Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельний поїзд для регіональних пасажирських перевезень у трьохвагонному складі
Diesel train consists of three cars for regional passenger traffic
Очікувана вартість
1 062 000 000,00 UAH
UA-2017-11-16-002714-a c6a0aeb697084dd787e71b3e6cf397a9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борщ Марина Олександрівна

+38 (044) 465-10-62 borsch@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40075815
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, Тверська
Контактна особа: Борщ Марина Олександрівна
+38 (044) 465-10-62
borsch@uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Євгеній Тичина
(044)465-26-75
Анна Бандурко
(044)465-08-05
a.bandurko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Publik Joint-State Company "Ukranian Railway"
National ID: 40075815
Contact point: Борщ Butriy Олександрівна
+38 (044) 465-10-62
borsch@uz.gov.ua
Additional contacts: Evgenij Tychyna
(044)465-26-75
Anna Bandurko
(044)465-08-05
a.bandurko@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 листопада 2017 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2018 10:00
Початок аукціону: 28 лютого 2018 11:39
Очікувана вартість: 1 062 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 434 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70%
Publication date: 16 листопада 2017 15:45
Enquiries until: 13 січня 2018 10:00
Complaints submission until: до 19 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 січня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 1 062 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 7 434 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,70 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 од.
Дизельний поїзд для регіональних пасажирських перевезень у трьохвагонному складі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська обл., Київ, Тверська, 5
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад

Diesel train consists of three cars for regional passenger traffic
CPV: 34620000-9
Період постачання: по 31 травня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2018 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2018 17:33
Лист учасникам зміни 3.pdf
10 січня 2018 17:33
Додаток 11 Проект договору Зміни 3.doc
10 січня 2018 17:33
ТД_дизель поїзд Зміни 3.doc
18 грудня 2017 17:03
Лист учасникам зміни 2.pdf
15 грудня 2017 14:34
лист щодо внесення змін.pdf
10 січня 2018 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2017 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2017 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2017 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2018 17:33
Лист учасникам зміни 3.pdf
10 січня 2018 17:33
Додаток 11 Проект договору Зміни 3.doc
18 грудня 2017 17:03
Додаток 11 _Проект договору.docx
15 грудня 2017 14:34
Додаток 11 _Проект договору.docx
16 листопада 2017 15:42
Додаток 11 _Проект договору.docx
10 січня 2018 17:33
ТД_дизель поїзд Зміни 3.doc
18 грудня 2017 17:03
ТД_дизель поїзд Зміни 2.doc
15 грудня 2017 14:34
ТД_дизель поїзд Зміни 1.doc
16 листопада 2017 15:42
ТД_дизель поїзд.doc
18 грудня 2017 17:03
Лист учасникам зміни 2.pdf
15 грудня 2017 14:34
лист щодо внесення змін.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:37
Дата відповіді: 10 січня 2018 16:56
У зв'язку з тим, що Товар замінити на новий в межах гарантійного терміну – 20 днів з моменту виявлення дефектів - технічно неможливо, п.2.6. Проекту договору просимо викласти в наступній редакції: «Термін усунення недоліків в межах гарантійного терміну – 20 днів з моменту виявлення дефектів. ПОСТАЧАЛЬНИК усуває недоліки за власний рахунок».
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №3 та опубліковано у встановленому порядку.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:38
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:01
З огляду на наявність гарантії забезпечення договору, просимо розглянути можливість та внести зміни до порядку розрахунків та викласти пункт 4.1. Проекту договору в наступній редакції: «4.1.1. Попередня оплата (аванс) у розмірі 30% від вартості Договору протягом 15 банківських днів з моменту укладання договору. 4.1.2. Попередня оплата (аванс) у розмірі 20% від вартості Договору протягом 120 банківських днів з моменту укладання договору. 4.1.3. Сплата решти вартості Товару здійснюється за кожну поставлену партію Товару протягом 30 календарних днів з дати поставки партії Товару».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у внесенні запропонованих змін. При цьому пункт 4.1. проекту договору викладено в новій редакції.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:39
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:08
Пункт 4.2. Проекту договору вважаємо за доцільне доповнити умовою, від якої розраховується термін надання рахунку, та викласти у наступній редакції: «Для здійснення попередньої оплати ПОСТАЧАЛЬНИК не пізніше ніж за 5 банківських днів до запланованої дати оплати (п.4.1.1., п.4.1.2) надає ПОКУПЦЮ оригінал рахунку. До моменту отримання від ПОСТАЧАЛЬНИКА належно оформленого рахунку обов’язок ПОКУПЦЯ щодо здійснення попередньої оплати не наступає. У разі затримки у наданні рахунку строк здійснення попередньої оплати переноситься на відповідну кількість днів затримки».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом розглянуто питання щодо внесення змін до пункту 4.2. проекту договору та прийнято рішення залишити його без змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:40
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:09
Просимо розглянути можливість розділ 4 проекту Договору доповнити пунктом 4.2.1: «При затримці Покупцем попередньої оплати та оплати за поставлену партію Товару терміни поставки Товару переносяться Постачальником на кількість днів затримки оплати. В даному випадку відповідальність відповідно до пункту 10.2. даного Договору до Постачальника не застосовується»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №3 та опубліковано у встановленому порядку.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:41
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:10
В зв'язку з наявністю вимог у проекті Договору щодо надання гарантії забезпечення виконання Договору просимо розглянути можливість щодо виключення п.4.5. з тексту проекту Договору.
Відповідь: Тендерним комітетом розглянуто питання щодо внесення змін до пункту 4.5. проекту договору та прийнято рішення залишити його без змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:42
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:11
Просимо уточнити вимоги останнього абзацу пункту 5.1. проекту Договору щодо умови переходу права власності та Товар та викласти пункт 5.1. у наступній редакції: «Датою поставки (передачі) Товару, а також датою переходу права власності на товар, вважається дата підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі на кожну партію Товару (Додаток 5).»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом розглянуто питання щодо внесення змін до пункту 5.1. проекту договору та прийнято рішення залишити його без змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:43
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:12
Останній абзац пункту 6.5. проекту Договору просимо доповнити умовою щодо порядку підписання документів при поставці Товару, та викласти його у наступній редакції: «Після проведення обкатки та підписання Акту приймання-передачі Товару, сторонами підписується акт введення товару в експлуатацію».
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №3 та опубліковано у встановленому порядку.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:43
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:13
Останній абзац пункту 6.6. проекту Договору просимо доповнити вимогою щодо терміну підписання Акту приймання-передачі, а саме: «Фактична передача товару між ПОСТАЧАЛЬНИКОМ та ПОКУПЦЕМ проводиться на території ПОКУПЦЯ. Підписання Акту приймання передачі Товару проводиться на території ПОКУПЦЯ. У випадку немотивованої відмови від підписання Акту приймання-передачі Товару більше 5 днів, Товар вважається прийнятим Покупцем і відповідно поставленим у строк.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у внесенні запропонованих змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:45
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:14
Відповідно до ст. 188 Господарського та ст. 525і 651 Цивільного кодексу України розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються (якщо інше не передбачено договором). В разі якщо договором передбачається, умови одностороннього розірвання договору, необхідно зазначити в яких випадках допускається його дострокове розірвання, порядок розірвання і порядок розрахунків при розірванні. Крім цього, в зв’язку з наявними вимогами щодо відповідальності Постачальника при невиконанні або неналежному виконанні своїх зобов’язань, а також за невиконання або неналежного виконання зобов’язань ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в Договорі прописані штрафні санкції розділ 10., крім того відповідно до розділу 15 Договору передбачене забезпечення виконання договору. На підставі вищевикладеного просимо пункт 7.2.3. проекту Договору виключити. Або потрібно прописати в яких випадках допускається дострокове розірвання Договору, порядок розірвання і порядок розрахунків при розірванні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у внесенні запропонованих змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:45
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:15
Пункт 7.4.1.проекту Договору просимо викласти в наступній редакції: «Своєчасно та в повному обсязі отримувати попередню оплату та плату за поставлений Товар відповідно до розділу 4 даного Договору»
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у внесенні запропонованих змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:46
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:15
Абзац 5 пункту п. 8.9. проекту договору просимо викласти в наступній редакції: “ПОСТАЧАЛЬНИК усуває недоліки або проводить заміну несправного обладнання Товару за свій рахунок, у випадку наявності його вини. Після усунення дефекту представниками ПОСТАЧАЛЬНИКА повинен бути підписаний двосторонній акт з переліком виконаних робіт і причин, що викликали дефект…”
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у внесенні запропонованих змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:47
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:16
У зв'язку з тим, що фізично не можливо скласти Акт технічного стану протягом однієї доби з моменту виявлення недоліків, просимо розглянути можливість п.8.10. проекту Договору викласти в наступній редакції: «У разі, якщо недоліки усунути неможливо у строки та у порядку, передбаченому пунктом 8.9, строк їх усунення визначається комісією і зазначається в Акті технічного стану із узгодженням Графіку усунення недоліків Товару, що підписується ПОСТАЧАЛЬНИКОМ та ПОКУПЦЕМ протягом однієї доби з моменту виявлення недоліків і прибуття представників ПОСТАЧАЛЬНИКА».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у внесенні запропонованих змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:47
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:16
Просимо розглянути можливість викласти пункт 8.11. проекту Догвоору в наступній редакції: «При виключенні з експлуатаційного парку Товару з вини ПОСТАЧАЛЬНИКА на строк, що перебільшує погоджений Сторонами строк усунення недоліків, за кожен день подальшого простою Товару ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 0,01% від вартості несправного вузла Товару.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у внесенні запропонованих змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:48
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:16
Просимо розглянути можливість конкретизувати умови порядку розірвання договору в разі дій обставин непереборної сили та викласти п. 9.4 проекту Договору у наступній редакції: «У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 100 (сто) днів, Сторони зобов’язуються провести переговори з метою прийняття рішення про продовження строків виконання зобов’язань по Договору, або про розірвання Договору в установленому порядку. Якщо, за рішенням Сторін, роботи можуть бути продовжені у порядку, діючому згідно Договору до початку дій обставин непереборної сили, то строк виконання зобов’язань по Договору продовжується на період дії форс-мажорних обставин і ліквідації їх наслідків. При виникненні обставин непереборної сили Сторони провадять взаєморозрахунки по зобов’язанням, які виконані на момент настання обставин непереборної сили».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у внесенні запропонованих змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:49
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:16
Просимо розглянути можливість внесення змін у п.10.3. проекту Договору та викласти його в наступній редакції: «За постачання Товару неналежної якості, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20 % від вартості поставленого неякісного вузлу Товару, при цьому власними силами та засобами замінює неякісний вузол Товару».
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у внесенні запропонованих змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:51
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:16
Просимо п10.4. проекту Договору викласти в наступній редакції: «У разі несвоєчасної попередньої оплати та оплати за поставлений Товар, ПОКУПЕЦЬ сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми заборгованості за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 днів, ПОКУПЕЦЬ додатково сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ штраф у розмірі 7 % від суми яка підлягала оплаті, з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення. Покупець звільняється від відповідальності за порушення строків оплати за поставлений Товар, якщо Постачальником не надані, не в повному обсязі надані документи (рахунок, акт приймання – передачі, податкової накладної, тощо) чи надані документи неналежним чином оформлені ).»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у внесенні запропонованих змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:52
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:17
Просимо п.10.6. проекту Договору викласти в наступній редакції: «У разі відсутності реєстрації або порушення порядку реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, ПОСТАЧАЛЬНИК відшкодовує ПОКУПЦЮ суму податку на додану вартість, яка вказана у такій податковій накладній, після терміну, згідно пп.201.16.2, п.201.16 ПКУ, з моменту виписки такої накладної. шляхом перерахування коштів на поточний рахунок (для резидентів України).»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №3 та опубліковано у встановленому порядку.
Щодо внесення змін до тендерної документаціх
Дата подання: 04 грудня 2017 12:53
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:17
Просимо пункт 10.8. проекту Договору записати в редакції: «За односторонню необґрунтовану відмову від виконання своїх обов’язків, винна Сторона сплачує іншій Стороні штраф у розміру 10 % від вартості Договору»
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у внесенні запропонованих змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:54
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:18
Просимо розглянути можливість уточнення умов терміну дії гарантії виконання договору, так як строк дії — до виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ своїх зобов'язань за договором включає і гарантійні зобов'язання. В зв'язку з чим, пропонуємо абзаци Розділу 15 викласти у наступній редакції: «Забезпечення виконання Договору вноситься у формі банківської гарантії, яка повинна бути надана банком та гарантувати забезпечення виконання договірних зобов’язань учасника-переможця торгів з постачання Товару. Разом з гарантією обов’язково надається належним чином завірена копія ліцензії НБУ гаранта. Забезпечення виконання Договору повертається (втрачає чинність) протягом 10 банківських днів з моменту 100 % поставки Товару ПОСТАЧАЛЬНИКОМ за Договором.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у внесенні запропонованих змін.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:56
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:18
Просимо по тексту технічних вимог та технічної специфікації слово “безмоторного вагону” замінити на “немоторного вагону”
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №3 та опубліковано у встановленому порядку.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:56
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:18
В зв’язку з наявними зауваженнями департаменту ЦШ ПАТ «Укрзалізниця» при погодженні технічного завдання, прошу розглянути можливість пункт 1.6 технічних вимог викласти у наступній редакції: «Електрична частина дизель-поїздів повинна мати захист від генеруємих нею радіозавад, Напруженість поля радіозавад, що виробляються електрообладнанням дизель-поїздів, не повинна перевищувати допустимих рівнів, встановлених нормами радіозавад згідно ГОСТ 29205-91 та ЦШ-4783»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №3 та опубліковано у встановленому порядку.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:57
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:19
Для можливості розширення кола учасників, просимо розглянути можливість пункт 4.9.2 технічних вимог викласти у наступній редакції: «Кабіни управління дизель-поїзда повинні мати двері для виходу у пасажирський салон або у тамбур вагона».
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №3 та опубліковано у встановленому порядку.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:57
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:19
У пункті п.5.4.2 технічних вимог просимо термін: «установка пожежної сигналізації (УПС)» замінити на «система автома-тичної пожежної сигналізації і пожежогасіння», так як саме така назва цієї системи передбачена чинними нормативними докумен-тами України, в першу чергу ДСТУ ЕN 54-1:2003, ЦУО-0039 тощо.
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №3 та опубліковано у встановленому порядку.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:58
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:19
Для можливості розширення кола учасників, просимо розглянути можливість пункт 5.5.1 технічних вимог викласти у наступній редакції: «Вогнезатримуючі перегородки повинні відповідати вимогам ЦУО-0039 та встановлюватися між кабіною управління та пасажирським салоном або тамбуром, якщо він передбачений конструкцією вагона».
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №3 та опубліковано у встановленому порядку.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 12:59
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:19
Просимо розглянути можливість виключення п.5.12.4-5.12.9 з технічних вимог, так як у них викладені вимоги не до продукції, що закуповується, а до процесу її виробництва, території та робітникам виробника, а також по забезпеченню їх засобами індивідуального захисту, що протирічить вимогам ГСТУ 32.0.08.001 (вимоги щодо формування технічного завдання – якими не передбачається розділ з охорони праці), або надати роз'яснення, яким чином учасник має підтвердити відповідність даним вимогам, так як у технічному завданні дані умови не передбачені ГСТУ 32.0.08.001, та/або: - вказати правильно рік набуття чинності документу НАПБ В.06.011-89/510 замінити на НАПБ В.06.011-2012/510 (ЦУО-0043); - з тексту технічних вимог виключити нормативні документи, які втратили чинність, а саме НПАОП 63.21-1.26, НПАОП 63.21-1.40.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №3 та опубліковано у встановленому порядку.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 13:00
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:19
Просимо з тексту технічних вимог виключити СанПіН 4630-88 (не застосовується на території України згідно розпорядження КМУ від 20.01.2016 р. № 94-р).
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №3 та опубліковано у встановленому порядку.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2017 13:01
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:20
Просимо розглянути можливість у пункті 17.2. технічних вимог термін «гарантійний час» замінити на «гарантійний термін».
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №3 та опубліковано у встановленому порядку.
Щодо внесення змін до тендерної докментації
Дата подання: 04 грудня 2017 13:02
Дата відповіді: 10 січня 2018 17:20
У пункті п.17.3. технічних вимог просимо розглянути питання розширення переліку вузлів, які мають нормальний знос під час експлуатації та викласти даний пункт у наступній редакції: «Гарантії виробника не поширюються на деталі і вироби (плавкі вставки запобіжників, гальмівні накладки, гальмівні диски, поверхня кочення коліс, щітки електричних машин, гумки щіток склоочисників, лампи освітлювальних приладів) у разі їх нормального зносу під час експлуатації.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни №3 та опубліковано у встановленому порядку.
Розгорнути всі запитання: 28 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-16-002714-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕРСТАФ", Код ЄДРПОУ:40727083
Дата подання: 07 грудня 2017 19:56
Щодо дискримінаційних умов для учасників нерезидентів
Шановний тендерний комітет проаналізувавши тендерну документацію Скаржником були виявлені вимоги, що обмежують конкуренцію, мають дискримінаційний характер по відношенню до учасників-нерезидентів та створюють умови при яких Скаржник позбавлений можливості добросовісно виконати вимоги Тендерної документації через упередженість Замовника у зв’язку з наступним.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 січня 2018 11:47
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право самостійно визначати мову, що застосовується під час проведення процедур закупівель; обирати критерії оцінки тендерних пропозицій; визначати умови оплати, розрахунків та поставки товару.
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом ПАТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.

Документи подані скаржником

07 грудня 2017 19:56
Vumoga.docx

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-11-16-002714-a.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "НАЗАР", Код ЄДРПОУ:12535847
Дата подання: 13 грудня 2017 17:34
прроы
парпаырпафо
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: рроро
Дата: 13 грудня 2017 17:35
рішення від 15.12.2017 № 8862.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2017 12:21
Номер скарги: UA-2017-11-16-002714-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: BURLESK ENTERTAINMENT LLP, Код ЄДРПОУ:OC366777
Дата подання: 13 грудня 2017 17:40
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Детально просимо дивитись додатки
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 грудня 2017 12:19
рішення від 15.12.2017 № 8861.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2017 12:19
Рішення від 03.01.2018 № 32.pdf
Дата публікації: 05 січня 2018 17:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником внесено зміни №3 до тендерної документації та опубліковано у встановленому порядку
Дата виконання рішення замовником: 10 січня 2018 17:38

Документи подані скаржником

13 грудня 2017 17:34
счет 10.05.17 ПРО (3).pdf

Документи Органу Оскарження

18 грудня 2017 12:21
рішення від 15.12.2017 № 8862.pdf

Документи подані скаржником

13 грудня 2017 17:40
квитанція (3).pdf
13 грудня 2017 17:40
скарга (3).pdf

Документи Органу Оскарження

18 грудня 2017 12:19
рішення від 15.12.2017 № 8861.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2017-11-16-002714-ac6a0aeb697084dd787e71b3e6cf397a9
Найменування: ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40075815
Місцезнаходження: 03680, Україна, Київська обл., Київ, Тверська
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "ТД Укрпромсвет" Документи
Очікується рішення
Документи
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" Документи
Очікується рішення
Документи
BURLESK ENTERTAINMENT LLP Документи
Очікується рішення

Документи

23 січня 2018 10:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

20 січня 2018 15:28
13. ТЗ ДПКр3 (частина 2).pdf
20 січня 2018 15:28
13. ТЗ ДПКр3 (частина 1).pdf
20 січня 2018 15:28
3.5 Виписка з ЄДРПОУ.pdf.p7s
20 січня 2018 15:28
3.5 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
20 січня 2018 15:28
3.4 Статут.pdf.p7s
20 січня 2018 15:28
3.4 Статут.pdf
20 січня 2018 15:28
17. Дані на Товар.pdf.p7s
20 січня 2018 15:28
17. Дані на Товар.pdf
20 січня 2018 15:28
15.1 Зразок формулярів.pdf

Документи

Публічні документи

22 січня 2018 18:00
Лист-згода.pdf
22 січня 2018 18:00
Довідка стаття 17.pdf

Документи

Публічні документи

22 січня 2018 19:33
3. Статут.pdf.p7s
22 січня 2018 19:32
3. Статут.pdf
22 січня 2018 19:32
26. Дані на товар.pdf.p7s
22 січня 2018 19:32
26. Дані на товар.pdf
22 січня 2018 19:32
22. Зразок формулярів.pdf
22 січня 2018 19:32
12. Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s
22 січня 2018 19:32
12. Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

22 січня 2018 20:13
_НОВА_ЦІНОВА (1).pdf
22 січня 2018 20:12
Технічна частина (1).rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД"

ТОВ "ТД Укрпромсвет"

ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод"

BURLESK ENTERTAINMENT LLP

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2018 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" Документи
ТОВ "ТД Укрпромсвет" Документи
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" Документи
BURLESK ENTERTAINMENT LLP Документи

Публічні документи

20 січня 2018 15:28
13. ТЗ ДПКр3 (частина 2).pdf
20 січня 2018 15:28
13. ТЗ ДПКр3 (частина 1).pdf
20 січня 2018 15:28
3.5 Виписка з ЄДРПОУ.pdf.p7s
20 січня 2018 15:28
3.5 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
20 січня 2018 15:28
3.4 Статут.pdf.p7s
20 січня 2018 15:28
3.4 Статут.pdf
20 січня 2018 15:28
17. Дані на Товар.pdf.p7s
20 січня 2018 15:28
17. Дані на Товар.pdf
20 січня 2018 15:28
15.1 Зразок формулярів.pdf

Публічні документи

22 січня 2018 18:00
Лист-згода.pdf
22 січня 2018 18:00
Довідка стаття 17.pdf

Публічні документи

22 січня 2018 19:33
3. Статут.pdf.p7s
22 січня 2018 19:32
3. Статут.pdf
22 січня 2018 19:32
26. Дані на товар.pdf.p7s
22 січня 2018 19:32
26. Дані на товар.pdf
22 січня 2018 19:32
22. Зразок формулярів.pdf
22 січня 2018 19:32
12. Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s
22 січня 2018 19:32
12. Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

22 січня 2018 20:13
_НОВА_ЦІНОВА (1).pdf
22 січня 2018 20:12
Технічна частина (1).rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД"

ТОВ "ТД Укрпромсвет"

ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод"

BURLESK ENTERTAINMENT LLP

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 лютого 2018 14:27
Коментар щодо відміни: Відповідно до абз.3 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі", неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
23 лютого 2018 14:27
Протокол від 23.02.2018.pdf