Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автобус спеціалізований для перевезення школярів
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2017-11-09-003099-c 7b780fd632c94562be180da2bddb4996
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хмельовська Любов Павлівна

380688238420 letrvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Летичівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 40231184
Місцезнаходження: 31500, Україна , Хмельницька обл., смт. Летичів, Летичівський район, вул. Савіцкого Юрія 16
Контактна особа: Хмельовська Любов Павлівна
380688238420
letrvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2017 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2017 18:00
Початок аукціону: 28 листопада 2017 14:00
Очікувана вартість: 1 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Автобус спеціалізований для перевезення школярів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Автобус спеціалізований для перевезення школярів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31500, Україна, Хмельницька область, смт Летичів, вул. Савіцького Юрія, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2017 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2017 14:37
Перелік змін до ТД 17.11.2017.docx
17 листопада 2017 14:37
ЗТД Летичів автобус.docx
17 листопада 2017 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2017 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2017 14:37
Перелік змін до ТД 17.11.2017.docx
17 листопада 2017 14:37
ЗТД Летичів автобус.docx
09 листопада 2017 17:02
ТД Летичів автобус.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 15 листопада 2017 16:23
Дата відповіді: 17 листопада 2017 14:14
Додатком 2 до тендерної документації передбачено пасажиромісткість - не менше 28 місць для сидіння, крім сидіння для водія. Пасажиромісткість передбачає місця для школярів та супроводжуючого персоналу. У різних українських виробників кількість місць для супроводжуючого персоналу різна. Просимо дати пояснення щодо кількості місць для сидіння школярів або супроводжуючих осіб.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Розяснюємо, що відповідно до п.1 Додатку 2 до тендерної документації "Технічне завдання", пасажиромісткість – не менше 28 місць для сидіння школярів, крім сидіння для супроводжуючої особи та водія. Сидіння м’які (напівм’які).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-09-003099-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007", Код ЄДРПОУ:35891028
Дата подання: 01 грудня 2017 17:53
Вимога на усунення порушення при обранні переможця ТОВ "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"
Замовником допущено помилку при розгляді пропозиції ТОВ "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ", який запропонував автобус ЕТАЛОН А08116Ш . Технічними умовами предмета закупівлі вимагалось підтвердити відповідність запропонованого товару вимогам Замовника, а саме: "кількість місць для сидіння школярів - не менше 28, крім сидіння водія та супроводжуючих осіб". Учасник ТОВ "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" жодним чином не підтвердив відповідність запропонованого товару зазначеним вимогам та надав у складі документів своєї пропозиції креслення зовнішнього вигляду автобуса та схему розташування сидінь. Уважно вивчивши схему розташування сидінь можна прийти до висновку, що сидінь для школярів в автобусі А08116Ш - 26 (двадцять шість). Місць для супроводжуючих осіб - 3, та одне місце для водія. Всього 29 місць без водія. Кількість місць для сидіння школярів взагалі ніде не прописана в документах пропозиції ТОВ "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ". Тобто запропонований товар не відповідає вимогам тендерної документації. Вважаємо, що ТОВ "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" навмисно не надав копію сертифікату відповідності на запропонований товар, в якому зазначена кількість місць для сидіння школярів, а іх зазначено в сертифікаті - 26, щоб ввести в оману тендерний комітет Замовника. Тендерний комітет може перевірити зазначену інформацію щодо сертифікату відповідності на автобус ЕТАЛОН А08116Ш вивчивши інші процедури закупівель де пропонувались аналогічні автобуси, або звернувшись на завод - виробник. В разі подання скарги в атимонопольний комітет ми надамо копію сертифікату відповідності на автобус ЕТАЛОН А08116Ш де зазначено кількість місць для школярів.
Також тендерною документацією замовника вимагалось надання заповненого проекту договору. Учасник ТОВ "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" не заповнив проект договору в частині реківізитів постачальника, та додаток №1 -специфікація. Тобто також порушив вимоги документації.
Вимагаємо переглянути зазначені вище факти та усунути порушення, допущені при розгляді пропозиції учасника ТОВ "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ". В противному випадку будемо вимушені оскаржувати рішення в антимонопольному комітеті України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 грудня 2017 16:47
Вимогу задоволено, рішення скасовано

Документи

05 грудня 2017 16:46
Протокол відхилення.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-11-09-003099-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ", Код ЄДРПОУ:39031774
Дата подання: 11 грудня 2017 21:50
Скарга щодо незаконного рішення про визначення переможця торгів
Просимо розглянути скаргу, яка додана
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 грудня 2017 22:02
Рішення від 13.12.2017 № 8772.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2017 22:01
Щодо розгляду скарги UA-2017-11-09-003099-c.c2.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2017 17:08
Рішення від 03.01.2018 № 31.pdf
Дата публікації: 05 січня 2018 17:13

Документи подані скаржником

11 грудня 2017 21:50
Скарга.pdf
11 грудня 2017 21:50
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

14 грудня 2017 15:47
лист повідомлення.JPG
14 грудня 2017 15:48
Настанова А08116 ч1.pdf
22 грудня 2017 15:19
Пояснення в АМК.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2017 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" 1 698 000,00
UAH з ПДВ
1 696 300,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007" 1 699 800,00
UAH з ПДВ
1 697 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБ" 1 699 980,00
UAH з ПДВ
1 698 280,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство " Форсаж" 1 700 000,00
UAH з ПДВ
1 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2017 12:12
Електронний підпис
04 грудня 2017 12:09
03. Довідка з ДПІ.pdf
04 грудня 2017 12:09
01. Тендерна пропозиція.pdf
04 грудня 2017 12:09
02. Довідка з МВС.pdf
27 листопада 2017 14:59
Електронний підпис
27 листопада 2017 14:58
19. Авторизація виробника.jpg
27 листопада 2017 14:58
16. Договір комісії.pdf
27 листопада 2017 14:58
14. Висновок ДСЕЕ.pdf
27 листопада 2017 14:58
13. Сертифікат ISO.pdf
27 листопада 2017 14:58
11. Фото шкільного автобуса.pdf
27 листопада 2017 14:58
09. Технічна пропозиція.pdf
27 листопада 2017 14:58
08. Тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2017 14:58
04. Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

27 листопада 2017 10:01
Проект договору.PDF
27 листопада 2017 10:01
Згода з істотними умовами.PDF
27 листопада 2017 10:01
photo D093S2 2017.pdf
27 листопада 2017 10:01
Сертифікат D093S2.pdf
27 листопада 2017 10:01
Сертифікат типу.pdf
27 листопада 2017 10:01
Технічна частина.PDF
27 листопада 2017 10:01
Паспорт Майданик Д.А..PDF
27 листопада 2017 10:01
Лист згода персон данні.PDF
27 листопада 2017 10:01
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
27 листопада 2017 10:01
Повноваження.PDF
27 листопада 2017 10:01
Статут зі змінами.pdf
27 листопада 2017 10:01
Відсутність підстав.PDF
27 листопада 2017 10:01
Кваліфікаційні документи.PDF
27 листопада 2017 10:01
Пропозиція.PDF

Публічні документи

27 листопада 2017 13:11
Електронний підпис
27 листопада 2017 13:11
ТХХ.pdf
27 листопада 2017 13:10
Analog.pdf
27 листопада 2017 13:10
Pog Dog.pdf
27 листопада 2017 13:10
Kvalif.pdf
27 листопада 2017 13:10
Propoz.pdf

Публічні документи

27 листопада 2017 17:09
фото товару.pdf
27 листопада 2017 17:09
Дилерський договір.pdf
27 листопада 2017 17:09
Висновок СЕС на автобус.pdf
27 листопада 2017 17:09
Лист про повноваження.pdf
27 листопада 2017 17:09
Креслення вигляду.pdf
27 листопада 2017 17:09
Копія паспорту.pdf
27 листопада 2017 17:09
Лист-згода на обробку даних.pdf
27 листопада 2017 17:09
Акт прийому-передачі ВПУ 75.pdf
27 листопада 2017 17:09
Свідоцтво ПДВ.pdf
27 листопада 2017 17:09
Реєстр документів.pdf
27 листопада 2017 17:09
Договір ВПУ 75 (2).pdf
27 листопада 2017 17:09
Тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2017 17:09
Статут.pdf
27 листопада 2017 17:09
Довідка про кваліфікацію.pdf
27 листопада 2017 17:09
Відгук Олександрівка.pdf
27 листопада 2017 17:09
Cертифікат типу.pdf
27 листопада 2017 17:09
Технічні характеристики.pdf
27 листопада 2017 17:09
Довідка про МТБ.pdf
27 листопада 2017 17:09
Наказ про призначення.pdf
27 листопада 2017 17:09
Акт Велика Олександрівка.pdf
27 листопада 2017 17:09
Сертифікат.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007"

ТОВ "ВП АВТОСНАБ"

ПП " Форсаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"
#39031774
Рішення скасоване 1 696 300,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2017 16:35
ТОВ "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"
#39031774
Відхилено 1 696 300,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2017 16:42
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007"
#35891028
Переможець 1 697 950,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2017 20:03

Документи

01 грудня 2017 16:05
Електронний підпис
28 листопада 2017 14:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 грудня 2017 16:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2017 20:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоград-2007"
#35891028
1 697 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2018 12:11
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2018 16:58
Скан_20180507.png зміни до договору
07 травня 2018 16:57
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2018 15:25
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2018 15:24
ДУ автобус.png зміни до договору
05 травня 2018 15:11
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2018 10:52
Додаткова угода.pdf зміни до договору
17 січня 2018 10:51
Електронний підпис укладений
17 січня 2018 10:43
Електронний підпис укладений
17 січня 2018 10:42
Договір.pdf укладений
17 січня 2018 10:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із об’єктивними обставинами, що спричинили затримку виконання зобов’язань по Договору щодо поставки товару та його подальшої оплати, а саме оскарження рішення Замовника про обрання переможця закупівлі та оприлюднення повного тексту рішення Органом оскарження 05 січня 2018 року о17:13 год., і затримки, на даний час, фінансування витрат замовника на закупівлю товару, що є предметом договору, Сторони, керуючись п.11.2, 11.3 та 11.5 Договору та п.4 ч.4 ст.36 закону України «Про публічні закупівлі», вирішили продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань щодо поставки товару, а саме: - Пункт 1.1. Договору викласти в новій редакції: «Постачальник зобов'язується до 31.05.2018 року поставити Замовнику товари зазначені в Специфікації, а Замовник - прийняти і оплатити такі товари»; - Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «Строк поставки товару: товар повинен бути поставлений Замовнику протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання заявки від Замовника, але в будь-якому випадку до 31.05.2018 року.»; - Пункт 10.1 Договору викласти в новій редакції: «Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31 травня 2018 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх обов’язків.»
Номер договору про закупівлю: 15/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 15/01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору у зв`язку із зміною реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 15/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 15/01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до договору в зв"язку з зміною реквізитів
Номер договору про закупівлю: 15/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 15/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 травня 2018
Сума оплати за договором: 1 697 950,00
UAH