Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з транспортно-експедиційного обслуговування імпортного вугілля код за ДК 021:2015: 63110000-3 (Послуги з обробки вантажу)
Очікувана вартість
7 475 000,00 UAH
UA-2017-11-13-001478-b 326b37a44fe14c46af70b4c71793d551
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богуш Микола Володимирович

+38(046)265-37-12 tender@tec.cn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "ТЕХНОВА"
Код ЄДРПОУ: 24100060
Вебсайт: http://www.tec.cn.ua/
Місцезнаходження: 04071, Україна , місто Київ обл., місто Київ, вулиця Оболонська, будинок 38 квартира 36
Контактна особа: Богуш Микола Володимирович
+38(046)265-37-12
tender@tec.cn.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування
Відповідно до Закону було оголошено закупівлю за кодом ДК 021:2015: 63110000-3 Послуги з обробки вантажу, конкретна назва закупівлі «Послуги з транспортно-експедиційного обслуговування імпортного вугілля», відповідне оголошення про проведення закупівлі було розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29 вересня 2017 року (ідентифікатор закупівлі UA-2017-09-29-000629-b). 30 жовтня 2017 системою сформовано звіт про те що торги не відбулась у зв’язку з поданням до участі в них менше двох тендерних пропозицій. Згідно даних веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель та реєстру отриманих пропозицій участь в закупівлі прийняв тільки один учасник, а саме ТОВ «ПОРТІНВЕСТ ЛОДЖИСТІК». Враховуючи викладене відповідно до частини 1 статті 31 Закону торги були відмінені через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій.
Відповідно до Закону, в разі якщо закупівля не відбулась вперше Замовник повторно оголошує закупівлю, в порядку встановленому Законом, застосовуючи одну із процедур передбачених частиною 1 статті 12 Закону. Оскільки очікувана вартість закупівлі за кодом ДК 021:2015: 63110000-3 Послуги з обробки вантажу, конкретна назва закупівлі «Послуги з транспортно-експедиційного обслуговування імпортного вугілля» становить 7 475 000,00 грн. з ПДВ, то повторно відкриті торги необхідно оголошувати з урахуванням частини першої та четвертої статті 10 Закону, що передбачає що оголошення про проведення закупівлі повинно бути додатково оприлюднено англійською мовою та розміщене не пізніше ніж за 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.
Під час обговорення питання щодо повторного оголошення закупівлі встановлено, що закупівля за кодом ДК 021:2015: 63110000-3 послуги з обробки вантажу, конкретна назва закупівлі «Послуги з транспортно-експедиційного обслуговування імпортного вугілля» була оголошена в зв’язку з очікуванням прибуття кораблю з вугіллям в кількості 41 250 тонн до МТП «Південний» 22 листопада 2017 року.
Окремо звернуто увагу на те, що одним із основних виробників та постачальників послуг централізованого опалення та гарячого водопостачання в м. Чернігові є Чернігівська ТЕЦ, яку муніципалітет м. Чернігів надав у оренду ТОВ ФІРМА «ТЕХНОВА». На даний час підприємство надає послуги з опалення приміщень приблизно 50% населенню міста, промисловим підприємствам Новозаводського району міста Чернігова та установам та організаціям, загальноосвітнім та дошкільнім навчальним закладам, лікарням, поліклінікам що підключені до системи централізованого теплопостачання.
Відповідно до діючого законодавства КЕП «Чернігівська ТЕЦ» ТОВ ФІРМИ «ТЕХНОВА» повинна надавати свої послуги споживачам безперебійно (ч. 3 статті 16 Закону України від 24.06.2004 № 1875-IV «Про житлово-комунальні послуги»), при цьому зобов’язана забезпечувати надійне постачання обсягів теплової енергії відповідно до умов договору та стандартів (ст. 25 Закону України від 02.06.2005 № 2633-IV № «Про теплопостачання»), аналогічне встановлено в Правилах користування тепловою енергією (п.п. 29, 31, 36 «Правил користування тепловою енергією» затверджених поставною Постановою Кабінету Міністрів України № 1198 від 03.10.2007). Також відповідно до ст. 5 Закону України від 20 квітня 2000 р. № 1682-ІІІ “Про природні монополії” ТОВ ФІРМА «ТЕХНОВА» є монополістом у сфері централізованого постачання теплової енергії та займає монопольне становище у Чернігівській області, зазначене підтверджується інформацією зокрема розміщеній в Реєстрі суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання та централізованого водопостачання та водовідведення (http://www.nerc.gov.ua/data/filearch/litsenziini_reestry/reestr_monopol_teplo-vodo.pdf станом на 30.09.2017*). У пункті 2 статті 10 Закону України від 20 квітня 2000 року № 1682-ІІІ “Про природні монополії” зазначено, що суб’єкти природних монополій не можуть вчиняти дії, які призводять або можуть призвести до неможливості виробництва (реалізації) товарів, щодо яких здійснюється регулювання відповідно до цього Закону.
Під час обговорення наголошено, що відповідно до розпорядження Чернігівського міського голови від 03 жовтня 2017 року за № 287-р, опалювальний сезон 2017-2018 років розпочато з 23 годині 59 хвилин 03 жовтня 2017 року для загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів, лікарень, поліклінік. Відповідно до розпорядження Чернігівського міського голови від 11 жовтня 2017 року за № 296-р опалювальний сезон 2017-2018 років для житлового фонду комунальної власності територіальної громади міста Чернігова, кооперативним житловим будинкам, об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків, приватному житловому фонду, відомчому житловому фонду підприємств та установ, іншим споживачам теплової енергії міста з 08 години 00 хвилин 12 жовтня 2017 року.
Зазначено, що станом на 01.11.2017 року на складах КЕП «Чернігівська ТЕЦ» ТОВ ФІРМИ «ТЕХНОВА» залишку вугілля недостатньо для закінчення опалювального сезону 2017-2018 так як враховуючи середню споживання вугілля, залишку вугілля вистачить орієнтовно ще на 52 календарні дні. При зміні температурного режиму в бік зменшення температури навколишнього повітря відповідно збільшується споживання вугілля що призводить до більш скорішого зменшення залишків вугілля. Зазначене призведе до настання негативних наслідків, а саме неможливості та/або зменшення виробництва теплової енергії, пари, підігріву води, яке в свою чергу спричиняє те що підприємство не зможе в нормальному режимі надавати споживачам послуги з теплопостачання та гарячого водопостачання.
Враховуючи час прибуття кораблю, залишків вугілля на складах КЕП «Чернігівська ТЕЦ» ТОВ ФІРМИ «ТЕХНОВА» та вимог діючого законодавства в сфері теплопостачання щодо здійснення безперебійного постачання житлово-комунальних послуг, повторне оголошення є недоцільним виходячи з того, що торги можуть відбутись орієнтовно в середині грудня 2017 року, а укладення договору про закупівлю – відповідно кінець грудня 2017 року - початок січня 2018 року, це при умові що участь в закупівлі приймуть щонайменше два учасники які за результатом розгляду їх тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям будуть допущені до оцінки. В разі розміщення повторного оголошення та не укладення за результатами проведеної процедури закупівлі договору, через відсутність достатньої кількості учасників, допущення до оцінки менше двох учасників, відхилення всіх тендерних пропозицій, відмови переможця від підписання договору, ненадання переможцем документів в строк встановлений Законом на відповідність вимогам статті 17 Закону тощо, або все таки ж укладення договору в період кінця грудня 2017 - початку січня 2018 року призводить до настання особливих соціальних обставин, а саме неможливість підприємством надавати послуги з теплопостачання та гарячого водопостачання в період опалювального сезону 2017-2018 років для загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів, лікарень, поліклінік, житлового фонду комунальної власності територіальної громади міста Чернігова, кооперативним житловим будинкам, об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків, приватному житловому фонду, відомчому житловому фонду підприємств та установ, іншим споживачам теплової енергії міста Чернігів.
За результатом вищезазначеного обговорення на голосування винесено було винесено питання щодо застосування за предметом закупівлі код за ДК 021:2015: 63110000-3 Послуги з обробки вантажу, конкретна назва закупівлі «Послуги з транспортно-експедиційного обслуговування імпортного вугілля», переговорної процедури закупівлі відповідно до п. 3 ч. 2 Закону, через нагальну потребу у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру.
За результатом голосування протоколом тендерного комітету від 09 листопада 2017 ухвалено застосувати переговорну процедуру закупівлі відповідно до п. 3 ч. 2 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2017 15:20
Оскарження наміру укласти договір: 19 листопада 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41250 тони
Послуги з транспортно-експедиційного обслуговування імпортного вугілля код за ДК 021:2015: 63110000-3 (Послуги з обробки вантажу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ДП «Морський торговельний порт «Южний»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2017  —  01 березня 2018
ДК 021:2015: 63110000-3 — Послуги з обробки вантажів

Тендерна документація

13 листопада 2017 15:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОРТІНВЕСТ ЛОДЖИСТІК"
#36978722
Переможець 7 400 250,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2017 15:20

Документи

13 листопада 2017 15:20
Електронний підпис
13 листопада 2017 15:20
Протокол переговорів.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2017 15:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОРТІНВЕСТ ЛОДЖИСТІК"
#36978722
7 400 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2017 15:20
Електронний підпис
13 листопада 2017 15:20
Протокол переговорів.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2018 12:59
Електронний підпис укладений
03 березня 2018 08:22
ДУ 2 до Договору 80_11 від 29.11.2017 ПОРТІНВЕСТ ЛОДЖИСТІК зміни до договору
03 березня 2018 08:12
Електронний підпис укладений
02 березня 2018 15:29
ДУ 2 до Договору 80_11 від 29.11.2017 ПОРТІНВЕСТ ЛОДЖИСТІК зміни до договору
02 березня 2018 15:28
Електронний підпис укладений
02 березня 2018 15:24
ДУ 2 до Договору 80_11 від 29.11.2017 ПОРТІНВЕСТ ЛОДЖИСТІК зміни до договору
02 березня 2018 15:22
Електронний підпис укладений
29 листопада 2017 16:47
Договір 80_11 від 29.11.2017.pdf укладений
29 листопада 2017 16:42
Договір 80_11 від 29.11.2017.pdf укладений
29 листопада 2017 16:42
Договір 80_11 від 29.11.2017.pdf укладений
29 листопада 2017 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами ч. 7 п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. та п. 3.2. Договору, Сторони домовились переглянути суму договору
Номер договору про закупівлю: 80/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 80/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами ч. 7 п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. та п. 3.2. Договору, Сторони домовились переглянути суму договору
Номер договору про закупівлю: 80/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 80/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами ч. 7 п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. та п. 3.2. Договору, Сторони домовились переглянути суму договору
Номер договору про закупівлю: 80/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 80/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2017 — 01 березня 2018
Сума оплати за договором: 7 777 732,83
UAH з ПДВ