Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень та інших кафе закритого типу; організація гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти
the organization of hot meals in educational establishments (institution of general secondary education)
Очікувана вартість
8 316 354,00 UAH
UA-2017-11-14-002840-a 60c9d24f131645788a581c717ea290ed
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попкова Євгенія Анатоліївна

+380613931432 en.uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Вебсайт: http://enuo.osvita.zp.ua
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька область обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Контактна особа: Попкова Євгенія Анатоліївна
+380613931432
en.uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departament for Education of Enerhodar City Council
National ID: 20520150
Contact point: Popkova Yevheniia Anatoliivna
+380613931432
en.uo@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 листопада 2017 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2017 17:33
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2017 17:33
Початок аукціону: 21 грудня 2017 11:25
Очікувана вартість: 8 316 354,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 581,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 249490 UAH
Publication date: 14 листопада 2017 17:28
Enquiries until: 04 грудня 2017 17:33
Complaints submission until: до 10 грудня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 грудня 2017 17:33

Information

Estimated total value: 8 316 354 UAH including VAT
Minimal lowering step: 41 582 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
350 550 дітоднів
350 550 days are put
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Організація гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, Заклади загальної середньої освіти управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
ДК 021:2015: 55511000-5 — Послуги їдалень та інших кафе закритого типу

the organization of hot meals in educational establishments (institution of general secondary education)
CPV: 55511000-5
Період постачання: з 01 січня 2018 по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2017 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2017 17:29
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
14 листопада 2017 17:29
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТЦІЯ ПОСЛУГИ ЇДАЛЕНЬ.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 грудня 2017
UA-2017-11-14-002840-a60c9d24f131645788a581c717ea290ed
Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Місцезнаходження: 71503, Україна, Запорізька область обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Учасник Документи Рішення
ФОП Соловей Зінаїда Максимівна Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КОМБІНАТ ХАРЧУВАННЯ "ЕНЕРГОДАР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

15 грудня 2017 14:58
Електронний підпис

Документи

15 грудня 2017 15:02
Електронний підпис

Публічні документи

14 грудня 2017 12:00
Електронний підпис
14 грудня 2017 11:56
Банк лицензия (2).zip
14 грудня 2017 11:56
2097-17.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Соловей Зінаїда Максимівна

ТОВ "КОМБІНАТ ХАРЧУВАННЯ "ЕНЕРГОДАР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2017 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМБІНАТ ХАРЧУВАННЯ "ЕНЕРГОДАР" 8 316 058,50
UAH з ПДВ
8 316 058,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Соловей Зінаїда Максимівна 8 316 352,50
UAH з ПДВ
8 316 352,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2017 12:00
Електронний підпис
14 грудня 2017 11:56
Банк лицензия (2).zip
14 грудня 2017 11:56
2097-17.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМБІНАТ ХАРЧУВАННЯ "ЕНЕРГОДАР"

ФОП Соловей Зінаїда Максимівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМБІНАТ ХАРЧУВАННЯ "ЕНЕРГОДАР"
#40014401
Переможець 8 316 058,50
UAH з ПДВ
21 грудня 2017 17:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2017 17:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМБІНАТ ХАРЧУВАННЯ "ЕНЕРГОДАР"
#40014401
8 316 058,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 13:15
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 09:33
Додаткова угода.pdf зміни до договору
28 лютого 2019 09:19
Електронний підпис укладений
11 січня 2019 16:18
Додаткова угода.pdf зміни до договору
11 січня 2019 16:09
Електронний підпис укладений
20 грудня 2018 09:46
Додаткова угода.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 09:44
Електронний підпис укладений
04 січня 2018 15:39
ПЗД.pdf зміни до договору
04 січня 2018 15:37
Додаткова угода.pdf зміни до договору
04 січня 2018 15:37
Електронний підпис укладений
04 січня 2018 15:21
Договір укладений
04 січня 2018 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 651 ЦК України, п.7 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились доповнити п.3.1. абзацом 2 в наступній редакції: Відповідно до тимчасового кошторису управління освіти Енергодарської міської ради на січень 2018 року, видатки по даному договору у січні 2018 року складають 781 000,00 грн. (сімсот вісімдесят одна тисяча гривень 00 копійок) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 01-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч.5 ст. 36, п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 ЦК України, пп.8 п.3.3 Договору, Сторони домовились продовжити термін дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі №01-18 від 04.01.2018, у зв’язку з чим: п. 5.1 договору доповнити абзацом другим в наступній редакції: «Термін надання послуг у 2019 році: з 01.01.2019 по 01.03.2019», п. 12.1 договору доповнити абзацом другим в наступній редакції:«Умови цього договору розповсюджуються на відносини між сторонами у 2019 році з 01.01.2019 і діють до 01.03.2019, а в частині розрахунків - до повного виконання сторонами своїх обов’язків». 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами». 3. Всі інші умови зазначеного Договору не порушені в дійсній додатковій угоді, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 01-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ст. 651 ЦК України, у зв’язку із застосуванням ч.5 ст. 36, п.7, 8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести зміни до договору, у зв’язку з чим: п.3.1 договору доповнити абзацем третім в наступній редакції: «Загальна сума Договору у 2019 році (з 01.01.2019 по 01.03.2019) складає 1 663 211,00 грн. (один мільйон шістсот шістдесят три тисячі двісті одинадцять гривень 00 копійок) без ПДВ., п. 1.1. договору викласти в наступній редакції: «Учасник, керуючись Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі», Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», постановами Кабінету Мiнiстрiв України від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» зі змінами від 06.08.2014 №353, від 03.11.97 №1200 «Про Порядок та норми надання послуг з харчування учнів у професійно-технічних училищах та середніх навчальних закладах, операції з надання яких звільнюються від оподаткування податком на додану вартість», наказом Міністерства охорони здоров’я України від 01.06.2005 №242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», спільного наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 15.08.2006 № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», іншими нормативно-правовими актами, що регулюють питання стосовно харчування дітей, зобов’язується у 2018 році та у 2019 році (з 01.01.2019 по 01.03.2019) надати послуги з організації гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти м. Енергодара Запорізької області, відповідно до закупівлі: Код за ДК 021:2015 – 55511000-5 послуги їдалень (послуги їдалень та інших кафе закритого типу; організація гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти), а Замовник прийняти та оплатити надані Учасником послуги.; п. 3.1. договору доповнити абзацом другим в наступній редакції: «Організація харчування у 2019 році (з 01.01.2019 по 01.03.2019) здійснюється в закладах загальної середньої освіти в робочі дні протягом учбового процесу на підставі рішення виконавчого комітету Енергодарської міської ради від 20.09.2018 №259 «Про організацію харчування в закладах освіти» та рішення Енергодарської міської ради від __.12.2018 №___ «Про організацію харчування учнів 1-4 класів»; п.3.2 договору доповнити абзацом в наступній редакції: «Вартість послуги з організації гарячого харчування у 2019 році (з 01.01.2019 по 01.03.2019) становить: для учнів 1–4 класів закладів загальної середньої освіти складає 23,15 грн. за 1 день на одного учня; для учнів пільгової категорії закладів загальної середньої освіти складає 26,21 грн. за 1 день на одного учня; для учнів пришкільних таборах з денним перебуванням складає 39,87 грн. за 1 день на одного учня; для учнів розумово-відсталих, які навчаються в закладах загальної середньої освіти складає 54,47 грн. за 1 день на одного учня. 2. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання сторонами. Сторони домовились, що відповідно до ч.3 ст.631 ЦК України умови даної додаткової угоди застосовуються до Сторін з 01.01.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 01-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 ЦК України, рішенням тендерного комітету від 27.02.2019 №41, Сторони домовились продовжити термін дії договору та виконання зобов’язань надання послуг у 2019 році, що не призводить до збільшення суми видатків, визначеної в договорі на 2019 рік, у зв’язку з чим: п. 5.1 договору доповнити абзацом другим в наступній редакції: «Термін надання послуг у 2019 році: з 01.01.2019 по 15.03.2019», п. 12.1 договору доповнити абзацом другим в наступній редакції:«Умови цього договору розповсюджуються на відносини між сторонами у 2019 році з 01.01.2019 і діють до 15.03.2019, а в частині розрахунків - до повного виконання сторонами своїх обов’язків».2. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами». 3. Всі інші умови зазначеного Договору не порушені в дійсній додатковій угоді, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 01-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2018 — 15 березня 2019
Сума оплати за договором: 9 766 842,84
UAH з ПДВ