Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові, зворотні клапани, крани вентильні, крани радіаторні, повітряний клапан)
Очікувана вартість
16 193,44 UAH
UA-2017-11-15-000314-b ● 99172ba121a54963924e8edd4b28f599
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад «Київське регіональне вище професійне училище будівництва» |
Код ЄДРПОУ: | 37308938 |
Вебсайт: | http://example.com |
Місцезнаходження: | 03040, Україна , Київська обл., Київ, вул. Маричанська, 4 |
Контактна особа: |
Новак Алла Олександрівна 380442571105 krvpub1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2017 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2017 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2017 18:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2017 13:31 |
Очікувана вартість: | 16 193,44 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Кран кульовий кутовий зі згоном вн.-зовн. 3/4 у кількості 6 штук;
Кран кульовий зі згоном вн.-зовн. 1 у кількості 6штук;
Кран кульовий BASE (або еквівалент) кутовий з полузгоном 1ʺ вн.-зовн. у кількості 8 штук;
Кран кульовий зі згоном вн.-зовн. 3/4 червона ручка у кількості 6 штук;
Зворотній клапан 1ʺ BONOMI (або еквівалент) у кількості 6 штук;
Зворотній клапан 3/4ʺ BONOMI (або еквівалент) у кількості 6 штук;
Кран вентильний FADO 20 ПП (або еквівалент) у кількості 4 штуки;
Кран вентильний FADO 25 ПП (або еквівалент) у кількості 4 штуки;
Кран радіаторний FADO 25х3/4ʺ кутовий ПП (або еквівалент) у кількості 2 штуки;
Кран радіаторний FADO 25х3/4ʺ прямий ПП (або еквівалент) у кількості 2 штуки;
Кран радіаторний FADO 20х1/2ʺ кутовий ПП (або еквівалент) у кількості 2 штуки;
Повітряний клапан 110 у кількості 2 штуки;
Увага! Перелік документів, які надаються в сканованому вигляді під час подання пропозиції шляхом приєднання документів до пропозиції зазначений у п.5 Документації про проведення закупівлі. Перелік товарів, їх еквівалентів, які приймаються до розгляду та їх кількість зазначені у п.4 Документації про проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Кран кульовий зі згоном вн.-зовн. 1 у кількості 6штук;
Кран кульовий BASE (або еквівалент) кутовий з полузгоном 1ʺ вн.-зовн. у кількості 8 штук;
Кран кульовий зі згоном вн.-зовн. 3/4 червона ручка у кількості 6 штук;
Зворотній клапан 1ʺ BONOMI (або еквівалент) у кількості 6 штук;
Зворотній клапан 3/4ʺ BONOMI (або еквівалент) у кількості 6 штук;
Кран вентильний FADO 20 ПП (або еквівалент) у кількості 4 штуки;
Кран вентильний FADO 25 ПП (або еквівалент) у кількості 4 штуки;
Кран радіаторний FADO 25х3/4ʺ кутовий ПП (або еквівалент) у кількості 2 штуки;
Кран радіаторний FADO 25х3/4ʺ прямий ПП (або еквівалент) у кількості 2 штуки;
Кран радіаторний FADO 20х1/2ʺ кутовий ПП (або еквівалент) у кількості 2 штуки;
Повітряний клапан 110 у кількості 2 штуки;
Увага! Перелік документів, які надаються в сканованому вигляді під час подання пропозиції шляхом приєднання документів до пропозиції зазначений у п.5 Документації про проведення закупівлі. Перелік товарів, їх еквівалентів, які приймаються до розгляду та їх кількість зазначені у п.4 Документації про проведення закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 Одиниця
Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові, зворотні клапани, крани вентильні, крани радіаторні, повітряний клапан)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01014, Україна, Київ, Київ, вул.Бастіонна,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 листопада 2017
—
01 грудня 2017
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2017 10:24 |
ЗРАЗОК договір.doc |
15 листопада 2017 10:23 |
ДКТ.doc |
15 листопада 2017 10:23 |
оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Отсрочка платежа
Дата подання: 16 листопада 2017 09:23
Дата відповіді: 16 листопада 2017 14:24
Добрый день. Сколько дней отсрочка платежа?
Відповідь: Добрий день. Оплата після отримання товару по Видатковій накладній впродовж 3-4 робочих днів, при умові відсутності не залежних від Замовника причин затримки.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-15-000314-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "С-АРМАТУРА", Код ЄДРПОУ:41227127
Дата подання: 22 листопада 2017 11:08
Обжалование результатов закупки
ООО "С-АРМАТУРА"просит рассмотреть то,что в тендерной документации заказчик определил критерием оценки цену тендерного предложения. При этом в случае, если участник торгов, который предоставил наименьшее ценовое предложение, не является плательщиком НДС, тендерным комитетом принимаются для оценки ценовые предложения следующих участников без учета НДС.
Плательщики НДС имеют входной налоговый кредит, потому чистая сумма начисленных обязательств по НДС при уплате будет уменьшена ими на сумму налогового кредита и только разница подлежит уплате в бюджет (таким образом плательщик компенсирует часть стоимости закупки ), а неплательщик НДС лишен возможности такой компенсации, сумма закупки вместе с НДС его производителя полностью относится на себестоимость продукции.
Поэтому не учет всей суммы начисленного НДС при осуществлении оценки, является дискриминационным подходом при осуществлении оценки предложений участников, к которым применяются разные системы налогообложения согласно действующему законодательству.
Принимая предложения не плательщика НДС,вы дискриминируете плательщиков НДС!
Просим,пересмотреть условия закупки.
Розгорнути
Згорнути
Плательщики НДС имеют входной налоговый кредит, потому чистая сумма начисленных обязательств по НДС при уплате будет уменьшена ими на сумму налогового кредита и только разница подлежит уплате в бюджет (таким образом плательщик компенсирует часть стоимости закупки ), а неплательщик НДС лишен возможности такой компенсации, сумма закупки вместе с НДС его производителя полностью относится на себестоимость продукции.
Поэтому не учет всей суммы начисленного НДС при осуществлении оценки, является дискриминационным подходом при осуществлении оценки предложений участников, к которым применяются разные системы налогообложения согласно действующему законодательству.
Принимая предложения не плательщика НДС,вы дискриминируете плательщиков НДС!
Просим,пересмотреть условия закупки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 листопада 2017 17:24
Замовник не впливає на відбір учасників в залежності від їх системи оподаткування.Згідно п.9.4 Порядку здійснення допорогових закупівель Затвердженому Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35 Договір між Замовником та Переможцем має бути підписаний на суму, що не перевищує ціну останьої пропозиції, поданої Переможцем в Аукціоні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2017-11-15-000314-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП БОГДАН ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2599520305
Дата подання: 22 листопада 2017 22:40
Відпоаід апоненту.
ФОП Богдан Т. О. повідомляє Вам, ООО "С-АРМАТУРА", що проведення допорогових закупівель визначено Порядком здійснення допорогових закупівель (далі за текстом - Порядок) розробленого на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166. Вказаним Порядком визначено, що учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в закупівлях, оголошених Замовником відповідно до цього Порядку. Крім того зазначеним Порядком також передбачено, що під час здійснення закупівель Замовник дотримується принципів здійснення закупівель, таких як: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи викладене Ваші вимоги є безпідставними та не підлягають задоволенню.Система Prozorro автоматично визначає переможця за найменшою ціною. При цьому система не робить винятку для ціни з ПДВ чи без ПДВ. Отже, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» вартість закупівлі повинна відображати всі витрати замовника на закупівлю, у т. ч. і ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 листопада 2017 17:28
Замовник не впливає на відбір учасників в залежності від їх системи оподаткування
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2017 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП БОГДАН ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
7 827,08
UAH з ПДВ
|
5 997,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФО-П Халін Сергій Олександрович |
9 676,00
UAH з ПДВ
|
5 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "С-АРМАТУРА" |
10 737,60
UAH з ПДВ
|
5 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ КОНСТРУКТИВ |
10 295,24
UAH з ПДВ
|
9 594,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСРУП» |
15 539,94
UAH з ПДВ
|
9 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
11 498,80
UAH з ПДВ
|
11 255,89
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АГАТ ІМПЕКС" |
13 817,09
UAH з ПДВ
|
11 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП БОГДАН ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА #2599520305 |
Переможець |
5 997,99
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2017 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 272.pdf | укладений |
12 грудня 2017 17:29
|