Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ВАНТАЖНИЙ НАПІВВАГОН ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 50 од.
Freight rail wagon for general appointment 50 p.
Очікувана вартість
59 988 000,00 UAH
UA-2017-11-09-000978-b 76157c4109b24101b383160b52b0b8e5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимошенко Вікторія Юріївна

0442078585 dwrz-urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія "Дарницький вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081263
Місцезнаходження: 02092, Україна , Київська обл., Київ, вул. Алма-Атинська, будинок 74
Контактна особа: Тимошенко Вікторія Юріївна
0442078585
dwrz-urist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Affiliate "Darnytsia Car–Repair Plant" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway"
National ID: 40081263
Contact point: Тимошенко Вікторія Юріївна
0442078585
dwrz-urist@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 листопада 2017 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2017 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2017 20:00
Очікувана вартість: 59 988 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 299 940,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 599880 UAH
Publication date: 09 листопада 2017 15:55
Enquiries until: 03 грудня 2017 20:00
Complaints submission until: до 09 грудня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 грудня 2017 20:00

Information

Estimated total value: 59 988 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 299 940 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Детально в тендерній документації.
Детально в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
ВАНТАЖНИЙ НАПІВВАГОН ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 50 од.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад

Freight rail wagon for general appointment 50 p.
CPV: 34620000-9
Період постачання: по 30 червня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2017 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2017 16:32
Тендерна документація.doc
06 грудня 2017 16:32
Перелік змін.doc
17 листопада 2017 13:03
2_Договір поставки.doc
09 листопада 2017 15:52
Додаток 2 - знаки та надписи (люк).jpg
09 листопада 2017 15:52
Додаток 3 технічної специфікації (паспорт).pdf
06 грудня 2017 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2017 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2017 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2017 16:32
Тендерна документація.doc
17 листопада 2017 13:03
1_Тендерна документація.doc
09 листопада 2017 15:52
Тендерна документація (2).doc
06 грудня 2017 16:32
Перелік змін.doc
17 листопада 2017 13:03
Перелік змін.doc
17 листопада 2017 13:03
2_Договір поставки.doc
09 листопада 2017 15:52
Договір поставки.doc
09 листопада 2017 15:52
Додаток 2 - знаки та надписи (люк).jpg
09 листопада 2017 15:52
Додаток 3 технічної специфікації (паспорт).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо відповідності тендерної документації ЗУ “Про публічні закупівлі”
Дата подання: 28 листопада 2017 15:02
Дата відповіді: 28 листопада 2017 15:04
Розділ 5 пункт 1: В даному пункті тендерної документації не зазначено конкретних критеріїв оцінки пропозиції учасника — це є ціна чи ціна + інші критерії згідно формули встановленої Замовником. Згідно ч. 1 ст. 28 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовнику надається право вибору критеріїв оцінки пропозиції, які він має зазначити в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Повідомляємо, що відповідно до п. 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію тендерної документації Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (у т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. В разі якщо учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ. Інформація для учасників, які не є платниками ПДВ: 1. Під час подачі пропозиції учасником ціна зазначається з врахуванням суми ПДВ і є остаточною. 2. У випадку якщо учасник став переможцем аукціону завантажує у сканованому вигляді остаточний варіант Заявки-пропозиції (файл формату PDF відповідно до Додатка № 3) – з інформацією про ціну пропозиції (грн.. без ПДВ). Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм ч. 4 ст. 10 Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з Законом. Таким чином, Замовником визначено, що критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна.
Щодо відповідності тендерної документації ЗУ “Про публічні закупівлі”
Дата подання: 28 листопада 2017 15:03
Дата відповіді: 28 листопада 2017 15:05
Розділ 6 пункт 6: Враховуючи що відповідно до п. 5.2 основних умов договору для Постачальника встановлено конкретний строк поставки продукції, а саме «… упродовж ___ днів, тільки після письмової рознарядки Замовника…» і відповідно встановлено відповідальність за несвоєчасну поставку продукції (п.10.1), а також беручи до уваги що згідно до п.5.2 Замовник на власний розсуд обирає спосіб надання рознарядки (електронною поштою, факсом і т.д.), з метою недопущення застосування двічі до Продавця стягнення за одне й те саме порушення (що суперечить загальним вимогам законодавства України), вважаємо за доцільним виключити з Розділу 6 пункту 6 наступні вимоги: - пасивної відмови Учасника від отримання рознарядки чи вчинення дій, що спрямовані на уникнення отримання рознарядки Замовника та/або ненадання листа, що підтверджує отримання рознарядки та/або повідомлення про готовність виконання рознарядки у зазначені терміни;
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Щодо відповідності тендерної документації ЗУ “Про публічні закупівлі”
Дата подання: 28 листопада 2017 15:06
Дата відповіді: 28 листопада 2017 15:09
Основні умови договору розділ 9, п. 9.5. Враховуючи що відповідно до п.5.2 для Постачальника встановлено конкретний строк поставки продукції, а саме «… упродовж ___ днів, тільки після письмової рознарядки Замовника…» і відповідно встановлено відповідальність за несвоєчасну поставку продукції (п.10.1), а також беручи до уваги що згідно до п.5.2 Замовник на власний розсуд обирає спосіб надання рознарядки (електронною поштою, факсом і т.д.), з метою недопущення застосування двічі до Продавця стягнення за одне й те саме порушення (що суперечить загальним вимогам законодавства України), вважаємо за доцільним п. 9.5. основних умов договору викласти в наступній редакції: У разі порушення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ умов цього Договору, а саме: невиконання та/або неналежне виконання умов Договору, а саме не поставки продукції більше ніж на ______ календарних днів, ЗАМОВНИК звертає стягнення на договірне забезпечення та має право в односторонньому порядку розірвати даний договір, письмово повідомивши про це ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Дата подання: 01 грудня 2017 15:52
Дата відповіді: 06 грудня 2017 17:05
Додаток №8 пункт 1.2.1: в даному пункті припущена помилка – вказано «…(ГОСТ 9238, див. Додаток 1в).», а повинно «…(ГОСТ 9238, див. Додаток 1c).»
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Дата подання: 01 грудня 2017 15:53
Дата відповіді: 06 грудня 2017 17:05
Додаток №8 пункт 2.5: просимо розглянути можливість викласти даний пункт у наступній редакції – «Наявність сертифікату на систему менеджменту якості, згідно вимог ДСТУ ISO 9001 і сертифікату відповідності на продукцію (напіввагон, модель якого вказана в сертифікаті відповідності), виданого органом УкрСЕПРО або державним органом по сертифікації України, який внесений до «Реєстру…», тому що в Україні діє ДСТУ ISO 9001, та на даний час, натомість УкрСЕПРО, не створена ніяка державна система сертифікації в Україні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Дата подання: 01 грудня 2017 15:53
Дата відповіді: 06 грудня 2017 17:07
Додаток №8 пункт 4.2: вважаємо за доцільне виключити з даного пункту вимогу «…Бокові і торцеві стіни повинні мати верхню і нижню обв'язки, вертикальні стійки і металеву обшиву», тому що вона носить дискримінаційний характер та орієнтована на певного виробника та постачальника предмету закупівлі.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення!
Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Дата подання: 01 грудня 2017 15:54
Дата відповіді: 06 грудня 2017 17:07
Додаток №8 розділ 8: у даному розділі відсутні вимоги до кольору зовнішніх поверхонь кузова піввагонів. Вважаємо за доцільне зазначити такі вимоги.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Повідомляємо, що колір лакофарбового покриття зовнішніх поверхонь кузова вагона визначається згідно з Положенням про фарбування власних вантажних вагонів, затвердженим Радою залізничного транспорту держав-учасниць Співдружності (протокол від 6-7.05.2014 № 60).
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Дата подання: 01 грудня 2017 15:55
Дата відповіді: 06 грудня 2017 17:06
Додаток №8: керуючись телеграмою від ПАТ «Укрзалізниця» № Ц-4-29/320-17 від 23.10.2017 просимо надати пояснення щодо необхідності встановлення антивандальних пристроїв.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Повідомляємо, що вимоги телеграфного розпорядження ПАТ «Укрзалізниця» від 23.10.2017 № Ц-4-29/320-17 щодо встановлення антивандальних пристроїв не розповсюджується на вагони, закуплені під час відкритих торгів.
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Дата подання: 01 грудня 2017 15:56
Дата відповіді: 06 грудня 2017 17:06
Додаток №9 пункт 2.8: в зв’язку з тим, що умовами Договору передбачено виклик представника Постачальника для складання двостороннього Акту про виявлені недоліки, просимо внести зміни до п.2.8. та викласти його в наступній редакції – «Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати складання і підписання акту комісійного огляду Сторонами.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Дата подання: 01 грудня 2017 15:56
Дата відповіді: 06 грудня 2017 17:06
Додаток №9 пункт 5.3: в зв’язку з тим, що видаткова накладна, згідно пункту 7.1 Договору, надається ПОКУПЦЮ для підписання після поставки, то дата підписання видаткової накладної не може вважатися датою поставки, так як перехід права власності відбувається при відвантаженні Товару зі станції примикання до Заводу-виробника. В зв’язку з цим, просимо пункт 5.3 змінити та викласти в наступній редакції – «Датою поставки Продукції вважається дата штемпелю на залізничній накладній (розпечатка електронного документа)»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Дата подання: 01 грудня 2017 15:57
Дата відповіді: 06 грудня 2017 17:06
Додаток №9 пункт 7.1: у даному пункті вказано «Для приймання Продукції ЗАМОВНИКУ надаються наступні документи: … копія товарно-транспортної накладної або накладної (залізничної)». У зв’язку з тим, що залізнична накладна формується в електронному вигляді, ПОСТАЧАЛЬНИК має можливість надати тільки «розпечатку електронного документу - оригінал». Просимо розглянути можливість внести відповідну зміни в даний пункт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Дата подання: 01 грудня 2017 15:57
Дата відповіді: 06 грудня 2017 17:06
Додаток №9 пункт 7.3: вважаємо за доцільне існуючу редакцію «…Відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється не пізніше дня, наступного за днем отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної, але не пізніше 10 (десять) календарних днів від дати виписки податкової накладної/корегування податкової накладної.» викласти у наступній редакції – «Відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється не пізніше дня, наступного за днем отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної, якщо наступний день припадає на вихідний, відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється у перший робочий день після вихідних, але не пізніше 10 (десять) календарних днів від дати виписки податкової накладної/коригування податкової накладної.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Дата подання: 01 грудня 2017 15:58
Дата відповіді: 06 грудня 2017 17:06
Додаток №9 пункт 9.2: вважаємо за доцільне виключити наступне – «…ЗАМОВНИК повертає ПОСТАЧАЛЬНИКУ забезпечення виконання Договору на його письмову вимогу після підтвердження повного виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ своїх зобов’язань в частині поставки Продукції відповідно до умов Договору.», тому що факт поставки не потребує додаткового підтвердження, так як увесь порядок приймання-передачі та оформлення документів зазначені в розділі 7 та згідно пункту 9.4 ЗАМОВНИК відслідковує виконання умов договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Дата подання: 01 грудня 2017 15:58
Дата відповіді: 06 грудня 2017 17:06
Додаток №9 розділ 10: у зв’язку з тим, що в основних умовах Договору відсутня відповідальність ПОКУПЦЯ за порушення оплати поставленого Товару вважаємо за доцільне доповнити розділ 10 наступним – «За порушення термінів оплати ЗАМОВНИК оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми неоплаченої в строк продукції на умовах, передбачених п.6.2. даного договору за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми неоплаченої в строк продукції. При цьому ЗАМОВНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань оплатити поставлену Продукцію.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Дата подання: 01 грудня 2017 15:59
Дата відповіді: 06 грудня 2017 17:06
Додаток №9 розділ 10: вважаємо за доцільне пункт 10.3 та пункт 10.4 – виключити, так як ЗАМОВНИК не може понести ніяких витрат, в зв’язку з тим, що поставлений Товар оплачується тільки після належного оформлення податкової накладної.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Дата подання: 01 грудня 2017 16:00
Дата відповіді: 06 грудня 2017 17:05
Додаток №9 розділ 12: вважаємо за доцільне розділ 12 доповнити пунктом про електронний документообіг та листування в електронному вигляді та викласти у наступній редакції – «Документи, передані факсимільним зв’язком, електронною поштою, підписані уповноваженими представниками Сторін та скріплені їх печатками, мають юридичну силу. Оригінали повинні бути надані протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати їх підписання.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Дата подання: 01 грудня 2017 16:03
Дата відповіді: 06 грудня 2017 17:05
Додаток №8 пункт 2.5: просимо розглянути можливість викласти даний пункт у наступній редакції – «Наявність сертифікату на систему менеджменту якості, згідно вимог ДСТУ ISO 9001 і сертифікату відповідності на продукцію (напіввагон, модель якого вказана в сертифікаті відповідності), виданого органом УкрСЕПРО або державним органом по сертифікації України, який внесений до «Реєстру…», тому що в Україні діє ДСТУ ISO 9001, та на даний час, натомість УкрСЕПРО, не створена ніяка державна система сертифікації в Україні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Дата подання: 01 грудня 2017 16:04
Дата відповіді: 06 грудня 2017 17:05
Додаток №8 пункт 1.2.1: в даному пункті припущена помилка – вказано «…(ГОСТ 9238, див. Додаток 1в).», а повинно «…(ГОСТ 9238, див. Додаток 1c).»
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 18 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-09-000978-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Публічне акціонерне товариство "Дніпровагонмаш", Код ЄДРПОУ:05669819
Дата подання: 01 грудня 2017 15:39
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Додаток №8 пункт 1.2.1: в даному пункті припущена помилка – вказано «…(ГОСТ 9238, див. Додаток 1в).», а повинно «…(ГОСТ 9238, див. Додаток 1c).»
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2017 17:07

Дякуємо за Ваше звернення!
Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-11-09-000978-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Публічне акціонерне товариство "Дніпровагонмаш", Код ЄДРПОУ:05669819
Дата подання: 01 грудня 2017 15:39
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Додаток №8 пункт 2.5: просимо розглянути можливість викласти даний пункт у наступній редакції – «Наявність сертифікату на систему менеджменту якості, згідно вимог ДСТУ ISO 9001 і сертифікату відповідності на продукцію (напіввагон, модель якого вказана в сертифікаті відповідності), виданого органом УкрСЕПРО або державним органом по сертифікації України, який внесений до «Реєстру…», тому що в Україні діє ДСТУ ISO 9001, та на даний час, натомість УкрСЕПРО, не створена ніяка державна система сертифікації в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2017 17:07

Дякуємо за Ваше звернення!
Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-11-09-000978-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: Публічне акціонерне товариство "Дніпровагонмаш", Код ЄДРПОУ:05669819
Дата подання: 01 грудня 2017 15:40
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Додаток №8 пункт 4.2: вважаємо за доцільне виключити з даного пункту вимогу «…Бокові і торцеві стіни повинні мати верхню і нижню обв'язки, вертикальні стійки і металеву обшиву», тому що вона носить дискримінаційний характер та орієнтована на певного виробника та постачальника предмету закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2017 17:07

Дякуємо за Ваше звернення!
Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-11-09-000978-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: Публічне акціонерне товариство "Дніпровагонмаш", Код ЄДРПОУ:05669819
Дата подання: 01 грудня 2017 15:40
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Додаток №8 розділ 8: у даному розділі відсутні вимоги до кольору зовнішніх поверхонь кузова піввагонів. Вважаємо за доцільне зазначити такі вимоги.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2017 17:08

Дякуємо за Ваше звернення!
Повідомляємо, що колір лакофарбового покриття зовнішніх поверхонь кузова вагона визначається згідно з Положенням про фарбування власних вантажних вагонів, затвердженим Радою залізничного транспорту держав-учасниць Співдружності (протокол від 6-7.05.2014 № 60).
Номер вимоги: UA-2017-11-09-000978-b.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: Публічне акціонерне товариство "Дніпровагонмаш", Код ЄДРПОУ:05669819
Дата подання: 01 грудня 2017 15:41
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Додаток №8: керуючись телеграмою від ПАТ «Укрзалізниця» № Ц-4-29/320-17 від 23.10.2017 просимо надати пояснення щодо необхідності встановлення антивандальних пристроїв.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2017 17:08
Дякуємо за Ваше звернення!
Повідомляємо, що вимоги телеграфного розпорядження ПАТ «Укрзалізниця» від 23.10.2017 № Ц-4-29/320-17 щодо встановлення антивандальних пристроїв не розповсюджується на вагони, закуплені під час відкритих торгів.
Номер вимоги: UA-2017-11-09-000978-b.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: Публічне акціонерне товариство "Дніпровагонмаш", Код ЄДРПОУ:05669819
Дата подання: 01 грудня 2017 15:42
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Додаток №9 пункт 2.8: в зв’язку з тим, що умовами Договору передбачено виклик представника Постачальника для складання двостороннього Акту про виявлені недоліки, просимо внести зміни до п.2.8. та викласти його в наступній редакції – «Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати складання і підписання акту комісійного огляду Сторонами.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2017 17:08
Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Номер вимоги: UA-2017-11-09-000978-b.c7
Статус:
Вирішена
Учасник: Публічне акціонерне товариство "Дніпровагонмаш", Код ЄДРПОУ:05669819
Дата подання: 01 грудня 2017 15:43
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Додаток №9 пункт 5.3: в зв’язку з тим, що видаткова накладна, згідно пункту 7.1 Договору, надається ПОКУПЦЮ для підписання після поставки, то дата підписання видаткової накладної не може вважатися датою поставки, так як перехід права власності відбувається при відвантаженні Товару зі станції примикання до Заводу-виробника. В зв’язку з цим, просимо пункт 5.3 змінити та викласти в наступній редакції – «Датою поставки Продукції вважається дата штемпелю на залізничній накладній (розпечатка електронного документа)»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2017 17:08
Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Номер вимоги: UA-2017-11-09-000978-b.a8
Статус:
Вирішена
Учасник: Публічне акціонерне товариство "Дніпровагонмаш", Код ЄДРПОУ:05669819
Дата подання: 01 грудня 2017 15:43
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Додаток №9 пункт 7.1: у даному пункті вказано «Для приймання Продукції ЗАМОВНИКУ надаються наступні документи: … копія товарно-транспортної накладної або накладної (залізничної)». У зв’язку з тим, що залізнична накладна формується в електронному вигляді, ПОСТАЧАЛЬНИК має можливість надати тільки «розпечатку електронного документу - оригінал». Просимо розглянути можливість внести відповідну зміни в даний пункт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2017 17:08
Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Номер вимоги: UA-2017-11-09-000978-b.a9
Статус:
Вирішена
Учасник: Публічне акціонерне товариство "Дніпровагонмаш", Код ЄДРПОУ:05669819
Дата подання: 01 грудня 2017 15:44
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Додаток №9 пункт 7.3: вважаємо за доцільне існуючу редакцію «…Відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється не пізніше дня, наступного за днем отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної, але не пізніше 10 (десять) календарних днів від дати виписки податкової накладної/корегування податкової накладної.» викласти у наступній редакції – «Відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється не пізніше дня, наступного за днем отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної, якщо наступний день припадає на вихідний, відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється у перший робочий день після вихідних, але не пізніше 10 (десять) календарних днів від дати виписки податкової накладної/корегування податкової накладної.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2017 17:08
Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Номер вимоги: UA-2017-11-09-000978-b.c10
Статус:
Вирішена
Учасник: Публічне акціонерне товариство "Дніпровагонмаш", Код ЄДРПОУ:05669819
Дата подання: 01 грудня 2017 15:45
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Додаток №9 пункт 9.2: вважаємо за доцільне виключити наступне – «…ЗАМОВНИК повертає ПОСТАЧАЛЬНИКУ забезпечення виконання Договору на його письмову вимогу після підтвердження повного виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ своїх зобов’язань в частині поставки Продукції відповідно до умов Договору.», тому що факт поставки не потребує додаткового підтвердження, так як увесь порядок приймання-передачі та оформлення документів зазначені в розділі 7 та згідно пункту 9.4 ЗАМОВНИК відслідковує виконання умов договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2017 17:09
Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Номер вимоги: UA-2017-11-09-000978-b.c11
Статус:
Вирішена
Учасник: Публічне акціонерне товариство "Дніпровагонмаш", Код ЄДРПОУ:05669819
Дата подання: 01 грудня 2017 15:45
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Додаток №9 розділ 10: у зв’язку з тим, що в основних умовах Договору відсутня відповідальність ПОКУПЦЯ за порушення оплати поставленого Товару вважаємо за доцільне доповнити розділ 10 наступним – «За порушення термінів оплати ЗАМОВНИК оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми неоплаченої в строк продукції на умовах, передбачених п.6.2. даного договору за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми неоплаченої в строк продукції. При цьому ЗАМОВНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань оплатити поставлену Продукцію.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2017 17:09
Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Номер вимоги: UA-2017-11-09-000978-b.c12
Статус:
Вирішена
Учасник: Публічне акціонерне товариство "Дніпровагонмаш", Код ЄДРПОУ:05669819
Дата подання: 01 грудня 2017 15:46
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Додаток №9 розділ 10: вважаємо за доцільне пункт 10.3 та пункт 10.4 – виключити, так як ЗАМОВНИК не може понести ніяких витрат, в зв’язку з тим, що поставлений Товар оплачується тільки після належного оформлення податкової накладної.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2017 17:09
Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Номер вимоги: UA-2017-11-09-000978-b.c13
Статус:
Вирішена
Учасник: Публічне акціонерне товариство "Дніпровагонмаш", Код ЄДРПОУ:05669819
Дата подання: 01 грудня 2017 15:49
Звернення щодо змісту тендерної документації.
Додаток №9 розділ 12: вважаємо за доцільне розділ 12 доповнити пунктом про електронний документообіг та листування в електронному вигляді та викласти у наступній редакції – «Документи, передані факсимільним зв’язком, електронною поштою, підписані уповноваженими представниками Сторін та скріплені їх печатками, мають юридичну силу. Оригінали повинні бути надані протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати їх підписання.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2017 17:09
Дякуємо за Ваше звернення!
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій