Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код CPV за ДК 021:2015 — 16810000-6 Частини для сільськогосподарської техніки (запасні частини для мотокос, газонокосарок, висоторізів, кущорізів та бензопил) Лот №1 Запасні частини в асортименті на газонокосарки ETESIA H-100 та H-124 D, або еквівалент; Лот №2 Запасні частини в асортименті для техніки Stihl: FS 400, HT 131, FS 55 C, MS 180, або еквівалент; Лот №3 Запасні частини в асортименті для Efco stark 44 та Efco stark 38, або еквівалент; Лот №4 Запасні частини в асортименті для мотокоси Oleo-Mac Sparta 44, або еквівалент; Лот №5 Запасні частини в асортименті для бензопил Husqvarna 450 Е, 395 ХР, 365, або еквівалент.
Очікувана вартість
1 331 744,00 UAH
UA-2017-11-15-001424-a ● ed5af634a99549ea9f275ad366c55ede
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва |
Код ЄДРПОУ: | 03361845 |
Місцезнаходження: | 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87 |
Контактна особа: |
Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва +380675681214 peo.mkpzelen@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2017 12:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2017 18:39 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2017 18:39 |
Очікувана вартість: | 1 331 744,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
21 листопада 2017 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2017 16:15 |
Тендерна документація запчастини зі змінами.doc | |
21 листопада 2017 16:14 |
Додаток 4_1 до ТД.docx | |
21 листопада 2017 16:14 |
Додаток 4_4 до ТД зі змінами2.docx | |
21 листопада 2017 16:14 |
Додаток №5 до лоту 1.doc | |
21 листопада 2017 16:14 |
Додаток №5 до лоту 3 зі змінами2.doc | |
21 листопада 2017 16:14 |
Додаток №5 до лоту 5 зі змінами.doc | |
21 листопада 2017 16:14 |
прот 290 про внесення змін до ТД запчастини.pdf | |
21 листопада 2017 16:14 |
Додаток 4_5 до ТД зі змінами2.docx | |
21 листопада 2017 16:14 |
Додаток 4_2 до ТД .docx | |
21 листопада 2017 16:14 |
Додаток №5 до лоту 4 зі змінами2.doc | |
21 листопада 2017 16:14 |
Додаток 4_3 до ТД зі змінами2.docx | |
21 листопада 2017 16:14 |
Додаток №5 до лоту 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-15-001424-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Засоби малої механізації, Код ЄДРПОУ:36379987
Дата подання: 11 грудня 2017 18:44
Порушення порядку розгляду
Пропозиція оновлена має у своєму складі товари, що відповідають вимогам ТД
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2017 16:16
Шановний учасник! Дякуємо за Ваші зауваження.
Згідно ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів, між іншим обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який по закупівлі UA-2017-11-15-001424-a був встановлений 30 листопада 2017 року 18:39 .
Згідно положень ст. 25 Закону , а саме:
частини 3 – «Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали» та
частини 5 – «Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Вказані у Вашому зверненні документи розміщені у системі 08 грудня 2017 року тому, враховуючи вищенаведене не враховуються при розгляді тендерних пропозицій.
Згідно ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів, між іншим обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який по закупівлі UA-2017-11-15-001424-a був встановлений 30 листопада 2017 року 18:39 .
Згідно положень ст. 25 Закону , а саме:
частини 3 – «Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали» та
частини 5 – «Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Вказані у Вашому зверненні документи розміщені у системі 08 грудня 2017 року тому, враховуючи вищенаведене не враховуються при розгляді тендерних пропозицій.
Номер вимоги: UA-2017-11-15-001424-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Засоби малої механізації, Код ЄДРПОУ:36379987
Дата подання: 11 грудня 2017 18:50
Невідповідність
Пропозиція оновлена відповідає всім вимогам тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2017 16:15
Шановний учасник! Дякуємо за Ваші зауваження.
Згідно ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів, між іншим обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який по закупівлі UA-2017-11-15-001424-a був встановлений 30 листопада 2017 року 18:39 .
Згідно положень ст. 25 Закону , а саме:
частини 3 – «Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали» та
частини 5 – «Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Вказані у Вашому зверненні документи розміщені у системі 08 грудня 2017 року тому, враховуючи вищенаведене не враховуються при розгляді тендерних пропозицій.
Згідно ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів, між іншим обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який по закупівлі UA-2017-11-15-001424-a був встановлений 30 листопада 2017 року 18:39 .
Згідно положень ст. 25 Закону , а саме:
частини 3 – «Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали» та
частини 5 – «Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Вказані у Вашому зверненні документи розміщені у системі 08 грудня 2017 року тому, враховуючи вищенаведене не враховуються при розгляді тендерних пропозицій.
Номер вимоги: UA-2017-11-15-001424-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Форест Бел", Код ЄДРПОУ:38168622
Дата подання: 04 грудня 2017 10:27
Лот №5 - Невідповідність
Доброго дня!Вважаємо, що подання продукції ТМ Oregon не відповідає технічним вимогам!Розяснення в прикріплених файлах!
Також просимо звернути Вашу увагу на невідповідність тендерній документації ТОВ Засоби малої механізації, а саме:
- Висновок про не сертифікацію товару, надано на техніку Husqvarna AB, а не на запасні частини Husqvarna AB;
- Довідка підтвердження виконання аналогічних договорів, надана не в повному обсязі - не надано підтверджуючих документів, а саме не надано скановану копію договорів, видаткових накладних, довіреностей.
Розгорнути
Згорнути
Також просимо звернути Вашу увагу на невідповідність тендерній документації ТОВ Засоби малої механізації, а саме:
- Висновок про не сертифікацію товару, надано на техніку Husqvarna AB, а не на запасні частини Husqvarna AB;
- Довідка підтвердження виконання аналогічних договорів, надана не в повному обсязі - не надано підтверджуючих документів, а саме не надано скановану копію договорів, видаткових накладних, довіреностей.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2017 12:57
Шановний учасник!
Дякуємо за Ваші зауваження.
Згідно з ч.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною не повинен перевищувати 5 робочих днів. Аукціон по закупівлі UA-2017-11-15-001424-a по лоту №5 завершився 01.12.17 о 16-12.
З 04.12.17 року почався відлік терміну згідно ч.4 ст.28 Закону. При розгляді документів вказаного учасника Ваші зауваження будуть розглянуті тендерним комітетом.
Дякуємо за Ваші зауваження.
Згідно з ч.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною не повинен перевищувати 5 робочих днів. Аукціон по закупівлі UA-2017-11-15-001424-a по лоту №5 завершився 01.12.17 о 16-12.
З 04.12.17 року почався відлік терміну згідно ч.4 ст.28 Закону. При розгляді документів вказаного учасника Ваші зауваження будуть розглянуті тендерним комітетом.
Номер вимоги: UA-2017-11-15-001424-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Форест Бел", Код ЄДРПОУ:38168622
Дата подання: 11 грудня 2017 10:36
Невідповідність
Доброго дня! Шановний замовник, також просимо звернути Вашу увагу, на те що потенційний постальник не надав у складі своє пропозиції сертифікатів якості на псевдо аналог: шини Oregon та ланцюги Stihl (зверніть увагу на те, що ТМ Stihl не має у своєму переліку товарів ланцюга з маркуванням 36RS68E) , також цінова та технічна специфікація не відповідає вимогам закупівлі, а саме позиції 14, 15 запчастини до Husqarna 450E; позиція 5 запчастини Husqvarna 395XP; позиції 8, 11, 15 запчастини Husqvarna 365. Просимо вурахувати ці суттєві недоліки при прийнятті рішення, щодо визначення переможця!Дякуємо за увагу!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 грудня 2017 18:25
Шановний учасник!
Дякуємо за Ваші зауваження.
При розгляді документів вказаного учасника Ваші зауваження розглянуті тендерним комітетом та враховані .
Дякуємо за Ваші зауваження.
При розгляді документів вказаного учасника Ваші зауваження розглянуті тендерним комітетом та враховані .
Номер вимоги: UA-2017-11-15-001424-a.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Засоби малої механізації, Код ЄДРПОУ:36379987
Дата подання: 11 грудня 2017 19:23
Невідповідність вимогам
Товар, що пропонується не має відношення до виробництва концерном Husqvarna AV, згідно тендерно. пропозиції учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 грудня 2017 08:04
Шановний учасник! Дякуємо за Ваші зауваження.
Розглягувши звернення № 67959 Іванченко Ігоря Володимировича стосовно відношення пропозиції учасника ТОВ «ФОРЕСТ БЕЛ» до виробництва концерну Husqvarna AV повідомляемо, що вказані артикули, підписаного ТОВ «ФОРЕСТ БЕЛ» додатку 4 до ТД, у складі тендерної пропозиції відповідають замовленим у тендерній документації запчастинам виробництва концерну Husqvarna AV.
Розглягувши звернення № 67959 Іванченко Ігоря Володимировича стосовно відношення пропозиції учасника ТОВ «ФОРЕСТ БЕЛ» до виробництва концерну Husqvarna AV повідомляемо, що вказані артикули, підписаного ТОВ «ФОРЕСТ БЕЛ» додатку 4 до ТД, у складі тендерної пропозиції відповідають замовленим у тендерній документації запчастинам виробництва концерну Husqvarna AV.
Номер вимоги: UA-2017-11-15-001424-a.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Засоби малої механізації, Код ЄДРПОУ:36379987
Дата подання: 11 грудня 2017 19:33
Невідповідність
Зверніть увагу на те, що Товар, який наведений у тендерній пропозиції учасника не відповідає товару, що неведений учасником у додатку №4 до ТД у розділі пропозиція учасника, а саме назва товару.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 грудня 2017 08:12
Шановний учасник! Дякуємо за Ваші зауваження.
Розглягувши звернення № 67960 Іванченко Ігоря Володимировича стосовно того, що Товар, який наведений у тендерній пропозиції визначеного переможця не відповідає товару, що наведений ним у додатку №4 до ТД у складі пропозиції, а саме назва товару, повідомляємо, що, назви товару вказані в тендерній документації уточнені, згідно найменувань, прийнятих виробником.
Товар повністю відповідає замовленому у тендерній документації, різниця у назвах не впливає на його призначення, Артикули, зазначені в тендерній документації ідентичні Артикулам, вказаним у додатку №4 до ТД, наданому ТОВ «ФОРЕСТ БЕЛ».
Розглягувши звернення № 67960 Іванченко Ігоря Володимировича стосовно того, що Товар, який наведений у тендерній пропозиції визначеного переможця не відповідає товару, що наведений ним у додатку №4 до ТД у складі пропозиції, а саме назва товару, повідомляємо, що, назви товару вказані в тендерній документації уточнені, згідно найменувань, прийнятих виробником.
Товар повністю відповідає замовленому у тендерній документації, різниця у назвах не впливає на його призначення, Артикули, зазначені в тендерній документації ідентичні Артикулам, вказаним у додатку №4 до ТД, наданому ТОВ «ФОРЕСТ БЕЛ».
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 Запасні частини в асортименті на газонокосарки ETESIA H-100 та H-124 D, або еквівалент |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 721 079,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 605,39 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
49 од
Запасні частини в асортименті на газонокосарки ETESIA H-100 та H-124 D, або еквівалент
ДК 021:2015: 16810000-6 — Частини для сільськогосподарської техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, основний склад Замовника Запорізьке шосе,3 згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок коштів постачальника
Дата доставки:
25 грудня 2017
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2017 12:54 |
Додаток 4_1 до ТД.docx |
15 листопада 2017 12:54 |
Додаток №5 до лоту 1.doc |
15 листопада 2017 12:54 |
Тендерна документація запчастини.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 грудня 2017 14:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛГОРИТМ-МЕГА" |
719 634,48
UAH з ПДВ
|
719 634,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "М-МАСТЕР" |
721 079,00
UAH з ПДВ
|
721 079,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛГОРИТМ-МЕГА" #39734396 |
Переможець |
719 634,48
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2017 09:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 16:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2017 17:30
|
доп2 до дог1053 18.12.17 лот1 запчастини.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2017 17:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2017 16:59
|
доп1 до дог1053 18.12.17 лот1 запчастини.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2017 16:58
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2017 16:52
|
дог1053 18.12.17 лот1.pdf | укладений |
18 грудня 2017 16:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до дод.2 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 1053 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | доп1 до дог1053 18.12.17 лот1 запчастини |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна (сума) даного Договору становить 147 411,48 грн , у тому числі ПДВ – 24 568,58 грн. Сума договору зменшена на 572 223,00 грн. , в т.ч. ПДВ 95 370,50 грн |
Номер договору про закупівлю: | 1053 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | доп2 до дог1053 18.12.17 лот1 запчастини |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |