Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

клема проміжна ПКЛ
Очікувана вартість
2 224 300,00 UAH
UA-2017-11-14-002492-a 811c1aaaa3e145ffbc870e5201ee9900
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2017 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2017 10:00
Очікувана вартість: 2 224 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 121,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 66700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

клема проміжна ПКЛ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 т
Клема роздільного рейкового скріплення залізничної колії (ПКЛ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2017 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2017 15:04
Додаток № 9_нова редакція_21.11.2017.docx
21 листопада 2017 15:04
1336 ТД клема проміжна ПКЛ_нова редакція_21.11.2017.docx
21 листопада 2017 15:04
Зміни до тендеру_1336_21.11.2017.doc
21 листопада 2017 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2017 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2017 15:04
Додаток № 9_нова редакція_21.11.2017.docx
14 листопада 2017 16:18
Додаток № 9.docx
21 листопада 2017 15:04
1336 ТД клема проміжна ПКЛ_нова редакція_21.11.2017.docx
14 листопада 2017 16:18
1336 ТД клема проміжна ПКЛ.docx
21 листопада 2017 15:04
Зміни до тендеру_1336_21.11.2017.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерне забезпечення
Дата подання: 17 листопада 2017 10:55
Дата відповіді: 21 листопада 2017 16:02
Для того, щоб забезпечити конкурентне середовище при проведенні даних торгів та надати потенційним учасникам можливість вибору форми забезпечення просимо внесення змін до пунктів 3.3 та 7.5 тендерної документації. А саме, передбачити, що видом забезпечення може бути як БАНКІВСЬКА гарантія, так і СТРАХОВА гарантія.
Відповідь: До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Строк поставки
Дата подання: 17 листопада 2017 14:12
Дата відповіді: 21 листопада 2017 16:06
Добрий день! Наше підприємство має бажання прийняти участь у даній закупівлі, але ретельно вивчивши додану до оголошеної закупівлі тендерну документацію, нами виявлено деякі умови, які б дозволили нам визначитись з можливістю прийняти участь у закупівлі та підтвердити оголошені Замовником умови постачання предмету закупівлі. Так, ознайомившись зі строком поставки продукції,а саме: 1.4.4. Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): До 31.12.2017р. Враховуючи, що запланована дата аукціону призначена на 01 грудня 2017р., а договір на постачання, згідно ЗУ “Про публічні закупівлі”, можливо буде підписати тільки наприкінці грудня, на поставку товару залишається менше тижня. Звертаючи увагу на стислі строки, неможливо виготовити та відвантажити такий об'єм у вказаний термін. Враховуючи вищевикладене, просимо Замовника в термін, визначений законодавством, за власною ініціативою, з урахуванням наведених доводів, розглянути можливість внести зміни до оголошеної закупівлі та наявної тендерної документації, а саме: Зазначити строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): До 31.06.2018р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийняте рішення пункт 1.4.4. «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» тендерної документації залишити без змін.

Інформація про відміну

Дата відміни
01 грудня 2017 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій