Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Офісні меблі» код 39130000-2 за ДК 021:2015 (стелаж)
Очікувана вартість
979 625,00 UAH
UA-2017-11-13-000591-c 9eaf1dd2d8614320a78fd55e153bb326
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

380442546680 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., Київ, Набережне шосе, буд. 2
Контактна особа: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
380442546680
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2017 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2017 11:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2017 11:56
Очікувана вартість: 979 625,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Загальні відомості про закупівлю: див. прикріплений файл ТУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
«Офісні меблі» код 39130000-2 за ДК 021:2015 (стелаж)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київ, Київ, філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2017 11:57
ТУ-стелаж.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне питання
Дата подання: 15 листопада 2017 12:38
Дата відповіді: 16 листопада 2017 10:35
Доброго дня будь ласка надайте відповіді на ряд запитань; 1)Кількість полиць по висоті в першій секції,яка відстань між полицями? 2)Матеріал рам і траверс порошкове покриття? 3)Яка ширина проходів на двоповерховій конструкції.В документації вказано що 10 рядів по 19000 мм ,ширина 14000 мм ,полиці 1500*900 , виходячи з цього ширина 555 мм, це робочий розмір для робіт зі стелажами,дуже мало!? 4)Ви даєте навантаження на полицю і на перекриття , і диктуєте умови по кількості перемичок,необхідна одна умова- навантаження , і ми самостійно підберемо кількість перемичок.Або просто вкажіть загальну кількість перемичок на весь об"єм стелажів. 5)Потрібна схема,не зрозуміло де будуть сходи на 2 поверх. 6)Огородження-чому довжина 17000 мм ,це незалежне огородження чи воно кріпитьсія до стеллажів?надайте схему закріплення огорожі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення надаємо наступну інформацію:
1. На кожному поверсі конструкцій, повинно бути три полиці по висоті.
2. Матеріал Рам – оцинкований профіль
Матеріал траверс – порошкове покриття ( RAL 2004)
3. Ширина проходів повинна бути не менше 900мм. (Скрізь подвійні ряди, окрім крайніх)
4. Навантаження на полицю таке яке вказане ТУ. (Кількість поперечних балок, розрахована з урахуванням навантаження).
5. Схеми немає, є тільки пляма контакту яка вказана в ТУ, де повинно розташовуватись конструкція.
6. Огородження незалежне від конструкцій, також огородження повинно повністю відокремлювати конструкцію від решти приміщення.
Технічне питання
Дата подання: 16 листопада 2017 11:53
Доброго дня,ви вказали що матеріал рам – оцинкований профіль,чи є можливість надати раму порошкового покриття яка за критеріями буде краще ніж оцинкована!?
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2017 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ" 979 504,93
UAH з ПДВ
979 504,93
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2017 17:17
Статут_ССК_2017.pdf
17 листопада 2017 17:17
Виписка_2017.pdf
17 листопада 2017 17:17
Витяг ПДВ.pdf
17 листопада 2017 17:17
Довідка з ЄДРПОУ ССК_2017.pdf
17 листопада 2017 17:17
Договір Видаткова.pdf
17 листопада 2017 17:17
ДОДАТОК 4 до докумкетації.pdf
17 листопада 2017 17:17
ДОДАТОК 5 до докумкетації.pdf
17 листопада 2017 17:17
Дозвіл на монтаж.pdf
17 листопада 2017 17:17
Лист підтвердження 1.1.pdf
17 листопада 2017 17:17
Лист підтвердження 2.1.pdf
17 листопада 2017 17:17
Наказ про призначення.pdf
17 листопада 2017 17:17
Протокол №7.pdf
17 листопада 2017 17:17
Протокол Загальних зборів.pdf
17 листопада 2017 17:17
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ"
#35551608
Відхилено 979 504,93
UAH з ПДВ
28 листопада 2017 18:03

Документи

28 листопада 2017 18:00
24.01-221 від 28.11.2017 (стелаж).pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій