Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Коригування проектної документації в зв’язку з виділенням 2-го пускового комплексу робочого проекту «Капітальний ремонт проїзної частини по вул. Князя Ігоря в м. Новгород-Сіверський Новгород-Сіверського району Чернігівської області»
Очікувана вартість
2 643 807,00 UAH
UA-2017-11-10-002168-b ● 53d1424ca49a45aab7a4d2098abc4547
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новгород-Сіверська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04061978 |
Вебсайт: | http://ns-mrada.cg.gov.ua |
Місцезнаходження: | 16000, Україна , Чернігівська обл., Новгород-Сіверський, Губернська, 2 |
Контактна особа: |
Зєнченко Людмила Леонідівна +380465821247 nsrada_buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2017 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2017 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2017 12:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2017 14:33 |
Очікувана вартість: | 2 643 807,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 643,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Проектом передбачено виконання робіт щодо улаштування тротуарів та посадкових майданчиків, ремонту автопавільонів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Коригування проектної документації в зв’язку з виділенням 2-го пускового комплексу робочого проекту «Капітальний ремонт проїзної частини по вул. Князя Ігоря в м. Новгород-Сіверський Новгород-Сіверського району Чернігівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16000, Україна, Чернігівська область, м. Новгород-Сіверський, вул. Князя Ігоря
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 грудня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2017 14:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2017 14:33 |
Додаток 4 Проект договору на закупівлю .doc | |
10 листопада 2017 14:33 |
Додаток 3 креслення.PDF | |
10 листопада 2017 14:33 |
Додаток 2 Технiчне завдання.docx | |
10 листопада 2017 14:33 |
Додаток 1 Форма Тендерна пропозицiя.docx | |
10 листопада 2017 14:33 |
Тендерна документацiя .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-10-002168-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: "ВІКНОЛЮКС", Код ЄДРПОУ:30504773
Дата подання: 05 грудня 2017 21:09
вимога що до відміни дискваліфікації
не згодність з висновком замовника торгів
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 грудня 2017 14:50
Згідно з протоколом тендерного комітету Новгород-Сіверської міської ради від 01 грудня 2017 року №34 тендерну пропозицію ПТВП «Вікнолюкс» щодо закупівлі «Коригування проектної документації в зв’язку з виділенням 2-го пускового комплексу робочого проекту «Капітальний ремонт проїзної частини по вул. Князя Ігоря в м. Новгород-Сіверський Новгород-Сіверського району Чернігівської області» відхилено.
05.12.2017 через авторизований електронний майданчик до тендерного комітету Новгород-Сіверської міської ради надійшов лист-оскарження від ПТВП "Вікнолюкс" щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції ПТВП "Вікнолюкс".
Вищезазначений лист був розглянутий на засіданні тендерного комітету Новгород-Сіверської міської ради, в результаті чого було прийнято рішення надати роз'яснення на скаргу ПТВП "Вікнолюкс".
Відповідно до п. 3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Роз'яснюємо, що відповідно до п. 1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі";
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" ;
3) наявні підстави, зазначені у ст. 17 і частині сьомій ст. 28 ЗУ "Про публічні закупівлі";
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
В даному випадку підставою відхилення були:
-не відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- не відповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
1. Стосовно невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ст. 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі", проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
Критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна.
У п. 1 розділу V Тендерної документації зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є "ціна".
Однак однією з підстав відхилення тендерної пропозиції ПТВП «Вікнолюкс» була невідповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим саме ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.п.п.1 п.п.1 п. 4 розділу ІІІ Тендерної документації, а не ст. 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п. 1 розділу V Тендерної документації відповідно.
2. Стосовно "несуттевості помилок", які слугували підставою відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Аналогічні роз'яснення містяться у ч. 1 розділу ІІІ Тендерної документації.
Неподання учасником інформації, у т.ч. договірної ціни, передбаченої вимогами тендерної документації, або невідповідність інформації в тендерній пропозиції вимогам, зазначеним в тендерній документації, в жодному випадку не може вважатися несуттєвими помилками.
Таким чином, рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ПТВП "Вікнолюкс" було прийнято у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі", а вимоги, викладені у листі ПТВП "Вікнолюкс", є безпідставними.
05.12.2017 через авторизований електронний майданчик до тендерного комітету Новгород-Сіверської міської ради надійшов лист-оскарження від ПТВП "Вікнолюкс" щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції ПТВП "Вікнолюкс".
Вищезазначений лист був розглянутий на засіданні тендерного комітету Новгород-Сіверської міської ради, в результаті чого було прийнято рішення надати роз'яснення на скаргу ПТВП "Вікнолюкс".
Відповідно до п. 3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Роз'яснюємо, що відповідно до п. 1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі";
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" ;
3) наявні підстави, зазначені у ст. 17 і частині сьомій ст. 28 ЗУ "Про публічні закупівлі";
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
В даному випадку підставою відхилення були:
-не відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- не відповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
1. Стосовно невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ст. 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі", проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
Критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна.
У п. 1 розділу V Тендерної документації зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є "ціна".
Однак однією з підстав відхилення тендерної пропозиції ПТВП «Вікнолюкс» була невідповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим саме ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.п.п.1 п.п.1 п. 4 розділу ІІІ Тендерної документації, а не ст. 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п. 1 розділу V Тендерної документації відповідно.
2. Стосовно "несуттевості помилок", які слугували підставою відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Аналогічні роз'яснення містяться у ч. 1 розділу ІІІ Тендерної документації.
Неподання учасником інформації, у т.ч. договірної ціни, передбаченої вимогами тендерної документації, або невідповідність інформації в тендерній пропозиції вимогам, зазначеним в тендерній документації, в жодному випадку не може вважатися несуттєвими помилками.
Таким чином, рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ПТВП "Вікнолюкс" було прийнято у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі", а вимоги, викладені у листі ПТВП "Вікнолюкс", є безпідставними.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2017 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
"ВІКНОЛЮКС" |
2 605 047,00
UAH з ПДВ
|
2 602 403,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ-ЛАЙН ПЛЮС" |
2 643 000,00
UAH з ПДВ
|
2 605 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
07 грудня 2017 14:59
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі