Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Юридичні послуги, пов’язані зі стягненням заборгованості за кредитами, наданими банкам для підтримки ліквідності.
Legal services related to recovery of debts on loans granted to banks to support their liquidity.
Очікувана вартість
30 000 000,00 UAH
UA-2017-11-10-002043-b 16169a0dbbb94af786e8544f754e9af4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Лис

+380442540108 nina.lys@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Ніна Лис
+380442540108
nina.lys@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: National Bank of Ukraine
National ID: 00032106
Contact point: Nina Lys
+380442540108
nina.lys@bank.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 листопада 2017 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2017 11:00
Очікувана вартість: 30 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250000 UAH
Publication date: 10 листопада 2017 14:17
Enquiries until: 02 грудня 2017 11:00
Complaints submission until: до 08 грудня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 грудня 2017 11:00

Information

Estimated total value: 30 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 300 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Обсяг надання послуг: за письмовим дорученням замовника (орієнтовно 38 справ та може змінюватись в залежності від потреби, ступеня складності справи).
amount of services provided: on a written order from the bidder (approximately 38 cases and can vary depending on the needs and complexity of a case).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Юридичні послуги, пов’язані зі стягненням заборгованості за кредитами, наданими банкам для підтримки ліквідності.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Legal services related to recovery of debts on loans granted to banks to support their liquidity.
CPV: 79110000-8
Період постачання: по 01 лютого 2021

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 листопада 2017 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2017 14:17
Додаток 3 Проект договору.docx
10 листопада 2017 14:17
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність працівників, що мають адвокатські свідоцтва
Дата подання: 14 листопада 2017 15:19
Дата відповіді: 15 листопада 2017 16:32
Шановні панове! Розтлумачте, будь ласка, наступне питання. Згідно Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимог, установлених статею 17 Закону (п. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції), щонайменше чотири працівника Учасника повинні мати адвокатські свідоцтва. Питання: чи йде мова лише про штатних працівників? Чи можуть позаштатні працівники також залучатися до участі у цій процедурі закупівлі? Дякуємо заздалегідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо!
Відповідно до кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимог, установлених статтею 17 Закону (п. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації, щонайменше чотири штатних працівників учасника повинні мати адвокатські свідоцтва.
Кваліфікаційні критерії: рейтинги
Дата подання: 14 листопада 2017 16:02
Дата відповіді: 15 листопада 2017 16:35
Доброго дня! Питання: 1) Чи можна в якості підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надати дані довідника Legal 500 редакції не лише 2016 року, а й 2017 року? 2) Про яку десятку юридичних фірм за версією "Ukrainian Law Firms 2016" йдеться? Довідник не робить загального рейтингу юридичних фірм, натомість - надає таблиці найбільших транзакцій по різних практиках, а також рейтинг юридичних фірм по різних практиках.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) В якості підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям потрібно надати дані довідника Legal 500 редакції 2016 року. Учасники не обмежені в праві додатково надати довідник Legal 500 редакції 2017 року.
2) Мова йде про десятку юридичних фірм за версією "Ukrainian Law Firms 2016" за практикою "Banking & Finance /Restructuring".
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 15 листопада 2017 17:56
Дата відповіді: 16 листопада 2017 18:13
Доброго дня! просимо уточнити наступне: враховуючи, що забезпечення пропозиції робиться у формі банківської гарантії, посимо повідомити, про які саме кошти йдеться у фразі: «Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню на рахунок замовника.»?
Відповідь: Доброго дня! Це кошти, які сплачує банк-гарант за виданою банком гарантією бенефіціару (замовнику) на умовах і в строки, визначені гарантією. Вичерпний перелік підстав для неповернення забезпечення тендерної пропозиції учаснику (перерахування коштів на рахунок замовника) визначено частиною 3 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі".
Забезпечення пропозиції
Дата подання: 16 листопада 2017 17:09
Дата відповіді: 16 листопада 2017 18:14
Доброго дня! Система дозволяє оформити банківську гарантію лише в деяких фінансових установах. Наша фірма хоче оформити банківську гарантію в банку, в якому ми обслуговуємось - ПАТ "Альфа-Банк". Чи не буде це суперечити вимогам тендерної документації?
Відповідь: Ні, не буде. У тендерній документації відсутні вимоги з цього приводу.
Порядок та строк надання послуг - оплата за послуги
Дата подання: 17 листопада 2017 11:32
Дата відповіді: 21 листопада 2017 14:44
П. 4.10 проекту договору передбачає, що "оплата за послуги здійснюється після ухвалення остаточного рішення суду на користь Замовника, яке набрало законної сили". Чи означає це, що надані послуги з юридичного представництва не будуть оплачуватися, якщо за результатами судового розгляду замовнику буде відмовлено у задоволенні позовних вимог (якщо замовник виступає позивачем), або якщо позовні вимоги протилежної сторони до Замовника будуть задоволені (якщо Замовник є Відповідачем). Як вирішуватиметься питання щодо того, чи постановлене рішення є "на користь Замовника", якщо суд задоволнить позовні вимоги частково?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вид послуг в межах предмету договору, строки їх надання та інші умови, що не врегульовані договором вказуються у письмових дорученнях (п. 1.4. Проекту договору).
Пунктом 2.1. Проекту Договору визначається загальна вартість послуг за договором.
Вартість послуг за кожною окремою справою, що передаватиметься у роботу Виконавцю (у залежності від ступеня складності) може визначатись за домовленістю сторін. У будь-якому випадку, така вартість послуг, не може бути більшою ніж вартість послуг за супроводження однієї справи, що зазначена у додатку 1 до договору (п. 4.4 Проекту Договору), тим самим в залежності від складності і категорії справи таке питання буде вирішуватись між сторонами.
Проте, у будь-якому разі, послуги підлягатимуть оплаті після ухвалення остаточного рішення суду на користь Замовника, в обсязі, обумовленому сторонами за виконання доручення. При цьому, у разі повної відмови у позові Замовнику або задоволення позову до Замовника, оплата за послуги не здійснюється.
Проте, Виконавець має право пропонувати власний варіант наданого Замовником доручення, обґрунтовувати його правомірність, оптимальність і розумність (п. 5.3.5. Проекту договору), в тому числі пропонувати свій варіант щодо формулювання позовних вимог.

Порядок оплати за юридичні послуги
Дата подання: 17 листопада 2017 11:44
Дата відповіді: 21 листопада 2017 14:44
П. 13.1 проекту договору передбачає, що договір діє протягом 36 місяців з дати набрання чинності. Крім того п. 4.10. проекту договору передбачає, що оплата за послуги здійснюється лише після ухвалення остаточного рішення суду, яке набрало законної сили. Чи підлягатимуть оплаті юридичні послуги щодо юридичного представництва по справі, якщо до закінчення строку дії договору не було постановлене остаточне рішення суду, що набрало законної сили (наприклад якщо виконавець надав послуги юридичного представництва у судах першої та апеляційної інстанцій, однак вже після закінчення строку дії договору рішення було оскаржене до касаційної інстанції), і якщо так - в якому обсязі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вид послуг в межах предмету договору, строки їх надання та інші умови, що не врегульовані договором вказуються у письмових дорученнях (п. 1.4. Проекту договору).
Строки надання послуг за кожною окремою справою узгоджуються між сторонами письмово (у тому числі засобами електронної пошти), якщо інше не передбачено договором (п. 4.5. Проекту договору).
Виконавець має право своєчасно одержувати оплату за своєчасне та якісне надання послуг (п. 5.3.1. Проекту договору).
Послуги за договором надаються протягом строку дії договору (п. 4.1 Проекту договору).
Отже, якщо послуги надані не в обумовлені сторонами строки, які не можуть перевищувати строку дії договору – оплата не здійснюється.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 17 листопада 2017 12:54
Дата відповіді: 21 листопада 2017 14:30
1. Згідно з кваліфікаційними критеріями до учасників та вимог, установлених статтею 17 Закону (пп. 1 п. «а)» Розділу 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, надалі – «Інструкція») довідка Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації повинна містити інформацію, зокрема, про досвід роботи спеціалістів за фахом у банківській сфері не менше трьох років. У зв’язку з цим маємо наступні питання: 1. У даному положенні йдеться (а) виключно про досвід роботи за фахом на посадах у банках/Національному банку України чи (б) про наявність попереднього досвіду щодо захисту прав та інтересів у банківській сфері незалежно від місця працевлаштування та посади? 2. Чи поширюється вищезазначена вимога про наявність досвіду у банківській сфері на всіх працівників Учасника, відомості щодо яких будуть зазначені у відповідній довідці? ІІ. Відповідно пп. 4 п. «а)» Розділу 5 Інструкції, Учасник повинен подати інформацію про включення до рейтингів юридичних фірм/наявність нагород на юридичному ринку. Зокрема, серед запропонованих альтернативних варіантів такого підтвердження, передбачена можливість надати підтвердження володіння премією «Юридична премія» за 2016 рік. У зв’язку з цим просимо уточнити чи стосується така вимога щодо володіння «Юридичною премією» за 2016 рік (а) виключно номінації у сфері банківського та фінансового права чи (б) можливе підтвердження володіння такою нагородою в інших номінаціях? ІІІ. Відповідно до пп. 7 п. «б)» Розділу 5 Інструкції Учасник повинен надати довідку довільної форми про наявність досвіду виконання подібного(-их) за характером договору(-ів) за останні роки. У зв’язку з цим просимо уточнити чи зазначена вимога про підтвердження Учасником виконання аналогічного договору стосується виконання договору (а) щодо стягнення будь-якої заборгованості чи (б) виключно щодо стягнення заборгованості за кредитним договором (договором позики)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь:
І.
1. Мається на увазі досвід роботи спеціалістів за фахом у банківській сфері не менше трьох років, а саме - працівників учасника, які мають досвід щодо захисту прав та інтересів у банківській сфері незалежно від місця працевлаштування та посади.
2. Вимога поширюється на працівників, які будуть допущені до виконання договору і будуть зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації (у кількості не менше 15 (п’ятнадцяти), які мають вищу юридичну освіту та необхідні знання та досвід для виконання умов договору, щонайменше чотири з яких мають адвокатські свідоцтва ).
ІІ.
Інформація надається за номінацією у сфері банківського права.
ІІІ.
Відповідно до пп. 7 п. «б» Розділу 5 Інструкції Учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання подібного(-их) за характером договору(-ів) за останні роки. Подібним(-ими) за характером договором(-ами) є договори з надання послуг, які є подібні умовам п. 1 «Предмет договору» Проекту Договору.
Конфлікт інтересів
Дата подання: 23 листопада 2017 15:10
Дата відповіді: 24 листопада 2017 16:40
1) Роз'ясніть, будь ласка, пп. 13 п. 1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної Документації: а саме в частині: "довідка у довільній формі про те, що протягом 2015-2016 років та з початку 2017 року і до закінчення строку дії (договору) учасник та/або його афілійовані особи та/або засновники (учасники юридичної особи) та/або працівники учасника – штатні або залучені на підставі цивільно-правових договорів: - не брав(ли), не бере(уть), не братиме(уть) участі у судових справах (або інших спорах) ... НА СТОРОНІ ОПОНЕНТА ЗАМОВНИКА". Чи означає це, що участь учасника у будь-якому спорі на стороні банку, який є у переліку справ за предметом закупівлі, є конфліктом інтересів? Якщо так, чи буде розкритий перелік банків, що входять до предмету закупівлі? Чи буде предмет закупівлі розбитий на лоти для можливості уникнення конфлікту інтересів? 2) Роз'ясніть, будь ласка, пп. 6 б) та пп. 7 п. 5 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної Документації: а саме в частині: "...б) наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ: 7) довідку учасника у довільній формі про наявність досвіду виконання ПОДІБНОГО(-их) ЗА ХАРАКТЕРОМ ДОГОВОРУ(-ів) за останні роки, яка має містити: дату укладання договору(ів), номер договору(ів), предмет договору(ів), найменування контрагента (бажано, суму укладеного договору(ів))" Що мається на увазі під "аналогічним" договором, що мається на увазі під "подібним за характером" договором та у чому різниця між цими двома вимогами? Крім цього, у пп. 6 б) п. 5 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної Документації наприкінці речення (до абзацу) стоїть двокрапка, що мало б означати пояснення цієї вимоги, проте після двокрапки нічого немає.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умовами Тендерної Документації передбачено, що для документального підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору слід надати:
- довідку учасника у довільній формі про наявність досвіду виконання подібного(-их) за характером договору(-ів) за останні роки, яка має містити: дату укладання договору(ів), номер договору(ів), предмет договору(ів), найменування контрагента (бажано, суму укладеного договору(ів));
- відгук(и) та/або рекомендаційний(і) лист(и) від замовника(ів) (оригінал(и) або завірена(і) учасником копія(ї)), указаного(их) у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів).

Під подібним(-ими) за характером договором(-ами) мається на увазі договори з надання послуг, які є подібні умовам п. 1 «Предмет договору» Проекту Договору. Окрім того, підпунктами а) та б) пункту 5 “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” визначено кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, а підпунктами 1) -8) - документальне підтвердження інформації про їх відповідність цим критеріям.

Дискримінаційне положення
Дата подання: 23 листопада 2017 18:56
Дата відповіді: 24 листопада 2017 16:41
п. 13 ч. 1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції " передбачає необхідність надання учасником довідки у довільній формі про те, що протягом 2015-2016 років та з початку 2017 року і до закінчення строку дії (договору) учасник та/або його афілійовані особи та/або засновники (учасники юридичної особи) та/або працівники учасника – штатні або залучені на підставі цивільно-правових договорів: - не брав(ли), не бере(уть), не братиме(уть) участі у судових справах (або інших спорах), позивачем або відповідачем, або третьою особою у справі (або стороною) по яких є або був замовник та/або будь-яка особа, що має/мала будь-яке відношення до замовника (працівник або колишній працівник), на стороні опонента замовника; - не надавав(ли), не надає(ють), не надаватиме(уть) послуги правового характеру, які можуть мати негативні наслідки для репутації замовника, негативно впливати на його діяльність; З даного положення можна зрозуміти, що учасник який був стороною або третьою особою в позовах до НБУ, або який надавав правову допомогу для осіб, які є сторонами або третіми особами в позовах до НБУ не має прав взяти участь в даному тендері. А точніше його вимоги будуть відхилені через невідповідність тендерній документації. Роз'ясніть будь ласка вказане вище положення тендерної документації. І вкажіть будь ласка чи не є воно таким, що дискримінує учасників, адже вказані вимоги жодним чином не впливають на кваліфікацію учасника і якість наданих ним послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умовами Тендерної Документації передбачено вимогу, відповідно до якої учасник та/або його афілійовані особи та/або засновники (учасники юридичної особи) та/або працівники учасника – штатні або залучені на підставі цивільно-правових договорів:- не брав(ли), не бере(уть), не братиме(уть) участі у будь-якому спорі на стороні банку, який є у переліку справ за предметом закупівлі у судових справах (або інших спорах), позивачем або відповідачем, або третьою особою у справі (або стороною) по яких є або був замовник та/або будь-яка особа, що має/мала будь-яке відношення до замовника (працівник або колишній працівник), на стороні опонента замовника.
Наявність такої вимоги не спрямована на дискримінацію учасників, а зумовлена необхідністю усунення можливого конфлікту інтересів у надавача послуг та негативних наслідків для репутації замовника, які можуть вплинути на його діяльність.
Конфлікт інтересів
Дата подання: 24 листопада 2017 17:31
Дата відповіді: 27 листопада 2017 08:58
Враховуючи вищенаведені відповіді на запитання, будь ласка, поясніть: як учасники можуть оцінити наявність чи відсутність у них конфлікту інтересів, не знаючи переліку банків?
Відповідь: Доброго дня! Конфліктом інтересів є участь учасника у будь-якому спорі на стороні банку, який є у переліку справ за предметом закупівлі у судових справах (або інших спорах), позивачем або відповідачем, або третьою особою у справі (або стороною) по яких є або був замовник та/або будь-яка особа, що має/мала будь-яке відношення до замовника (працівник або колишній працівник), на стороні опонента замовника. З переліком неплатоспроможних банків, що входять до предмету закупівлі, можна ознайомитися на веб-сайті Фонду гарантування вкладів фізичних осіб. Також зазначаємо, що умовами тендерної документації не передбачено розбиття на лоти предмету закупівлі.

Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2017-11-10-002043-b16169a0dbbb94af786e8544f754e9af4
Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Інститутська, 9
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АСТЕРС КОНСАЛТ" Документи
Очікується рішення

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСТЕРС КОНСАЛТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2017 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСТЕРС КОНСАЛТ" 25 000 000,00
UAH з ПДВ
25 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСТЕРС КОНСАЛТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій