Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15100000-9 - Продукція тваринництва, м’ясо та м’ясопродукти (м’ясо свині, вирізка заморожена- 2402 кг, стегно куряче, заморожене- 19554 кг, філе куряче, заморожене- 6257 кг, сосиски в/г- 1500 кг.)
Очікувана вартість
1 894 903,00 UAH
UA-2017-11-15-003119-a d55f3c5e241d44e394980f430387f037
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Комліченко Сергій Юрійович

+380554733344 tsentrosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Районний центр по обслуговуванню закладів освіти" Білозерської районної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 38188738
Місцезнаходження: 75000, Україна , Херсонська обл., Білозерка, вул.Станіславське шосе,29/48
Контактна особа: Комліченко Сергій Юрійович
+380554733344
tsentrosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2017 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2017 15:00
Початок аукціону: 08 грудня 2017 12:09
Очікувана вартість: 1 894 903,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 847,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
(м’ясо свині, вирізка заморожена- 2402 кг, стегно куряче, заморожене- 19554 кг, філе куряче, заморожене- 6257 кг, сосиски в/г- 1500 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75000, Україна, Херсонська область, ЗОШ та ЗО Білозерського району, згідно технічного завдання (ТЗ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15100000-9 — Продукція тваринництва, м’ясо та м’ясопродукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2017 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2017 13:46
технічні характеристики товару 2018 рік.doc
16 листопада 2017 12:47
проект договору 2018 рік.docx
16 листопада 2017 12:41
методика та критерії оцінки тендерних пропозицій.doc
16 листопада 2017 12:39
ДКТ мясо філе стегенця та сосиски 2018 рік.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 15 листопада 2017 18:38
Дата відповіді: 16 листопада 2017 09:27
Доброго дня! Ви як замовник торгів розмістивши обьву про процедуру закупівлю повинні були ознайомити потенційних виконавців з документацією конкурсних торгів, розмістивши їх в оголошеннях в електронному вигляді. Це питання відноситься до всіх закупівель які проводить Ваша установа!
Відповідь: Добрий день !!! Ми як замовник розмістили оголошення про проведення процедур закупівель, згідно ст.10 Закону не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій , при чому тендерна документація повинна бути оприлюднена не пізніше також, як за 15 днів до дати встановленої у ст.10 Закону. Тендерна документація щодо даної процедури закупівлі та усіх, які оголошено замовником , буде оприлюдено у строк передбачений Законом.
Щодо приведення тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства.
Дата подання: 21 листопада 2017 12:15
Дата відповіді: 24 листопада 2017 14:21
Замовником у підпункті 2.2 пункту 5 розділу ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлена умова, що учасники повинні надати: «Завірені копії особових медичних книжок водіїв, копії санітарних паспортів транспорту, які будуть здійснювати доставку продуктів харчових…» Відповідно до роз’яснень Головного Управління Держпродспоживслужби у Херсонській області, у зв’язку із внесенням змін до законодавства у сфері обігу та регулювання харчових продуктів, зокрема і до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» наразі припинена видача санітарних паспортів на транспорт, яким здійснюється доставка. Підтвердженням відповідності транспорту санітарним вимогам є довідка про санітарну обробку автомобіля. Просимо прибрати дану умову та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства. Відповідно до частини 4 Закону України «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником у підпункті 2.2 пункту 5 розділу ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлена умова, що учасники повинні надати: «Завірені копії особових медичних книжок водіїв, копії санітарних паспортів транспорту, які будуть здійснювати доставку продуктів харчових…»
Відповідно змін до законодавства у сфері обігу та регулювання харчових продуктів, зокрема і до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» підтвердженням відповідності транспорту санітарним вимогам є довідка про санітарну обробку автомобіля.
Відповідно до частини 4 Закону України «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції будь-якого документу, замовником передбачено надання пояснень учасника з даного приводу.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-15-003119-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Чередниченко Микола Вячеславович, Код ЄДРПОУ:2602702374
Дата подання: 30 грудня 2017 16:37
Вимога щодо неправомірного визнання переможцем процедури ФОП Гриненко С.Ю.
Шановний замовник. Просимо надати роз’яснення стосовно того, чому відхилів пропозицію ФОП Чередниченко М.В. за ненадання відповідних документів, які підтверджують кваліфікаційні вимоги, ви визначаєте переможцем учасника ФОП Гриненко С.Ю. у складі тендерної пропозицій, якого відсутні ті ж самі документи, які стали причиною відхилення пропозиції ФОП Чередниченко М.В. А саме:
• В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не зазначено інформації про «виробника» автомобілів, а лише вказано його країну що не відповідає вимогам тендерної документації.
• Не надана копія акту обстеження потужностей (об'єкту) для провадження діяльності операторів, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Також не надано листа-пояснення з зазначенням підстави ненадання вказаного документа з посиланням на законодавчі акти.

Поясніть упередженість ваших дій, неоднаковий підхід до розгляду пропозицій учасників, ЗЛІСНЕ ПОРУШЕННЯ І НЕВИКОНАННЯ вимог закону. Ви дискваліфікуєте учасника ФОП Чередниченко М.В., але при цьому акцептуєте учасника ФОП Гриненко С.Ю. тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації замовника по тім ж самим підставам, що й пропозиція ФОП Чередниченко М.В..
Просимо привести закупівлю у відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 січня 2018 00:00
Шановний Учасник. Пропозицію ФОП Чередниченко М.В. за ненадання відповідних документів, які підтверджують кваліфікаційні вимоги, не визначено переможцем процедури закупівлі. У складі тендерної пропозиції ФОП Гриненко С.Ю надано відповідні докумени, а саме:
• в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на стор.14 зазначено інформацію про «виробника» автомобілів, вказано його "країну виробник", що відповідає вимогам тендерної документації;
• у складі тендерної пропозиції на стор. 17-32 надано копію акту, завіреного ЕЦП учасника, обстеження потужностей (об'єкту) для провадження діяльності операторів, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2017 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Чередниченко Микола Вячеславович 1 892 545,38
UAH з ПДВ
1 892 545,38
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гриненко Сергій Юрійович 1 894 874,00
UAH з ПДВ
1 894 874,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2017 14:59
Електронний підпис
07 грудня 2017 14:52
Довідка банку.pdf
07 грудня 2017 14:52
Якісні документи мясо.PDF
07 грудня 2017 14:52
Технічні вимоги мясо.PDF
07 грудня 2017 14:52
Довідки.PDF
07 грудня 2017 14:52
Пропозиція мясо.PDF

Публічні документи

26 грудня 2017 17:30
Документи переможця.pdf
06 грудня 2017 14:56
Електронний підпис
06 грудня 2017 14:55
ФОП Гриненко СЮ 3119.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Чередниченко Микола Вячеславович

ФОП Гриненко Сергій Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Чередниченко Микола Вячеславович
#2602702374
Відхилено 1 892 545,38
UAH з ПДВ
21 грудня 2017 16:08
ФОП Гриненко Сергій Юрійович
#2740805731
Переможець 1 894 874,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2017 16:11

Документи

21 грудня 2017 16:08
Електронний підпис

Документи

21 грудня 2017 16:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2017 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гриненко Сергій Юрійович
#2740805731
1 894 874,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2017 16:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 14:24
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 14:20
додаткова 4 до договору 10 від 09.01.2018 року.pdf зміни до договору
02 січня 2019 20:02
додаткова угода 3 до договору 10 від 09.01.2018 року.pdf зміни до договору
01 жовтня 2018 15:35
додаткова угода 2 до договору 10 від 09.01.2018 року.pdf зміни до договору
21 лютого 2018 11:39
Електронний підпис укладений
24 січня 2018 11:56
додаткова угода 1 до договору 10 від 09.01.2018 року.pdf зміни до договору
24 січня 2018 11:54
Електронний підпис укладений
09 січня 2018 11:56
Договір №10 від 09.01.2018р. зміни до договору
09 січня 2018 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни до технічного завдання (ТЗ) у зв"язку із передачею ЗОШ на баланс іншого розпорядника коштів
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни в бік зменшення за одиницю товару, у зв'язку із коливанням середньо-роздрібних цін
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку із коливанням ціни на ринку
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно частини 5 статті 36 Закону
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 січня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 1 092 802,34
UAH