Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
162 068,00 UAH
UA-2017-11-11-000059-c fdc29e0e57414f68af88abe6ccd73458
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончаров Віталій Валерійович

+380612968050 okpl.zap@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Обласна клінічна психіатрична лікарня" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05498909
Місцезнаходження: 69600, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10-а
Контактна особа: Гончаров Віталій Валерійович
+380612968050
okpl.zap@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2017 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2017 17:00
Початок аукціону: 28 листопада 2017 12:39
Очікувана вартість: 162 068,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 842,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27.11.2017 року, 17 год. 00 хв.. Місце поставки: вул. Оріхівське шосе, б.10а,м. Запоріжжя;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 шт
Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 20 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе,10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2017  —  25 грудня 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3000 шт
Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 10 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе,10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2017  —  25 грудня 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
23000 шт
Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 5 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе,10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2017  —  25 грудня 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3000 шт
Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 2 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе,10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2017  —  25 грудня 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 шт
катетер Фолея двухходовий Fr 18 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе,10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2017  —  25 грудня 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
53000 пар
Медичні рукавички оглядові припудрені нестерильні, розмір M
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе,10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2017  —  25 грудня 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 уп
Відріз марлевий медичний нестерильний 5м*90см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе,10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2017  —  25 грудня 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 уп
Маски одноразові медичні №50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе,10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2017  —  25 грудня 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2017 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2017 17:50
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шприци з голками
Дата подання: 17 листопада 2017 13:55
Дата відповіді: 17 листопада 2017 16:19
Доброго дня! У вашій номенклатурі в назвах всіх шприців вказано "з голками". Що мається наувазі: з однією голкою або з двома? Дякую.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! На Ваше запитання відповідаємо наступне : якщо Ви маєте можливість надати шприці з двома голками за ціною шприців з однією голкою - будь ласка, ми не заперечуємо. З повагою, Замовник

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-11-000059-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 17 листопада 2017 16:09
Виділення в окремі лоти
вих. № _____________
від «___»___________
КУ «Обласна клінічна психіатрична
лікарня» ЗОР
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1674056, номер тендеру у ЦБД UA-2017-11-11-000059-с)
28.11.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: За кодом ДК 021:2015 33140000-3 — Медичні матеріали (Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 20 мл; Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 10 мл; Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 5 мл; Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 2 мл; катетер Фолея двухходовий Fr 18; Медичні рукавички оглядові припудрені нестерильні, розмір M; Відріз марлевий медичний нестерильний 5м*90см; Маски одноразові медичні №50) .Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ п/п Найменування Одиниці виміру Кількість
1 Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 20 мл штука 3000
2 Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 10 мл штука 3000
3 Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 5 мл штука 23000
4 Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 2 мл штука 3000
5 катетер Фолея двухходовий Fr 18 (або еквівалент) штука 200
6 Медичні рукавички оглядові припудрені нестерильні, розмір M пара 53000
7 Відріз марлевий медичний нестерильний 5м*90см упаковка 200
8 Маски одноразові медичні №50 упаковка 200

ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 20 мл- 3000штук; Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 10 мл -3000штук; Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 5 мл -23000штук; Шприц ін’єкційний одноразового застосування з голками, об’ємом: 2 мл -3000штук., згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -


ВИМАГАЄМО:

Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 1674056, номер тендеру у UA-2017-11-11-000059-с шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.



З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний






















Публічне акціонерне товариство
«Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів «Гемопласт»
67701, Україна, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Маяковського, 57
рахунок 26001563451 в ПАТ «МАРФІН БАНК»; МФО 328168; код ЄДРПОУ 00480922,
тел.: (04849) 315-62; факс: (04849) 315-02; e-mail: hemo@hemoplast.ua; http://www.hemoplast.ua/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 листопада 2017 21:37
Відхилити вимогу про внесення змін до тендерної документації по процедурі закупівлі – відкриті торги на закупівлю медичні матеріали Код ДК 021:2015 – 33140000-3 (Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-11-11-000059-c, яка була отримана Замовником торгів 17.11.2017 року, через електронну систему закупівель від ПАТ «Гемопласт», а саме: усунути порушення та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та визначити предмет закупівлі за принципом «одна позиція – один лот»

Документи подані скаржником

17 листопада 2017 16:09
Вимога.pdf

Документи

17 листопада 2017 21:37
Протокол розгляду

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2017 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." 95 618,88
UAH з ПДВ
95 618,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМС - УК" 112 844,00
UAH з ПДВ
104 361,00
UAH з ПДВ
Документи
"МК МЕДГРУПП" ТОВ 107 730,52
UAH з ПДВ
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 120 331,34
UAH з ПДВ
120 331,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2017 13:54
6 Технічні вимоги.pdf
27 листопада 2017 13:52
7 проект договору.pdf
27 листопада 2017 13:52
5 Інші документи.pdf
27 листопада 2017 13:52
4 ст. 17.pdf
27 листопада 2017 13:52
3 кваліф вимоги.pdf
27 листопада 2017 13:52
2 цінова.pdf
27 листопада 2017 13:52
1 Реєстр.pdf

Публічні документи

20 листопада 2017 16:58
товар.rar
20 листопада 2017 16:58
Тендерна пропозиція.pdf
20 листопада 2017 16:58
СМС-УК.rar
20 листопада 2017 16:58
Проект договору.pdf
20 листопада 2017 16:58
одетекс.rar
20 листопада 2017 16:58
кваліфікація.rar
20 листопада 2017 16:58
Гемоплвст відріз марл.rar

Публічні документи

Публічні документи

24 листопада 2017 11:14
технічна частина.pdf
24 листопада 2017 11:14
комерційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."

ТОВ "СМС - УК"

"МК МЕДГРУПП" ТОВ

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 95 618,88
UAH з ПДВ
05 грудня 2017 17:17

Документи

05 грудня 2017 17:17
Електронний підпис
05 грудня 2017 17:15
протокол розгляду
28 листопада 2017 13:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2017 17:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
95 618,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2017 17:17
Електронний підпис
05 грудня 2017 17:15
протокол розгляду
28 листопада 2017 13:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2017 13:25
Електронний підпис укладений
22 грудня 2017 20:41
Скан 22 дек. 2017 г..pdf зміни до договору
22 грудня 2017 20:40
Скан 22 дек. 2017 г. (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2017 20:40
Електронний підпис укладений
18 грудня 2017 08:31
договір зміни до договору
18 грудня 2017 08:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 296
Договір:
Номер додаткової угоди: 296
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 91 469,42
UAH з ПДВ