Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво магістрального питного водопроводу на відрізку вул. В. Чорновола - вул. В. Стуса в м. Новий Розділ Львівської області» (45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
2 334 036,00 UAH
UA-2017-11-14-000805-c 4981471aa89545a990aa9ce8ed6fb3de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гілко Наталія Іванівна

+380326126327 radarozdil@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Новороздільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056210
Місцезнаходження: 81652, Україна , Львівська обл., місто Новий Розділ, вул. Грушевського, 24
Контактна особа: Гілко Наталія Іванівна
+380326126327
radarozdil@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2017 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2017 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2017 13:00
Початок аукціону: 01 грудня 2017 15:10
Очікувана вартість: 2 334 036,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 670,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво магістрального питного водопроводу на відрізку вул. В. Чорновола - вул. В. Стуса в м. Новий Розділ Львівської області» (45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81652, Україна, Львівська область, Новий Розділ, вул. В.Чорновола – вул. В.Стуса
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2017 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2017 14:47
Перелік змін.docx
17 листопада 2017 14:18
Додаток_3_(проект_договору) (1).doc
17 листопада 2017 14:18
ЗТД.doc
14 листопада 2017 12:46
Додаток_ 2_ (технічне завдання).doc
14 листопада 2017 12:46
Додаток_1_(форма_пропозицiя).doc
17 листопада 2017 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2017 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2017 14:47
Перелік змін.docx
17 листопада 2017 14:18
Перелік змін.docx
17 листопада 2017 14:18
Додаток_3_(проект_договору) (1).doc
14 листопада 2017 12:46
Додаток_3_(проект_договору) (1).doc
17 листопада 2017 14:18
ЗТД.doc
14 листопада 2017 12:46
ТД (1).doc
14 листопада 2017 12:46
Додаток_ 2_ (технічне завдання).doc
14 листопада 2017 12:46
Додаток_1_(форма_пропозицiя).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 17 листопада 2017 16:28
Дата відповіді: 20 листопада 2017 10:13
Доброго дня для обєктивного обчислення розміру кошторисного прибутку в ціні пропозиції , просимо вказати клас наслідків (відповідальності) даного обєкту - СС1, СС2, чи СС 3
Відповідь: Клас наслідків (відповідальності) - СС2

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-14-000805-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГІЯ-НОВИЙ РОЗДІЛ", Код ЄДРПОУ:33525073
Дата подання: 06 грудня 2017 17:41
Вимога
Опис знаходиться у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 грудня 2017 16:56
Тендерний комітет Виконавчого комітету Новороздільської міської ради повідомляє, що буде здійснювати перевірку тендерних пропозицій учасників, які їх подали у рамках даної закупівлі, відповідно до норм Закону України "Про публічні закупівлі" та положень тендерної документації і прийме до уваги Ваші зауваження
Номер вимоги: UA-2017-11-14-000805-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Теплогазбуд, Код ЄДРПОУ:32300672
Дата подання: 11 грудня 2017 11:55
Щодо недотримання Замовником законодавства в сфері закупівель
При розгляді пропозицій по предмету закупівлі: «Будівництво магістрального питного водопроводу на відрізку вул. В. Чорновола – вул. В. Стуса в м. Новий Розділ Львівської області» (45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт), уважно проаналізувавши тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету замовника, та пропозиції учасників, звертаємось до Вас з огляду на принципи здійснення закупівель, з пропозицією повернути на дооцінювання та відхилити як таку що не відповідає пропозиція ТОВ «Енергія – Новий Розділ»не відповідає умовам Тендерної документації, та скасувати повідомлення про намір укласти договір, з огляду на наступне:
По-перше, згідно з п. 2.5. Учасник надає у тендерній пропозиції копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену цим банком, та згідно п.7.2. у складі пропозиції учасника повинна міститись довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, у якій міститься інформація про залучення (чи незалучення) до виконання договору субпідрядних організацій. До зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними на субпідряді в учасника окремих робіт, які є предметом закупівлі, з доданими копіями ліцензій на виконання робіт, які підлягають ліцензуванню згідно чинного законодавства.
Слід зазначити, що згідно з п.1.6. Якщо Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів у вигляді копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін..), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом Учасника, а тільки потім робиться кольорова сканкопія документу).
З вищенаведеного, випливає, що копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику та копію ліцензії субпідрядної організації потрібно було завірити БЕЗПОСЕРЕДНЬО УЧАСНИКОМ , а тільки потім робити кольорову сканкопію документу.
Вказане свідчить про невідповідність документів учасника.
По-друге, згідно з п.6.4. Документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) тендерної документації включає в себе:
- договірну ціну;
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу)*;
- відомість ресурсів;
- підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва». Згідно даних вимог Учасник не надав всі необхідні документи, а саме відсутній розрахунок заробітної плати та розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Отже, учасник ТОВ «Енергія – Новий Розділ» не підтвердив свою відповідність вимогам про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Вказане свідчить про невідповідність документів учасника.
По-третє, згідно з п. 1.1 Розділу 3 ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та документами, що підтверджують правомочність особи/осіб на укладення договору. У п.1.3 Розділу 3 ТД зазначено, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколv засновників, наказом прo призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, який підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції.
Також слід зазначити , що п. 1.5 Розділу 3 містить таке положення: У випадках, коли в документації наявна вимога щодо надання копії документа, - це означає, що має бути надана сканкопія, засвідчена складачем або розпорядником (власником) документа наступним чином: робиться напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна» та проставляється підпис (*). У всіх інших випадках Замовник вимагає надання сканкопії оригіналv докvменту.
З вищевикладеного випливає, що учасник повинен був надати кольорові сканкопії оригіналів документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та документами, що підтверджують правомочність особи/осіб на укладення договору.
Учасник ТОВ «Енергія – Новий Розділ» у складі пропозиції надав скан копію з копії Протоколу №1 загальних (установчих) зборів учасників від «22» квітня 2011 року.
1. Договірна ціна, підсумкова відомість ресурсів, локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва – складені станом на «4» жовтня 2017р., а сама процедура закупівлі була оголошена «14» листопада 2017р.
2. Крім того, надано Лист- згоду на обробку даних, та Тендерну пропозицію, на яких не зазначено дату створення даних документів.
3. Лист – згода субпідрядної організації на виконання робіт складено не на фірмовому бланку.

З вищевказаного випливає, що пропозиція ТОВ «Енергія – Новий Розділ» не відповідає умовам тендерної. документації і повинна бути відхилена Замовником.

Наголошуємо на тому, що у випадку невідповідності тендерних пропозицій учасників тендерній документації відхилення таких учасників є обов'язком, а не правом замовника.

В разі ігнорування нашого звернення Змушені будемо звернутись до СБУ в Львівській області, Управління Нац. Поліції в Львівській області та Прокуратури Львівської області за даними фактами про перевірку про можливе виявлення, припинення й розкриття злочинів проти, корупції та організованої злочинної діяльності у сфері управління та економіки, інших протиправних дій, які безпосередньо створюють загрозу життєво важливим інтересам України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 грудня 2017 15:16
Тендерний комітет Виконавчого комітету Новороздільської міської ради уважно розглянув Вашу вимогу, здійснив повторний аналіз документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЕНЕРГІЯ-НОВИЙ РОЗДІЛ" і дійшов до висновку, що інформація надана Вами у вимозі не відповідає дійсності і зазначені Вами обставини для відхилення пропозиції не знайшли підтвердження:
1.) Щодо незавіряння копій ліцензії банку, що видав банківську гарантію та копії ліцензій субпідрядної організації підписами та печаткою учасника.
У складі тендерної пропозиції учасника містяться копія банківської ліцензії завірена банком і копія ліцензії субпідрядника завірена підписом і печаткою субпідрядної організації.
Такий спосіб завіряння документів повністю відповідає вимогам п. 1.5. частини 1 розділу 3 ТД: «У випадках, коли в Документації наявна вимога щодо надання копії документа, – це означає, що має бути надана сканкопія, засвідчена складачем або розпорядником (власником) документа наступним чином: робиться напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна» та проставляється підпис (*). У всіх інших випадках Замовник вимагає надання сканкопії оригіналу документу.
Окрім того, в п. 2.5 Розділу 3 ТД містилась чітка вимога, що учасник надає у тендерній пропозиції копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену цим банком.
Більше того, п. 1.2 Розділу 3 ТД було зазначено, що допущення учасником у документах, наданих у складі його пропозиції формальних (несуттєвих) помилок та описок, а саме помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, не призведе до відхилення пропозиції учасника. Серед прикладів помилок, які не призведуть до відхилення тендерної пропозиції учасника є, в тому числі, «відсутність підписів, печаток на окремих сторінках пропозиції»;
2) Щодо надання протоколу загальних (установчих) зборів учасників.
На нашу думку, Учасник ТОВ «ЕНЕРГІЯ – НОВИЙ РОЗДІЛ» подав у складі тендерної пропозиції скан-копію оригіналу протоколу загальних (установчих) зборів учасників. Наданий учасником скан документу не завірений як копія і категорично стверджувати, що цей документ скан-копія з копії немає жодних підстав.
3.) Щодо розрахунків заробітної плати та розрахунку коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами
У складі пропозиції ТзОВ «Енергія-Новий Розділ» міститься інформація про розрахунок заробітної плати, який повністю відповідає вимогам чинних нормативних документів. Так, відповідно до листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України при складанні ціни пропозиції учасника торгів (договірної ціни) підрядник здійснює розрахунок заробітної плати, виходячи із середньомісячної заробітної плати працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на обєкті будівництва, та, з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів.
У Пояснювальній записці до кошторису, наданого учасником, вказано, що середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi при середньомiсячнiй нормi тривалості робочого часу 165,5 люд. г та розрядi робiт 3,8 становить 3590 грн., що відповідно до листа Мінрегіонбуду від 03.04.17 р. № 7/15-3463 "Щодо кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва" є мінімальною при визначенні вартості будівництва і за умовчанням прийнята для розрахунків кошторисної документації у програмному комплексі АВК - 5.
Інформація про прогнозний рiвень iнфляцiї в будiвництвi першого року будiвництва, коефiцiєнт також була надана в Пояснювальній записці.
4.) Щодо зазначення дати складання документів Договірної ціни, підсумкової відомості ресурсів, локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1, зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва «4» жовтня 2017р.;
Щодо відсутності дати складення на листі-згоді на обробку даних та тендерній пропозиції.
У положеннях тендерної документації немає жодних вимог про термін (дату) складання документів пропозиції . Тому незазначення дати складання документу або зазначення такої дати з помилкою не можуть слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Тендерний комітет перевіряє тендерні пропозиції на відповідність умовам тендерної документації. Відхилення учасника на підставі інформації і документів, які не вимагались положенням тендерної документації є неправомірним.
5.) Щодо надання листа-згоди субпідрядної організації на виконання робіт не на фірмовому бланку організації.
Положення тендерної документації не містять вимоги про надання документів, в тому числі, листа-згоди субпідрядної організації на фірмовому бланку організації. Тендерний комітет перевіряє тендерні пропозиції на відповідність умовам тендерної документації. Відхилення учасника на підставі інформації і документів, які не вимагались положенням тендерної документації є неправомірним.
Виходячи з вищевикладеного, пропозиція Учасника ТОВ "ЕНЕРГІЯ-НОВИЙ РОЗДІЛ" повністю відповідає вимогам тендерної документації і підстави для відміни рішення про визначення переможця в тендерного комітету відсутні.

Документи подані скаржником

06 грудня 2017 17:41
Вимога замовнику.pdf

Документи подані скаржником

11 грудня 2017 11:55
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2017 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс 2 098 588,80
UAH з ПДВ
2 048 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Теплогазбуд 2 260 000,00
UAH з ПДВ
2 049 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЄВРООСНОВА-СМ 2 329 266,00
UAH з ПДВ
2 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГІЯ-НОВИЙ РОЗДІЛ" 2 302 716,00
UAH з ПДВ
2 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2017 12:51
Електронний підпис
30 листопада 2017 12:50
Копія статуту.pdf
30 листопада 2017 12:49
Довідка про несудимість.pdf
30 листопада 2017 12:49
Проект договору.pdf
30 листопада 2017 12:49
Форма тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2017 12:49
Договір оренди обладнання.pdf
30 листопада 2017 12:49
Гарантійний лист 2.pdf
30 листопада 2017 12:49
Довідка гарантія.pdf
30 листопада 2017 12:49
Довідка про робітників.pdf
30 листопада 2017 12:49
Гарантія 2958.zip
30 листопада 2017 12:49
Довіреність 82.zip
30 листопада 2017 12:49
Ліцензія.zip

Публічні документи

30 листопада 2017 11:51
Довіреність_Банк.pdf
30 листопада 2017 11:51
Ліцензія банку.pdf
30 листопада 2017 11:51
Банківська Гарантія 7158-17Г.zip
30 листопада 2017 11:51
Проект договору.pdf
30 листопада 2017 11:51
Розрахунок ЗВВ.pdf
30 листопада 2017 11:51
Розрахунок вартості машин.pdf
30 листопада 2017 11:51
Відомість ресурсів.pdf
30 листопада 2017 11:51
Розрахунок окремих витрат.pdf
30 листопада 2017 11:51
Розрахунок прибутку.pdf
30 листопада 2017 11:51
Розрахунок адмін.витрат.pdf
30 листопада 2017 11:51
Розрахунок ЗП_2-1.pdf
30 листопада 2017 11:51
Локальний кошторис_2-1-1.pdf
30 листопада 2017 11:51
Пояснювальна записка.pdf
30 листопада 2017 11:51
Договірна ціна.pdf
30 листопада 2017 11:51
Лист-згода на обробку даних.pdf
30 листопада 2017 11:51
Копія Дозволів.PDF
30 листопада 2017 11:51
Лист щодо ліцензії.pdf
30 листопада 2017 11:51
Копія ліцензії.PDF
30 листопада 2017 11:51
Статут.PDF
30 листопада 2017 11:51
Витяг ПДВ.PDF
30 листопада 2017 11:51
Довідка відповідно до ст.17.pdf
30 листопада 2017 11:51
Відгук Бориспіль.pdf
30 листопада 2017 11:51
відгук Чернівці.pdf
30 листопада 2017 11:51
Копія КБ-2 КБ-3 Бориспіль1.PDF
30 листопада 2017 11:51
Копія КБ-2 КБ-3 Бориспіль.PDF
30 листопада 2017 11:51
Копія КБ-3 КБ-2 (1) Чернівці.PDF
30 листопада 2017 11:51
Копія КБ-3 КБ-2 Чернівці.PDF
30 листопада 2017 11:51
Копія договору Бориспіль.PDF
30 листопада 2017 11:51
Копія договору Чернівці.PDF
30 листопада 2017 11:51
Довідка про робітників.pdf
30 листопада 2017 11:51
Копія контракту.PDF
30 листопада 2017 11:51
Наказ про призначення.PDF
30 листопада 2017 11:51
Пропозиція.pdf

Публічні документи

30 листопада 2017 12:13
12 Витяг ПДВ.pdf
30 листопада 2017 12:13
11 Податк збор.pdf
30 листопада 2017 12:13
10 Коруп право.pdf
30 листопада 2017 12:13
9 Служб особа.pdf
30 листопада 2017 12:13
8 Ст 50 п 1.pdf
30 листопада 2017 12:13
8 Довідка Ощад.pdf
30 листопада 2017 12:13
7 Банк.pdf
30 листопада 2017 12:13
6 Реєстрація.pdf
30 листопада 2017 12:13
5 Ант кор прогр.pdf
30 листопада 2017 12:13
4 Статут.pdf
30 листопада 2017 12:13
3 Дов ст 17.pdf
30 листопада 2017 12:13
2 Додат 3.pdf
30 листопада 2017 12:13
76_ДЦ_ОПР.rtf
30 листопада 2017 12:13
76_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
30 листопада 2017 12:13
76_ДЦ_ИВР.rtf
30 листопада 2017 12:13
76_ДЦ_ДЦ.rtf
30 листопада 2017 12:13
76.imd
30 листопада 2017 12:13
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

29 листопада 2017 17:14
Електронний підпис
29 листопада 2017 17:09
Ліцензія субпідрядника.pdf
29 листопада 2017 17:09
Лист-згода субпідрядника.pdf
29 листопада 2017 17:09
довідка про субпідрядника.pdf
29 листопада 2017 17:09
Лист-згода на обробку даних.pdf
29 листопада 2017 17:09
Довідка про довкілля.pdf
29 листопада 2017 17:09
Протокол 1 від 22.11.2011р..pdf
29 листопада 2017 17:09
Статут.pdf
29 листопада 2017 17:09
Наказ про призначення.pdf
29 листопада 2017 17:09
Інформаційна довідка.pdf
29 листопада 2017 17:09
Додаток 2 до дог. Вел. Любінь.pdf
29 листопада 2017 17:09
Додаток 1 до дог. Вел. Любінь.pdf
29 листопада 2017 17:09
Довідка про працівників.pdf
29 листопада 2017 17:09
Довідка про обладнання.pdf
29 листопада 2017 17:09
Договір ПП Яна.pdf
29 листопада 2017 17:09
Договір Великий Любінь.pdf
29 листопада 2017 17:09
Відгук ПП Яна.PDF
29 листопада 2017 17:09
Відгук ЛОДА.PDF
29 листопада 2017 17:09
Акти вик. робіт Вел Любінь 10.pdf
29 листопада 2017 17:09
Акт вик. робіт Грабовець 06.pdf
29 листопада 2017 17:09
Довіреність.pdf
29 листопада 2017 17:09
Банківська ліцензія.pdf
29 листопада 2017 17:09
Банківська гарантія_G1117-1012.pdf
29 листопада 2017 17:09
Банк. гарантія.pdf
29 листопада 2017 17:09
Довідка МВС.pdf
29 листопада 2017 17:09
Довідка ДФС.pdf
29 листопада 2017 17:09
Гарантійний лист ст.17.pdf
29 листопада 2017 17:09
Проект договору.pdf
29 листопада 2017 17:09
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс

ПП Теплогазбуд

ПП ЄВРООСНОВА-СМ

ТОВ "ЕНЕРГІЯ-НОВИЙ РОЗДІЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс
#40433945
Відхилено 2 048 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2017 18:21
ПП Теплогазбуд
#32300672
Відхилено 2 049 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2017 18:28
ПП ЄВРООСНОВА-СМ
#39764221
Відхилено 2 050 000,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2017 09:32
ТОВ "ЕНЕРГІЯ-НОВИЙ РОЗДІЛ"
#33525073
Переможець 2 240 000,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2017 09:36

Документи

07 грудня 2017 18:21
Електронний підпис
07 грудня 2017 18:19
Протокол

Документи

07 грудня 2017 18:28
Електронний підпис
07 грудня 2017 18:26
Протокол

Документи

08 грудня 2017 09:32
Електронний підпис
08 грудня 2017 09:30
Протокол

Документи

08 грудня 2017 09:36
Електронний підпис
08 грудня 2017 09:35
Протокол
08 грудня 2017 09:32
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2017 09:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГІЯ-НОВИЙ РОЗДІЛ"
#33525073
2 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 грудня 2017 09:36
Електронний підпис
08 грудня 2017 09:35
Протокол
08 грудня 2017 09:32
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 15:21
Електронний підпис укладений
01 березня 2018 17:15
календ. план.pdf зміни до договору
01 березня 2018 17:12
Електронний підпис укладений
01 березня 2018 17:07
зміни до договору.pdf зміни до договору
01 березня 2018 17:06
Електронний підпис укладений
28 лютого 2018 14:42
зміни до кал. плану.pdf зміни до договору
28 лютого 2018 14:37
Електронний підпис укладений
28 лютого 2018 12:51
договір.pdf зміни до договору
28 лютого 2018 12:47
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 17:00
дод. угода.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 16:57
Електронний підпис укладений
27 грудня 2017 15:36
ilovepdf_merged.pdf зміни до договору
27 грудня 2017 15:18
Електронний підпис укладений
26 грудня 2017 18:30
Підписаний договір укладений
26 грудня 2017 18:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оприлюднення договору підряду на виконання генерального договору підряду №26/12 від 26.12.2017 р.
Номер договору про закупівлю: 26/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 26/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оприлюднення договору підряду на виконання генерального договору підряду №21/02 від 28.02.2018 р
Номер договору про закупівлю: 26/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оприлюднення додаткової угоди із внесеними корективами до календарного плану виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 26/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оприлюднення додаткової угоди до договору підряду на виконання генерального договору підряду №21/02 від 28.02.2018 р
Номер договору про закупівлю: 26/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оприлюднення додаткової угоди із внесеними корективами до календарного плану виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 26/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 240 000,00
UAH з ПДВ