Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2017-11-15-000781-b ● e82b47cc21ea47b5bbc2967285cb4559
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Ізмаїльскої міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145406 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., місто Ізмаїл, Проспект Суворова, 62 |
Контактна особа: |
Бахарєва Ірина Олександрівна +380484122647 tend.goroo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2017 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2017 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2017 12:00 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2017 12:40 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Інформація про предмет закупівлі
Закупівля здійснюється на очікувану вартість на 2018 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 л
Молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, ДНЗ №5 «Гвоздичка» вул. Телеграфна, 33; ДНЗ № 8 «Чебурашка» вул. Хотинська, 44; ДНЗ № 9 «Жемчужина» вул. Комерційна, 134; ДНЗ № 10 «Ручеек» вул. Бендерська, 36; ДНЗ № 12 «Колокольчик» вул. Нахімова, 114; ДНЗ № 15 «Сонечко» вул. Адмірала Холостякова, 8; ДНЗ № 19 «Маяк» Миру, 34 а; ДНЗ № 22 «Парус» вул. 51-ої Перекопської дивізії, 13; ДНЗ № 23 «Веселка» вул. Клушина, 4; ДНЗ № 24 «Березка» вул. Паркова, 11; ДНЗ № 25 «Золотий ключик» вул. Комерційна, 81; ДНЗ № 27 «Снежинка» вул. Адмірала Холостякова, 29; ДНЗ № 31 «Аист» вул. Нахімова, 413; ДНЗ № 33 «Теремок» вул. Шевченко, 5/1; ДНЗ № 34 «Дельфінятко» вул. Поперечна, 2 а.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2017 13:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2017 13:30 |
Перелік змін.docx | |
23 листопада 2017 13:30 |
Додаток 4 із змінами.doc | |
23 листопада 2017 13:30 |
Додаток 2 із змінами.doc | |
23 листопада 2017 13:30 |
Додаток 1 із змінами.doc | |
23 листопада 2017 13:30 |
Тендерна документація із змінами.doc | |
15 листопада 2017 14:18 |
Додаток 6.doc | |
15 листопада 2017 14:18 |
Додаток 5.doc | |
15 листопада 2017 14:18 |
Додаток 3.doc |
23 листопада 2017 13:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 листопада 2017 13:30 |
Перелік змін.docx
|
|||
23 листопада 2017 13:30 |
Додаток 4 із змінами.doc
|
|||
23 листопада 2017 13:30 |
Додаток 2 із змінами.doc
|
|||
23 листопада 2017 13:30 |
Додаток 1 із змінами.doc
|
|||
23 листопада 2017 13:30 |
Тендерна документація із змінами.doc
|
|||
15 листопада 2017 14:18 |
Додаток 6.doc
|
|||
15 листопада 2017 14:18 |
Додаток 5.doc
|
|||
15 листопада 2017 14:18 |
Додаток 3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміни в Технічному Завданні додаток 2
Дата подання: 16 листопада 2017 11:08
Дата відповіді: 16 листопада 2017 16:57
Внести уточнення в тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме:
- сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, HACCP ), зареєстрованого в ННРУ (Незалежних Національних Реєстрах України). Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга ISO 22000:2005 HACCP , так як не враховані обов’язкові вимоги закону України № 1602 VII «Про внесення змін в деякі законодавчі акти України відносно харчових продуктів».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учасник, коли ви робите посилання на якийсь нормативно-правовий акт, то повинні вказати не тільки його точну назву, номер, дату прийняття, але обов’язково статтю, її частину(и), пункт(и). Що стосується положень ЗУ №1602-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів», а насамперед, ЗУ № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (зі змінами та доповненнями), то: 1. Згідно до п.7 ст.21 – «Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. 2. Згідно до ч.2, ч.3 ст.32 – «Сертифікація харчових продуктів необов’язкова. Під час виробництва харчових продуктів оператор ринку може користуватися технічними умовами, державна реєстрація яких є необов’язковою. Таким чином, для внесення уточнень в розділ «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» щодо обов’язкового надання учасниками «сертифіката на систему управління безпечністю харчових продуктів…» підстав не має, оскільки така вимога може бути дискримінаційною для інших учасників процедури закупівлі.
Зміни в Технічному Завданні додаток 2
Дата подання: 16 листопада 2017 11:11
Дата відповіді: 16 листопада 2017 16:58
Внести уточнення в тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме:
- сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, HACCP ), зареєстрованого в ННРУ (Незалежних Національних Реєстрах України). Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга ISO 22000:2005 HACCP , так як не враховані обов’язкові вимоги закону України № 1602 VII «Про внесення змін в деякі законодавчі акти України відносно харчових продуктів».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учасник, коли ви робите посилання на якийсь нормативно-правовий акт, то повинні вказати не тільки його точну назву, номер, дату прийняття, але обов’язково статтю, її частину(и), пункт(и). Що стосується положень ЗУ №1602-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів», а насамперед, ЗУ № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (зі змінами та доповненнями), то: 1. Згідно до п.7 ст.21 – «Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. 2. Згідно до ч.2, ч.3 ст.32 – «Сертифікація харчових продуктів необов’язкова. Під час виробництва харчових продуктів оператор ринку може користуватися технічними умовами, державна реєстрація яких є необов’язковою. Таким чином, для внесення уточнень в розділ «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» щодо обов’язкового надання учасниками «сертифіката на систему управління безпечністю харчових продуктів…» підстав не має, оскільки така вимога може бути дискримінаційною для інших учасників процедури закупівлі.
Доповнення
Дата подання: 16 листопада 2017 17:17
Дата відповіді: 17 листопада 2017 12:48
"ЗАКОН УКРАЇНИ № 1602-VII
22 липня 2014 року
Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів
Розділ I
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
безпосередньо стосуються безпечності харчових продуктів
пункт 81) система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) - система, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів;
Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга ISO 22000:2005 HACCP
НАДАНО ЧИННОСТІ: наказ Держспоживстандарту України від 2 квітня 2007 р. № 72 з 2007–08–01 Національний стандарт ДСТУ ISO 22000:2007 відповідає ISO 22000:2005 Food safety management systems — Requirements for any organization in the food chain (Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учасник, ЗУ №1602-VII від 22.07.2014р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» безпосередньо стосується та регламентує норми щодо системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Дивіться Закон України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (зі змінами та доповненнями), а саме ст.21 – «Вимоги щодо застосування постійно діючих систем аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках».
Доповнення
Дата подання: 16 листопада 2017 17:18
Дата відповіді: 17 листопада 2017 12:48
"ЗАКОН УКРАЇНИ № 1602-VII
22 липня 2014 року
Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів
Розділ I
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
безпосередньо стосуються безпечності харчових продуктів
пункт 81) система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) - система, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів;
Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга ISO 22000:2005 HACCP
НАДАНО ЧИННОСТІ: наказ Держспоживстандарту України від 2 квітня 2007 р. № 72 з 2007–08–01 Національний стандарт ДСТУ ISO 22000:2007 відповідає ISO 22000:2005 Food safety management systems — Requirements for any organization in the food chain (Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учасник, ЗУ №1602-VII від 22.07.2014р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» безпосередньо стосується та регламентує норми щодо системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Дивіться Закон України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (зі змінами та доповненнями), а саме ст.21 – «Вимоги щодо застосування постійно діючих систем аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-15-000781-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Молокозавод", Код ЄДРПОУ:31292740
Дата подання: 08 грудня 2017 11:52
Вимога Замовнику щодо скасування Протоколу № 197 від 06 грудня 2017 року
Протоколом № 197 засідання тендерного комітету від 06 грудня 2017 року про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ “Молокозавод” відхилено тендерну пропозицію ТОВ “Молокозавод” на підставі преамбули розділа ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації.
Наявність або відсутність ЕЦП не впливає на можливість виконання Постачальником Договору. ЕЦП ні на що не впливає та не потрібна в подальшому для укладення Договору. Товариство з обмеженою відповідальністю “Молокозавод” надало в складі своєї тендерної пропозиції всі передбачені законодавством та тендерною пропозицією документи з власноручним підписом керівника- особи уповноваженої на підписання пропозиції.
Додаток № 1, Додаток № 2, Додаток № 3 та інші тендерної документації передбачають ВЛАСНОРУЧНИЙ ПІДПИС УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ. Так, якщо тендерна пропозиція, що містить істотні умови договору і виражає намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов’язаною у разі її прийняття, не може бути відхилена на підставі відсутності електронного цифрового підпису.
Електронний цифровий підпис- це ідентифікація особи. Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис" ( 852-15 ). Власноручний підпис керівника Товариства з обмеженою відповідальністю “Молокозавод” має місце на всіх документах тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Наявність або відсутність ЕЦП не впливає на можливість виконання Постачальником Договору. ЕЦП ні на що не впливає та не потрібна в подальшому для укладення Договору. Товариство з обмеженою відповідальністю “Молокозавод” надало в складі своєї тендерної пропозиції всі передбачені законодавством та тендерною пропозицією документи з власноручним підписом керівника- особи уповноваженої на підписання пропозиції.
Додаток № 1, Додаток № 2, Додаток № 3 та інші тендерної документації передбачають ВЛАСНОРУЧНИЙ ПІДПИС УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ. Так, якщо тендерна пропозиція, що містить істотні умови договору і виражає намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов’язаною у разі її прийняття, не може бути відхилена на підставі відсутності електронного цифрового підпису.
Електронний цифровий підпис- це ідентифікація особи. Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис" ( 852-15 ). Власноручний підпис керівника Товариства з обмеженою відповідальністю “Молокозавод” має місце на всіх документах тендерної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 грудня 2017 12:13
Відповідно до частини 1 розділу ІІІ тендерної документації вимогою Замовника було зазначено що «Всі документи тендерної пропозиції подаються через електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі pdf, rar або jpg з накладанням Електронного цифрового підпису (ЕЦП) керівника або уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної документації.».
Відповідно до статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Відповідно до статті 6 Закону "Про електронні документи та електронний документообіг" накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відповідно до статті 7 Закону "Про електронні документи та електронний документообіг" оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис". Стаття 4 Закону України «Про електронний цифровий підпис» передбачає, електронний цифровий підпис призначений для забезпечення діяльності фізичних та юридичних осіб, яка здійснюється з використанням електронних документів. Електронний цифровий підпис використовується фізичними та юридичними особами - суб'єктами електронного документообігу для ідентифікації підписувача та підтвердження цілісності даних в електронній формі.
На документах, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ “Молокозавод”, міститься підпис уповноваженої особи учасника, а також відбитки печатки. Разом з цим, на тендерній пропозиції відсутній саме електронний цифровий підпис уповноваженої особи учасника, що порушує вимоги частини 1 розділу ІІІ документації. Тендерна документація передбачала нанесення електронного цифрового підпису керівника або уповноваженої особи Учасника до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме до 03 грудня 2017 року 12:00 год., тому накладений ЕЦП ТОВ “Молокозавод” 04 грудня 2017 року після проведеного аукціону не враховується. У зв’язку з вищезазначеним тендерну пропозицію ТОВ “Молокозавод” було відхилено на підставі статті 30 Закону. До уваги також було прийнято рішення АМКУ за аналогічним питанням (див. рішення АМКУ № 199-р/пк-пз від 16.01.2017 за номером огол. № UA-2016-11-21-000777-a).
Відповідно до статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Відповідно до статті 6 Закону "Про електронні документи та електронний документообіг" накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відповідно до статті 7 Закону "Про електронні документи та електронний документообіг" оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис". Стаття 4 Закону України «Про електронний цифровий підпис» передбачає, електронний цифровий підпис призначений для забезпечення діяльності фізичних та юридичних осіб, яка здійснюється з використанням електронних документів. Електронний цифровий підпис використовується фізичними та юридичними особами - суб'єктами електронного документообігу для ідентифікації підписувача та підтвердження цілісності даних в електронній формі.
На документах, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ “Молокозавод”, міститься підпис уповноваженої особи учасника, а також відбитки печатки. Разом з цим, на тендерній пропозиції відсутній саме електронний цифровий підпис уповноваженої особи учасника, що порушує вимоги частини 1 розділу ІІІ документації. Тендерна документація передбачала нанесення електронного цифрового підпису керівника або уповноваженої особи Учасника до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме до 03 грудня 2017 року 12:00 год., тому накладений ЕЦП ТОВ “Молокозавод” 04 грудня 2017 року після проведеного аукціону не враховується. У зв’язку з вищезазначеним тендерну пропозицію ТОВ “Молокозавод” було відхилено на підставі статті 30 Закону. До уваги також було прийнято рішення АМКУ за аналогічним питанням (див. рішення АМКУ № 199-р/пк-пз від 16.01.2017 за номером огол. № UA-2016-11-21-000777-a).
Номер вимоги: UA-2017-11-15-000781-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Молокозавод", Код ЄДРПОУ:31292740
Дата подання: 12 грудня 2017 10:23
Відміна результатів торгів
Відповідно до умов документації, замовник вимогає від постачальника протокол дослідження проб харчових продуктів на відсутність ГМО. ТОВ ПРОД-ЮГ в складі своєї пропозиції має протокол дослідження проб харчових продуктів на відсутність ГМО №59 від 12.05.2017 року. В цьому протоколі відсутня інформація щодо нормативної документації, відповідно до якої була виготовлена партія молока, тобто не вказана ДСТУ або ТУУ.
Відповідно до цього, неможливо з`ясувати, що наведений протокол дослідження проб харчових продуктів на відсутність ГМО відповідає вимогам додатку 2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ".
В зв`язку з цим, вимогаємо признатит пропозицію ТОВ ПРОД-ЮГ не відповідаючей вимогам тендерної документації, або будемо змушені подавати скаргу до АМКУ
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до цього, неможливо з`ясувати, що наведений протокол дослідження проб харчових продуктів на відсутність ГМО відповідає вимогам додатку 2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ".
В зв`язку з цим, вимогаємо признатит пропозицію ТОВ ПРОД-ЮГ не відповідаючей вимогам тендерної документації, або будемо змушені подавати скаргу до АМКУ
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 грудня 2017 11:34
Шановний Учаснику! Протокол № 59 «Дослідження проб харчових продуктів» від 12.05.2017р. наданий ТОВ ПРОД-ЮГ складено відповідно до вимог чинного законодавства України (форма № 343/0 затверджена Наказом МОЗ України № 160 від 11.07.2000р.). дослідження проведено згідно ДСТУ ISO 21569:2008 чутливість методу не більше 1000 копій/мл. Норма по НТД на продукт відповідно до ЗУ від 17.12.2009р. № 1778-VI, Постанов КМУ № 468 від 13.05.2009р. та № 661 від 01.07.209р. таким чином, твердження учасника про «відсутність нормативної бази» не мають під собою жодних підстав, а вищезазначений документ повністю відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації. Також зауважимо, що згідно тендерної документації Замовника, вимоги, щодо наявності у вищезазначеному документі відмітки про відповідність ДСТУ не вимагалося. Згідно наданих Вами аналогічних документів, відмітки про відповідність ДСТУ – відсутня.
Номер вимоги: UA-2017-11-15-000781-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Молокозавод", Код ЄДРПОУ:31292740
Дата подання: 15 грудня 2017 13:52
Відміна результатів торгів
Відповідно додатку 2 до тендерної документації, вимагається поставка молока відповідно до діючого ДСТУ.
Відповідно, згідно п. 8 до додатку 2 вимагається
"1) скановану копію декларації виробника; 2) копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи; 3) скановану копію експертного висновку на товар, який зазначено в даній тендерній документації та сировину; 4) протокол дослідження проб харчових продуктів на генетичну конструкцію."
Відповідно до вашої відповіді, - "що згідно тендерної документації Замовника, вимоги, щодо наявності у вищезазначеному документі відмітки про відповідність ДСТУ не вимагалося", тобто, навіть декларація виробника та інші документи відповідно п.8 додатку 2 можуть бути на молоко невідповідаюче ДСТУ?
Також, нагадаю Вам, що відповідно до Вашого протоколу №201 від 07.12.2017 року, Ви відхилили пропозицію ТОВ Тітан саме через не відповідальність додатку 2, - була надана декларація виробника на ТУУ, а не ДСТУ, але, відповідно до вашої відповіді - "згідно тендерної документації Замовника, вимоги, щодо наявності у вищезазначеному документі відмітки про відповідність ДСТУ не вимагалося". Таким чином, вбачається дискримінаційний підхід до учасників торгів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно, згідно п. 8 до додатку 2 вимагається
"1) скановану копію декларації виробника; 2) копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи; 3) скановану копію експертного висновку на товар, який зазначено в даній тендерній документації та сировину; 4) протокол дослідження проб харчових продуктів на генетичну конструкцію."
Відповідно до вашої відповіді, - "що згідно тендерної документації Замовника, вимоги, щодо наявності у вищезазначеному документі відмітки про відповідність ДСТУ не вимагалося", тобто, навіть декларація виробника та інші документи відповідно п.8 додатку 2 можуть бути на молоко невідповідаюче ДСТУ?
Також, нагадаю Вам, що відповідно до Вашого протоколу №201 від 07.12.2017 року, Ви відхилили пропозицію ТОВ Тітан саме через не відповідальність додатку 2, - була надана декларація виробника на ТУУ, а не ДСТУ, але, відповідно до вашої відповіді - "згідно тендерної документації Замовника, вимоги, щодо наявності у вищезазначеному документі відмітки про відповідність ДСТУ не вимагалося". Таким чином, вбачається дискримінаційний підхід до учасників торгів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 грудня 2017 13:23
Згідно частини 8 Додатку 2 до тендерної документації Замовника, від Учасників у складі тендерної пропозиції вимагались наступні документи: «1) скановану копію декларації виробника; 2) копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи; 3) скановану копію експертного висновку на товар, який зазначено в даній тендерній документації та сировину; 4) протокол дослідження проб харчових продуктів на генетичну конструкцію». Зауважте, що Замовником не вказане зміст документу «протокол дослідження проб харчових продуктів на генетичну конструкцію», а саме у якому вигляді надається документ та наявність в документі інформації щодо ДСТУ або ТУУ, документ повинен відповідати нормам чинного законодавства. ТОВ «Молокозавод» у складі тендерної пропозиції надав документ «Результат мікробіологічного дослідження. Дата проведення дослідження 18.02.2014р. протокол дослідження №2», де не наявна інформація, відповідає виготовлена продукція ДСТУ або ТУУ. Згідно «Декларації виробника № 284 від «29» листопада 2017р.» наявна інформація, що молоко відповідає ДСТУ. ТОВ ТИТАН у складі тендерної пропозиції надав документ «Протокол лабораторних випробувань №12-2744», де не наявна інформація, відповідає молоко ДСТУ або ТУУ. Згідно «Декларації виробника № 611, наявна інформація, що продукція виготовлена згідно ТУУ. ТОВ ПРОД-ЮГ у складі тендерної пропозиції надав документ «Протокол № 59 дослідження проб харчових продуктів від 12 травня 2017 року», де не наявна інформація, відповідає молоко ДСТУ або ТУУ. Відповідно до документів «Декларації про відповідність» та «Посвідчення про якість № 22819» наявна інформація, що продукція виготовлена згідно ДСТУ 2661-2010.
Дискримінаційні вимоги тендерною документацією Замовника не були передбаченні до жодного Учасника торгів.
Учасник ТОВ ПРОД-ЮГ у складі тендерної пропозиції надав усі документи, які вимагав Замовник. Причин для відхилення тендерної пропозиції не має.
Дискримінаційні вимоги тендерною документацією Замовника не були передбаченні до жодного Учасника торгів.
Учасник ТОВ ПРОД-ЮГ у складі тендерної пропозиції надав усі документи, які вимагав Замовник. Причин для відхилення тендерної пропозиції не має.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-11-15-000781-b.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Молокозавод", Код ЄДРПОУ:31292740
Дата подання: 21 грудня 2017 14:46
Дата подання: 21 грудня 2017 14:46
Скарга щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі
Вважаємо, що Замовник не достатньо уважно дослідив надані учасниками пропозиції на їх відповідність кваліфікаційним критеріям, встановлених у тендерної документації для процедури закупівлі, чим порушив положення Закону України «Про публічні закупівлі” (далi Закон). Переможець торгів ТОВ “Прод-юг” такими критеріям в повному обсязі не відповідає, а тому його пропозиція повинна бути відхилена Замовником торгів з огляду на викладене в скарзі...
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 грудня 2017 21:45
Рішення від 22.12.2017 № 9066.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2017 21:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.01.2018 № 220.pdf
Дата публікації: 12 січня 2018 11:37
Рішення від 11.01.2018 № 220.pdf
Дата публікації: 16 січня 2018 19:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2017 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Молокозавод" |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАЗИМИРЧИК ГАЙДАР ЯМАНОВИЧ" |
1 400 111,00
UAH з ПДВ
|
1 400 111,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ПП Дживальдіс |
1 740 000,00
UAH з ПДВ
|
1 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТИТАН |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПРОД-ЮГ |
1 980 000,00
UAH з ПДВ
|
1 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ю.КЕЙ" |
1 998 000,00
UAH з ПДВ
|
1 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Молокозавод" #31292740 |
Відхилено |
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2017 16:06
|
|
ФОП "КАЗИМИРЧИК ГАЙДАР ЯМАНОВИЧ" #3025822039 |
Відхилено |
1 400 111,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2017 16:28
|
|
ПП Дживальдіс #37971230 |
Відхилено |
1 499 999,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2017 13:15
|
|
ТОВ ТИТАН #25415133 |
Відхилено |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2017 13:35
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ ПРОД-ЮГ #41198662 |
Переможець |
1 980 000,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2017 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2019 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2019 15:23
|
Додаткова угода 5 до 22-Т.pdf | зміни до договору |
15 березня 2019 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2019 09:35
|
Додаткова угода 4 до 22-Т.pdf | зміни до договору |
16 січня 2019 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 12:49
|
Додаткова угода 3 22-Т.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2018 14:08
|
Додаткова угода 2 22-Т.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2018 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2018 09:49
|
Додаткова угода 1 22-Т.pdf | зміни до договору |
11 червня 2018 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2018 11:53
|
Договір | укладений |
19 січня 2018 11:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, у тому числі зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 22-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 22-Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, у тому числі, зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 22-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 22-Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 22-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 22-Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення суми Договору за рахунок пролонгованої дії Договору на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 22-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 22-Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, у тому числі, зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 22-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 22-Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |