Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з відведення стічних вод
Очікувана вартість
5 272,30 UAH
UA-2017-11-15-002844-a 9b57b5a81d054d5b8220a2b96f9ef6fd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Едуард Неділько

+380672593439 tenderk@kharkiv.mns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 38631015
Вебсайт: http://kharkiv.mns.gov.ua
Місцезнаходження: 61013, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Шевченка, 8
Контактна особа: Едуард Неділько
+380672593439
tenderk@kharkiv.mns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Застосування переговорної процедури закупівлі здійснюється на підставі пункту 2, частини 2, статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIІІ, а саме: «Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2017 16:56
Оскарження наміру укласти договір: 27 листопада 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

15 листопада 2017 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2017 16:10
15.11.2017Тендерна документація - обгрунтування.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Дочірнє підприємство «Лозоваводосервіс» комунального підприємства «Теплоенерго» Лозівської міської ради Харківської області
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 857,50 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

150 м³
Послуги з відведення стічних вод
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, м. Лозова, пров. Виставочний, 1
Дата доставки: 31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство «Лозоваводосервіс» комунального підприємства «Теплоенерго» Лозівської міської ради Харківської області
#41451855
Переможець 2 857,50
UAH з ПДВ
16 листопада 2017 16:57

Документи

16 листопада 2017 16:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2017 16:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство «Лозоваводосервіс» комунального підприємства «Теплоенерго» Лозівської міської ради Харківської області
#41451855
2 857,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2017 16:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2018 13:37
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 16:49
26.12.2017 дод.угода №1 до дог.№602 Лозова.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 16:48
Електронний підпис укладений
30 листопада 2017 16:46
Договір№602 від 30.11.2017 ДП Лозоваводосервіс КП Теплоенерго Лозівської міської ради Харківської області ЛОТ2.pdf укладений
30 листопада 2017 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 602
Договір:
Номер додаткової угоди: 602
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 2 324,10
UAH з ПДВ