від 15.12.2017 № 8861.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2017 12:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.01.2018 № 32.pdf
Дата публікації: 04 січня 2018 15:19
Рішення від 03.01.2018 № 32.pdf
Дата публікації: 05 січня 2018 17:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником внесено зміни №3 до тендерної документації та опубліковано у встановленому порядку
Дата виконання рішення замовником: 10 січня 2018 17:38
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40075815 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київська обл., Київ, Тверська |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ "ТД Укрпромсвет" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
BURLESK ENTERTAINMENT LLP | Документи |
Очікується рішення
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 січня 2018 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" | — | Документи | |
ТОВ "ТД Укрпромсвет" | — | Документи | |
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" | — | Документи | |
BURLESK ENTERTAINMENT LLP | — | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 23 лютого 2018 14:27 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до абз.3 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі", неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
23 лютого 2018 14:27
|
Протокол від 23.02.2018.pdf |