Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт нежитлового вбудованого приміщення за адресою: вул.Без назви, буд.58г м.Світлодарськ Донецької області для створення та забезпечення функціонування Інноваційного центру розвитку молоді (молодіжного центру)
Очікувана вартість
757 900,00 UAH
UA-2017-11-13-000350-a abd103ccaa9b43f8aeb915fec4497001
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філоненко Ольга Вадимівна

+380633845517 olik-fil@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ВЕСТА" М. СВІТЛОДАРСЬКА
Код ЄДРПОУ: 33225303
Місцезнаходження: 84792, Україна , Донецька обл., Світлодарськ, Донецька обл., Бахмутський район, м. Світлодарськ, вул. Енергетиків, буд. 90
Контактна особа: Філоненко Ольга Вадимівна
+380633845517
olik-fil@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2017 21:00
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2017 21:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2017 21:05
Очікувана вартість: 757 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 789,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Наявність дозволів (ліцензій, сертифікатів та інше) на виконання робіт. Виконати роботи до 20.12.2017 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт нежитлового вбудованого приміщення за адресою: вул.Без назви, буд.58г м.Світлодарськ Донецької області для створення та забезпечення функціонування Інноваційного центру розвитку молоді (молодіжного центру)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84792, Україна, Донецька область, м. Світлодарськ, вул. Енергетиків, буд. 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2017 21:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2017 21:01
Протокол 118 Оголошення.docx
13 листопада 2017 21:01
Відомість обсягів робіт.rtf
13 листопада 2017 21:01
Проект Договору підряду 58г.doc
13 листопада 2017 21:01
оголошення 58г.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2017 21:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КРАСК 753 896,40
UAH з ПДВ
753 896,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2017 18:31
Погодження проект договору.pdf
17 листопада 2017 18:31
Погодження обсягів робіт.pdf
17 листопада 2017 18:31
Довідка МТБ.pdf
17 листопада 2017 18:31
Довідка працівники.pdf
17 листопада 2017 18:31
Аналогічний договір 5.pdf
17 листопада 2017 18:31
Аналогічний договір 4.pdf
17 листопада 2017 18:31
Аналогічний договір 3.pdf
17 листопада 2017 18:31
Аналогічний договір 2.pdf
17 листопада 2017 18:31
Аналогічний договір 1.pdf
17 листопада 2017 18:31
Довідка аналог.договора.pdf
17 листопада 2017 18:31
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
17 листопада 2017 18:31
Статут.pdf
17 листопада 2017 18:31
протокол 1.pdf
17 листопада 2017 18:31
наказ на директора.pdf
17 листопада 2017 18:31
ліцензії_дозволи.pdf
17 листопада 2017 18:31
виписка з держреєстру.pdf
17 листопада 2017 18:31
Відомості про підприємство.pdf
17 листопада 2017 18:31
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КРАСК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КРАСК
#39709485
Переможець 753 896,40
UAH з ПДВ
21 листопада 2017 10:11

Документи

21 листопада 2017 10:11
Електронний підпис
21 листопада 2017 10:00
Протокол 119 розгляд.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2017 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КРАСК
#39709485
753 896,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 листопада 2017 10:11
Електронний підпис
21 листопада 2017 10:00
Протокол 119 розгляд.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
25 липня 2018 16:06
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 16:38
Повідомлення про внесення змін 2 КРАСК.docx зміни до договору
28 грудня 2017 16:36
Доп угода 2 КРАСК 001.jpg зміни до договору
28 грудня 2017 16:36
Протокол 129.docx зміни до договору
28 грудня 2017 16:36
Доп угода 1 КРАСК 001.jpg зміни до договору
28 грудня 2017 16:36
Електронний підпис укладений
21 грудня 2017 14:35
Протокол 128.docx зміни до договору
21 грудня 2017 14:19
Повідомлення про внесення змін.docx зміни до договору
21 грудня 2017 14:19
Договір 36-2017 укладений
28 листопада 2017 14:39
Звт про укладений договір 36-2017.docx укладений
28 листопада 2017 14:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «п. 2.4. Договору викласти в наступній редакції: 2.4. Розрахунки за цим договором проводяться шляхом: - поетапної або остаточної оплати «Замовником» виконаних робіт, які підтверджуються належно оформленим актом прийняття виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3).»
Номер договору про закупівлю: 36-2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 36-2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1. Враховуючи стислий термін виконання робіт, що запланований на 2017 р., сторони надійшли згоди продовжити термін дії договору № 36-2017 від 28.11.2017 рік на 2018 рік, та п 2.1. і п. 8.3. Договору викласти в наступній редакції: 2.1. Ціна цього договору становить 753 896,40 грн. (сімсот п’ятдесят три тисячі вісімсот дев’яносто шість грн.40 коп.), у тому числі ПДВ 125649,40 грн. (сто двадцять п’ять тисяч шістсот сорок дев’ять грн.40 коп.). Фінансування робіт у 2017 році, враховуючи обставини, становить 476 671,20 грн. (Чотириста сімдесят шість тисяч шістсот сімдесят одна грн. 20 коп.) в т.ч. ПДВ 20% – 79 445,20 грн. (Сімдесят дев’ять тисяч чотириста сорок п’ять грн.20 коп.) Фінансування робіт у 2018 році передбачається у сумі 277 225,20 грн. (Двісті сімдесят сім тисяч двісті двадцять п’ять грн. 20 коп.) в т.ч. ПДВ 20%- 46 204,20 грн.(Сорок шість тисяч двісті чотири грн. 20 коп.) Таким чином загальна вартість договору, наведена у п.2.1. залишається незмінною з моменту її узгодження, що не суперечить пп.4 п.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та становить 753 896,40 грн. (сімсот п’ятдесят три тисячі вісімсот дев’яносто шість грн.40 коп.), у тому числі ПДВ 125649,40 грн. (сто двадцять п’ять тисяч шістсот сорок дев’ять грн.40 коп.). 8.3. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє включно до 31 грудня 2018 року, але до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: 36-2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 36-2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з додатковим фінансуванням
Номер договору про закупівлю: 36-2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 36-2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML