Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне переоснащення тягової підстанції Стрілки ( заміна акумуляторної батареї)
Очікувана вартість
1 041 760,00 UAH
UA-2017-11-09-001918-c ● 1ceff6b3a1cb40b68c9d56169f42d445
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | філія "Енергозбут" ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150221 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київ обл., Київ, вул.Жилянська,буд.97 |
Контактна особа: |
Василий Васильевич Беренок +380444654221,+380444653514 eec_prozorro@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2017 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2018 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2018 13:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2018 13:56 |
Очікувана вартість: | 1 041 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 208,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5208.8 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Пункт 1.6.5 Інвестиційної програми ПАТ «Укрзалізниця» на 2017 рік.
*Більш детальна інформація щодо предмета закупівлі зазначена в Додатку №3.
*Більш детальна інформація щодо предмета закупівлі зазначена в Додатку №3.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічне переоснащення тягової підстанції Стрілки ( заміна акумуляторної батареї)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, Київ, м. Київ, вул. Жилянська, буд. 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Термін розрахунку за виконані роботи: | 15% |
більше 31 банківського дня: | 15% |
до 30 банківських днів: | 0% |
Термін виконання робіт: | 15% |
до 20 календарних днів: | 15% |
більше 21 календарного дня: | 0% |
02 березня 2018 12:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2017 14:24 |
ТД-ТП Стрілки.doc |
02 березня 2018 12:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 листопада 2017 14:24 |
ТД-ТП Стрілки.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікація учасника
Дата подання: 15 листопада 2017 18:02
Дата відповіді: 16 листопада 2017 16:35
Відповідно до вимог додатку №1 пп.1.1 п.1 просимо надати роз’яснення в якій формі учасник повинен надати розшифровки статей балансу у якості документального підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази за останній звітній період. Одночасно просимо надати роз’яснення, що вважає Замовник під останнім звітнім періодом: «рік 2016» або «9 місяців поточного року»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У якості документального підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази учасник надає звіт Форма №1 «Баланс» (з розшифровками до статей балансу) aбо звіт суб’єкта малого підприємництва (з розшифровками до статей балансу) за останній звітний період (9 місяців поточного року) з підтвердженням про прийняття його органами ДФС.
У якості документального підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази учасник надає звіт Форма №1 «Баланс» (з розшифровками до статей балансу) aбо звіт суб’єкта малого підприємництва (з розшифровками до статей балансу) за останній звітний період (9 місяців поточного року) з підтвердженням про прийняття його органами ДФС.
Питання
Дата подання: 16 листопада 2017 14:12
Дата відповіді: 17 листопада 2017 14:18
В таблиці, яку наведено в Додатку №3 тендерної документації в переліку Електромонтажних робіт у рядку «Монтаж пристрою зарядного типу IRPS 21...32V/40A-PFC» зазначена кількість 64 шт., а в переліку «Придбання устаткування» прописана кількість 1шт. цього ж зарядного пристрою. Також у переліку Електромонтажних робіт в рядку «Утилізація відпрацьованого електроліту» зазначені одночасно дві величини - 64 шт. та 0,3т. Наведені вимоги суперечать одна одній та є неоднозначними.
Просимо усунути неоднозначність в технічних вимогах та внести зміни до тендерної документації, для можливості правильної підготовки пропозиції
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за бажання взяти участь у торгах.
Ваші зауваження були прийняти до розгляду. Нами було направлено лист-запит до відповідної філії ПАТ «Укрзалізниця» щодо уточнення технічних вимог до відповідного предмету закупівлі. У разі виявлення недоліків, нами будуть внесені зміни у найкоротший термін.
Ваші зауваження були прийняти до розгляду. Нами було направлено лист-запит до відповідної філії ПАТ «Укрзалізниця» щодо уточнення технічних вимог до відповідного предмету закупівлі. У разі виявлення недоліків, нами будуть внесені зміни у найкоротший термін.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-09-001918-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АКВІЛОН-ЕНЕРГІЯ", Код ЄДРПОУ:34818612
Дата подання: 15 листопада 2017 15:27
Вимога
В додатку №3 Технічного завдання зазначена вимога стосовно габаритних розмірів
елементів акумуляторної батареї, які будуть пропонуватись учасниками торгів, а саме
«- акумулятори повинні мати габаритні розміри (210х254х491 мм), що дозволяють
розмістити їх на стелажах в існуючих приміщеннях без порушення діючих норм».
Розміри свинцево-кислотних акумуляторів типу OGI всіх виробників відрізняються
від розмірів, вказаних у вимогах додатку №3. Таким чином, акумулятори типу OGI, що
будуть запропоновані будь-яким учасником, будуть відхилені з причини недотримання
відповідності технічному завданню тендерної документації.
Вважаємо, що наведені в додатку №3 тендерної документації габаритні розміри
(210х254х491 мм) є необгрунтованими.
Просимо внести зміни до тендерної документації для можливості участі в торгах
потенційним учасникам із забезпеченням відповідності запропонованої продукції всім
технічним вимогам.
Розгорнути
Згорнути
елементів акумуляторної батареї, які будуть пропонуватись учасниками торгів, а саме
«- акумулятори повинні мати габаритні розміри (210х254х491 мм), що дозволяють
розмістити їх на стелажах в існуючих приміщеннях без порушення діючих норм».
Розміри свинцево-кислотних акумуляторів типу OGI всіх виробників відрізняються
від розмірів, вказаних у вимогах додатку №3. Таким чином, акумулятори типу OGI, що
будуть запропоновані будь-яким учасником, будуть відхилені з причини недотримання
відповідності технічному завданню тендерної документації.
Вважаємо, що наведені в додатку №3 тендерної документації габаритні розміри
(210х254х491 мм) є необгрунтованими.
Просимо внести зміни до тендерної документації для можливості участі в торгах
потенційним учасникам із забезпеченням відповідності запропонованої продукції всім
технічним вимогам.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 листопада 2017 14:17
Доброго дня! Дякуємо за бажання взяти участь у торгах.
Ваші зауваження були прийняти до розгляду. Нами було направлено лист-запит до відповідної філії ПАТ «Укрзалізниця» щодо уточнення технічних вимог до відповідного предмету закупівлі. У разі виявлення недоліків, нами будуть внесені зміни у найкоротший термін.
Ваші зауваження були прийняти до розгляду. Нами було направлено лист-запит до відповідної філії ПАТ «Укрзалізниця» щодо уточнення технічних вимог до відповідного предмету закупівлі. У разі виявлення недоліків, нами будуть внесені зміни у найкоротший термін.
Номер вимоги: UA-2017-11-09-001918-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АКВІЛОН-ЕНЕРГІЯ", Код ЄДРПОУ:34818612
Дата подання: 16 листопада 2017 15:11
Загальна вимога на умови закупівлі
Добрий день.
Дана закупівля регулюється Законом України "Про публічні закупівлі " ,
тому керуючись строками визначеними в п.2 статті 32 даного ЗУ, договір
про закупівлю не може бути укладено раніше ніж 10 календарних днів з дати
оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір
укласти договір. Найближча можлива дата підписання договору за даною
закупівлею між Учасником (переможцем) та Замовником може становити
08.12.17.
В п. 3.4. Розділу I тендерної документації строк виконання робіт
зазначений: «З дати укладання договору до 31.12.2017 року».
Отже, на виконання робіт до 31.12.2017 року залишається 15 робочих днів.
Водночас, в п.1. розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції" в критеріях
оцінки передбачається можливість виконання робіт «- більше 21
календарного дня».
Також в проекті договору на закупівлю в п. 19.1. зазначено наступне: "Цей
Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2017 року або
до передачі об'єкта будівництва Замовнику згідно Акту за формою, наведеною
в Додатку № 5 до Договору, а у випадку невиконання Сторонами зобов’язань,
передбачених Договором – діє до повного виконання Сторонами своїх
зобов’язань."
Виходячи з вищевикладеного, маємо значні суперечності у вимогах тендерної
документації щодо строків виконання робіт.
Зауважимо, що в п.5 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі " передбачено
наступне: « дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк,
достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в
обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі,
укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в
установленому порядку».
Враховуючи вищенаведене, просимо внести зміни до тендерної документації
для усунення суперечностей у вимогах щодо строків виконання робіт, а саме
– продовжити строк виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Дана закупівля регулюється Законом України "Про публічні закупівлі " ,
тому керуючись строками визначеними в п.2 статті 32 даного ЗУ, договір
про закупівлю не може бути укладено раніше ніж 10 календарних днів з дати
оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір
укласти договір. Найближча можлива дата підписання договору за даною
закупівлею між Учасником (переможцем) та Замовником може становити
08.12.17.
В п. 3.4. Розділу I тендерної документації строк виконання робіт
зазначений: «З дати укладання договору до 31.12.2017 року».
Отже, на виконання робіт до 31.12.2017 року залишається 15 робочих днів.
Водночас, в п.1. розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції" в критеріях
оцінки передбачається можливість виконання робіт «- більше 21
календарного дня».
Також в проекті договору на закупівлю в п. 19.1. зазначено наступне: "Цей
Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2017 року або
до передачі об'єкта будівництва Замовнику згідно Акту за формою, наведеною
в Додатку № 5 до Договору, а у випадку невиконання Сторонами зобов’язань,
передбачених Договором – діє до повного виконання Сторонами своїх
зобов’язань."
Виходячи з вищевикладеного, маємо значні суперечності у вимогах тендерної
документації щодо строків виконання робіт.
Зауважимо, що в п.5 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі " передбачено
наступне: « дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк,
достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в
обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі,
укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в
установленому порядку».
Враховуючи вищенаведене, просимо внести зміни до тендерної документації
для усунення суперечностей у вимогах щодо строків виконання робіт, а саме
– продовжити строк виконання робіт.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 листопада 2017 16:20
Доброго дня!
Відповідно до затвердженої НКРЕКП Інвестиційної програми на 2017 рік, продовження терміну дії Договору на наступний рік не передбачено.
Відповідно до затвердженої НКРЕКП Інвестиційної програми на 2017 рік, продовження терміну дії Договору на наступний рік не передбачено.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-11-09-001918-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АКВІЛОН-ЕНЕРГІЯ", Код ЄДРПОУ:34818612
Дата подання: 21 листопада 2017 17:07
Дата подання: 21 листопада 2017 17:07
Скарга щодо порушення Замовником законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга подається ТОВ «Аквілон-Енергія» в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із порушенням Філією «Енергозбут» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця», законодавства та встановленням Замовником дискримінаційних і неоднозначних вимог в процедурі закупівлі «Технічне переоснащення тягової підстанції Стрілки (заміна акумуляторної батареї)».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 листопада 2017 15:43
рішення від 23.11.2017 №8250 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 листопада 2017 15:42
інформація про резолютивну частину рішення 08.12.2017 № 8656.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2017 22:06
рішення від 08.12.2017 № 8656.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2017 22:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до вимог абз. 1 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" відмінити торги у разі: відсутності подальшої потреби на закупівлю товарів, робіт та послуг.
Дата виконання рішення замовником: 02 березня 2018 12:17
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 02 березня 2018 12:18 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до вимог абз. 1 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" відмінити торги у разі: відсутності подальшої потреби на закупівлю товарів, робіт та послуг. |
Документи:
02 березня 2018 12:17
|
Електронний підпис |
02 березня 2018 12:17
|
Протокол_528.pdf |