Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Іванківському району Київської області
Services in organization of school meals
Очікувана вартість
9 076 997,44 UAH
UA-2017-11-14-001186-a 3b151b8a818e443f8b8458d50293dcfb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирошніченко Ніна Олексіївна

+380459151777 uszn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління соціального захисту населення Іванківської РДА
Код ЄДРПОУ: 03193838
Вебсайт: http://ivankiv-rda-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 07200, Україна , Київська область обл., Іванків, вул. Поліська, 1
Контактна особа: Мирошніченко Ніна Олексіївна
+380459151777
uszn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Social Protection population
National ID: 03193838
Contact point: Miroshnichenko Nina Oleksiyivna
+380459151777
uszn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 листопада 2017 12:39
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2017 12:44
Оскарження умов закупівлі: до 11 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2017 12:44
Початок аукціону: 22 січня 2018 13:10
Очікувана вартість: 9 076 997,44 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 076,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH
Publication date: 14 листопада 2017 12:39
Enquiries until: 05 грудня 2017 12:44
Complaints submission until: до 11 грудня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 грудня 2017 12:44

Information

Estimated total value: 9 076 997 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 9 077 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Іванківського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07200, Україна, Київська область, селище міського типу Іванків, вулиця Поліська, будинок 1
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Services in organization of school meals
CPV: 55520000-1
Період постачання: з 15 січня 2018 по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-14-001186-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Вільховченко Тамара Миколаївна, Код ЄДРПОУ:2625109426
Дата подання: 24 листопада 2017 12:55
Вимога до Замовника
Вимога до тендерного комітету щодо усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації.

Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 23. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї:
1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Тому, ознайомившись з Тендерною документацією для процедури – відкриті торги на закупівлю
код ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги
(послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Іванківському району Київської області), яка затверджена рішенням Тендерного комітету Іванківської РДА, протоколом від 14.11.2017 року № , та маючи намір прийняти участь у відповідній процедурі закупівлі, змушені констатувати, що Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги.
Згідно Тендерної документації (надалі – ТД) Додатку № 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та спосіб документального підтвердження інформації про відповідність учасників встановленим кваліфікаційним критеріям», а саме у пункті

наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
(не менше двох договорів) договір з аналогічним предметом закупівлі (а саме: предметом є надання послуг з організації гарячого харчування дітей у дошкільних та/або шкільних навчальних закладах району в області), послуги за яким надавалися або надаються протягом 2017 року для не менше ніж 700 дітей в не менше ніж п’яти навчальних закладах району в області протягом не менше ніж 60 календарних днів; документи, що підтверджують факт виконання аналогічного договору на суму не менше половини від ціни договору на момент його укладення; відгук контрагента за аналогічним договором про якість наданих послуг з інформацією про кількість дітей, для яких надавалися послуги учасником, та строк надання таких послуг
Замовник встановив дискримінаційну вимогу в частині надання договорів , які діють у чітко визначеній місцевості - Іванківськомурайоні Київської області та протягом обмеженого часу надання послуг – 2017 року.
Дана вимого обмежує конкуренцію , а саме - кількість учасників і допускає до перемоги у торгах конкретного учасника ( у цьому випадку – переможця торгів у даній процедурі по Іванківському районі Київської області за 2017 р) .
Надання вищевказаних послуг не носить спеціалізований або обмежений характері на ринку надання відповідних послуг є достатня кількість кваліфікованих учасників, проте дана вимога конкретно обмежує їх участь.
Тому , дана вимога порушує наступні статті Закону «Про публічні закупівлі»:
- Ст. 3. Принципи здійснення закупівель; п . 1.
- Ст. 5. Недискримінація учасників, п. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
- Стаття 11. Тендерний комітет та уповноважені особи замовника, п3. Тендерний комітет або уповноважена особа (особи):… забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
- Стаття 22. Тендерна документація, п. 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тому, просимо внести зміни до Тендерної документації, щодо усунення дискримінаційних вимог у пункті – наявність документально підтвердженого досвіду виконання анологічних договорів, - які б не порушували Закон України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 листопада 2017 12:05
Роз"яснення на скаргу щодо тендерної документації

Документи

28 листопада 2017 12:05
відповідь та роз"яснення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-11-14-001186-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПЛЕКС "РІКО", Код ЄДРПОУ:39350080
Дата подання: 10 грудня 2017 13:02
Скарга щодо усунення дискримінаційних вимог
Скарга щодо усунення дискримінаційних вимог в умовах документації конкурсних торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 грудня 2017 22:00
рішення від 13.12.2017 № 8764+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2017 22:00
Рішення від 29.12.17№9274.pdf
Дата публікації: 04 січня 2018 17:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 09 січня 2018 15:45

Документи подані скаржником

10 грудня 2017 13:00
Скарга.pdf
10 грудня 2017 13:01
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

26 грудня 2017 14:53
відповідь на скаргу

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2017-11-14-001186-a3b151b8a818e443f8b8458d50293dcfb
Найменування: Управління соціального захисту населення Іванківської РДА
Код ЄДРПОУ: 03193838
Місцезнаходження: 07200, Україна, Київська область обл., Іванків, вул. Поліська, 1
Учасник Документи Рішення
ПП "ШКОЛЯРИК" Документи
Очікується рішення
Документи
КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ШКОЛЯРИК"

КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ""

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2017 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ШКОЛЯРИК" Документи
КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "" Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ШКОЛЯРИК"

КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ""

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 лютого 2018 16:59
Коментар щодо відміни: Відповідно до абзацу 3, частини 1, статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
02 лютого 2018 16:59
Протокол № 4 від 02.02.2018