Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект інфузійного обладнання
Очікувана вартість
2 083 049,00 UAH
UA-2017-11-09-003038-c 9a9ac79b8dce4d9bbf6f273f15f0e5fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Віта Вікторівна

380676063993
vito4k@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Укрмедпроектбуд"
Код ЄДРПОУ: 37700171
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Грушевського 7
Контактна особа: Мельник Віта Вікторівна
380676063993,
vito4k@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2017 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2017 17:00
Початок аукціону: 27 листопада 2017 11:08
Очікувана вартість: 2 083 049,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 660,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 62491.47 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 Одиниця
Комплект інфузійного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, Київ, Чорновола 28/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2017  —  26 грудня 2017
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2017 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2017 16:52
Проект договору на закупівлю обладнання.docx
09 листопада 2017 16:52
ТД_Інфузійне обладнання_09.11.17.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2017 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СУЧАСНА ЛІКАРНЯ 2 078 940,00
UAH з ПДВ
2 078 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ілатанмед 2 082 920,00
UAH з ПДВ
2 082 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2017 14:51
Електронний підпис
24 листопада 2017 14:50
Банківська Гарантія.zip
24 листопада 2017 14:50
Кваліфікаційна частина.PDF
24 листопада 2017 14:50
Тендерна пропозиція.PDF
24 листопада 2017 14:50
Технічна частина 1.pdf
24 листопада 2017 14:50
Технічна частина 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СУЧАСНА ЛІКАРНЯ

ТОВ Ілатанмед

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ СУЧАСНА ЛІКАРНЯ
#40199288
Переможець 2 078 940,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2017 16:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ СУЧАСНА ЛІКАРНЯ #40199288

№ рішення у справі

362-р

Дата рішення у справі

21.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

27 листопада 2017 16:05
Електронний підпис
27 листопада 2017 15:28
Протокол розгляду.FR10.pdf
27 листопада 2017 11:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2017 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СУЧАСНА ЛІКАРНЯ
#40199288
2 078 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2017 16:05
Електронний підпис
27 листопада 2017 15:28
Протокол розгляду.FR10.pdf
27 листопада 2017 11:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2017 13:19
Документ змін_ТОВ _Сучасна лікарня.docx зміни до договору
22 грудня 2017 13:16
Електронний підпис укладений
15 грудня 2017 13:49
2017-41-м від 15.12.2017.pdf укладений
15 грудня 2017 13:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зазначений договір був укладений без зазначення конкретної суми авансування, оскільки на момент укладання договір був відсутній належним чином оформлений наказ головного розпорядника бюджетних коштів. Так як, Постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2016 року № 1046 (з наступними змінами та доповненнями) було затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» (надалі – Порядок) визначено, що у для здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг має бути належним чином оформлене рішення головного розпорядника бюджетних коштів (МОЗ). Так, відповідно до умов тендерної документації авансування за договором, що буде укладений на наслідками даної процедури закупівлі може бути здійснено виключно в разі прийняття МОЗ належним чином оформленого рішення про це та відповідно до такого рішення. Так як рішення МОЗ було оформлено та видано Наказ №1630 від 19.12.2017 року в терміни після укладання договору необхідно внести зміни до договору та поставити авансування відповідно в розмірі: 100% від ціни договору. Внести зміни до строків поставки обладнання та продовження терміну дії договору, змінивши пункти: «5.1. Строк (термін) поставки (передачі) Товарів за Договором: не пізніше, ніж через сім календарних днів від вимоги Покупця. Точний строк поставки Товару в будь-якому випадку визначається Покупцем». Внести зміни до пункту 10.1. Договору, виклавши його в такій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 01.05.2018 року, проте в будь-якому випадку до повного виконання Договору». Дані зміни пов’язані з відсутністю будівельної готовності об’єкта будівництва відповідно до планового терміну поставки (так як зберігання даного обладнання потребує забезпечення приміщення відповідним температурним режимом), тому виникла необхідність перенести терміни поставки обладнання до забезпечення відповідних умов зберігання, тому на підставі частини 4 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» необхідно внести зміни зазначені вище.
Номер договору про закупівлю: 2017/41-м
Договір:
Номер додаткової угоди: 2017/41-м
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2017 — 26 грудня 2017
Сума оплати за договором: 2 078 940,00
UAH