Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Устаткування для операційних блоків (Фіброгастроскоп)
Очікувана вартість
470 000,00 UAH
UA-2017-11-10-000049-a 09215d96fb6b4f70bd09635ca09d1aec
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаврищак Алла Олександрівна

+380365225361 chinshova@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Здолбунівська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02000105
Місцезнаходження: 35701, Україна , Рівненська обл., місто Здолбунів, вулиця Степана Бандери будинок № 1
Контактна особа: Гаврищак Алла Олександрівна
+380365225361
chinshova@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2017 08:54
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2017 08:59
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2017 08:59
Початок аукціону: 27 листопада 2017 13:41
Очікувана вартість: 470 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Комплект ендоскопічного обладнання- Фіброгастроскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35701, Україна, Рівненська область, м.Здолбунів, вул. С. Бандери, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2017
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 листопада 2017 08:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2017 08:54
Додаток 2 Проект договору.docx
10 листопада 2017 08:54
Додаток 1 Медико-технічні вимоги.docx
10 листопада 2017 08:54
тендерна документація по Фіброгастроскопу ЗЦРЛ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-10-000049-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КІСЕЛЬОВА ЛЕСЯ ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2789218842
Дата подання: 30 листопада 2017 22:50
Постачання недоброякісного товару!
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те , що модель фіброгастроскопа запропанована ФОП Данилюк Ю.І. знята з виробництва Olympus , більш ніж 4 роки тому. На офіційному сайті Olympus, є моделі гастроскопів , які виробляються на даний момент http://www.olympus.co.ru/med/endo/gastr/
Серед цього переліку , модель гастрофіброскоп GIF-XQ20 - відсутня. З приводу цього постає питання яке це обладнання? Нове? Востановлене? Якого року випуску? ФОП Данилюк Ю.І. не надає інформації про рік випуску обладнання!!! Тут постає питання сервісу, який буде проводитись за бюджетні кошти!!! Нагадуємо Замовнику,що при бюджетних закупівлях використовуються кошти платників податків, а не особисті кошти Замовника, тому у разі ненадання достовірної інформації про рік випуску та походження обладнання запропанованого ФОП Данилюк Ю.І., будемо змушені повідомити відповідні органи влади про неефективне використання бюджетних коштів. Попереджаємо,що нами був зроблений запит на офіційне представництво Olympus про надання інформації щого дати з якої модель гастрофіброскопу GIF-XQ20 не виробляється. Офіційну відповідь додамо до скарги!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2017 10:50
Розглянувши скаргу від ФОП "КІСЕЛЬОВА ЛЕСЯ ПЕТРІВНА" від 30.11.2017 р тендерний комітет Здолбунівської ЦРЛ повідомляє, що тендерна документація складена з метою обрати максимально ефективне обладнання за найбільш економічно вигідною ціною.
Оскільки у замовника, виникали сумніви щодо року випуску фіброгастроскопа та технічних характеристик зазначених у тендерній пропозиції, тендерним комітетом на основі протокола № 34/17 від 30 листопада 2017 р, було прийнято рішення витребувати у ФОП Данилюк Ю.І. додаткові матеріали, які б підтверджували вказану у тендерній пропозиції інформацію. Також, було подано запит у ДУО «Політехмед» з проханням надати інформацію чи відповідають параметри фіброгастроскопа Olympus GIF-XQ20 технічним характеристикам, заявленим Здолбунівською ЦРЛ у тендерній документації.
Учасником ФОП Данилюк Юлією Іванівною було надано гарантійний лист про те, що пристрій є новим та дата його виробництва не раніше 2016-2017 рр. Також надано гарантійного листа від виробника, копія інструкції до приладу зазначених у тендерній пропозиції для підтвердження технічних характеристик та якості приладу (завірена печаткою ДУО «Політехмед»).
Оскільки, згідно ч.4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки є найбільш економічно вигідною не повинен перевищувати п’яти робочих днів та на основі документів, наданих ФОП Данилюк Ю.І. у тендерній пропозиції а також додаткових підтверджуючих матеріалів, тендерним комітетом було прийнято рішення визнати ФОП Данилюк Ю.І. переможцем процедури відкритих торгів.
При поставці товару, у разі якщо Фіброгастроскоп не відповідатиме технічним та якісним характеристикам, зазначеним у тендерній пропозиції ФОП Данилюк Ю.І., товар буде повернуто продавцю протягом 14 робочих днів згідно ЗУ«Про захист прав споживачів».
Необхідні підтверджуючі документи додаємо.
Номер вимоги: UA-2017-11-10-000049-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КІСЕЛЬОВА ЛЕСЯ ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2789218842
Дата подання: 30 листопада 2017 23:43
Постачання незареєстрованого належним чином товару та спотворення результатів торгів!
Шановний Замовнику! Прошу Вас звернути увагу на те,що ФОП Данилюк Ю.І. пропонує Вам незареєстроване належним чином обладнання та навмистно спотворює інформацію подану в тендерній пропозиції. Зверніть увагу на те,що ФОП Данилюк Ю.І. на підтвердження квалифікаційних вимог додає до складу тендерної пропозиції СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ, але ФОП Данилюк Ю.І. навмисно не додає ДОДАТОК , який є НЕВІД'ЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ СЕРТИФІКАТА ВІДПОВІДНОСТІ, тому що саме в Додатку міститься перелік обладнання зареєстрованого в Україні та допущеного МОЗ України до використання в лікувальних закладах.ФОП Данилюк Ю.І. навмисно не докріпює додаток,тому що модель гастроскопу пропанована нею в цьому додатку ВІДСУТНЯ, та не може бути куплена за бюджетні кошти. Додаємо Вам повну версію документу Сертифікат відповідності разом з додатком для ознакомлення.Вся дана інформація є у вільному доступі в базі системи Prozorro. Нагадуємо про відповідальність за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Просимо пропозицію ФОП Данилюк Ю.І. дискваліфікувати та перейти до розгляду інших пропозицій учасників!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2017 10:55
Розглянувши скаргу від ФОП "КІСЕЛЬОВА ЛЕСЯ ПЕТРІВНА" від 30.11.2017 р тендерний комітет Здолбунівської ЦРЛ повідомляє, що тендерна документація складена з метою обрати максимально ефективне обладнання за найбільш економічно вигідною ціною.
Оскільки у замовника, виникали сумніви щодо року випуску фіброгастроскопа та технічних характеристик зазначених у тендерній пропозиції, тендерним комітетом на основі протокола № 34/17 від 30 листопада 2017 р, було прийнято рішення витребувати у ФОП Данилюк Ю.І. додаткові матеріали, які б підтверджували вказану у тендерній пропозиції інформацію. Також, було подано запит у ДУО «Політехмед» з проханням надати інформацію чи відповідають параметри фіброгастроскопа Olympus GIF-XQ20 технічним характеристикам, заявленим Здолбунівською ЦРЛ у тендерній документації.
Учасником ФОП Данилюк Юлією Іванівною було надано гарантійний лист про те, що пристрій є новим та дата його виробництва не раніше 2016-2017 рр. Також надано гарантійного листа від виробника, копія інструкції до приладу зазначених у тендерній пропозиції для підтвердження технічних характеристик та якості приладу (завірена печаткою ДУО «Політехмед»).
Оскільки, згідно ч.4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки є найбільш економічно вигідною не повинен перевищувати п’яти робочих днів та на основі документів, наданих ФОП Данилюк Ю.І. у тендерній пропозиції а також додаткових підтверджуючих матеріалів, тендерним комітетом було прийнято рішення визнати ФОП Данилюк Ю.І. переможцем процедури відкритих торгів.
При поставці товару, у разі якщо Фіброгастроскоп не відповідатиме технічним та якісним характеристикам, зазначеним у тендерній пропозиції ФОП Данилюк Ю.І., товар буде повернуто продавцю протягом 14 робочих днів згідно ЗУ«Про захист прав споживачів».
Необхідні підтверджуючі документи додаємо.
Номер вимоги: UA-2017-11-10-000049-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КІСЕЛЬОВА ЛЕСЯ ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2789218842
Дата подання: 01 грудня 2017 02:37
Порушення Законів України !!!
Просимо прийняти скаргу до розгляду, та звернути увагу на те що інструкція користувача це обов'язкова вимога законодавства України при ввезені імпорту на терріторію України!!! Паспорт та інструкцию виготовляє ВИРОБНИК з додержанням чиного законодавства, а не сам продавець набирає її на компьтері.
Якщо товар не має інструкції , питання в тому як він перетинав кордон України!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2017 14:52
Розглянувши скаргу від ФОП "КІСЕЛЬОВОЇ ЛЕСІ ПЕТРІВНИ " від 01.12.2017 р тендерний комітет Здолбунівської ЦРЛ повідомляє, що тендерна документація складена з метою обрати максимально ефективне обладнання за найбільш економічно вигідною ціною.
Оскільки у замовника, виникали сумніви щодо року випуску фіброгастроскопа та технічних характеристик зазначених у тендерній пропозиції, тендерним комітетом на основі протокола № 34/17 від 30 листопада 2017 р, було прийнято рішення витребувати у ФОП Данилюк Ю.І. додаткові матеріали, які б підтверджували вказану у тендерній пропозиції інформацію. Також, було подано запит у ДУО «Політехмед» з проханням надати інформацію чи відповідають параметри фіброгастроскопа Olympus GIF-XQ20 технічним характеристикам, заявленим Здолбунівською ЦРЛ у тендерній документації.
Учасником ФОП Данилюк Юлією Іванівною було надано гарантійний лист про те, що пристрій є новим та дата його виробництва не раніше 2016-2017 рр. Також надано гарантійного листа від виробника, копія інструкції до приладу зазначених у тендерній пропозиції для підтвердження технічних характеристик та якості приладу (завірена печаткою ДУО «Політехмед»).
Оскільки, згідно ч.4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки є найбільш економічно вигідною не повинен перевищувати п’яти робочих днів та на основі документів, наданих ФОП Данилюк Ю.І. у тендерній пропозиції а також додаткових підтверджуючих матеріалів, тендерним комітетом було прийнято рішення визнати ФОП Данилюк Ю.І. переможцем процедури відкритих торгів.
При поставці товару, у разі якщо Фіброгастроскоп не відповідатиме технічним та якісним характеристикам, зазначеним у тендерній пропозиції ФОП Данилюк Ю.І., товар буде повернуто продавцю протягом 14 робочих днів згідно ЗУ«Про захист прав споживачів».
Необхідні підтверджуючі документи додаємо.
Номер вимоги: UA-2017-11-10-000049-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ІВАНЧЕНКО ЮРІЙ СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3301118850
Дата подання: 01 грудня 2017 14:18
Не відповідність медико-технічним вимогам!
Шановний Замовнику,Зверніть увагу на те,що товар запропонований ФОП Данилюк Юлія Іванівна, не відповідає вимогам Замовника,викладеним у Додатоку 1 Медико-технічні вимоги.
Порівняльна таблиця додана. Просимо дискваліфікувати ФОП Данилюк Юлія Іванівна, та визнати пропозицію ФОП Іванченко Юрій Сергійович переможцем, як наступну економічно вигідну за ціною
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2017 15:01
Розглянувши скаргу від ФОП "ІВАНЧЕНКО ЮРІЯ СЕРГІЙОВИЧА" від 01.12.2017 р тендерний комітет Здолбунівської ЦРЛ повідомляє, що тендерна документація складена з метою обрати максимально ефективне обладнання за найбільш економічно вигідною ціною.
Оскільки у замовника, виникали сумніви щодо року випуску фіброгастроскопа та технічних характеристик зазначених у тендерній пропозиції, тендерним комітетом на основі протокола № 34/17 від 30 листопада 2017 р, було прийнято рішення витребувати у ФОП Данилюк Ю.І. додаткові матеріали, які б підтверджували вказану у тендерній пропозиції інформацію. Також, було подано запит у ДУО «Політехмед» з проханням надати інформацію чи відповідають параметри фіброгастроскопа Olympus GIF-XQ20 технічним характеристикам, заявленим Здолбунівською ЦРЛ у тендерній документації.
Учасником ФОП Данилюк Юлією Іванівною було надано гарантійний лист про те, що пристрій є новим та дата його виробництва не раніше 2016-2017 рр. Також надано гарантійного листа від виробника, копія інструкції до приладу зазначених у тендерній пропозиції для підтвердження технічних характеристик та якості приладу (завірена печаткою ДУО «Політехмед»).
Пункт 3 медико-технічних вимог: Джерело світла у гастрофіброскопа GIF-XQ20 має основну лампу ксенонову, а не галогенову.
- Ксенонове світло значно ефективніше галогенної лампи, ксенонове світло не подразнює очі і максимально близьке до природнього денного світла. Ксенонові лампи зазвичай служать у кілька разів довше, ніж галогенні.
Інсуфлятор у гастрофіброскопа GIF-XQ20 пропонується як окремий пристрій, а не вбудований 2.
- В медико-технічних вимогах не було вказано Інсуфлятор у гастрофіброскопа вбудований чи як окремий пристрій
Пункт 5 медико-технічних вимог: Довжина робочої частини повинна бути не менше 1050 мм
- у гастрофіброскопа GIF-XQ20 – це 1100 мм (згідно інструкції, наданої ФОП Данилюк Ю.І.)
Пункт 11 медико-технічних вимог Кути вигину дистального кінця значно менше ніж ті, які вимагаються. Вимагається 120 униз, 120 вліво, 120 вправо,
- у гастрофіброскопа GIF-XQ20 Кути вигину дистального кінця: не менше 210  нагору, 120  униз, 120  вліво, 120  вправо (згідно інструкції, наданої ФОП Данилюк Ю.І.)
Оскільки, згідно ч.4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки є найбільш економічно вигідною не повинен перевищувати п’яти робочих днів та на основі документів, наданих ФОП Данилюк Ю.І. у тендерній пропозиції а також додаткових підтверджуючих матеріалів, тендерним комітетом було прийнято рішення визнати ФОП Данилюк Ю.І. переможцем процедури відкритих торгів.
При поставці товару, у разі якщо Фіброгастроскоп не відповідатиме технічним та якісним характеристикам, зазначеним у тендерній пропозиції ФОП Данилюк Ю.І., товар буде повернуто продавцю протягом 14 робочих днів згідно ЗУ«Про захист прав споживачів».
Необхідні підтверджуючі документи додаємо.
Номер вимоги: UA-2017-11-10-000049-a.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КІСЕЛЬОВА ЛЕСЯ ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2789218842
Дата подання: 05 грудня 2017 09:22
Порушення діючих постанов КМУ та законодавства України!
Нагадую Вам, що своїм неправомірним рішенням Ви та Учасник ФОП Данилюк Ю.І. порушили законодавство України, а саме було порушено:
1.Постанова від 23 квітня 2014 р. № 118 Про затвердження переліку медичних виробів, операції з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України яких підлягають оподаткуванню податком на додану вартість за ставкою 7 відсотків; 2.Постанова КМУ від 02.10.2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» — Директива № 93/42/ЕЕС від 14.06.1993 р.; Нагадуемо Вам, що починаючи з 1 липня 2014 р., введення в обіг та/або експлуатація медичних виробів дозволятимуться лише в разі, коли вони повністю відповідають вимогам технічних регламентів за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням. Товар запропанований ФОП Данилюк Юлія Іванівна, таких документів не має, так як був вироблений не пізніше 2012 року, та в цьому ж році був знятий з виробництва.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 грудня 2017 13:59
Розглянувши скаргу від ФОП "КІСЕЛЬОВА ЛЕСЯ ПЕТРІВНА" від 05.12.2017 р тендерний комітет Здолбунівської ЦРЛ повідомляє, що тендерна документація складена з метою обрати максимально ефективне обладнання за найбільш економічно вигідною ціною.
Згідно тендерної документації Здолбунівською ЦРЛ, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, вимагалося:
- довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідної для виконання постави товару, що є предметом даної закупівлі.
- довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в тому числі ті, які будуть безпосередньо залучатись до виконання договору про закупівлю, в якій має бути зазначено наступну інформацію: ПІБ, посада працівника, досвід по супроводу та виконанню аналогічних поставок.
- довідку про досвід виконання аналогічних договорів, складена у довільній формі із зазначенням найменування замовників згідно таких договорів та найменування поставленого обладнання. Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори поставки (купівлі-продажу, тощо) будь якого медичного обладнання за бюджетні кошти.
- копію не менше 2-х виконаних (частково виконаних) аналогічних договорів з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів.
А також:
1.Таблицю відповідності запропонованого учасником товару Медико-технічним вимогам, в якій в обов’язковому порядку повинна міститися інформація про медико-технічний опис товару з посиланням в примітці, на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документу виробника та/або інструкції користувача
2. Інструкцію з експлуатації медичного обладнання (який пропонується до постачання) повинна бути українською мовою, або російською мовою (копія)
3. Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку (мати Сертифікат відповідності або декларацію про відповідність ДСТУ).
4. Устаткування має бути новим, раніше ніде не встановленим і не використаним для демо-цілей. Устаткування має поставлятися в фірмовій упаковці виробника. Рік випуску повинен бути 2016 - 2017 року .
5. Гарантійний термін обслуговування повинен бути не менше 12, з моменту його установки та складання акту введення в експлуатацію (надати гарантійний лист).
6. Спроможність учасника поставити запропоноване обладнання повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару) або його офіційного представника в Україні (таке представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, тощо від виробника), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначеною тендерною документацією та пропозицією учасника.
Всі необхідні документи, які вимагалися тендерною документацією та ЗУ «Про публічні закупівлі» ФОП Данилюк Ю. І. надала.
Згідно п. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
У зв’язку з цим, Здолбунівська ЦРЛ не має підстав вимагати додаткові, непередбачені Законом та тендерною документацією документи у ФОП Данилюк Ю.І.
Номер вимоги: UA-2017-11-10-000049-a.c6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "КІСЕЛЬОВА ЛЕСЯ ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2789218842
Дата подання: 10 грудня 2017 21:42
Відхилення пропозиції згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Шановний Замовнику! У тендерній документаціїї Вами викладене наведене нижче:

5.5. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону, а саме наступні документи:
5.5.1. На підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 2 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка в довільній формі, що підтверджує відсутність такої підстави.
5.5.2. На підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка за визначеною законодавством формою (оригінал або нотаріально завірена копія), що видана уповноваженим органом, та має бути не більше ніж 20-денної давнини щодо дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
5.5.3. На підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка за визначеною законодавством формою (оригінал або нотаріально завірена копія), що видана уповноваженим органом, та має бути не більше ніж 20-денної давнини щодо дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
5.5.4. На підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону - довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, що має бути видана уповноваженим органом за визначеною законодавством формою, та має бути дійсною станом на дату подання учасником документів згідно цього пункту.
Всі документи згідно п. 5.5. цього Розділу у відповідності до ст. 14 Закону надаються в електронному вигляді шляхом підвантаження відповідних файлів в електронній системі закупівель. Інформація підвантажується у вигляді кольорових сканкопій, виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином. Згідно ст. 255 Цивільного кодексу України якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку. У разі, якщо ця дія має бути вчинена в установі, то строк спливає тоді, коли у цій установі за встановленими правилами припиняються відповідні операції. Отже, документи згідно п. 5.5. цього Розділу мають бути подані замовнику у вказаний вище спосіб не пізніше ніж до закінчення робочого часу, встановленого внутрішнім трудовим розпорядком, останнього (п’ятого) календарного дня з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір 30.11.2017 року , тому термін що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір сплив 07.12.2017 року!!!!
На 10.12.2017 року ФОП Данилюк Ю.І. не додані належним чином документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону, а саме наступні документи:
5.5.1. На підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 2 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка в довільній формі, що підтверджує відсутність такої підстави.
5.5.2. На підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка за визначеною законодавством формою (оригінал або нотаріально завірена копія), що видана уповноваженим органом, та має бути не більше ніж 20-денної давнини щодо дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
5.5.3. На підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка за визначеною законодавством формою (оригінал або нотаріально завірена копія), що видана уповноваженим органом, та має бути не більше ніж 20-денної давнини щодо дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
5.5.4. На підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону - довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, що має бути видана уповноваженим органом за визначеною законодавством формою, та має бути дійсною станом на дату подання учасником документів згідно цього пункту.
Всі документи згідно п. 5.5. цього Розділу у відповідності до ст. 14 Закону надаються в електронному вигляді шляхом підвантаження відповідних файлів в електронній системі закупівель. Інформація підвантажується у вигляді кольорових сканкопій, виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином. Згідно ст. 255 Цивільного кодексу України якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку.

Тим самим ФОП Данилюк Юлія Іванівна не виконано Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону

З цієї підстави пропозиція ФОП Данилюк Ю.І. підлягає відхиленню.

ПОПЕРЕДЖАЄМО:

З огляду на те, що Замовник декілька разів порушив Закону України «Про публічні закупівлі» та лобіює інтереси ФОП Данилюк Ю.І., що передбачає діяльність зацікавлених осіб, яка сприяє ухваленню тих або інших рішень, з використанням формальних і неформальних відносин. Передусім йдеться про захист інтересів ФОП Данилюк Ю.І.зі сторони Замовника, порушуючи Законодавство України. Ці дії асоціюється з корупцією і нелегальними методами впливу на прийняття рішень.
У разі відхилення скарги ФОП Кисельова Л.П. про те, що ФОП Данилюк Юлія Іванівна не виконано Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону.
Та чергового "висмоктування з пальця" Замовником доводів, щоби протягнути ФОП Данилюк Ю.І. у Переможці торгів, після скарги в Антимонопольний Комітет України, мною буде подано заяву до Здолбунівської місцевої прокуратури Рівненської області та декілька інших компетентних установ.


НАГАДУЄМО :

Нормами ч. 1 ст. 38 Закону № 922 встановлено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Зверніть увагу, що за порушення вимог, установлених Законом № 922 в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально (ч. 2 ст. 38 Закону № 922).
Крім того, нормами ч. 2 ст. 11 Закону № 922 визначено, що голова тендерного комітету організовує роботу комітету та несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-11-10-000049-a.c7
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "КІСЕЛЬОВА ЛЕСЯ ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:2789218842
Дата подання: 10 грудня 2017 21:55
Відхилення пропозиції згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
На 10.12.2017 року ФОП Данилюк Ю.І. не додані належним чином документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону.

Замовник відкрито порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та лобіює інтереси Учасника!!!
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

04 грудня 2017 10:50
Протокол
04 грудня 2017 10:50
інструкція
04 грудня 2017 10:50
гарантійний лист
04 грудня 2017 10:50
запит

Документи

04 грудня 2017 10:55
інструкція
04 грудня 2017 10:55
гарантійний лист
04 грудня 2017 10:55
Протокол
04 грудня 2017 10:55
запит

Документи

04 грудня 2017 14:52
інструкція
04 грудня 2017 14:52
Протокол
04 грудня 2017 14:52
гарантійний лист
04 грудня 2017 14:52
запит

Документи подані скаржником

01 грудня 2017 14:18
Невідповідність МТВ.pdf

Документи

04 грудня 2017 15:00
Протокол
04 грудня 2017 15:00
інструкція
04 грудня 2017 15:00
запит
04 грудня 2017 15:00
гарантійний лист

Документи подані скаржником

05 грудня 2017 09:22
скарга.pdf

Документи подані скаржником

10 грудня 2017 21:55
скарга ст.17.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2017 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Данилюк Юлія Іванівна 445 000,00
UAH з ПДВ
430 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ІВАНЧЕНКО ЮРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 469 990,00
UAH з ПДВ
469 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КІСЕЛЬОВА ЛЕСЯ ПЕТРІВНА" 470 000,00
UAH з ПДВ
470 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2017 07:21
Електронний підпис
30 листопада 2017 07:20
ГЛ ЗДОЛБУН_В ФОП Данилюк.pdf
29 листопада 2017 16:14
Електронний підпис
29 листопада 2017 16:13
инструкция.pdf
29 листопада 2017 16:01
Електронний підпис
29 листопада 2017 15:57
003.jpg
29 листопада 2017 15:57
005.jpg
29 листопада 2017 15:57
001.jpg
29 листопада 2017 15:57
004.jpg
29 листопада 2017 15:57
006.jpg
29 листопада 2017 15:57
002.jpg
29 листопада 2017 15:57
014.jpg
29 листопада 2017 15:57
011.jpg
29 листопада 2017 15:57
010.jpg
29 листопада 2017 15:57
012.jpg
29 листопада 2017 15:57
009.jpg
29 листопада 2017 15:57
013.jpg
29 листопада 2017 15:57
008.jpg
23 листопада 2017 16:06
Електронний підпис
23 листопада 2017 16:05
Електронний підпис
23 листопада 2017 16:04
Електронний підпис
23 листопада 2017 16:02
009.jpg
23 листопада 2017 16:02
010.jpg
23 листопада 2017 16:02
007.jpg
23 листопада 2017 16:02
008.jpg
23 листопада 2017 16:02
002.jpg
23 листопада 2017 16:02
001.jpg
23 листопада 2017 16:02
013.jpg
23 листопада 2017 16:02
012.jpg
23 листопада 2017 16:02
3.jpg
23 листопада 2017 16:02
5.jpg
23 листопада 2017 16:02
4.jpg
23 листопада 2017 16:02
017.jpg
23 листопада 2017 16:02
1.jpg
23 листопада 2017 16:02
007.jpg
23 листопада 2017 16:02
003.jpg
23 листопада 2017 16:02
004.jpg
23 листопада 2017 16:02
005.jpg
23 листопада 2017 16:02
006.jpg

Публічні документи

21 листопада 2017 22:26
Товар_аналог договора.zip
21 листопада 2017 22:09
цінова_пропозиція.pdf
21 листопада 2017 22:03
технічні вимоги.pdf
21 листопада 2017 22:03
проект договору.pdf
21 листопада 2017 21:59
довідки_гарантийні листи.zip
21 листопада 2017 21:45
Товар _ аналог договора.zip
21 листопада 2017 21:45
Документи.zip

Публічні документи

21 листопада 2017 11:41
Тех.регламент Pentax.pdf
21 листопада 2017 11:41
p02.pdf
21 листопада 2017 11:41
16-право_підпису.PDF
21 листопада 2017 11:41
Довідка_про_заборгованість.PDF
21 листопада 2017 11:41
15_-_товар_та.PDF
21 листопада 2017 11:41
14-товар.PDF
21 листопада 2017 11:41
13-_гарантійний_лист_обслуг..PDF
21 листопада 2017 11:41
12-МТВ.PDF
21 листопада 2017 11:41
11-доставка_обдладння.PDF
21 листопада 2017 11:41
10-довкілля.PDF
21 листопада 2017 11:41
9-ст_9.PDF
21 листопада 2017 11:41
8-ст.17.PDF
21 листопада 2017 11:41
7-інформація.PDF
21 листопада 2017 11:41
6-банкрутство.PDF
21 листопада 2017 11:41
5-злочин.PDF
21 листопада 2017 11:41
4-захист_еном_конкур.PDF
21 листопада 2017 11:41
2-не_внесено_до_реєстру.PDF
21 листопада 2017 11:41
1-наявність_мат_тех_бази.PDF
21 листопада 2017 11:41
ЦІНОВА_ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
21 листопада 2017 11:41
ФОП Кісельова Л. П..rar
21 листопада 2017 11:41
ДОГОВОР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Данилюк Юлія Іванівна

ФОП "ІВАНЧЕНКО ЮРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

ФОП "КІСЕЛЬОВА ЛЕСЯ ПЕТРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Данилюк Юлія Іванівна
#3168621967
Переможець 430 000,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2017 14:30

Документи

30 листопада 2017 14:30
Електронний підпис
27 листопада 2017 14:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2017 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Данилюк Юлія Іванівна
#3168621967
430 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2017 14:30
Електронний підпис
27 листопада 2017 14:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 18:05
Протокол укладений
28 грудня 2017 18:04
Електронний підпис укладений
22 грудня 2017 15:30
Данилюк.jpg зміни до договору
22 грудня 2017 15:29
Електронний підпис укладений
19 грудня 2017 11:34
договір зміни до договору
19 грудня 2017 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 85
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2017 — 26 грудня 2017
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: невчасна поставка товару продавцем