Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі Дунаєвецької селищної ради під центр надання адміністративних послуг та адміністративне приміщення по вул. Чорновола, 19 смт. Дунаївці, Дунаєвецького району, Хмельницької області
Очікувана вартість
7 195 008,00 UAH
UA-2017-11-10-000716-a 26a934eb01f9415d872bdccd131fbf65
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Залагаєв Олександр Семенович

+380385871236 smtdun.rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дунаєвецька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04406414
Вебсайт: http://www.sdunrada.org.ua
Місцезнаходження: 32413, Україна , Хмельницька обл., селище міського типу Дунаївці, вул. Чорновола, 19
Контактна особа: Залагаєв Олександр Семенович
+380385871236
smtdun.rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2017 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2017 14:03
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2017 14:03
Початок аукціону: 27 листопада 2017 12:38
Очікувана вартість: 7 195 008,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,14%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція будівлі Дунаєвецької селищної ради під центр надання адміністративних послуг та адміністративне приміщення по вул. Чорновола, 19 смт. Дунаївці, Дунаєвецького району, Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32413, Україна, Хмельницька область, Дунаєвецький р-н, смт. Дунаївці, вул. Чорновола, буд.19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2017  —  30 червня 2018
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 листопада 2017 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2017 13:58
ТД_Дунаiвцi_Реконструкцiя.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-10-000716-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД", Код ЄДРПОУ:33468780
Дата подання: 01 грудня 2017 17:03
Вимога
ВИМОГА
ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗУ “ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ”

28 серпня 2017 року відбувся електронний аукціон з відкритих торгів на закупівлю робіт «Реконструкція будівлі Дунаєвецької селищної ради під центр надання адміністративних послуг та адміністративне приміщення по вул. Чорновола, 19 смт. Дунаївці, Дунаєвецького району, Хмельницької області», ідентифікатор закупівлі — UA-UA-2017-11-10-000716-a в якому ТОВ “Будівельна компанія “Поділля-Траснбуд” приймало участь.
За результатами оцінки пропозицій учасників найбільш економічно вигідною пропозицією визначена тендерна пропозиція Приватного підприємства "Чемеровецька будівельна компанія" (33246889) з остаточною запропонованою ціновою пропозицією у сумі 6 237 999,60 грн. Однак, зазначеним учасником не виконано вимоги тендерної документації, в зв'язку з чим пропозиція ПП "Чемеровецька будівельна компанія" має бути відхилена тендерним комітетом, що вбачається з наступного.
1. Так, п. 3.5.2. розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати разом з копіями договорів без додатків до них (не менше двох за кожний рік), що вказані в довідці та оригінали листів-відгуків від замовників про належне виконання учасником даних договорів відповідно до наданих копій договорів.
Всупереч вимогам тендерної документації, учасник ПП "Чемеровецька будівельна компанія" в складі тендерної пропозиції надав копії листів-відгуків від замовників про належне виконання учасником даних договорів.
Крім того, в складі пропозиції учасником надана довідка про виконання аналогічних договорів за 2015-2016 р. , яка містить розбіжності з копіями договорів наданими учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, а саме:
найменування робіт у довідці щодо договору № 52 від 03.09.2015 р. зазначені “Капітальний ремонт дорожнього одягу по вул. Комарова в смт. Сатанів”, що не відповідає договору , в якому предмет договору визначений - “Капітальний ремонт дороги комунальної власності по вул. Комарова в смт. Сатанів Городоцького району Хмельницької області”;
сума договору № 66 від 21.11.2016 р. у довідці зазначена 3552616 грн, що не відповідає договору наданому в складі пропозиції, оскільки договірна ціна даного договору визначена у сумі 386228,40 грн.;
не відповідають суми договорів № 27 від 02.06.2015 р., № 58 від 17.10.2016 р. зазначені у довідці, сумам договорів зазначених у договорах;
у листі-відгуці щодо виконання договору “Капітальний ремонт дорожнього одягу по вул. Б.Хмельницького в смт. Сатанів” № 24 від 18.05.2015 р. не проставлені дата та вихідний номер документу
Так, п. 3.5.3. тендерної документації зазначено, що в разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону.
Крім того, учасником переможцем в складі пропозиції надано гарантійний лист про відсутність підстав для відмови передбаченої ст. 17 ЗУ “Про публічні закупівлі” № 63 від 17.11.2017 р., однак даний гарантійний лист не містить усіх перелічених підстав, визначених у частинах першій і другій ст. 17 Закону, зокрема, учасником не зазначено інформацію стосовно відомостей, які відображені у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
Відповідно до ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі” замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, прошу тендерний комітет Дунаєвецької селищної ради відхилити тендерну пропозицію ПП "Чемеровецька будівельна компанія" в зв'язку з численними невідповідностями тендерної пропозиції останнього вимогам тендерної документації та ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 грудня 2017 17:02
Дунаєвецькою селищною радою розглянуто Вашу вимогу UA-2017-11-10-000716-a.c1 щодо проведення процедури закупівлі «Реконструкція будівлі Дунаєвецької селищної ради під центр надання адміністративних послуг та адміністративне приміщення по вул. Чорновола, 19 смт. Дунаївці, Дунаєвецького району, Хмельницької області «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» - код ДК 021:2015 - 45200000-9». За результатами розгляду Вашої вимоги можемо повідомити наступне:
Замовником торгів 10.11.2017 року розпочато проведення процедури закупівлі «Реконструкція будівлі Дунаєвецької селищної ради під центр надання адміністративних послуг та адміністративне приміщення по вул. Чорновола, 19 смт. Дунаївці, Дунаєвецького району, Хмельницької області «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» - код ДК 021:2015 - 45200000-9» про що оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів на веб – порталі Уповноваженого органу (UA-2017-11-10-000716-a) та тендерну документацію у порядку ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
До участі в процедурі закупівлі було подано 5 (п’ять) тендерних пропозицій, а саме: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ- ТРАНСБУД" (33468780), ПП "Мегапрогрес" (32739403), ПП Чемеровецька будівельна компанія (33246889), ТОВ "Альфа-газ"(31328477) та ПП "ЗІКО-БУД" (36397152).
За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція ПП Чемеровецька будівельна компанія.
Рішення тендерного комітету №28 від 28.11.2017 року обрано переможцем процедури закупівлі «Реконструкція будівлі Дунаєвецької селищної ради під центр надання адміністративних послуг та адміністративне приміщення по вул. Чорновола, 19 смт. Дунаївці, Дунаєвецького району, Хмельницької області «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» - код ДК 021:2015 - 45200000-9» - ПП Чемеровецька будівельна компанія, оскільки за результатами оцінки його пропозиція являється найбільш економічно вигідна, за результатами розгляду його пропозиція відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону.
Стосовно розгляду Ваших вимог можемо повідомити наступне:
Згідно п.п. 3.5.2. п. 5 Розділу ІІІ ТД, Учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2015-2016 роках, разом з копіями договорів без додатків до них (не менше двох за кожний рік), що вказані в довідці та оригінали листів-відгуків від замовників про належне виконання учасником даних договорів відповідно до наданих копій договорів. Досвід виконання договорів повинен бути виключно позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, в повному обсязі у визначені строки та відповідно до планів фінансування. На виконання даної вимоги ПП Чемеровецька будівельна компанія у складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів за 2015-2016 роки із зазначенням 23-х аналогічних договорів за цей період. Окрім цього Учасником у складі пропозиції надано копії аналогічних договорів без додатків до них, які виконувалися в 2015-2016 роках.
Зокрема, у довідці про виконання аналогічних договорів зазначено, що Учасником виконувалися роботи з «Капітального ремонту дорожнього одягу по вул. Комарова в смт. Сатанів» (№52 від 03.09.2015 року). Разом з тим, згідно копії договору (№52 від 03.09.2015 року), яка надана у складі пропозиції зазначено предмет закупівлі – «Капітальний ремонт дороги комунальної власності по вул. Комарова в смт. Сатанів Городоцького району Хмельницької області».
На виконання вимог ч. 3 ст. 22 Закону Замовником торгів передбачено у п.3 розділу V ТД опис формальних помилок, а саме «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема, виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах». Тобто часткова невідповідність назви предмета закупівлі, що зазначена у довідці про виконання аналогічних договорів та у договорі про закупівлю є Формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції. Таким чином, у Замовника відсутні підстави для відхилення Учасника в даній частині на підставі п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Окрім цього, у довідці про виконання аналогічних договорів у графі «Сума договору», по об’єктах:
- «Капітальний ремонт тротуару по вул. Заводська в смт. Сатанів (№66 від 21.11.2016 року)»;
- «Капітальний ремонт дорожнього одягу по вул. Подільська в смт. Сатанів (№27 від 02.06.2015 року)»;
- «Капітальний ремонт по укріпленню стін і фундаментів житлового будинку по вул. Центральній, 24»,
Учасником зазначено суми, які не співпадають із тими, що вказані у договорах про закупівлю. У зв’язку із цим, Замовником було здійснено усний запит до організацій, що виступали Замовниками по даних договорах, про надання уточненої інформації, в ході чого було повідомлено, що суми, які вказані у довідці про виконання аналогічних договорів відповідають тим сумам, що були фактично оплачені по даних договорах за виконання вказаних робіт.
Також повідомляємо Вас, що згідно з вимогами пп. 3.1.4 п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації (затвердженої рішенням тендерного комітету 10.11.2017) усі документи як завантаженні файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі PDF та/або JPEG. У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки). В жодному з пунктів/розділів тендерної документації не зазначено вимоги, що усі документи мають бути оформлені із зазначенням дати та вихідного номера документа.
Також слід зазначити, що відповідно до пп. 5.3.3 п. 3 розділу V тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Отже, відсутність у документах дати та вихідного номера не впливають на зміст документів та є формальними (несуттєвими) помилками.
Відповідно до ч.3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно із п.2 ч.2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
А також п.п. 3.5.9. п.5 розділу ІІІ ТД, передбачено, що згідно із ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Враховуючи вищезазначене, а також те, що інформація, що передбачена у п.9 ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Отже, Замовником торгів не було допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2017 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Чемеровецька будівельна компанія 6 237 999,60
UAH з ПДВ
6 237 999,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЗІКО-БУД" 6 704 503,76
UAH з ПДВ
6 694 503,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Альфа-газ" 7 194 530,83
UAH з ПДВ
6 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД" 6 894 327,45
UAH з ПДВ
6 894 327,45
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Мегапрогрес" 7 192 722,00
UAH з ПДВ
7 192 722,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2017 09:38
Довідка МВС
29 листопада 2017 15:56
Довідка ДФС
27 листопада 2017 18:12
Договір
27 листопада 2017 18:12
Тендерна пропозиція
27 листопада 2017 18:12
Кошторис
27 листопада 2017 18:12
Підсумкова відомість 2
27 листопада 2017 18:12
Підсумкова відомість 1
27 листопада 2017 18:12
Зведений кошторис
27 листопада 2017 18:12
Гарантійний лист
27 листопада 2017 18:12
Гарантійний лист ст.17
27 листопада 2017 18:12
Довідка МВС
25 листопада 2017 16:34
проект Договору.pdf
25 листопада 2017 16:34
ПВР (17-27).pdf
25 листопада 2017 16:34
ПВР (1-16).pdf
25 листопада 2017 16:34
ДЦ і ЗК.pdf
25 листопада 2017 16:34
Тендерна пропозиція.jpg
25 листопада 2017 13:11
довідка статистики.jpg
25 листопада 2017 12:32
Механ та праців.pdf
25 листопада 2017 12:32
Тендер пропоз.jpg
25 листопада 2017 12:32
свідоц про реєст.pdf
25 листопада 2017 12:29
Довідки листи.pdf
24 листопада 2017 18:50
G1117-0930-GL_tender.pdf
24 листопада 2017 18:50
Лист погодж і істот умовами.jpg
24 листопада 2017 18:50
Довідка про судимість.jpg
24 листопада 2017 18:50
Проект Договор.pdf
24 листопада 2017 18:50
Механ і кадри.pdf
24 листопада 2017 18:50
СУБПІДРЯД.pdf
24 листопада 2017 18:50
ПВР (2 част).pdf
24 листопада 2017 18:50
ПВР (1 част).pdf
24 листопада 2017 18:50
ЗК та ДЦ.pdf
24 листопада 2017 18:50
ТП.jpg
24 листопада 2017 18:50
Довідки листи.pdf
24 листопада 2017 18:50
персональні дані.jpg
24 листопада 2017 18:50
Копії Договорів.pdf
24 листопада 2017 18:50
Перелік Догов Відгуки.pdf
24 листопада 2017 18:50
Стат рішеш паспорт.pdf
24 листопада 2017 18:50
Ліцензія ЧБКдекларація.pdf
24 листопада 2017 18:50
Витяг свідоц ПДВ.pdf
24 листопада 2017 18:50
Свідоц.pdf
24 листопада 2017 18:50
Форма про Учасника.jpg

Публічні документи

26 листопада 2017 11:52
Електронний підпис
26 листопада 2017 11:50
Цінова пропозиція 001.jpg
26 листопада 2017 11:50
Підписаний_G1117-0987-GL_tender.pdf
26 листопада 2017 11:50
паспорт.pdf
26 листопада 2017 11:50
МТБ та персонал.pdf
26 листопада 2017 11:50
Кошторис.pdf
26 листопада 2017 11:50
Інформація про підрядників.pdf
26 листопада 2017 11:50
Досвід виконання робіт.pdf
26 листопада 2017 11:50
документи 1.pdf
26 листопада 2017 11:50
lic_zaver.pdf
26 листопада 2017 11:50
Статут.pdf
26 листопада 2017 11:50
Ліцензія.pdf
26 листопада 2017 11:50
Довідка статистики.pdf
26 листопада 2017 11:50
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

25 листопада 2017 14:54
субпідрядник.rar
25 листопада 2017 14:54
Пропозиція.rar

Публічні документи

24 листопада 2017 18:25
Субпідряд корегован.pdf
24 листопада 2017 17:49
Протокол, наказ.pdf
24 листопада 2017 17:49
тендерна пропозиція.pdf
24 листопада 2017 17:49
Субпідряди.pdf
24 листопада 2017 17:49
статут.pdf
24 листопада 2017 17:49
проект дог.pdf
24 листопада 2017 17:49
право підпису.pdf
24 листопада 2017 17:49
Поділля - Трансбуд 6279 p7s.zip
24 листопада 2017 17:49
Поділля - Трансбуд 6279 medoc.zip
24 листопада 2017 17:49
дозволи, ліцензія, витяг.pdf
24 листопада 2017 17:49
договір.pdf
24 листопада 2017 17:49
довідк.pdf
24 листопада 2017 17:49
Відгуки.pdf
24 листопада 2017 17:49
243.imd

Публічні документи

25 листопада 2017 14:14
Електронний підпис
25 листопада 2017 14:12
договора.rar
25 листопада 2017 14:12
документи.rar
25 листопада 2017 14:12
статутні.rar
25 листопада 2017 14:12
Підписаний_GarLIST 0846.pdf
25 листопада 2017 14:12
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Чемеровецька будівельна компанія

ПП "ЗІКО-БУД"

ТОВ "Альфа-газ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД"

ПП "Мегапрогрес"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Чемеровецька будівельна компанія
#33246889
Переможець 6 237 999,60
UAH з ПДВ
28 листопада 2017 14:41

Документи

28 листопада 2017 14:41
Електронний підпис
27 листопада 2017 13:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2017 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Чемеровецька будівельна компанія
#33246889
6 237 999,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2017 14:41
Електронний підпис
27 листопада 2017 13:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:32
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:23
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2018 16:25
ДУ ЦНАП.pdf зміни до договору
30 жовтня 2018 15:59
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2018 13:44
Додаткова угода Чемирівці.jpg зміни до договору
24 жовтня 2018 13:36
Електронний підпис укладений
18 грудня 2017 14:52
ДУ.pdf зміни до договору
18 грудня 2017 14:38
Електронний підпис укладений
12 грудня 2017 11:01
Договір укладений
12 грудня 2017 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3, п.4 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2017 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 686 940,00
UAH (в тому числі ПДВ 281 156,67 UAH)