Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15510000-6- Молоко та вершки (молоко пастеризоване по 1 л. у заводській упаковці не менше 2,5% жирності- 24700 літрів, сметана по 450 гр. у заводській упаковці 15% жирності- 3101 кг.)
Очікувана вартість
592 020,00 UAH
UA-2017-11-15-001253-b 724a77c5eb064dc884d9dc2f65a0e7ea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Комліченко Сергій Юрійович

+380554733344 tsentrosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Районний центр по обслуговуванню закладів освіти" Білозерської районної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 38188738
Місцезнаходження: 75000, Україна , Херсонська обл., Білозерка, вул.Станіславське шосе,29/48
Контактна особа: Комліченко Сергій Юрійович
+380554733344
tsentrosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2017 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2017 15:00
Початок аукціону: 08 грудня 2017 15:31
Очікувана вартість: 592 020,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 760,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
молоко пастеризоване по 1 л. у заводській упаковці не менше 2,5% жирності- 24700 літрів, сметана по 450 гр. у заводській упаковці 15% жирності- 3101 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75000, Україна, Херсонська область, ЗОШ та ЗО Білозерського району, згідно технічного завдання (ТЗ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2017 19:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2017 16:26
методика та критерії оцінки тендерних пропозицій.doc
21 листопада 2017 14:56
Проект договору продукти харчування 2018 рік.doc
21 листопада 2017 13:32
ДКТ молоко та сметана 2018 рік.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-15-001253-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Чередниченко Микола Вячеславович, Код ЄДРПОУ:2602702374
Дата подання: 03 січня 2018 14:01
Вимога щодо неправомірного визнання переможцем процедури ФОП Коваль Анатолій Анатолійович
Шановний замовник. Просимо надати роз’яснення стосовно того, чому відхилів пропозицію ФОП Чередниченко М.В. за ненадання відповідних документів, які підтверджують кваліфікаційні вимоги, ви визначаєте переможцем учасника ФОП Коваль Анатолій Анатолійович у складі тендерної пропозицій, якого відсутні ті ж самі документи, які стали причиною відхилення пропозиції ФОП Чередниченко М.В. А саме:
• Умовами тендерної документації необхідно було надати «Акт обстеження потужностей (об'єкту) для провадження діяльності операторів, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження». Учасником ФОП Коваль Анатолій Анатолійович надано «Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами», що є іншим документом ніж вимагалось умовами тендерної документації, листа-пояснення стосовно надання замість одного документу іншого не надано.
• У наданий копії паспорту Коваль Анатолій Анатолійович не вклеєна фотокартка при досягненні громадянином 25-річного віку, згідно Положення про паспорт громадянина України, «Паспорт, в якому не вклеєно таких фотокарток при досягненні його власником зазначеного віку, вважається недійсним.». Таким чином зазначений паспорт з 11.05.2017р. є недійсним та не підтверджує особу учасника процедури закупівлі ФОП Коваль Анатолій Анатолійович на підпис документів тендерної пропозицій та на укладення договору за результатами торгів, що не відповідає умовам тендерної документації.

Поясніть упередженість ваших дій, неоднаковий підхід до розгляду пропозицій учасників, ЗЛІСНЕ ПОРУШЕННЯ І НЕВИКОНАННЯ вимог закону. Ви дискваліфікуєте учасника ФОП Чередниченко М.В., але при цьому акцептуєте учасника ФОП Коваль Анатолій Анатолійович тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації замовника по тім ж самим підставам, що й пропозиція ФОП Чередниченко М.В..
Просимо привести закупівлю у відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 січня 2018 22:45
скаргу розглянуто та надано відповідь у прикріленому файлі

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2017 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 452 676,50
UAH з ПДВ
452 676,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Чередниченко Микола Вячеславович 588 071,70
UAH з ПДВ
588 071,70
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Коваль Анатолій Анатолійович 588 400,00
UAH з ПДВ
588 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2017 14:23
17. Проект договору.pdf
07 грудня 2017 13:20
11. Копія праспорту.pdf
07 грудня 2017 13:05
10. Копія статуту.pdf
07 грудня 2017 12:39
1. Пропозиція молоко.pdf
07 грудня 2017 12:39
8. Довідка ЄДРПОУ.pdf
07 грудня 2017 12:39
50 молоко калькуляція.pdf
07 грудня 2017 12:39
46 Загальні відомості.pdf
07 грудня 2017 12:39
45 довідка про мтб.pdf
07 грудня 2017 12:39
7. Довідка з банку.pdf
07 грудня 2017 12:39
43 довіреність.pdf
07 грудня 2017 12:39
6. Витяг платника ПДВ.pdf
07 грудня 2017 12:39
42 лист повідомлення.pdf

Публічні документи

07 грудня 2017 14:59
Електронний підпис
07 грудня 2017 14:52
Довідка банку.pdf
07 грудня 2017 14:52
Довідки.PDF
07 грудня 2017 14:52
Пропозиція молоко.PDF

Публічні документи

27 грудня 2017 21:28
Корупція Коваль.pdf
27 грудня 2017 21:28
Коваль.pdf
27 грудня 2017 21:28
ДФС Коваль.pdf
27 грудня 2017 21:28
Банкрутство Коваль.PDF
05 грудня 2017 16:55
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Мале Приватне Підприємство "Ритм"

ФОП Чередниченко Микола Вячеславович

ФОП Коваль Анатолій Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
Відхилено 452 676,50
UAH з ПДВ
27 грудня 2017 16:36
ФОП Чередниченко Микола Вячеславович
#2602702374
Відхилено 588 071,70
UAH з ПДВ
27 грудня 2017 16:41
ФОП Коваль Анатолій Анатолійович
#3373412775
Переможець 588 400,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2017 16:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2017 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Коваль Анатолій Анатолійович
#3373412775
588 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 14:19
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 14:17
додаткова 2 до договору 13 від 09.01.2018 року.pdf зміни до договору
02 січня 2019 19:57
Електронний підпис укладений
24 січня 2018 11:07
додаткова угода 1 до договору 13 від 09.01.2018 року.pdf зміни до договору
24 січня 2018 11:05
Електронний підпис укладений
09 січня 2018 16:01
Договір №13 від 09.01.2018р. зміни до договору
09 січня 2018 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни до технічного завдання (ТЗ) у зв"язку із передачею ЗОШ на баланс іншого розпорядника коштів
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно частини 5 статті 36 Закону
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 січня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 385 467,20
UAH