Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів
Lift-maintenance services
Очікувана вартість
36 344 539,00 UAH
UA-2017-11-14-000392-b b07a6c1fb2f34eb083db5dc7c70d9d2f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яценко Андрій Михайлович

380443323520 obolon.mk@outlook.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА »
Код ЄДРПОУ: 39611267
Вебсайт: http://obolon.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 04214, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Північна, буд. 22
Контактна особа: Яценко Андрій Михайлович
380443323520
obolon.mk@outlook.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Enterprise "Management Company servicing housing Obolon district of Kyiv"
National ID: 39611267
Contact point: Yatsenko A.M.
380443323520
obolon.mk@outlook.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 листопада 2017 23:42
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2017 10:00
Початок аукціону: 25 січня 2018 14:49
Очікувана вартість: 36 344 539,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,38%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 14 листопада 2017 23:42
Enquiries until: 10 грудня 2017 10:00
Complaints submission until: до 16 грудня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 грудня 2017 10:00

Information

Estimated total value: 36 344 539 UAH including VAT
Minimal lowering step: 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,38 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1962 штуки
Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Lift-maintenance services
CPV: 50750000-7
Період постачання: з 01 січня 2018 по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2017 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2017 15:20
зміни до ТД Ліфти.docx
12 грудня 2017 15:19
Додаток 2 (техніч 2018 нова редаакція).docx
12 грудня 2017 15:19
ТД ліфти (2018 нова редакція).doc
14 листопада 2017 23:46
ЗРАЗОК 2 (пропозиція перемож).docx
14 листопада 2017 23:45
Зразок 1 (персональні дані).docx
14 листопада 2017 23:45
ДОДАТОК 4 (переможець ліфти ст 17).docx
14 листопада 2017 23:45
ДОДАТОК 3 (учасник ст 17).docx
14 листопада 2017 23:45
ДОДАТОК 5 (договір).doc
14 листопада 2017 23:44
Додаток 1 (кваліфікац ліфти).docx
12 грудня 2017 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2017 23:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2017 15:20
зміни до ТД Ліфти.docx
12 грудня 2017 15:19
Додаток 2 (техніч 2018 нова редаакція).docx
14 листопада 2017 23:44
Додаток 2 (техніч 2018).docx
12 грудня 2017 15:19
ТД ліфти (2018 нова редакція).doc
14 листопада 2017 23:44
ТД ліфти (2018).doc
14 листопада 2017 23:46
ЗРАЗОК 2 (пропозиція перемож).docx
14 листопада 2017 23:45
Зразок 1 (персональні дані).docx
14 листопада 2017 23:45
ДОДАТОК 4 (переможець ліфти ст 17).docx
14 листопада 2017 23:45
ДОДАТОК 3 (учасник ст 17).docx
14 листопада 2017 23:45
ДОДАТОК 5 (договір).doc
14 листопада 2017 23:44
Додаток 1 (кваліфікац ліфти).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк дії забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 04 грудня 2017 11:26
Дата відповіді: 05 грудня 2017 15:55
В ч.2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції». При цьому, в ч.4 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом днів 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій». Оскільки: закупівля відбувається відповідно до положень ч.4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), в документації не уточняється чи вважаються дійсними тендерні пропозиції з дати часткового розкриття тендерних пропозицій відповідно до абз. 2 ч.1 ст. 27 Закону, згідно абз. 2 ч.1 ст. 28 Закону оцінка проводиться лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені після їх часткового розкриття, відповідно до ч.5 ст.28 Закону розгляд пропозицій на відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій проводиться замовником у строк, що не перевищує 20 робочих днів, то учасник на момент формування своєї тендерної пропозиції з об’єктивних причин не має можливості визначити дату, після настання якої має початися перебіг 90 днів дії тендерного забезпечення. Отже, просимо визначити дату (число, місяць та рік), після настання якої має початися перебіг 90 днів дії тендерного забезпечення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 27 Закону “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), зокрема у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. При цьому відповідно до частини першої статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Згідно частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Ураховуючи викладене, розкриття тендерних пропозицій частково буде здійснено електронною системою 18-10-2017, 10:00, а в цілому у день проведення електронного аукціону, який призначено електронною системою на 22-01-2018, 15:29. Таким чином, термін дії тендерного забезпечення повинен розпочинатись не пізніше ніж дата подання учасником тендерної пропозиції а закінчуватись не раніше ніж через 90 днів від дати проведення електронного аукціону, тобто не раніше ніж 22.04.18р.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-11-14-000392-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ "ОТІС", Код ЄДРПОУ:14357579
Дата подання: 08 грудня 2017 12:26
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва», далі – Замовник, оголошено про проведення відкритих торгів щодо закупівлі послуг з повного технічного обслуговування ліфтів (код згідно ДК 021:2015 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів), далі – Послуги. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель «Zakupki.Prom.Ua»: UA-2017-11-14-000392-b. Приватне акціонерне товариство «ОТІС», далі – Скаржник, виявив намір взяти участь в процедурі закупівель. Однак, положення тендерної документації, а саме: припис Додатку 1 до тендерної документації - Кваліфікаційні критерії та інші вимоги, що підтверджують відповідність Учасника документації тендерних торгів, містять вимогу щодо наявності досвіду учасників у виконанні аналогічного договору, а саме договору укладеного протягом останнього звітного року до дня розкриття тендерних пропозицій із заповненою таблицею згідно наведеної форми. Аналогічним договором вважається договір з повного технічного обслуговування ліфтів з кількістю ліфтів, що обслуговувались не менше 500 шт. Крім того, документація вимагає надати копію позитивного відгука від Замовника, про якісне виконання договору Учасника з Замовником, з яким укладено вищезазначений договір з печаткою Замовника. Дата листа-відгуку повинна бути не раніше ніж дата завершення дії договору, про якісне виконання якого надається відгук. Зазначену вимогу, Скаржник вважає такою, що суперечить чинному законодавству, а саме припису ст. 16., п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки зазначена норма регламентує можливість витребування Замовником документально підтвердженої інформації про відповідність Скаржника (учасника) кваліфікаційним критеріям у вигляді наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник безпідставно конкретизує об’єми предмету аналогічного договору, звужуючи період до одного звітного року. Вимога щодо пред’явлення договору з об’ємом ліфтів що обслуговувались у кількості не менше 500 шт. протягом останнього звітного року, розцінена Скаржником як така, що суперечить чинному законодавству та встановлює обмежувальні та дискримінаційні положення для учасників процедури закупівель. Надання позитивного відгуку в умовах необхідності надання відгуку за обслуговування 500 шт. ліфтів протягом останнього звітного року виконаного на дату подання пропозиції договору, розцінена як така, що обмежує право Скаржника на участь у конкурсі та навмисно звужує коло учасників. З огляду на результати тендерів у місті Києві лише 2-3 компанії можуть виконати зазначені вимоги, що дає підстави вважати їх дискримінаційними, та такими, що суттєво обмежують конкуренцію на ринку технічного обслуговування м. Києва. Зі свого боку звертаємо увагу Органу оскарження на те, що на даний час загальний портфель Скаржника щодо технічного обслуговування ліфтів перевищує 7000 одиниць в Україні, з яких близько 4000 одиниць обслуговуються у м. Києві. Таким чином, Скаржник має належний досвід та можливість належним чином надати Послуги, що є предметом закупівлі. Скаржник вбачає порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині вимог ТД. Скарга подається з підстав невідповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та встановленням дискримінаційних положень. Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Скарги, що стосуються тендерної документації, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, подаються з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Оскільки кінцевим терміном подання тендерних пропозицій є: «11» грудня 2017 року, до 10.00., Скаржник керуюсь ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИТЬ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Призупинити процедуру відкритих торгів щодо закупівлі послуг з повного технічного обслуговування ліфтів (код згідно ДК 021:2015 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів), ідентифікатор закупівлі: UA-2017-11-14-000392-b. 3. Зобов’язати Замовника усунути невідповідність положень тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: виключити з тендерної документації вимогу про наявність досвіду в частині кваліфікаційних критеріїв, усунувши вимогу щодо надання аналогічного договору з кількістю ліфтів, що обслуговувались не менше 500 шт., а також таких, що передбачають обмеження в часі та об’ємах послуг, як дискримінаційних та таких, що обмежують конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 грудня 2017 20:24
рішення від 12.12.2017 № 8732+запит.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2017 20:24
Рішення від 28.12.17№9229.pdf
Дата публікації: 03 січня 2018 20:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення рішення № 9229-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва" рішенням тендерного комітету (Протокол № 2.2.2018 від 12.01.2018) внесло відповідні зміни в кваліфікаційні вимоги до учасників торгів та перенесло кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Дата виконання рішення замовником: 12 січня 2018 13:11

Документи подані скаржником

08 грудня 2017 12:26
Скарга.pdf
08 грудня 2017 12:26
ВИТЯГ 21.11.2017.pdf
08 грудня 2017 12:26
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

03 січня 2018 20:31
Рішення від 28.12.17№9229.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2017-11-14-000392-bb07a6c1fb2f34eb083db5dc7c70d9d2f
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА »
Код ЄДРПОУ: 39611267
Місцезнаходження: 04214, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Північна, буд. 22
Учасник Документи Рішення
Мале підприємство "Промкомплекс" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю Документи
Очікується рішення
Документи
ПрАТ "ОТІС" Документи
Очікується рішення
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

19 грудня 2017 23:20
Установчий документ.pdf
19 грудня 2017 23:20
Проект Договору.pdf
19 грудня 2017 23:20
Паспорт Хлівнюк О.П..pdf
19 грудня 2017 23:20
Проверка ЭЦП_PG191217_174_OTS.docx
19 грудня 2017 23:20
license_nbu.25902.pdf

Документи

12 січня 2018 13:13
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

20 грудня 2017 09:08
Проект договору.PDF
20 грудня 2017 09:08
Ліцензія банку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Мале підприємство "Промкомплекс" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю

ПрАТ "ОТІС"

Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2017 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Мале підприємство "Промкомплекс" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю Документи
ПрАТ "ОТІС" Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс" Документи

Публічні документи

19 грудня 2017 23:20
Установчий документ.pdf
19 грудня 2017 23:20
Проект Договору.pdf
19 грудня 2017 23:20
Паспорт Хлівнюк О.П..pdf
19 грудня 2017 23:20
Проверка ЭЦП_PG191217_174_OTS.docx
19 грудня 2017 23:20
license_nbu.25902.pdf

Публічні документи

20 грудня 2017 09:08
Проект договору.PDF
20 грудня 2017 09:08
Ліцензія банку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Мале підприємство "Промкомплекс" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю

ПрАТ "ОТІС"

Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 січня 2018 18:09
Коментар щодо відміни: В наслідок неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель а саме проблем технічного характеру на електронному майданчику E-tender.UA, що унеможливили розміщення в електронній системі підтвердження усунення порушень (Оголошення № UA-2017-11-14-000392-b), зазначених у скарзі приватного акціонерного товариства «Отіс» та рішенні Постійно діючою адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.12.17р. № 9229-р/пк-пз комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва" прийняло рішення відмінити торги на закупівлю послуг з повного технічного обслуговування ліфтів.
Документи:
15 січня 2018 18:08
повідомленя відміну торгів ліфти.docx