Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
397 000,00 UAH
UA-2017-11-13-001822-c 9fb5694be03849b1b8610f448c501ff3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чечельницька Алла Вікторівна

380978463794 allachechtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент праці та соціальної політики Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36290160
Місцезнаходження: 65023, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Льва Толстого, 7
Контактна особа: Чечельницька Алла Вікторівна
380978463794
allachechtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2017 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2017 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2017 12:00
Початок аукціону: 30 листопада 2017 13:01
Очікувана вартість: 397 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Код ЄЗС ДК 021:2015 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (Крісла)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
270 штуки
Крісла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65033, Україна, Одеська область, Одеса, Косовська, 2д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2017  —  22 грудня 2017
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2017 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2017 18:00
Тендерна_док._кресла.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-13-001822-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Атмо Проект, Код ЄДРПОУ:40070822
Дата подання: 08 грудня 2017 15:15
Листи-відгуки
ТОВ Атмо Проект, вважає несправедливою дискваліфікацію в тендері, через відсутність листів відгуків, які додаються зараз.Через відсутність якісного інтернет з'єднання, дані листи - відгуки були завантажені на сайт з похибкою. Більш суттєвим доказом виконання зобов'язань, є копії виконаних договорів та видаткових накладних, що є юридичними документами по суті. Прошу розглянути нашу пропозицію повторно.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 грудня 2017 17:49
Доброго дня!
Відповідно до Тендерної документації пропозиція, що подавалась Учасником, повинна була містити зокрема підписану уповноваженою особою Учасника Довідку, за зразком, про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (обов’язково зазначити – найменування, код ЄДРПОУ та ФОП, номер, дата укладання договорів) з доданням скан-копії позитивних листів-відгуків від цих замовників, що зазначені в даній довідці, а також інших документів, які підтверджують факт виконання договорів (накладні (видаткові накладні) тощо).
Листи – відгуки свідчать про належне, своєчасне та добросовісне виконання зобов'язань учасника по укладеним договорам.
ТОВ «Атмо Проект» не надано у складі своєї тендерної пропозиції скан – копії позитивних листів - відгуків від замовників, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів, як того вимагалось згідно Тендерної документації. Тому розглянути пропозицію повторно, навіть при наявності сьогодні цих документів в електронній системі Prozorro, не має підстав.

Документи подані скаржником

08 грудня 2017 15:14
Кайрос лист подяка.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2017 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Атмо Проект 394 256,92
UAH з ПДВ
394 256,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Фенікс меблі 395 640,00
UAH з ПДВ
395 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2017 11:32
тендерна пропозиция кресла.PDF
29 листопада 2017 11:32
договор кресла.PDF
29 листопада 2017 11:32
Статут Атмо витяг ПДВ.PDF
29 листопада 2017 11:32
Сертификат Кресла.PDF
29 листопада 2017 11:32
договор накладные.zip
29 листопада 2017 11:32
Довидки общие.PDF

Публічні документи

29 листопада 2017 11:45
Договор.zip
29 листопада 2017 11:45
стулья.zip
29 листопада 2017 11:45
статут.zip
29 листопада 2017 11:45
сертификат 2.zip
29 листопада 2017 11:45
сертификат 1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Атмо Проект

ТОВ Фенікс меблі

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Атмо Проект
#40070822
Відхилено 394 256,92
UAH з ПДВ
07 грудня 2017 16:54
ТОВ Фенікс меблі
#38333881
Відхилено 395 640,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2017 16:57

Документи

07 грудня 2017 16:50
Електронний підпис
07 грудня 2017 16:48
Протокол 13.2.PDF
30 листопада 2017 13:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 грудня 2017 16:56
Електронний підпис
07 грудня 2017 16:55
Протокол 13.3.PDF

Інформація про відміну

Дата відміни
07 грудня 2017 16:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі