Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне переоснащення автоматизованою системою оплати за проїзд - АСОП (Код ДК 021:2015: 48810000-9 Інформаційні системи).
Очікувана вартість
11 000 000,00 UAH
UA-2017-11-10-000889-b ● e4707e8c05374be0963a476dd987b4c5
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Житомирське трамвайне-тролейбусне управління" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03328310 |
Місцезнаходження: | 10025, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Вітрука, буд. 11 |
Контактна особа: |
Гайдайчук Світлана Олегівна 380979104325 tender-ttu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
25 жовтня 2016 р. по підсумках відкритих торгів КП ЖТТУ був укладений договір с ТОВ «ГЕКСАГОН-УКРАЇНА» на постачання автоматизованої системи оплати за проїзд – АСОП. По цьому договору нашому підприємству було поставлено (згідно специфікації): серверне обладнання, валідатори мобільні та стаціонарні, виносний зчитувач карт, програмне забезпечення та картки.
В даний час, в зв'язку з впровадженням і розвитком системи АСОП, у підприємства виникла необхідність розширити функціонал системи та провести додаткову закупівлю програмного забезпечення АСОП, мобільних та стаціонарних валідаторів.
Відповідно до листа №12301/17 від 25.10.2017 р. від ДП «УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ» виключне право (виключна ліцензія) на використання комп’ютерних програм «ПО обработки транспортных карт на устройствах самообслуживания (Activ X для УС)» та «ПО Модуль приема к оплате транспортных карт (МСТК)», що є складовою АСОП належить, відповідно до Ліцензійного договору № 4/ПЗ-01/2016 від 02.07.2016 р., ТОВ «Сімбол Системс» (перейменована назва ТОВ «ГЕКСАГОН-УКРАЇНА») (ід. код 36038437).
В зв’язку з вищенаведеним, для забезпечення сумісності предмету закупівлі «Технічне переоснащення автоматизованої системи оплати за проїзд - АСОП» з існуючою АСОП, наше підприємство має підстави відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням) розпочати переговорну процедуру закупівлі щодо предмету закупівлі «Технічне переоснащення автоматизованою системою оплати за проїзд - АСОП» з ТОВ «СІМБОЛ СИСТЕМС».
В даний час, в зв'язку з впровадженням і розвитком системи АСОП, у підприємства виникла необхідність розширити функціонал системи та провести додаткову закупівлю програмного забезпечення АСОП, мобільних та стаціонарних валідаторів.
Відповідно до листа №12301/17 від 25.10.2017 р. від ДП «УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ» виключне право (виключна ліцензія) на використання комп’ютерних програм «ПО обработки транспортных карт на устройствах самообслуживания (Activ X для УС)» та «ПО Модуль приема к оплате транспортных карт (МСТК)», що є складовою АСОП належить, відповідно до Ліцензійного договору № 4/ПЗ-01/2016 від 02.07.2016 р., ТОВ «Сімбол Системс» (перейменована назва ТОВ «ГЕКСАГОН-УКРАЇНА») (ід. код 36038437).
В зв’язку з вищенаведеним, для забезпечення сумісності предмету закупівлі «Технічне переоснащення автоматизованої системи оплати за проїзд - АСОП» з існуючою АСОП, наше підприємство має підстави відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням) розпочати переговорну процедуру закупівлі щодо предмету закупівлі «Технічне переоснащення автоматизованою системою оплати за проїзд - АСОП» з ТОВ «СІМБОЛ СИСТЕМС».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2017 11:41 |
Оскарження наміру укласти договір: | 21 листопада 2017 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Технічне переоснащення автоматизованою системою оплати за проїзд - АСОП (Код ДК 021:2015: 48810000-9 Інформаційні системи).
Один комплект в складі:
1. Валідатор мобільний – 233 (Двісті тридцять три) шт.
2. Валідатор стаціонарний з друком квитка – 71 (Сімдесят одна) шт.
3. Валідатор стаціонарний без друку квитка – 177 (Сто сімдесят сім) шт.
4. Програма АСОП – 1 (Одна) шт.
Розгорнути
Згорнути
Один комплект в складі:
1. Валідатор мобільний – 233 (Двісті тридцять три) шт.
2. Валідатор стаціонарний з друком квитка – 71 (Сімдесят одна) шт.
3. Валідатор стаціонарний без друку квитка – 177 (Сто сімдесят сім) шт.
4. Програма АСОП – 1 (Одна) шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Технічне переоснащення автоматизованою системою оплати за проїзд - АСОП (Код ДК 021:2015: 48810000-9 Інформаційні системи).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10025, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Вітрука,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2017
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи
Тендерна документація
10 листопада 2017 11:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2017 11:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Сімбол Системс" #36038437 |
Переможець |
11 000 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2017 11:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 11:16
|
Доп угода №4.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2018 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2018 09:43
|
Додаткова угода 3 Сімбол Системс.PDF | зміни до договору |
15 березня 2018 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2017 13:43
|
Додаткова угода Сімбл-Систем 2.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2017 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2017 11:59
|
Додаткова угода 1 Сімбол Системс.PDF | зміни до договору |
19 грудня 2017 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2017 16:54
|
Договір Сімбол Системс.PDF | укладений |
21 листопада 2017 16:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно ч.4 пункту 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (затримка фінансування витрат замовника) |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно ч.4 пункту 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (затримка фінансування витрат замовника) |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно ч.5 п.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" узгодженої зміни ціни в бік зменшення ( без зміни кількості (обсягу) та якості товарів). |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору №271 від 2017 року до 31.12.2019 року |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |