Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція ортопедичного відділення для відновного лікування хворих з наслідками травм і захворювань опорно-рухового апарату з метою забезпечення надійності й безпечної експлуатації» підвищення енергоефективності будівлі "КУ Жмеринська ЛВЛ"
Очікувана вартість
5 859 160,00 UAH
UA-2017-11-14-000953-c b09ab3284166423691d74b3108bd620f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гулішевська Валентина Василівна

+380433243229 kuzmerinskalvl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Жмеринська лікарня відновного лікування"
Код ЄДРПОУ: 39875078
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., Жмеринка, вул. Добролюбова,2
Контактна особа: Гулішевська Валентина Василівна
+380433243229
kuzmerinskalvl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2017 13:40
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2017 13:45
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2017 13:45
Початок аукціону: 30 листопада 2017 15:44
Очікувана вартість: 5 859 160,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
"Реконструкція ортопедичного відділення для відновного лікування хворих з наслідками травм і захворювань опорно-рухового апарату з метою забезпечення надійності й безпечної експлуатації» підвищення енергоефективності будівлі "КУ Жмеринська ЛВЛ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Добролюбова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2017  —  30 листопада 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2017 12:42
Перелік змін до тендерної документації.docx
17 листопада 2017 12:42
Тендерна документація .docx
15 листопада 2017 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2017 13:40
Проект договору .docx
17 листопада 2017 12:42
Перелік змін до тендерної документації.docx
16 листопада 2017 10:50
Перелік змін до тендерної документації.docx
17 листопада 2017 12:42
Тендерна документація .docx
16 листопада 2017 10:50
Тендерна документація .docx
14 листопада 2017 13:40
Тендерна документація .docx
15 листопада 2017 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2017 13:40
Проект договору .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо словосполучення "правовим договором".
Дата подання: 16 листопада 2017 00:47
Дата відповіді: 16 листопада 2017 10:37
В пункті 2 Таблиці № 1 Додатку № 2 до Тендерної документації (на сторінці 28) зазначено наступне: «Інформаційна довідка, складена за формою згідно із додатком 2б до таблиці 1, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності), пронаявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.правовим договором)». Прошу надати роз’яснення, що саме мається на увазі в контексті вищевказаного речення під словосполученням «ПРАВОВИМ ДОГОВОРОМ»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження прийняті до уваги
Щодо усунення протиріч між умовами Тендерної документації.
Дата подання: 16 листопада 2017 00:48
Дата відповіді: 16 листопада 2017 10:37
В пункті 3 розділу 4 Тендерної документації (на сторінці 16) зазначено наступне: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій без врахування податку на додану вартість (без ПДВ).». При цьому, згідно форми «Тендерна пропозиція», яка міститься в Додатку № 3 до Тендерної документації, учасники, які є платниками ПДВ, повинні зазначати ціну своєї тендерної пропозиції з ПДВ. Виходячи з вищевикладеного, в Тендерній документації вбачається протиріччя між умовою, що міститься в пункті 3 розділу 4 та формою «Тендерна пропозиція», яка міститься в Додатку № 3 до Тендерної документації, щодо необхідності подання учасником, який є платником ПДВ, тендерної пропозиції без ПДВ або з ПДВ. У зв’язку з цим, прошу Замовника виправити дане протиріччя шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження прийняті до уваги
Щодо Проекту договору.
Дата подання: 16 листопада 2017 00:49
Дата відповіді: 16 листопада 2017 10:36
Прошу надати роз’яснення, чи необхідно Учасникам заповнювати пусті графи Проекту договору, який подається у складі тендерної пропозиції?
Відповідь: Заповнювати пусті графи не обов'язково
Щодо Проекту договору.
Дата подання: 16 листопада 2017 00:50
Дата відповіді: 16 листопада 2017 10:36
У тому разі, якщо Учасникам необхідно заповнювати пусті графи Проекту договору, який подається у складі тендерної пропозиції, прошу Замовника надати чітку та однозначну відповідь на наступне питання: яку саме інформацію повинні зазначати Учасники в пустих графах пунктів 1.1., 2.2., 4.2., 19.1. Проекту договору?
Відповідь: Заповнювати пусті графи не обов'язково
Щодо Проекту договору.
Дата подання: 16 листопада 2017 00:51
Дата відповіді: 16 листопада 2017 10:36
У тому разі, якщо Учасникам необхідно заповнювати пусті графи Проекту договору, який подається у складі тендерної пропозиції, прошу Замовника надати чітку та однозначну відповідь на наступне питання: яку саме інформацію повинні зазначити Учасники в колонці «Строк виконання робіт» Додатку № 2 до Проекту договору?
Відповідь: Заповнювати пусті графи не обов'язково
Щодо Проекту договору.
Дата подання: 16 листопада 2017 00:52
Дата відповіді: 16 листопада 2017 10:36
У тому разі, якщо Учасникам необхідно заповнювати пусті графи Проекту договору, який подається у складі тендерної пропозиції, прошу Замовника надати чітку та однозначну відповідь на наступне питання: яку саме інформацію повинні зазначити Учасники в колонці «Місяць, сума грн.» Додатку № 3 до Проекту договору?
Відповідь: Заповнювати пусті графи не обов'язково
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-14-000953-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СФЕРА ПРАВА", Код ЄДРПОУ:40306092
Дата подання: 16 листопада 2017 00:54
Прошу привести умови Тендерної документації у відповідність шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації.
В пункті 3 розділу 4 Тендерної документації (на сторінці 16) зазначено наступне:
«Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій без врахування податку на додану вартість (без ПДВ).».
При цьому, згідно форми «Тендерна пропозиція», яка міститься в Додатку № 3 до Тендерної документації, учасники, які є платниками ПДВ, повинні зазначати ціну своєї тендерної пропозиції з ПДВ.
Виходячи з вищевикладеного, в Тендерній документації вбачається протиріччя між умовою, що міститься в пункті 3 розділу 4 та формою «Тендерна пропозиція», яка міститься в Додатку № 3 до Тендерної документації, щодо необхідності подання учасником, який є платником ПДВ, тендерної пропозиції без ПДВ або з ПДВ.
У зв’язку з цим, прошу Замовника виправити дане протиріччя шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 листопада 2017 01:10
Причина: Відсутня необхідність.
Номер вимоги: UA-2017-11-14-000953-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП АФIНА БК ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО, Код ЄДРПОУ:33196519
Дата подання: 08 грудня 2017 13:22
Неправдиві дані
В тенедрній пропозиції вказана неправдива інформація, щодо відсутності зауважень до роботи ТОВ "Майстер ТТ".
Зверніть увагу, на виконавчі провадження.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 грудня 2017 13:14
У закупівлі № у ЦБД: UA-2017-11-14-000953-c«08» грудня 2017 р. приватне підприємство «Афіна БК» (надалі – Учасник-1) звернулося до комунальної установи «Жмеринська лікарня відновного лікування» (надалі – Замовник) з вимогою вих. № 285 від 06.12.2017 р. (надалі – Вимога).
У даній Вимозі зазначено наступне:
«Вимушені повідомити Вас про надання неправдивих відомостей одним з учасників тендеру UA-2017-11-14-000953-c, а саме ТОВ «Майстер ТТ», в частині повідомлення про наявність, або відсутність зауважень за надані послуги/виконані роботи (довідка № 238 від 27.11.17р.) та повідомляємо про наявність в учасника виконавчих проваджень у зв’язку з неякісним виконанням робіт та за невиконання рішення суду були відкриті виконавчі провадження.
Замовник має право у разі виявлення факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, відхилити тендерну пропозицію такого учасника.»
До даної Вимоги Учасником-1 додано три документи:
1. Постанова про закінчення виконавчого провадження від 19.06.2017 р. ВП № 53511431.
2. Постаанова про закінчення виконавчого провадження від 19.06.2017 р. ВП № 53533751.
3. ВП – спецрозділ.

Ознайомившись з даною ВимогоюТК повідомляє наступне:
1. Згідно абзацу другого частини 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Натомість, Учасник-1, не дотримуючись вимог вищевказаної норми, звернувся до Замовника з Вимогою, в якій зазначає про надання товариством з обмеженою відповідальністю «Майстер ТТ»(надалі – Переможець) неправдивих (на суб’єктивну думку Учасника-1) відомостей.
Виходячи з положень абзацу другого ч. 1 ст. 32 Закону повідомляю, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника-1 Замовником було виявлено невідповідність тендерної пропозиції Учасника-1 вимогам Тендерної документації, про що було викладено Замовником у Протоколі № 181 від «04» грудня 2017 р., та у зв’язку з чим Замовником і було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника-1 з підстави, передбаченої пунктом 4 частини 1 ст. 30 Закону.
Під час розгляду тендерної пропозиції Переможця Замовник не виявив будь-яких причин для відхилення тендерної пропозиції Переможця з підстав, передбачених статтею 30 Закону, у зв’язку з чим Замовником і було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з Переможцем у відповідності до вимог статті 32 Закону.
Отже,перевагою пропозиції Переможця порівняно з пропозицією Учасника-1 є повна відповідність пропозиції Переможця вимогам Тендерної документації (на відміну від пропозиції Учасника-1, яка вимогам Тендерної документації не відповідає), а також відсутність будь-яких причин для відхилення пропозиції Переможця з підстав, передбачених статтею 30 Закону.

2. В результаті аналізу документів (двох постанов про закінчення виконавчого провадження та ВП-спецрозділ), які додані Учасником-1 до Вимоги, Замовник встановив наступне: виконавчі провадження було закінчено по виконавчим листам № 130/497/16-ц від 30.06.2016 р. та № 130/497/16-ц від 01.07.2016 р.Згідно загальнодоступної інформації, яка міститься в Єдиному державному реєстрі судових рішень, на сайті: http://reyestr.court.gov.ua, справа № 130/497/16-ц стосується стягнення з ТОВ «Майстер ТТ» на користь фізичної особи невиплаченої заробітної плати та середнього заробітку за час затримки по день фактичного розрахунку.
Згідно рішення Жмеринського міськрайонного суду Вінницької області від 21.04.2016 р. по справі № 130/497/16-ц(надалі – Рішення суду першої інстанції) вирішено стягнути з ТОВ «Майстер ТТ»:
1) на користь фізичної особи кошти, належні при звільненні в загальній сумі 55 (п’ятдесят п’ять) грн. 91 коп., середню заробітну плату за час затримки розрахунку при звільненні у сумі 1425 (одна тисяча чотириста двадцять п’ять) грн.
2) на користь держави судовий збір в розмірі 551 (п’ятсот п'ятдесят одну) грн. 20 коп.
Згідно рішення Апеляційного суду Вінницької області від 13.06.2016 р. по справі № 130/497/16-ц(надалі – Рішення суду другої інстанції), яким було змінено Рішення суду першої інстанції, вирішено:
1) Стягнути з ТОВ «Майстер ТТ» на користь фізичної особи невиплачену заробітну плату з 01 грудня 2015 року по 29 січня 2016 року в сумі 3008 гривень та середній заробіток за весь час затримки розрахунку при звільненні з 02 лютого 2016 року по 21 квітня 2016 року включно в сумі 3186,87 гривень.
2) Стягнути з ТОВ «Майстер ТТ» в дохід держави судовий збір за подання апеляційної скарги в розмірі 606,32 грн.
3) В іншій частині Рішення суду першої інстанції залишено без змін.
Згідно інформації, наведеної у ВП-спецрозділ, виконавче провадження № 51575248 закінчено у зв’язку з виконанням виконавчого листа № 130/497/16-ц від 30.06.2016 р. про стягнення боргу на користь фізичної особи в розмірі 6194,87 грн.
Згідно інформації, наведеної в двох постановах про закінчення виконавчого провадження, виконавчі провадження №№ 53511431 та 53533751 закінчені у зв’язку з виконанням виконавчого листа №130/497/16-ц від 01.07.2016 р. про стягнення сум судового зборуу розмірах 606,32 грн. та 551,20 грн. на користь Держави.

Виходячи з вищевикладеного, Учасник-1 додав до своєї Вимоги документи, які підтверджують закінчення виконавчих проваджень по:
1) Виконавчому листу № 130/497/16-ц від 30.06.2016 р. про стягнення з ТОВ «Майстер ТТ» на користь фізичної особи боргу в розмірі 6194,87 грн. (даний борг, згідно Рішення суду другої інстанції, включає невиплачену заробітну плату з 01.12.2015 р. по 29.01.2016 р. в сумі 3008 грн. та середній заробіток за весь час затримки розрахунку при звільненні з 02.02.2016 р. по 21.04.2016 р. включно в сумі 3186,87 грн.).
2) Виконавчому листу № 130/497/16-ц від 01.07.2016 р. про стягнення з ТОВ «Майстер ТТ» на користь держави сум судових зборів у розмірах 551,20 грн. та 606,32 грн. (про стягнення суми судового збору у розмірі 551,20 грн. зазначено у Рішенні суду першої інстанції, а про стягнення суми судового збору у розмірі 606,32 грн. – у Рішенні суду другої інстанції).
Крім того, Замовник додатково перевірив інформацію про Переможця на сайті Міністерства юстиції України в Автоматизованій системі виконавчого провадження (адреса сайту: https://asvpweb.minjust.gov.ua/#/search-debtors). Згідно інформації, яка міститься в Автоматизованій системі виконавчого провадження, виконавчі провадження №№ 53511431 та 53533751 завершені. Будь-які інші виконавчі провадження, по яким Переможець є боржником – відсутні.
Отже,зазначена Учасником-1 у Вимозі інформація про наявність у ТОВ «Майстер ТТ» (Переможця) виконавчих проваджень у зв’язку з неякісним виконанням робіт є НЕПРАВДИВОЮ.


Звертаю увагу Учасника-1 на можливі порушення посадовими особами Учасника-1 норм чинного законодавства України:
1. Наказом Міністерства юстиції України від 05.08.2016 р. № 2432/5 затверджено «Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження» (надалі – Положення). Дане Положення розроблене відповідно до вимог Закону України від 02 червня 2016 року № 1404-VIII «Про виконавче провадження» та визначає механізм функціонування автоматизованої системи виконавчого провадження.
Згідно пункту 2 розділу І «Загальні положення» Положення, автоматизована система виконавчого провадження (далі - Система) - комп’ютерна програма, що забезпечує збирання, зберігання, облік, пошук, узагальнення, надання відомостей про виконавче провадження, формування Єдиного реєстру боржників та захист від несанкціонованого доступу.
Згідно пункту 1 Розділу VI «Доступ до Системи та отримання інформації із Системи» Міністерство юстиції України забезпечує вільний та безоплатний доступ до інформації Системи у мережі Інтернет на своєму офіційному веб-сайті з можливістю перегляду, пошуку, копіювання та роздрукування інформації (на основі поширених веб-оглядачів та редакторів) без обмежень та цілодобово у формі відкритих даних.
Однак, дане Положення не передбачає можливості отримання третіми особами (не сторонами виконавчого провадження) Постанов державних виконавців. При цьому, Учасник-1 не є стороною виконавчих проваджень, по яким Учасником-1 надано документи, що додаються до Вимоги.

2. В одному з доданих до Вимоги документах міститься конфіденційна інформація про фізичну особу – стягувача.
Згідно частини 1 статті 182 «Порушення недоторканності приватного життя» Кримінального кодексу України, незаконне збирання, зберігання, використання, знищення, поширення конфіденційної інформації про особу або незаконна зміна такої інформації, крім випадків, передбачених іншими статтями цього Кодексу, -
караються штрафом від п'ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Будь-яка інформація, яка розміщується замовниками та учасниками торгів через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, є доступною для загального огляду.
На підставі вищевикладеногодоводжу до Вашого відома, щоУчасник-1 поширив шляхом розміщення через автоматизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель конфіденційну інформацію про фізичну особу шляхом розміщення Вимоги вих. № 285 від 06.12.2017 р. з додатками.
Номер вимоги: UA-2017-11-14-000953-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП АФIНА БК ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО, Код ЄДРПОУ:33196519
Дата подання: 08 грудня 2017 15:11
Скасувати рішення щодо визхначення переможця
ТОВ "Майстер ТТ" надав неправдиву інформацію, щодо якісного виконання та відсутності зауважень.
Відповідно до статті 17 п.1 ч.1 Закону України "Про публічні закупівлі", повідомляємо, що ТОВ "Майстер ТТ" та його уповноважені особи пропонують, дають або погоджуються дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі.
http://nashigroshi.org/2017/03/06/servisnykiv-mvs-pidozryuyut-u-pryvlasnenni-miljona-na-remonti-prymischennya-zamovlenoho-u-partnera-mera-zhmerynky/
http://33kanal.com/33-jj-kanal/vinnickijj-servisnijj-centr-mvs-nazhivsja-na-13174.html
Дані про заключені договори (в основному прямі):
http://z.texty.org.ua/seller/98097
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 грудня 2017 13:15
. У закупівлі № у ЦБД: UA-2017-11-14-000953-c«08» грудня 2017 р. приватне підприємство «Афіна БК» (надалі – Учасник-1) звернулося до комунальної установи «Жмеринська лікарня відновного лікування» (надалі – Замовник) з Вимогою.
У даній Вимозі зазначено наступне:
«ТОВ "Майстер ТТ" надавнеправдивуінформацію, щодоякісноговиконання та відсутностізауважень. Відповідно до статті 17 п.1 ч.1 Закону України "Про публічнізакупівлі", повідомляємо, що ТОВ "Майстер ТТ" та йогоуповноважені особи пропонують, даютьабопогоджуютьсядати прямо чиопосередковано будь-якійпосадовійособізамовника, іншого державного органу винагороду в будь-якійформі з метою вплинути на прийняттярішеннящодовизначенняпереможцяпроцедуризакупівліабозастосуваннязамовникомпевноїпроцедуризакупівлі. http://nashigroshi.org/2017/03/06/servisnykiv-mvs-pidozryuyut-u-pryvlasnenni-miljona-na-remonti-prymischennya-zamovlenoho-u-partnera-mera-zhmerynky/ http://33kanal.com/33-jj-kanal/vinnickijj-servisnijj-centr-mvs-nazhivsja-na-13174.html Дані про заключені договори (в основному прямі): http://z.texty.org.ua/seller/98097.»

Ознайомившись з даною Вимогою ТК повідомляє наступне:

Згідно абзацу другого частини 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) учасник, якого не визнанопереможцемторгів за результатами оцінки та розглядуйогопропозиції, можезвернутися через електронну систему закупівель до замовниказ вимогоющодонаданняінформації про пропозиціюпереможцяторгів, у тому числіщодозазначенняїїперевагпорівняно з пропозицієюучасника, якийнадіславзвернення, а замовникзобов’язанийнадатийомувідповідь не пізнішеніж через п’ятьднів з дня надходження такого звернення.
Натомість, Учасник-1, не дотримуючись вимог вищевказаної норми, звернувся до Замовника з Вимогою, в якій зазначає про надання товариством з обмеженою відповідальністю «Майстер ТТ»(надалі – Переможець) неправдивих (на суб’єктивну думку Учасника-1) відомостей та наявність підстав для відхилення пропозиції Переможця згідно п. 1 ч. 1 ст. 17 Закону.
Виходячи з положень абзацу другого ч. 1 ст. 32 Закону повторноповідомляю, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника-1 Замовником було виявлено невідповідність тендерної пропозиції Учасника-1 вимогам Тендерної документації, про що було викладено Замовником у Протоколі № 181 від «04» грудня 2017 р., та у зв’язку з чим Замовником і було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника-1 з підстави, передбаченої пунктом 4 частини 1 ст. 30 Закону.
Під час розгляду тендерної пропозиції Переможця Замовник не виявив будь-яких причин для відхилення тендерної пропозиції Переможця з підстав, передбачених статтею 30 Закону, у зв’язку з чим Замовником і було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з Переможцем у відповідності до вимог статті 32 Закону.
Отже,перевагою пропозиції Переможця порівняно з пропозицією Учасника-1 є повна відповідність пропозиції Переможця вимогам Тендерної документації (на відміну від пропозиції Учасника-1, яка вимогам Тендерної документації не відповідає), а також відсутність будь-яких причин для відхилення пропозиції Переможця з підстав, передбачених статтею 30 Закону.

Крім того, звертаю увагу Учасника-1 на наступне:
Згідно пункту 1 частини 1 ст. 17 Закону, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо він МАЄ НЕЗАПЕРЕЧНІ ДОКАЗИ того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі.
Однак, Замовник не має жодного доказу факту вчинення Переможцем дій, які зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 17 Закону.
Номер вимоги: UA-2017-11-14-000953-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП АФIНА БК ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО, Код ЄДРПОУ:33196519
Дата подання: 09 грудня 2017 15:34
Вимога
Тендерному комітету
Комунальної установи
«Жмеринської
лікарні відновного лікування»
23100, Вінницька обл.,
м.Жмеринка, вул.Добролюбова,2

ПП "Афіна БК"
23100, Вінницька обл., м.Жмеринка
вул.Магістральна,20


В И М О Г А
щодо недотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки Тендерним комітетом КУ «Жмеринської лікарні відновного лікування» пропозиції учасника ТОВ «Майстер ТТ», щодо якого за результатами проведення закупівлі було прийнято рішення про намір укласти договір.
14.11.2017 року КУ «Жмеринською лікарнею відновного лікування» було опубліковано оголошення UA-2017-11-14-000953-c про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Найменування предмету закупівлі: "Реконструкція ортопедичного відділення для відновного лікування хворих з наслідками травм і захворювань опорно-рухового апарату з метою забезпечення надійності й безпечної експлуатації» підвищення енергоефективності будівлі "КУ Жмеринська ЛВЛ". Пропозиції учасників мали бути надані до 29.11.2017 року до 13:45 год. 30.11.2017 року (15:44 год.) відбувся аукціон по вищевказаній закупівлі. Участь в аукціоні приймали 5 (п’ять) учасників: ПП Афіна БК Приватне підприємство, ТОВ «БК Пегас», ТОВ «Майстер ТТ», ТОВ "НІКА-СВ", ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО Після проведення оцінки пропозицій ПП Афіна БК Приватне підприємство, ТОВ «БК Пегас», пропозиції останніх було відхилено та допущено до оцінки пропозицію ТОВ «Майстер ТТ». За результатами оцінки пропозиції Тендерним комітетом КУ «Жмеринської лікарні відновного лікування» було прийнято Рішення щодо визначення пропозиції ТОВ «Майстер ТТ» такою, що відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам тендерної документації та про намір укласти договір з цим учасником (Протокол №188 від 6 грудня 2017 року).
Ознайомившись з пропозицією ТОВ «Майстер ТТ» та проаналізувавши її, ПП «Афіна БК» вважає що остання не відповідає умовам Тендерної документації, зазначеним у період оголошення Закупівлі (умовам Закупівлі). Обґрунтуванням такої позиції є наступне:

- невідповідність поданої інформації поданої в Довідці про наявність матеріально-технічної бази та обладнання, яке буде використане під час виконання робіт №246 від 27.11.17р., з відомістю ресурсів до локального кошторису, а саме відсутні: машини бурильно-кранові, апарати для зварювання поліетиленових труб, верстат трубозгинальний, прес гідравлічний з електродвигуном, прес-ножиці комбіновані, молотки відбійні пневматичні, лебідки ручні, фен для зварювання поліетиленових листів, бадді котли бітумні пересувні, апарат для газового зварювання і різання, пилосос промисловий. Та не зазначено інформації про можливість залучення даних механізмів у ході виконання робіт.
- у Довідці про якісні та кількісні характеристики робіт № 221 від 27.11.17р. вказаний гарантійний термін на зазначені роботи і матеріали 60 місяців (5 років), проте в Проекті Договору вказаний гарантійний термін на роботи 10 років (120 місяців), що відповідає ст.884 ЦКУ.
- вимогу тендерної документації Додатку 2 «зазначити загальну чисельність працівників згідно штатного розкладу» не дотримано у довідці №210 від 27.11.17р.
- на підтвердження інформації про виконання аналогічних договір було надано 2 Договори та довідки про вартість виконання будівельних робіт та витрат, аналізуючи які зрозуміло, що роботи виконанні не в повному обсязі. Договір №23/09-16 від 23.09.16р. укладений на суму 293618,00, а згідно довідок вартість виконаних робіт становить 277411,40гривень (100326,00+19000,00+158085,4). Крім того довідка про вартість виконання будівельних робіт та витрат за грудень 2016 року №2 до Даного договору не містить підпису та відбитка печатки Замовника. В Договорі №39/2017 від 17.07.2017р. вказаний термін виконання робіт до 31.10.17року, проте в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів №222 від 27.11.17р., даний Договір вказаний як діючий. Ніяких підтверджуючих документів (додаткових угод на продовження терміну дії, чи обгрунтованого іншого пояснення) не надано. Крім того, в довідці про вартість виконання будівельних робіт та витрат за листопад 2017року відсутній відбиток печатки Замовника.

Згідно ст.3 Закону України «Про Публічні Закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель, поряд із іншими є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Тому, виходячи з вищенаведеного, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЮ:
1. Розглянути дану вимогу
2. Усунути порушення, допущенні під час оцінки пропозиції ТОВ «Майстер ТТ»

Директор ПП «Афіна БК» Нурманова Л.О.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 грудня 2017 14:31
У закупівлі № у ЦБД: UA-2017-11-14-000953-c«09» грудня 2017 р. приватне підприємство «Афіна БК» (надалі – Учасник-1) звернулося до комунальної установи «Жмеринська лікарня відновного лікування» (надалі – Замовник) з Вимогою.

Ознайомившись з даною Вимогою повідомляю наступне:

Згідно абзацу другого частини 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) учасник, якого не визнанопереможцемторгів за результатами оцінки та розглядуйогопропозиції, можезвернутися через електронну систему закупівель до замовниказ вимогоющодонаданняінформації про пропозиціюпереможцяторгів, у тому числіщодозазначенняїїперевагпорівняно з пропозицієюучасника, якийнадіславзвернення, а замовникзобов’язанийнадатийомувідповідь не пізнішеніж через п’ятьднів з дня надходження такого звернення.
Натомість, Учасник-1, не дотримуючись вимог вищевказаної норми, звернувся до Замовника з Вимогою, в якій зазначає про недотримання (на суб’єктивну думку Учасника-1) Замовником принципу об’єктивної та неупередженої оцінки при розгляді пропозиції ТОВ «Майстер ТТ» (надалі – Переможець).
Виходячи з положень абзацу другого ч. 1 ст. 32 Закону повторноповідомляю, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника-1 Замовником було виявлено невідповідність тендерної пропозиції Учасника-1 вимогам Тендерної документації, про що було викладено Замовником у Протоколі № 181 від «04» грудня 2017 р., та у зв’язку з чим Замовником і було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника-1 з підстави, передбаченої пунктом 4 частини 1 ст. 30 Закону.
Під час розгляду тендерної пропозиції ПереможцяЗамовник не виявив будь-яких причин для відхилення тендерної пропозиції Переможця з підстав, передбачених статтею 30 Закону, у зв’язку з чим Замовником і було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з Переможцем у відповідності до вимог статті 32 Закону.
Отже,перевагою пропозиції Переможця порівняно з пропозицією Учасника-1 є повна відповідність пропозиції Переможця вимогам Тендерної документації (на відміну від пропозиції Учасника-1, яка вимогам Тендерної документації не відповідає), а також відсутність будь-яких причин для відхилення пропозиції Переможця з підстав, передбачених статтею 30 Закону.

Крім того, звертаю увагу Учасника-1 на наступне:
Абзац другий частини 1 ст. 32 Закону надає учасникам лише можливістьвимагати надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, та НЕ НАДАЄ учасникам можливості звертатися з вимогою щодо усунення порушень, допущених замовником під час оцінки тендерної пропозиції учасника.
При цьому, Замовник повідомляє, що не вбачає наявність будь-яких порушень під час оцінки пропозиції Переможця.

Документи подані скаржником

Документи

13 грудня 2017 13:14
Відповідь на вимогу 1.docx

Документи

13 грудня 2017 13:15
Відповідь на вимогу 2.docx

Документи

14 грудня 2017 14:31
Відповідь на вимогу 3.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-11-14-000953-c.b5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП АФIНА БК ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО, Код ЄДРПОУ:33196519
Дата подання: 16 грудня 2017 12:23
Скарга про визнання переможцем
Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі щодо незаконного рішення про визначення переможця ТОВ "Майстер ТТ"
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 20.12.2017 № 8979.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2017 21:59

Документи подані скаржником

16 грудня 2017 12:23
скарга.pdf
16 грудня 2017 12:25
Електронний підпис

Документи Органу Оскарження

20 грудня 2017 21:59
Рішення від 20.12.2017 № 8979.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2017 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП АФIНА БК ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО 4 434 294,01
UAH з ПДВ
3 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК Пегас" 5 114 702,00
UAH з ПДВ
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Майстер ТТ 4 833 817,91
UAH з ПДВ
4 295 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НІКА-СВ" 5 741 200,00
UAH з ПДВ
4 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО 4 853 546,39
UAH з ПДВ
4 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2017 08:25
Електронний підпис
01 грудня 2017 08:25
Електронний підпис
01 грудня 2017 08:23
Електронний підпис
30 листопада 2017 21:18
Проект договору оновлений.pdf
30 листопада 2017 21:18
ДЦ_ кошторис оновлені.pdf
28 листопада 2017 22:31
Електронний підпис
28 листопада 2017 22:30
Відгук Тиврів.pdf
28 листопада 2017 22:30
Відомості про статут.pdf
28 листопада 2017 22:30
відомості про учасника.pdf
28 листопада 2017 22:30
гар.лист про відповідність.pdf
28 листопада 2017 22:30
гар.лист про норми.pdf
28 листопада 2017 22:30
д-ка п3ч1ст17.pdf
28 листопада 2017 22:30
д-ка п.2ч.1 ст.17.pdf
28 листопада 2017 22:30
д-ка п.1ч1ст17.pdf
28 листопада 2017 22:30
д-ка відсутність зауважень.pdf
28 листопада 2017 22:30
д-ка аналогічні договори.pdf
28 листопада 2017 22:30
Диплом Пидько.pdf
28 листопада 2017 22:30
Диплом Нурманова.pdf
28 листопада 2017 22:30
Диплом Мельничук.pdf
28 листопада 2017 22:30
ДЦ_кошторис.pdf
28 листопада 2017 22:30
графік робіт.pdf
28 листопада 2017 22:30
гарантія механізми.pdf
28 листопада 2017 22:30
Відгук Жмеринка.pdf
28 листопада 2017 22:30
ВИТЯГ ПДВ.pdf
28 листопада 2017 22:30
Витяг Афіна БК.zip
28 листопада 2017 22:30
Тендерна пропозиція.pdf
28 листопада 2017 22:30
обсяги робіт.pdf
28 листопада 2017 22:30
Наказ на директора Дент.PDF
28 листопада 2017 22:30
ріш_4.pdf
28 листопада 2017 22:30
протокол заг.зборів_1.pdf
28 листопада 2017 22:30
проект договору.pdf
28 листопада 2017 22:30
наказ про директора.pdf
28 листопада 2017 22:30
лист про заставу.pdf
28 листопада 2017 22:30
лист про достовірність.pdf
28 листопада 2017 22:30
лист про аванс.pdf
28 листопада 2017 22:30
лист гарантія буд.норми.pdf
28 листопада 2017 22:30
копія штатного.pdf
28 листопада 2017 22:30
Копія Статуту.pdf
28 листопада 2017 22:30
копія ліцензії з додатком.pdf
28 листопада 2017 22:30
копія Дозволу.pdf
28 листопада 2017 22:30
копія договору перевезення.pdf
28 листопада 2017 22:30
копія договору офіс.pdf
28 листопада 2017 22:30
копія договору Жмеринка.pdf
28 листопада 2017 22:30
Копія договір Тиврів.pdf
28 листопада 2017 22:30
копія Виписки.pdf
28 листопада 2017 22:30
копії фінансового звіту.pdf
28 листопада 2017 22:30
ЄДРПОУ 17р.pdf
28 листопада 2017 22:30
Довыдки КБ3 Тиврів.pdf
28 листопада 2017 22:30
Довідка КБ3 Жмеринка.pdf
28 листопада 2017 22:30
д-ка ч.2 ст.17.pdf
28 листопада 2017 22:30
д-ка про субпідряд.pdf
28 листопада 2017 22:30
д-ка про посадову.pdf
28 листопада 2017 22:30
д-ка про захист довкілля.pdf
28 листопада 2017 22:30
д-ка про гарантійні терміни.pdf
28 листопада 2017 22:30
д-ка працівники.pdf
28 листопада 2017 22:30
д-ка п10ч1ст17.pdf
28 листопада 2017 22:30
д-ка п9ч1ст17.pdf
28 листопада 2017 22:30
д-ка п8ч1ст17.pdf
28 листопада 2017 22:30
д-ка п7ч1ст17.pdf
28 листопада 2017 22:30
д-ка п6ч1ст17.pdf
28 листопада 2017 22:30
д-ка п5ч1ст17.pdf
28 листопада 2017 22:30
д-ка п4ч1ст17.pdf

Публічні документи

29 листопада 2017 13:43
Електронний підпис
29 листопада 2017 13:41
Аналог договорів додатково.pdf
29 листопада 2017 13:41
ПДФ.rar
29 листопада 2017 13:41
Графік виконання робіт.pdf
29 листопада 2017 13:41
кошториси.zip
29 листопада 2017 13:41
Договірна ціна (4).pdf
29 листопада 2017 13:41
Тендерна пропозиція .pdf
29 листопада 2017 13:41
проект договору.pdf
29 листопада 2017 13:41
вимоги статті 17.pdf
29 листопада 2017 13:41
Договір (гаражі).pdf
29 листопада 2017 13:41
Трудовий договір (Контракт).pdf
29 листопада 2017 13:41
Паспорт_Жовтана_А.В._IПН.pdf
29 листопада 2017 13:41
Копiя_договору_IР-ГРУП.pdf
29 листопада 2017 13:41
Квалiфiкацiйний_сертифiкат.pdf
29 листопада 2017 13:41
Довідка з банку.pdf
29 листопада 2017 13:41
Довідка із Статистики.pdf
29 листопада 2017 13:41
Витяг.pdf
29 листопада 2017 13:41
Антикорупційна програма.pdf
29 листопада 2017 13:41
Ліцензія.pdf
29 листопада 2017 13:41
Протокол.pdf
29 листопада 2017 13:41
Статут.pdf

Публічні документи

08 грудня 2017 14:44
Електронний підпис
08 грудня 2017 13:11
довідка
07 грудня 2017 16:35
Електронний підпис
07 грудня 2017 16:31
дозвіл
07 грудня 2017 16:31
ліцензія
07 грудня 2017 16:31
пропозиція
07 грудня 2017 16:31
довідка
07 грудня 2017 16:31
довідка
07 грудня 2017 16:31
довідка
07 грудня 2017 16:31
довідка
07 грудня 2017 16:31
Довідка
06 грудня 2017 15:06
новий розрахунок ціни
06 грудня 2017 15:06
нова пропозиція
29 листопада 2017 13:03
Електронний підпис
29 листопада 2017 13:02
копії аналогічних договрів.pdf
29 листопада 2017 13:02
відгуки.pdf
29 листопада 2017 10:42
фінансова звітність.pdf
29 листопада 2017 10:42
технічні характеристики.pdf
29 листопада 2017 10:42
Технічне завдання.pdf
29 листопада 2017 10:42
Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2017 10:42
проект договору.pdf
29 листопада 2017 10:42
Опис документів.pdf
29 листопада 2017 10:42
мастертт.pdf
29 листопада 2017 10:42
Ліцензія.pdf
29 листопада 2017 10:42
кошторис.pdf
29 листопада 2017 10:42
копія статуту.pdf
29 листопада 2017 10:42
копія ПДВ.pdf
29 листопада 2017 10:42
копія паспорту директора.pdf
29 листопада 2017 10:42
копія наказу.pdf
29 листопада 2017 10:42
Календарний графік.pdf
29 листопада 2017 10:42
інформація про працівників.pdf
29 листопада 2017 10:42
Дозвіл.pdf
29 листопада 2017 10:42
Довідка.pdf
29 листопада 2017 10:42
Довідка ст 17.pdf
29 листопада 2017 10:42
Довідка про субпідрядників.pdf
29 листопада 2017 10:42
гарантійний лист.pdf
29 листопада 2017 10:42
відомості про учасника.pdf
29 листопада 2017 10:42
виписка з протоколу.pdf
29 листопада 2017 10:42
Untitled.FR11.pdf
29 листопада 2017 10:42
inquiry_print.pdf
29 листопада 2017 10:42
Document_USR_1003299335.pdf

Публічні документи

29 листопада 2017 08:59
Інф.довідка.pdf
29 листопада 2017 08:59
Лист-згода.pdf
29 листопада 2017 08:59
Лист-гарант..pdf
29 листопада 2017 08:59
Договір.pdf
29 листопада 2017 08:59
Фінзвітність.pdf
29 листопада 2017 08:59
Статут НСВ 2017.pdf
29 листопада 2017 08:59
Св-во платника ЄП.pdf
29 листопада 2017 08:59
Протокол зборів учасників.pdf
29 листопада 2017 08:59
Наказ про прийн на роб.pdf
29 листопада 2017 08:59
Ліцензія.pdf
29 листопада 2017 08:59
Додаток до ліцензії.pdf
29 листопада 2017 08:59
Довідка з банку 25.04.2017.pdf
29 листопада 2017 08:59
Витяг.pdf
29 листопада 2017 08:59
Управління освіти.doc

Публічні документи

28 листопада 2017 17:52
Електронний підпис
28 листопада 2017 17:49
10.Установчі документи.rar
28 листопада 2017 17:49
12.Істотні умови Договору.pdf
28 листопада 2017 17:49
13.Лист-гарантія Про санкції.pdf
28 листопада 2017 17:49
Інші документи.rar
28 листопада 2017 17:49
7.Повноваження щодо підпису.rar
28 листопада 2017 17:49
5.Відповідність ст. 17 ЗУ.rar
28 листопада 2017 17:49
6.Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП АФIНА БК ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО

ТОВ "БК Пегас"

ТОВ Майстер ТТ

ТОВ "НІКА-СВ"

ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП АФIНА БК ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО
#33196519
Відхилено 3 990 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2017 12:40
ТОВ "БК Пегас"
#41394855
Відхилено 4 000 000,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2017 16:17
ТОВ Майстер ТТ
#33322959
Переможець 4 295 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2017 14:00

Документи

04 грудня 2017 12:40
Електронний підпис
04 грудня 2017 12:35
протокол
30 листопада 2017 16:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 грудня 2017 16:17
Електронний підпис
05 грудня 2017 14:23
протокол

Документи

06 грудня 2017 14:00
Електронний підпис
06 грудня 2017 12:11
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2017 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Майстер ТТ
#33322959
4 295 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2017 14:00
Електронний підпис
06 грудня 2017 12:11
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:12
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 13:18
Додаткова угода на зменшення.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 13:18
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 08:44
додаткова угода на продовження.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 08:32
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:15
додаткова на продовження.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:41
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 12:48
додаткова на зміну назви лікарні.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 16:25
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 16:23
Електронний підпис укладений
20 лютого 2019 15:52
додаткова угода продовження.pdf зміни до договору
11 лютого 2019 15:39
Електронний підпис укладений
21 грудня 2017 14:04
Договір укладений
21 грудня 2017 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв'язку із затримкою фінансування
Номер договору про закупівлю: 267
Договір:
Номер додаткової угоди: 267
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 267
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в звязку із затримкою фінансування
Номер договору про закупівлю: 267
Договір:
Номер додаткової угоди: 122
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) в зв'язку із затримкою та відсутністю фінансування
Номер договору про закупівлю: 267
Договір:
Номер додаткової угоди: 222
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 267
Договір:
Номер додаткової угоди: 291-2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2017 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 656 407,46
UAH (в тому числі ПДВ 609 401,23 UAH)