Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція будівлі Дунаєвецької селищної ради під центр надання адміністративних послуг та адміністративне приміщення по вул. Чорновола, 19 смт. Дунаївці, Дунаєвецького району, Хмельницької області
Очікувана вартість
7 195 008,00 UAH
UA-2017-11-10-000716-a ● 26a934eb01f9415d872bdccd131fbf65
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дунаєвецька селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04406414 |
Вебсайт: | http://www.sdunrada.org.ua |
Місцезнаходження: | 32413, Україна , Хмельницька обл., селище міського типу Дунаївці, вул. Чорновола, 19 |
Контактна особа: |
Залагаєв Олександр Семенович +380385871236 smtdun.rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2017 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2017 14:03 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2017 14:03 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2017 12:38 |
Очікувана вартість: | 7 195 008,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,14% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція будівлі Дунаєвецької селищної ради під центр надання адміністративних послуг та адміністративне приміщення по вул. Чорновола, 19 смт. Дунаївці, Дунаєвецького району, Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32413, Україна, Хмельницька область, Дунаєвецький р-н, смт. Дунаївці, вул. Чорновола, буд.19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 грудня 2017
—
30 червня 2018
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2017 14:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2017 13:58 |
ТД_Дунаiвцi_Реконструкцiя.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-10-000716-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД", Код ЄДРПОУ:33468780
Дата подання: 01 грудня 2017 17:03
Вимога
ВИМОГА
ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗУ “ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ”
28 серпня 2017 року відбувся електронний аукціон з відкритих торгів на закупівлю робіт «Реконструкція будівлі Дунаєвецької селищної ради під центр надання адміністративних послуг та адміністративне приміщення по вул. Чорновола, 19 смт. Дунаївці, Дунаєвецького району, Хмельницької області», ідентифікатор закупівлі — UA-UA-2017-11-10-000716-a в якому ТОВ “Будівельна компанія “Поділля-Траснбуд” приймало участь.
За результатами оцінки пропозицій учасників найбільш економічно вигідною пропозицією визначена тендерна пропозиція Приватного підприємства "Чемеровецька будівельна компанія" (33246889) з остаточною запропонованою ціновою пропозицією у сумі 6 237 999,60 грн. Однак, зазначеним учасником не виконано вимоги тендерної документації, в зв'язку з чим пропозиція ПП "Чемеровецька будівельна компанія" має бути відхилена тендерним комітетом, що вбачається з наступного.
1. Так, п. 3.5.2. розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати разом з копіями договорів без додатків до них (не менше двох за кожний рік), що вказані в довідці та оригінали листів-відгуків від замовників про належне виконання учасником даних договорів відповідно до наданих копій договорів.
Всупереч вимогам тендерної документації, учасник ПП "Чемеровецька будівельна компанія" в складі тендерної пропозиції надав копії листів-відгуків від замовників про належне виконання учасником даних договорів.
Крім того, в складі пропозиції учасником надана довідка про виконання аналогічних договорів за 2015-2016 р. , яка містить розбіжності з копіями договорів наданими учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, а саме:
найменування робіт у довідці щодо договору № 52 від 03.09.2015 р. зазначені “Капітальний ремонт дорожнього одягу по вул. Комарова в смт. Сатанів”, що не відповідає договору , в якому предмет договору визначений - “Капітальний ремонт дороги комунальної власності по вул. Комарова в смт. Сатанів Городоцького району Хмельницької області”;
сума договору № 66 від 21.11.2016 р. у довідці зазначена 3552616 грн, що не відповідає договору наданому в складі пропозиції, оскільки договірна ціна даного договору визначена у сумі 386228,40 грн.;
не відповідають суми договорів № 27 від 02.06.2015 р., № 58 від 17.10.2016 р. зазначені у довідці, сумам договорів зазначених у договорах;
у листі-відгуці щодо виконання договору “Капітальний ремонт дорожнього одягу по вул. Б.Хмельницького в смт. Сатанів” № 24 від 18.05.2015 р. не проставлені дата та вихідний номер документу
Так, п. 3.5.3. тендерної документації зазначено, що в разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону.
Крім того, учасником переможцем в складі пропозиції надано гарантійний лист про відсутність підстав для відмови передбаченої ст. 17 ЗУ “Про публічні закупівлі” № 63 від 17.11.2017 р., однак даний гарантійний лист не містить усіх перелічених підстав, визначених у частинах першій і другій ст. 17 Закону, зокрема, учасником не зазначено інформацію стосовно відомостей, які відображені у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
Відповідно до ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі” замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, прошу тендерний комітет Дунаєвецької селищної ради відхилити тендерну пропозицію ПП "Чемеровецька будівельна компанія" в зв'язку з численними невідповідностями тендерної пропозиції останнього вимогам тендерної документації та ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути
Згорнути
ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗУ “ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ”
28 серпня 2017 року відбувся електронний аукціон з відкритих торгів на закупівлю робіт «Реконструкція будівлі Дунаєвецької селищної ради під центр надання адміністративних послуг та адміністративне приміщення по вул. Чорновола, 19 смт. Дунаївці, Дунаєвецького району, Хмельницької області», ідентифікатор закупівлі — UA-UA-2017-11-10-000716-a в якому ТОВ “Будівельна компанія “Поділля-Траснбуд” приймало участь.
За результатами оцінки пропозицій учасників найбільш економічно вигідною пропозицією визначена тендерна пропозиція Приватного підприємства "Чемеровецька будівельна компанія" (33246889) з остаточною запропонованою ціновою пропозицією у сумі 6 237 999,60 грн. Однак, зазначеним учасником не виконано вимоги тендерної документації, в зв'язку з чим пропозиція ПП "Чемеровецька будівельна компанія" має бути відхилена тендерним комітетом, що вбачається з наступного.
1. Так, п. 3.5.2. розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати разом з копіями договорів без додатків до них (не менше двох за кожний рік), що вказані в довідці та оригінали листів-відгуків від замовників про належне виконання учасником даних договорів відповідно до наданих копій договорів.
Всупереч вимогам тендерної документації, учасник ПП "Чемеровецька будівельна компанія" в складі тендерної пропозиції надав копії листів-відгуків від замовників про належне виконання учасником даних договорів.
Крім того, в складі пропозиції учасником надана довідка про виконання аналогічних договорів за 2015-2016 р. , яка містить розбіжності з копіями договорів наданими учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, а саме:
найменування робіт у довідці щодо договору № 52 від 03.09.2015 р. зазначені “Капітальний ремонт дорожнього одягу по вул. Комарова в смт. Сатанів”, що не відповідає договору , в якому предмет договору визначений - “Капітальний ремонт дороги комунальної власності по вул. Комарова в смт. Сатанів Городоцького району Хмельницької області”;
сума договору № 66 від 21.11.2016 р. у довідці зазначена 3552616 грн, що не відповідає договору наданому в складі пропозиції, оскільки договірна ціна даного договору визначена у сумі 386228,40 грн.;
не відповідають суми договорів № 27 від 02.06.2015 р., № 58 від 17.10.2016 р. зазначені у довідці, сумам договорів зазначених у договорах;
у листі-відгуці щодо виконання договору “Капітальний ремонт дорожнього одягу по вул. Б.Хмельницького в смт. Сатанів” № 24 від 18.05.2015 р. не проставлені дата та вихідний номер документу
Так, п. 3.5.3. тендерної документації зазначено, що в разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону.
Крім того, учасником переможцем в складі пропозиції надано гарантійний лист про відсутність підстав для відмови передбаченої ст. 17 ЗУ “Про публічні закупівлі” № 63 від 17.11.2017 р., однак даний гарантійний лист не містить усіх перелічених підстав, визначених у частинах першій і другій ст. 17 Закону, зокрема, учасником не зазначено інформацію стосовно відомостей, які відображені у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
Відповідно до ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі” замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, прошу тендерний комітет Дунаєвецької селищної ради відхилити тендерну пропозицію ПП "Чемеровецька будівельна компанія" в зв'язку з численними невідповідностями тендерної пропозиції останнього вимогам тендерної документації та ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 грудня 2017 17:02
Дунаєвецькою селищною радою розглянуто Вашу вимогу UA-2017-11-10-000716-a.c1 щодо проведення процедури закупівлі «Реконструкція будівлі Дунаєвецької селищної ради під центр надання адміністративних послуг та адміністративне приміщення по вул. Чорновола, 19 смт. Дунаївці, Дунаєвецького району, Хмельницької області «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» - код ДК 021:2015 - 45200000-9». За результатами розгляду Вашої вимоги можемо повідомити наступне:
Замовником торгів 10.11.2017 року розпочато проведення процедури закупівлі «Реконструкція будівлі Дунаєвецької селищної ради під центр надання адміністративних послуг та адміністративне приміщення по вул. Чорновола, 19 смт. Дунаївці, Дунаєвецького району, Хмельницької області «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» - код ДК 021:2015 - 45200000-9» про що оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів на веб – порталі Уповноваженого органу (UA-2017-11-10-000716-a) та тендерну документацію у порядку ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
До участі в процедурі закупівлі було подано 5 (п’ять) тендерних пропозицій, а саме: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ- ТРАНСБУД" (33468780), ПП "Мегапрогрес" (32739403), ПП Чемеровецька будівельна компанія (33246889), ТОВ "Альфа-газ"(31328477) та ПП "ЗІКО-БУД" (36397152).
За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція ПП Чемеровецька будівельна компанія.
Рішення тендерного комітету №28 від 28.11.2017 року обрано переможцем процедури закупівлі «Реконструкція будівлі Дунаєвецької селищної ради під центр надання адміністративних послуг та адміністративне приміщення по вул. Чорновола, 19 смт. Дунаївці, Дунаєвецького району, Хмельницької області «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» - код ДК 021:2015 - 45200000-9» - ПП Чемеровецька будівельна компанія, оскільки за результатами оцінки його пропозиція являється найбільш економічно вигідна, за результатами розгляду його пропозиція відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону.
Стосовно розгляду Ваших вимог можемо повідомити наступне:
Згідно п.п. 3.5.2. п. 5 Розділу ІІІ ТД, Учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2015-2016 роках, разом з копіями договорів без додатків до них (не менше двох за кожний рік), що вказані в довідці та оригінали листів-відгуків від замовників про належне виконання учасником даних договорів відповідно до наданих копій договорів. Досвід виконання договорів повинен бути виключно позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, в повному обсязі у визначені строки та відповідно до планів фінансування. На виконання даної вимоги ПП Чемеровецька будівельна компанія у складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів за 2015-2016 роки із зазначенням 23-х аналогічних договорів за цей період. Окрім цього Учасником у складі пропозиції надано копії аналогічних договорів без додатків до них, які виконувалися в 2015-2016 роках.
Зокрема, у довідці про виконання аналогічних договорів зазначено, що Учасником виконувалися роботи з «Капітального ремонту дорожнього одягу по вул. Комарова в смт. Сатанів» (№52 від 03.09.2015 року). Разом з тим, згідно копії договору (№52 від 03.09.2015 року), яка надана у складі пропозиції зазначено предмет закупівлі – «Капітальний ремонт дороги комунальної власності по вул. Комарова в смт. Сатанів Городоцького району Хмельницької області».
На виконання вимог ч. 3 ст. 22 Закону Замовником торгів передбачено у п.3 розділу V ТД опис формальних помилок, а саме «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема, виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах». Тобто часткова невідповідність назви предмета закупівлі, що зазначена у довідці про виконання аналогічних договорів та у договорі про закупівлю є Формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції. Таким чином, у Замовника відсутні підстави для відхилення Учасника в даній частині на підставі п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Окрім цього, у довідці про виконання аналогічних договорів у графі «Сума договору», по об’єктах:
- «Капітальний ремонт тротуару по вул. Заводська в смт. Сатанів (№66 від 21.11.2016 року)»;
- «Капітальний ремонт дорожнього одягу по вул. Подільська в смт. Сатанів (№27 від 02.06.2015 року)»;
- «Капітальний ремонт по укріпленню стін і фундаментів житлового будинку по вул. Центральній, 24»,
Учасником зазначено суми, які не співпадають із тими, що вказані у договорах про закупівлю. У зв’язку із цим, Замовником було здійснено усний запит до організацій, що виступали Замовниками по даних договорах, про надання уточненої інформації, в ході чого було повідомлено, що суми, які вказані у довідці про виконання аналогічних договорів відповідають тим сумам, що були фактично оплачені по даних договорах за виконання вказаних робіт.
Також повідомляємо Вас, що згідно з вимогами пп. 3.1.4 п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації (затвердженої рішенням тендерного комітету 10.11.2017) усі документи як завантаженні файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі PDF та/або JPEG. У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки). В жодному з пунктів/розділів тендерної документації не зазначено вимоги, що усі документи мають бути оформлені із зазначенням дати та вихідного номера документа.
Також слід зазначити, що відповідно до пп. 5.3.3 п. 3 розділу V тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Отже, відсутність у документах дати та вихідного номера не впливають на зміст документів та є формальними (несуттєвими) помилками.
Відповідно до ч.3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно із п.2 ч.2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
А також п.п. 3.5.9. п.5 розділу ІІІ ТД, передбачено, що згідно із ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Враховуючи вищезазначене, а також те, що інформація, що передбачена у п.9 ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Отже, Замовником торгів не було допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі.
Замовником торгів 10.11.2017 року розпочато проведення процедури закупівлі «Реконструкція будівлі Дунаєвецької селищної ради під центр надання адміністративних послуг та адміністративне приміщення по вул. Чорновола, 19 смт. Дунаївці, Дунаєвецького району, Хмельницької області «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» - код ДК 021:2015 - 45200000-9» про що оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів на веб – порталі Уповноваженого органу (UA-2017-11-10-000716-a) та тендерну документацію у порядку ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
До участі в процедурі закупівлі було подано 5 (п’ять) тендерних пропозицій, а саме: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ- ТРАНСБУД" (33468780), ПП "Мегапрогрес" (32739403), ПП Чемеровецька будівельна компанія (33246889), ТОВ "Альфа-газ"(31328477) та ПП "ЗІКО-БУД" (36397152).
За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція ПП Чемеровецька будівельна компанія.
Рішення тендерного комітету №28 від 28.11.2017 року обрано переможцем процедури закупівлі «Реконструкція будівлі Дунаєвецької селищної ради під центр надання адміністративних послуг та адміністративне приміщення по вул. Чорновола, 19 смт. Дунаївці, Дунаєвецького району, Хмельницької області «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» - код ДК 021:2015 - 45200000-9» - ПП Чемеровецька будівельна компанія, оскільки за результатами оцінки його пропозиція являється найбільш економічно вигідна, за результатами розгляду його пропозиція відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону.
Стосовно розгляду Ваших вимог можемо повідомити наступне:
Згідно п.п. 3.5.2. п. 5 Розділу ІІІ ТД, Учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2015-2016 роках, разом з копіями договорів без додатків до них (не менше двох за кожний рік), що вказані в довідці та оригінали листів-відгуків від замовників про належне виконання учасником даних договорів відповідно до наданих копій договорів. Досвід виконання договорів повинен бути виключно позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, в повному обсязі у визначені строки та відповідно до планів фінансування. На виконання даної вимоги ПП Чемеровецька будівельна компанія у складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів за 2015-2016 роки із зазначенням 23-х аналогічних договорів за цей період. Окрім цього Учасником у складі пропозиції надано копії аналогічних договорів без додатків до них, які виконувалися в 2015-2016 роках.
Зокрема, у довідці про виконання аналогічних договорів зазначено, що Учасником виконувалися роботи з «Капітального ремонту дорожнього одягу по вул. Комарова в смт. Сатанів» (№52 від 03.09.2015 року). Разом з тим, згідно копії договору (№52 від 03.09.2015 року), яка надана у складі пропозиції зазначено предмет закупівлі – «Капітальний ремонт дороги комунальної власності по вул. Комарова в смт. Сатанів Городоцького району Хмельницької області».
На виконання вимог ч. 3 ст. 22 Закону Замовником торгів передбачено у п.3 розділу V ТД опис формальних помилок, а саме «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема, виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах». Тобто часткова невідповідність назви предмета закупівлі, що зазначена у довідці про виконання аналогічних договорів та у договорі про закупівлю є Формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції. Таким чином, у Замовника відсутні підстави для відхилення Учасника в даній частині на підставі п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Окрім цього, у довідці про виконання аналогічних договорів у графі «Сума договору», по об’єктах:
- «Капітальний ремонт тротуару по вул. Заводська в смт. Сатанів (№66 від 21.11.2016 року)»;
- «Капітальний ремонт дорожнього одягу по вул. Подільська в смт. Сатанів (№27 від 02.06.2015 року)»;
- «Капітальний ремонт по укріпленню стін і фундаментів житлового будинку по вул. Центральній, 24»,
Учасником зазначено суми, які не співпадають із тими, що вказані у договорах про закупівлю. У зв’язку із цим, Замовником було здійснено усний запит до організацій, що виступали Замовниками по даних договорах, про надання уточненої інформації, в ході чого було повідомлено, що суми, які вказані у довідці про виконання аналогічних договорів відповідають тим сумам, що були фактично оплачені по даних договорах за виконання вказаних робіт.
Також повідомляємо Вас, що згідно з вимогами пп. 3.1.4 п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації (затвердженої рішенням тендерного комітету 10.11.2017) усі документи як завантаженні файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі PDF та/або JPEG. У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки). В жодному з пунктів/розділів тендерної документації не зазначено вимоги, що усі документи мають бути оформлені із зазначенням дати та вихідного номера документа.
Також слід зазначити, що відповідно до пп. 5.3.3 п. 3 розділу V тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Отже, відсутність у документах дати та вихідного номера не впливають на зміст документів та є формальними (несуттєвими) помилками.
Відповідно до ч.3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно із п.2 ч.2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
А також п.п. 3.5.9. п.5 розділу ІІІ ТД, передбачено, що згідно із ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Враховуючи вищезазначене, а також те, що інформація, що передбачена у п.9 ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Отже, Замовником торгів не було допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2017 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Чемеровецька будівельна компанія |
6 237 999,60
UAH з ПДВ
|
6 237 999,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЗІКО-БУД" |
6 704 503,76
UAH з ПДВ
|
6 694 503,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Альфа-газ" |
7 194 530,83
UAH з ПДВ
|
6 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД" |
6 894 327,45
UAH з ПДВ
|
6 894 327,45
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Мегапрогрес" |
7 192 722,00
UAH з ПДВ
|
7 192 722,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Чемеровецька будівельна компанія #33246889 |
Переможець |
6 237 999,60
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2017 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2018 16:25
|
ДУ ЦНАП.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2018 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2018 13:44
|
Додаткова угода Чемирівці.jpg | зміни до договору |
24 жовтня 2018 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2017 14:52
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2017 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2017 11:01
|
Договір | укладений |
12 грудня 2017 10:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 89 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 89 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3, п.4 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 89 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 89 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 89 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 89 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |