Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне переоснащення автоматизованою системою оплати за проїзд - АСОП (Код ДК 021:2015: 48810000-9 Інформаційні системи).
Очікувана вартість
11 000 000,00 UAH
UA-2017-11-10-000889-b e4707e8c05374be0963a476dd987b4c5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдайчук Світлана Олегівна

380979104325 tender-ttu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Житомирське трамвайне-тролейбусне управління" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03328310
Місцезнаходження: 10025, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Вітрука, буд. 11
Контактна особа: Гайдайчук Світлана Олегівна
380979104325
tender-ttu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
25 жовтня 2016 р. по підсумках відкритих торгів КП ЖТТУ був укладений договір с ТОВ «ГЕКСАГОН-УКРАЇНА» на постачання автоматизованої системи оплати за проїзд – АСОП. По цьому договору нашому підприємству було поставлено (згідно специфікації): серверне обладнання, валідатори мобільні та стаціонарні, виносний зчитувач карт, програмне забезпечення та картки.
В даний час, в зв'язку з впровадженням і розвитком системи АСОП, у підприємства виникла необхідність розширити функціонал системи та провести додаткову закупівлю програмного забезпечення АСОП, мобільних та стаціонарних валідаторів.
Відповідно до листа №12301/17 від 25.10.2017 р. від ДП «УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ» виключне право (виключна ліцензія) на використання комп’ютерних програм «ПО обработки транспортных карт на устройствах самообслуживания (Activ X для УС)» та «ПО Модуль приема к оплате транспортных карт (МСТК)», що є складовою АСОП належить, відповідно до Ліцензійного договору № 4/ПЗ-01/2016 від 02.07.2016 р., ТОВ «Сімбол Системс» (перейменована назва ТОВ «ГЕКСАГОН-УКРАЇНА») (ід. код 36038437).
В зв’язку з вищенаведеним, для забезпечення сумісності предмету закупівлі «Технічне переоснащення автоматизованої системи оплати за проїзд - АСОП» з існуючою АСОП, наше підприємство має підстави відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням) розпочати переговорну процедуру закупівлі щодо предмету закупівлі «Технічне переоснащення автоматизованою системою оплати за проїзд - АСОП» з ТОВ «СІМБОЛ СИСТЕМС».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2017 11:41
Оскарження наміру укласти договір: 21 листопада 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Технічне переоснащення автоматизованою системою оплати за проїзд - АСОП (Код ДК 021:2015: 48810000-9 Інформаційні системи).
Один комплект в складі:
1. Валідатор мобільний – 233 (Двісті тридцять три) шт.
2. Валідатор стаціонарний з друком квитка – 71 (Сімдесят одна) шт.
3. Валідатор стаціонарний без друку квитка – 177 (Сто сімдесят сім) шт.
4. Програма АСОП – 1 (Одна) шт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Технічне переоснащення автоматизованою системою оплати за проїзд - АСОП (Код ДК 021:2015: 48810000-9 Інформаційні системи).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Вітрука,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2017
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Тендерна документація

10 листопада 2017 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2017 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2017 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Сімбол Системс"
#36038437
Переможець 11 000 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2017 11:41

Документи

10 листопада 2017 11:41
Електронний підпис
10 листопада 2017 11:39
Протокол 76.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2017 11:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Сімбол Системс"
#36038437
11 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 листопада 2017 11:41
Електронний підпис
10 листопада 2017 11:39
Протокол 76.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 11:16
Доп угода №4.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 11:14
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2018 09:43
Додаткова угода 3 Сімбол Системс.PDF зміни до договору
15 березня 2018 09:41
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 13:43
Додаткова угода Сімбл-Систем 2.PDF зміни до договору
28 грудня 2017 13:41
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2017 11:59
Додаткова угода 1 Сімбол Системс.PDF зміни до договору
19 грудня 2017 11:59
Електронний підпис укладений
21 листопада 2017 16:54
Договір Сімбол Системс.PDF укладений
21 листопада 2017 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч.4 пункту 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (затримка фінансування витрат замовника)
Номер договору про закупівлю: 271
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч.4 пункту 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (затримка фінансування витрат замовника)
Номер договору про закупівлю: 271
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч.5 п.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" узгодженої зміни ціни в бік зменшення ( без зміни кількості (обсягу) та якості товарів).
Номер договору про закупівлю: 271
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору №271 від 2017 року до 31.12.2019 року
Номер договору про закупівлю: 271
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2017 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 10 986 700,00
UAH