Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03310000-5 - Риба, ракоподібні та продукція водного господарства (риба морська ціла, хек свіжеморожений- 25981 кг.)
Очікувана вартість
1 566 654,00 UAH
UA-2017-11-15-001246-b 009bc56a29e7454a88b79ebcfab8219f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Комліченко Сергій Юрійович

+380554733344 tsentrosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Районний центр по обслуговуванню закладів освіти" Білозерської районної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 38188738
Місцезнаходження: 75000, Україна , Херсонська обл., Білозерка, вул.Станіславське шосе,29/48
Контактна особа: Комліченко Сергій Юрійович
+380554733344
tsentrosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2017 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2017 15:00
Початок аукціону: 08 грудня 2017 14:10
Очікувана вартість: 1 566 654,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 833,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25981 кг
риба морська ціла, хек свіжеморожений- 25981 кг.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75000, Україна, Херсонська область, ЗОШ та ЗО Білозерського району Херсонської області, згідно технічного завдання (ТЗ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03311230-3 — Хек

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2017 19:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2017 16:30
методика та критерії оцінки тендерних пропозицій.doc
21 листопада 2017 14:58
Проект договору продукти харчування 2018 рік.doc
16 листопада 2017 14:12
ДКТ риба-хек 2018 рік.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо приведення тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства.
Дата подання: 21 листопада 2017 12:15
Дата відповіді: 24 листопада 2017 14:22
Замовником у підпункті 2.2 пункту 5 розділу ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлена умова, що учасники повинні надати: «Завірені копії особових медичних книжок водіїв, копії санітарних паспортів транспорту, які будуть здійснювати доставку продуктів харчових…» Відповідно до роз’яснень Головного Управління Держпродспоживслужби у Херсонській області, у зв’язку із внесенням змін до законодавства у сфері обігу та регулювання харчових продуктів, зокрема і до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» наразі припинена видача санітарних паспортів на транспорт, яким здійснюється доставка. Підтвердженням відповідності транспорту санітарним вимогам є довідка про санітарну обробку автомобіля. Просимо прибрати дану умову та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства. Відповідно до частини 4 статті 16 України «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником у підпункті 2.2 пункту 5 розділу ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлена умова, що учасники повинні надати: «Завірені копії особових медичних книжок водіїв, копії санітарних паспортів транспорту, які будуть здійснювати доставку продуктів харчових…»
Відповідно змін до законодавства у сфері обігу та регулювання харчових продуктів, зокрема і до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» підтвердженням відповідності транспорту санітарним вимогам є довідка про санітарну обробку автомобіля.

Відповідно до частини 4 Закону України «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції будь-якого документу, замовником передбачено надання пояснень учасника з даного приводу.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-11-15-001246-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Чередниченко Микола Вячеславович, Код ЄДРПОУ:2602702374
Дата подання: 05 січня 2018 16:33
СКАРГА про порушення, допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі
Текст наведено у прикріпленому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 січня 2018 12:37

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2017 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 1 286 059,50
UAH з ПДВ
1 286 059,50
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД" 1 480 917,00
UAH з ПДВ
1 480 917,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бешота Тетяна Іванівна 1 499 103,70
UAH з ПДВ
1 499 103,70
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Чередниченко Микола Вячеславович 1 564 835,63
UAH з ПДВ
1 564 835,63
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2017 13:28
17. Проект договору.pdf
07 грудня 2017 13:09
11. Копія праспорту.pdf
07 грудня 2017 12:56
10. Копія статуту.pdf
07 грудня 2017 12:45
1. Пропозиція риба хек.pdf
07 грудня 2017 12:45
46 Загальні відомості.pdf
07 грудня 2017 12:45
8. Довідка ЄДРПОУ.pdf
07 грудня 2017 12:45
45 довідка про мтб.pdf
07 грудня 2017 12:45
50 риба калькуляція.pdf
07 грудня 2017 12:45
45 довідка про мтб.pdf
07 грудня 2017 12:45
43 довіреність.pdf
07 грудня 2017 12:45
42 лист повідомлення.pdf
07 грудня 2017 12:45
7. Довідка з банку.pdf
07 грудня 2017 12:45
6. Витяг платника ПДВ.pdf

Публічні документи

28 грудня 2017 10:21
ФОП Бешота корупція.PDF
27 грудня 2017 21:19
Банкрутство БЕШОТА.PDF
27 грудня 2017 21:19
ДФС Бешота.pdf
27 грудня 2017 21:19
Бешота.pdf
06 грудня 2017 14:37
Електронний підпис

Публічні документи

07 грудня 2017 14:59
Електронний підпис
07 грудня 2017 14:50
Довідка банку.pdf
07 грудня 2017 14:50
Якісні документи риба.pdf
07 грудня 2017 14:50
Технічні вимоги риба.PDF
07 грудня 2017 14:50
Довідки.PDF
07 грудня 2017 14:50
Пропозиція риба.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Мале Приватне Підприємство "Ритм"

ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД"

ФОП Бешота Тетяна Іванівна

ФОП Чередниченко Микола Вячеславович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
Відхилено 1 286 059,50
UAH з ПДВ
27 грудня 2017 15:30
ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД"
#38270146
Відхилено 1 480 917,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2017 15:33
ФОП Бешота Тетяна Іванівна
#3167821767
Переможець 1 499 103,70
UAH з ПДВ
27 грудня 2017 15:37

Документи

27 грудня 2017 15:29
Електронний підпис

Документи

27 грудня 2017 15:33
Електронний підпис

Документи

27 грудня 2017 15:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2017 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бешота Тетяна Іванівна
#3167821767
1 499 103,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 грудня 2017 15:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 14:29
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 14:26
ДОДАТКОВА 4 від 11.03.2019 року до договору _23 вІд 31.01.2019 року( Бешота).pdf зміни до договору
12 березня 2019 09:30
додаткова 3 до договору 23 від 31.01.2018 року.pdf зміни до договору
02 січня 2019 20:06
додаткова угода 2 до договору 23 від 31.01.2018 року.pdf зміни до договору
01 жовтня 2018 15:30
додаткова угода 1 до договору 23 від 31.01.2018 року.pdf зміни до договору
20 лютого 2018 15:56
Електронний підпис укладений
31 січня 2018 11:14
Договір №23 від 31.01.2018р. зміни до договору
31 січня 2018 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни до технічного завдання (ТЗ) у зв"язку із передачею ЗОШ на баланс іншого розпорядника коштів
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку із коливанням ціни на ринку
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно частини 5 статті 36 Закону
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку із коливанням ціни на ринку
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 286 723,75
UAH