Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів)
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2017-11-14-000073-b ● 92a65c9c09734e1fb77b9684c8613949
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація" |
Код ЄДРПОУ: | 03366500 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А |
Контактна особа: |
Карягін Павло +380442356482 tender@kgse.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2017 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2017 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2017 11:35 |
Очікувана вартість: | 110 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська обл., Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2017 16:34 |
Додаток № 1 (технічна інвентаризація).docx |
14 листопада 2017 16:34 |
157 Технічна інвентаризація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 15 листопада 2017 11:25
Дата відповіді: 15 листопада 2017 11:59
Просимо зазначити в технічному завданні перелік об’єктів нерухомого майна щодо яких необхідно надати послуги із зазначенням площі об’єктів та типу приміщень
Відповідь: відома лише загальна площа всіх будинків 10000 кв.м.
Це нежитлові будинки
Це нежитлові будинки
Уточнення тендерної документації
Дата подання: 16 листопада 2017 11:17
Дата відповіді: 16 листопада 2017 12:05
1. Тендерною документацією передбачено надання банківської гарантії, яка має містити серед іншого, «Назву банку бенефіціара – його назву та адресу, SWIFT-код;»
При цьому Тендерна документація не містить адресу та SWIFT-код банку бенефіціара (КП "КИЇВЖИТЛОСПЕЦЕКСПЛУАТАЦІЯ"), а саме, в тендерній документації визначено лише поточний рахунок № 2600230946101 в ПАТ «БанкКредитДніпро», МФО 305749.
Просимо надати інформацію, яку Ви вимагаєте зазначати в гарантії, а саме, адресу та SWIFT-код банку бенефіціара.
2. Тендерну пропозицію необхідно надавати в електронному вигляді через електронну систему закупівель. При цьому тендерною документацію (п. 4 розділу банківська гарантія) передбачено надання банківської гарантії в оригіналі. Просимо роз’яснити коли та на яку адресу має бути направлена банківська гарантія. Чи це вимога тільки для переможця?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: адреса банку м. Київ, вул. Мечникова, 3. А SWIFT-код можна дізнатись в банку
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-14-000073-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації», Код ЄДРПОУ:03359836
Дата подання: 02 грудня 2017 16:38
ВИМОГА Про усунення порушень у процесі проведення закупівлі (ст. 28, ст. 30, ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»: СКАСУВАТИ РІШЕННЯ № 973 КОНКУРСНОЇ КОМІСІЇ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КИЇВЖИТЛОСПЕЦЕКСПЛУАТАЦІЯ" ПРО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ КАНДИДАТА ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ЗАСІДАННЯ ВІД 29.11.2017, ЯК ТАКЕ, ЩО МАЄ ОЗНАКИ НЕЕФЕКТИВНОСТІ ТА КОРУПЦІЇ.ТА ПРОВЕСТИ ПОВТОРНИЙ РОЗГЛЯД ПОДАНИХ НА ТОРГИ ПРОПОЗИЦІЙ.
ВИМОГА
Про усунення порушень у процесі проведення закупівлі (ст. 28, ст. 30, ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»:
СКАСУВАТИ РІШЕННЯ № 973 КОНКУРСНОЇ КОМІСІЇ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КИЇВЖИТЛОСПЕЦЕКСПЛУАТАЦІЯ" ПРО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ КАНДИДАТА ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ЗАСІДАННЯ ВІД 29.11.2017, ЯК ТАКЕ, ЩО МАЄ ОЗНАКИ НЕЕФЕКТИВНОСТІ ТА КОРУПЦІЇ.ТА ПРОВЕСТИ ПОВТОРНИЙ РОЗГЛЯД ПОДАНИХ НА ТОРГИ ПРОПОЗИЦІЙ.
1. Найменування Замовника, рішення дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога:
Дата: 14.11.2017 , Закупівля № UA-2017-11-14-000073-b
Найменування предмету закупівлі:
Технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів)
3. Підстава подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати:
- Скасування Рішення № 976 Конкурсної комісії про визначення Переможця за результатами засідання від 29.11.2017 Комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація";
- Скасування Рішення № 973 Конкурсної комісії відхилення пропозиції Кандидата за результатами засідання від 29.11.2017 Комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація";
- Вимога повторно розглянути подані на торги пропозиції та визначити максимально економічну та ефективно вигідну ціну по даній закупівлі.
Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації», керуючись законом України «Про публічні закупівлі» вимагає від замовника торгів Комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація" усунути порушення в процесі проведення закупівлі № UA-2017-11-14-000073-b, скасувати Рішення № 973 Конкурсної комісії відхилення пропозиції Кандидата за результатами засідання від 29.11.2017 Комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація, як таке, що має ознаки неефективності та корупції і порушує основні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а також повторно уважно та неупереджено розглянути надані пропозиції конкурсних торгів.
Так, при проведенні даних торгів Конкурсною комісією Комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація" було грубо порушено п. 1. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», про те, що основним критерієм оцінки здійснення закупівель товарів, робіт і послуг є ціна. Натомість Конкурсною комісією, всупереч цієї норми закону було обрано найдорожчу цінову пропозицію.
В оголошенні № UA-2017-11-14-000073-b, оприлюдненому на електронному майданчику «Прозорро» Замовником було чітко визначено, що критерієм відбору Переможця є ціна (100%). Натомість, всупереч нормам чинного законодавства, в ході розгляду поданих на торги цінових пропозицій за результатами аукціону цей критерій було Замовником проігноровано та Переможцем обрано учасника з найвищою ціновою пропозицією, яка майже в 2 рази перевищує ціну, запропоновану Переможцем торгів за результатами аукціону.
Також порушено п.3 ст. 28 Закону, якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, то у документації повинно бути визначено їх вартісний еквівалент, чого замовником не було зроблено.
Безпідставно відхилено пропозицію Комунального підприємства Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації» з мінімальною ціною на надання послуг з Технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) та повним пакетом усіх, передбачених Законом підтверджуючих документів. Так, при розгляді пропозиції з мінімальною ціною не дотримано вимоги ст.17 - п.3. В тендерній документації Замовник не повинен вимагати документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник у тендерній документації повинен зазначити, що інформація про відсутність підстав, визначених у частині першій і другій цієї статті, надається у довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених п.2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Окрім цього, в Рішенні № 973 Конкурсної комісії про відхилення пропозиції Кандидата за результатами засідання викладені вимоги, що не відповідають дійсності та є такими, що мають ознаки недобросовісного ставлення до учасника, а саме всі, перераховані у рішенні документи, які ніби-то відсутні або не відповідають термінам, - надані в повному обсязі, про що можна пересвідчитись на сайті "Прозорро". Тобто члени Конкурсної комісії не уважно вивчили та не переглянули весь пакет документів, наданих Комунальним підприємством Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації».
Також Замовником було порушено п.1 ст. 30 Закону стосовно відхилення пропозицій.
Тому, керуючись п. 3 ст 30 та вважаючи Рішення № 973 від 29.11.2017 Конкурсної комісії недостатньо аргументованим, а Рішення № 976 Конкурсної комісії Комунального підприємства «Київжитлоспецексплуатація" про визначення Переможця за результатами засідання від 29.11.2017, як таке, що має ознаки неефективності та корупції, вимагаємо повторно розглянути подані на торги пропозиції та визначити максимально економічну та ефективно вигідну ціну по даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Про усунення порушень у процесі проведення закупівлі (ст. 28, ст. 30, ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»:
СКАСУВАТИ РІШЕННЯ № 973 КОНКУРСНОЇ КОМІСІЇ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КИЇВЖИТЛОСПЕЦЕКСПЛУАТАЦІЯ" ПРО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ КАНДИДАТА ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ЗАСІДАННЯ ВІД 29.11.2017, ЯК ТАКЕ, ЩО МАЄ ОЗНАКИ НЕЕФЕКТИВНОСТІ ТА КОРУПЦІЇ.ТА ПРОВЕСТИ ПОВТОРНИЙ РОЗГЛЯД ПОДАНИХ НА ТОРГИ ПРОПОЗИЦІЙ.
1. Найменування Замовника, рішення дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога:
Дата: 14.11.2017 , Закупівля № UA-2017-11-14-000073-b
Найменування предмету закупівлі:
Технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів)
3. Підстава подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати:
- Скасування Рішення № 976 Конкурсної комісії про визначення Переможця за результатами засідання від 29.11.2017 Комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація";
- Скасування Рішення № 973 Конкурсної комісії відхилення пропозиції Кандидата за результатами засідання від 29.11.2017 Комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація";
- Вимога повторно розглянути подані на торги пропозиції та визначити максимально економічну та ефективно вигідну ціну по даній закупівлі.
Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації», керуючись законом України «Про публічні закупівлі» вимагає від замовника торгів Комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація" усунути порушення в процесі проведення закупівлі № UA-2017-11-14-000073-b, скасувати Рішення № 973 Конкурсної комісії відхилення пропозиції Кандидата за результатами засідання від 29.11.2017 Комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація, як таке, що має ознаки неефективності та корупції і порушує основні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а також повторно уважно та неупереджено розглянути надані пропозиції конкурсних торгів.
Так, при проведенні даних торгів Конкурсною комісією Комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація" було грубо порушено п. 1. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», про те, що основним критерієм оцінки здійснення закупівель товарів, робіт і послуг є ціна. Натомість Конкурсною комісією, всупереч цієї норми закону було обрано найдорожчу цінову пропозицію.
В оголошенні № UA-2017-11-14-000073-b, оприлюдненому на електронному майданчику «Прозорро» Замовником було чітко визначено, що критерієм відбору Переможця є ціна (100%). Натомість, всупереч нормам чинного законодавства, в ході розгляду поданих на торги цінових пропозицій за результатами аукціону цей критерій було Замовником проігноровано та Переможцем обрано учасника з найвищою ціновою пропозицією, яка майже в 2 рази перевищує ціну, запропоновану Переможцем торгів за результатами аукціону.
Також порушено п.3 ст. 28 Закону, якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, то у документації повинно бути визначено їх вартісний еквівалент, чого замовником не було зроблено.
Безпідставно відхилено пропозицію Комунального підприємства Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації» з мінімальною ціною на надання послуг з Технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) та повним пакетом усіх, передбачених Законом підтверджуючих документів. Так, при розгляді пропозиції з мінімальною ціною не дотримано вимоги ст.17 - п.3. В тендерній документації Замовник не повинен вимагати документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник у тендерній документації повинен зазначити, що інформація про відсутність підстав, визначених у частині першій і другій цієї статті, надається у довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених п.2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Окрім цього, в Рішенні № 973 Конкурсної комісії про відхилення пропозиції Кандидата за результатами засідання викладені вимоги, що не відповідають дійсності та є такими, що мають ознаки недобросовісного ставлення до учасника, а саме всі, перераховані у рішенні документи, які ніби-то відсутні або не відповідають термінам, - надані в повному обсязі, про що можна пересвідчитись на сайті "Прозорро". Тобто члени Конкурсної комісії не уважно вивчили та не переглянули весь пакет документів, наданих Комунальним підприємством Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації».
Також Замовником було порушено п.1 ст. 30 Закону стосовно відхилення пропозицій.
Тому, керуючись п. 3 ст 30 та вважаючи Рішення № 973 від 29.11.2017 Конкурсної комісії недостатньо аргументованим, а Рішення № 976 Конкурсної комісії Комунального підприємства «Київжитлоспецексплуатація" про визначення Переможця за результатами засідання від 29.11.2017, як таке, що має ознаки неефективності та корупції, вимагаємо повторно розглянути подані на торги пропозиції та визначити максимально економічну та ефективно вигідну ціну по даній закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2017 15:37
Під час закупівлі послуг з «Технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів)»
(у системі Prozzoro закупівля № UA-2017-11-14-000073-b) КП «Київжитлоспецексплуатація» керувалось наказом ДП «Зовнішторгвидав» № 35 від 13.04.2016 року зі змінами та доповненнями.
(у системі Prozzoro закупівля № UA-2017-11-14-000073-b) КП «Київжитлоспецексплуатація» керувалось наказом ДП «Зовнішторгвидав» № 35 від 13.04.2016 року зі змінами та доповненнями.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2017-11-14-000073-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації», Код ЄДРПОУ:03359836
Дата подання: 02 грудня 2017 16:14
Про усунення порушень у процесі проведення закупівлі (ст. 28, ст.30, ст..17 Закону України «Про публічні закупівлі»): Скасувати Рішення № 976 Конкурсної комісії Комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація" про визначення Переможця за результатами засідання від 29.11.2017, як таке, що має ознаки неефективності та корупції.та провести повторний розгляд поданих на торги пропозицій.
Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації», керуючись законом України «Про публічні закупівлі» вимагає від замовника торгів Комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація" усунути порушення в процесі проведення закупівлі № UA-2017-11-14-000073-b, скасувати рішення Конкурсної комісії про визначення Переможця за результатами засідання від 29.11.2017, як таке, що має ознаки неефективності та корупції і порушує основні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а також повторно уважно та неупереджено розглянути надані пропозиції конкурсних торгів.
Так, при проведенні даних торгів Конкурсною комісією Комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація" було грубо порушено п. 1. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», про те, що основним критерієм оцінки здійснення закупівель товарів, робіт і послуг є ціна. Натомість Конкурсною комісією, всупереч цієї норми закону було обрано найдорожчу цінову пропозицію.
Також порушено п.3 ст. 28 Закону, якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, то у документації повинно бути визначено їх вартісний еквівалент, чого замовником не було зроблено.
Безпідставно відхилено пропозицію Комунального підприємства Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації» з мінімальною ціною на надання послуг з Технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) та повним пакетом усіх, передбачених Законом підтверджуючих документів. Так, при розгляді пропозиції з мінімальною ціною не дотримано вимоги ст.17 - п.3. В тендерній документації Замовник не повинен вимагати документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник у тендерній документації повинен зазначити, що інформація про відсутність підстав, визначених у частині першій і другій цієї статті, надається у довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених п.2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Окрім цього, в Рішенні № 973 Конкурсної комісії про відхилення пропозиції Кандидата за результатами засідання викладені вимоги, що не відповідають дійсності та є такими, що мають ознаки недобросовісного ставлення до учасника, а саме всі, перераховані у рішенні документи, які ніби-то відсутні або не відповідають термінам, - надані в повному обсязі, про що можна пересвідчитись на сайті "Прозорро". Тобто члени Конкурсної комісії не уважно вивчили та не переглянули весь пакет документів, наданих Комунальним підприємством Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації».
Також Замовником було порушено п.1 ст. 30 Закону стосовно відхилення пропозицій.
Тому, керуючись п. 3 ст 30 та вважаючи Рішення № 973 від 29.11.2017 Конкурсної комісії недостатньо аргументованим, а Рішення № 976 Конкурсної комісії Комунального підприємства «Київжитлоспецексплуатація" про визначення Переможця за результатами засідання від 29.11.2017, як таке, що має ознаки неефективності та корупції, вимагаємо повторно розглянути подані на торги пропозиції та визначити максимально економічну та ефективно вигідну ціну по даній закупівлі, дотримуючись норм Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Так, при проведенні даних торгів Конкурсною комісією Комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація" було грубо порушено п. 1. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», про те, що основним критерієм оцінки здійснення закупівель товарів, робіт і послуг є ціна. Натомість Конкурсною комісією, всупереч цієї норми закону було обрано найдорожчу цінову пропозицію.
Також порушено п.3 ст. 28 Закону, якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, то у документації повинно бути визначено їх вартісний еквівалент, чого замовником не було зроблено.
Безпідставно відхилено пропозицію Комунального підприємства Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації» з мінімальною ціною на надання послуг з Технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) та повним пакетом усіх, передбачених Законом підтверджуючих документів. Так, при розгляді пропозиції з мінімальною ціною не дотримано вимоги ст.17 - п.3. В тендерній документації Замовник не повинен вимагати документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник у тендерній документації повинен зазначити, що інформація про відсутність підстав, визначених у частині першій і другій цієї статті, надається у довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених п.2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Окрім цього, в Рішенні № 973 Конкурсної комісії про відхилення пропозиції Кандидата за результатами засідання викладені вимоги, що не відповідають дійсності та є такими, що мають ознаки недобросовісного ставлення до учасника, а саме всі, перераховані у рішенні документи, які ніби-то відсутні або не відповідають термінам, - надані в повному обсязі, про що можна пересвідчитись на сайті "Прозорро". Тобто члени Конкурсної комісії не уважно вивчили та не переглянули весь пакет документів, наданих Комунальним підприємством Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації».
Також Замовником було порушено п.1 ст. 30 Закону стосовно відхилення пропозицій.
Тому, керуючись п. 3 ст 30 та вважаючи Рішення № 973 від 29.11.2017 Конкурсної комісії недостатньо аргументованим, а Рішення № 976 Конкурсної комісії Комунального підприємства «Київжитлоспецексплуатація" про визначення Переможця за результатами засідання від 29.11.2017, як таке, що має ознаки неефективності та корупції, вимагаємо повторно розглянути подані на торги пропозиції та визначити максимально економічну та ефективно вигідну ціну по даній закупівлі, дотримуючись норм Закону України "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2017 15:38
Під час закупівлі послуг з «Технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів)»
(у системі Prozzoro закупівля № UA-2017-11-14-000073-b) КП «Київжитлоспецексплуатація» керувалось наказом ДП «Зовнішторгвидав» № 35 від 13.04.2016 року зі змінами та доповненнями.
(у системі Prozzoro закупівля № UA-2017-11-14-000073-b) КП «Київжитлоспецексплуатація» керувалось наказом ДП «Зовнішторгвидав» № 35 від 13.04.2016 року зі змінами та доповненнями.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2017 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації» |
39 900,00
UAH з ПДВ
|
39 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРУНД КОНСАЛТІНГ" |
75 000,00
UAH з ПДВ
|
49 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КП Чернігівське міжміське бюро технічної інвентаризації ЧОР |
90 000,00
UAH з ПДВ
|
50 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАХАРЧУК ІРИНА АНАТОЛІЇВНА |
91 600,00
UAH з ПДВ
|
91 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації» #03359836 |
Відхилено |
39 900,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2017 11:20
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРУНД КОНСАЛТІНГ" #34184771 |
Відхилено |
49 900,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2017 11:20
|
КП Чернігівське міжміське бюро технічної інвентаризації ЧОР #03358162 |
Відхилено |
50 000,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2017 11:21
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАХАРЧУК ІРИНА АНАТОЛІЇВНА #2643114141 |
Переможець |
91 600,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2017 11:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 15:53
|
ФОП Захарчук І.А. (інвентаризація).pdf | укладений |
12 грудня 2017 13:29
|