Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт ВПЗ № 150 м. Київ, вул. Велика Васильківська, 102
Очікувана вартість
3 485 329,00 UAH
UA-2017-11-09-000463-c ● 6d5229e6b9384627a3a6c56cef4bc9b4
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції |
Код ЄДРПОУ: | 01189979 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Ольга Захарченко +380442300885 logist_kiev@ukrposhta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2017 10:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2017 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2017 19:00 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2017 11:12 |
Очікувана вартість: | 3 485 329,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 426,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 17426 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Шановні партнери,
До 16 листопада 17:00 ви маєте можливість поставити запитання щодо організаційних процедур участі у тендері: Вікторія Висторопська + 380672206570, а також технічних питань по проекту: ГАП «ПАТ «Укрпошта» Юлія Лисенька + 380672484272 та Начальник Управляння ремонтно-будівельних робіт Ігор Суходубовський +380672479054.
До 16 листопада 17:00 ви маєте можливість поставити запитання щодо організаційних процедур участі у тендері: Вікторія Висторопська + 380672206570, а також технічних питань по проекту: ГАП «ПАТ «Укрпошта» Юлія Лисенька + 380672484272 та Начальник Управляння ремонтно-будівельних робіт Ігор Суходубовський +380672479054.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ВПЗ № 150 м. Київ, вул. Велика Васильківська, 102
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 16 листопада 2017 16:45
Згідно конкурсної документації на закупівлю Капітального ремонту ВПЗ № 150 м. Київ, вул. Велика Васильківська, 102, Під аналогічним договором слід розуміти договір, укладений в період 2012-2016 років з компанією, що здійснює свою господарською діяльність у сфері надання послуг населенню на території України, та має власні представництва або мережеві одиниці (офіси) щонайменше в п’яти обласних центрах України, за умовами якого виконано капітальний ремонт об’єкту площею не менше 100 м.кв.
Дана умова, що договір повинен бути з компанією, що здійснює свою господарською діяльність у сфері надання послуг населенню на території України, та має власні представництва або мережеві одиниці (офіси) щонайменше в п’яти обласних центрах України є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників, в тому числі нас.
Наше підприємство здійснювало великі та складні капітальні ремонти об’єктів по всій території України але замовники не мали представництв в інших обласних центрах України.
Просимо прибрати дискримінаційну умову щодо аналогічного договору компанією, що здійснює свою господарською діяльність у сфері надання послуг населенню на території України, та має власні представництва або мережеві одиниці (офіси) щонайменше в п’яти обласних центрах України, яка дасть можливість замовнику збільшити конкуренцію серед учасників торгів та зекономити кошти підприємства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-09-000463-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Бранд Трайдинг енд Консалт", Код ЄДРПОУ:36926351
Дата подання: 14 листопада 2017 16:08
Вимога зміни формулювання роз'яснення до пункту 4.1. Конкурсної пропозиції
Доводимо Вам, що наше підприємство зацікавила конкурсна пропозиція затверджена Рішенням конкурсної комісії Київської міської дирекції ПАТ «Укрпошта» протокол № 1 від 07.11.2017, що виставлена на торги Київська міська дирекція ПАТ «Укрпошта», код за ЄДРПОУ 01189979, Місцезнаходження: вул. Хрещатик, 22, м. Київ, 01001.
При ретельному вивченні документації торгів, нами було виявлено, що у конкурсній документації є умови, які порушують ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р № 922-VIII.
Так у п 4.1. Конкурсної документації наведено перелік документів, у вигляді довідки, яку учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції:
4.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного* раніше укладеного договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням:
- найменування контрагента та його сфери діяльності;
- дата укладання та період виконання договору;
- назви об’єкту капітального ремонту та його адреси;
- площі відремонтованого об’єкту;
- контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон).
*Під аналогічним договором слід розуміти договір, укладений в період 2014-2016 років з компанією, що здійснює свою господарською діяльність у сфері надання послуг населенню на території України, та має власні представництва або мережеві одиниці (офіси) щонайменше в п’яти обласних центрах України, за умовами якого виконано капітальний ремонт об’єкту площею не менше 100 м.кв.
Умови роз’яснення цього пункту, у трактуванні аналогічного договору, прямо порушують п.1, ст.3 «Принципи здійснення закупівель» ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р № 922-VIII, де вказано одним із принципів добросовісну конкуренцію серед учасників.
При вказанні вимог до учасника у викладеному вигляді також можна услідкувати порушення п.3, ст.5 «Недискримінація учасників» ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р № 922-VIII, де прямо вказується, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Але вимога мати аналогічний договір з компанією, що здійснює свою господарською діяльність у сфері надання послуг населенню на території України, та має власні представництва або мережеві одиниці (офіси) щонайменше в п’яти обласних центрах України, вступає у конфлікт з метою ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII про забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
З огляду на вищенаведене, вимагаємо змінити формулювання роз’яснення до п 4.1. конкурсної пропозиції затвердженої Рішенням конкурсної комісії Київської міської дирекції ПАТ «Укрпошта» протокол № 1 від 07.11.2017 у частині трактування аналогічного договору.
Розгорнути
Згорнути
При ретельному вивченні документації торгів, нами було виявлено, що у конкурсній документації є умови, які порушують ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р № 922-VIII.
Так у п 4.1. Конкурсної документації наведено перелік документів, у вигляді довідки, яку учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції:
4.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного* раніше укладеного договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням:
- найменування контрагента та його сфери діяльності;
- дата укладання та період виконання договору;
- назви об’єкту капітального ремонту та його адреси;
- площі відремонтованого об’єкту;
- контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон).
*Під аналогічним договором слід розуміти договір, укладений в період 2014-2016 років з компанією, що здійснює свою господарською діяльність у сфері надання послуг населенню на території України, та має власні представництва або мережеві одиниці (офіси) щонайменше в п’яти обласних центрах України, за умовами якого виконано капітальний ремонт об’єкту площею не менше 100 м.кв.
Умови роз’яснення цього пункту, у трактуванні аналогічного договору, прямо порушують п.1, ст.3 «Принципи здійснення закупівель» ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р № 922-VIII, де вказано одним із принципів добросовісну конкуренцію серед учасників.
При вказанні вимог до учасника у викладеному вигляді також можна услідкувати порушення п.3, ст.5 «Недискримінація учасників» ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р № 922-VIII, де прямо вказується, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Але вимога мати аналогічний договір з компанією, що здійснює свою господарською діяльність у сфері надання послуг населенню на території України, та має власні представництва або мережеві одиниці (офіси) щонайменше в п’яти обласних центрах України, вступає у конфлікт з метою ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII про забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
З огляду на вищенаведене, вимагаємо змінити формулювання роз’яснення до п 4.1. конкурсної пропозиції затвердженої Рішенням конкурсної комісії Київської міської дирекції ПАТ «Укрпошта» протокол № 1 від 07.11.2017 у частині трактування аналогічного договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2017 14:54
«Вітаємо!
За результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне:
ПАТ «Укрпошта» активно змінюється на краще і діяльність компанії у сфері публічних закупівель ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Опублікована вимога не містить фактичних обставин, що підтверджують порушення прав потенційних учасників. Вимога містить лише посилання на одну із вимог Замовника з якою автор не погоджується, проте зміст вимоги не обґрунтовує причини її висунення. Також відсутнє обґрунтування наявності порушених прав та інтересів потенційного учасника.
Разом з цим, на думку конкурсної комісії ПАТ «Укрпошта», документація на закупівлю не містить вимог, які обмежують коло потенційних учасників з наступних причин:
З метою підтвердження кваліфікації учасників закупівлі висунуто вимогу щодо наявності досвіду виконання ними аналогічних робіт.
Документальним підтвердженням кваліфікації учасників в цій частині визначені наступні документи:
Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного* раніше укладеного договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням:
- найменування контрагента та його сфери діяльності;
- дата укладання та період виконання договору;
- назви об’єкту капітального ремонту та його адреси;
- площі відремонтованого об’єкту;
- контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон).
*Під аналогічним договором слід розуміти договір, укладений в період 2012-2016 років з компанією, що здійснює свою господарською діяльність у сфері надання послуг населенню на території України, та має власні представництва або мережеві одиниці (офіси) щонайменше в п’яти обласних центрах України, за умовами якого виконано капітальний ремонт об’єкту площею не менше 100 м.кв.
Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання аналогічного договору.
Така вимога зумовлена необхідністю переконатись у можливості учасника виконувати якісний капітальний ремонт для компанії, яка структурно, хоча б наближено, схожа до ПАТ «Укрпошта» та підтримує високі стандарти у наданні послуг населенню, в тому числі дбає про якість і стан власної матеріально-технічної бази.
При цьому, період в якому повинен бути виконаний «аналогічний» ремонт достатньо тривалий і становить 5 років.
Географія виконання «аналогічного» капітального ремонту обмежується територією держави Україна.
Замовник виконання «аналогічного» капітального ремонту повинен працювати у сфері надання послуг населенню на території України, як і ПАТ «Укрпошта», тобто в банківській, фінансовій сфері, у сфері роздрібної торгівлі, надання телекомунікаційних послуг, поштово-логістичній сфері та готельно-ресторанному бізнесі, тощо. Таким чином, коло замовників залишається достатньо широким.
Замовник виконання «аналогічного» капітального ремонту повинен мати власні представництва або мережеві одиниці (офіси) щонайменше в п’яти обласних центрах України, тобто мати власну мережу, що підтверджує її прагнення до розвитку – розширенню матеріально-технічної бази, що безумовно пов’язане з проведенням ремонтних робіт.
Площа об’єкту виконаного «аналогічного» капітального ремонту в чотири рази менше за площу капітального ремонту власного об’єкту капітального ремонту ПАТ «Укрпошта».
Приймаючи до уваги, що у вимозі відсутні фактичні обставини, що можуть підтверджувати порушення прав потенційних учасників, в зазначеній частині, вимогу залишено без розгляду.
За результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне:
ПАТ «Укрпошта» активно змінюється на краще і діяльність компанії у сфері публічних закупівель ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Опублікована вимога не містить фактичних обставин, що підтверджують порушення прав потенційних учасників. Вимога містить лише посилання на одну із вимог Замовника з якою автор не погоджується, проте зміст вимоги не обґрунтовує причини її висунення. Також відсутнє обґрунтування наявності порушених прав та інтересів потенційного учасника.
Разом з цим, на думку конкурсної комісії ПАТ «Укрпошта», документація на закупівлю не містить вимог, які обмежують коло потенційних учасників з наступних причин:
З метою підтвердження кваліфікації учасників закупівлі висунуто вимогу щодо наявності досвіду виконання ними аналогічних робіт.
Документальним підтвердженням кваліфікації учасників в цій частині визначені наступні документи:
Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного* раніше укладеного договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням:
- найменування контрагента та його сфери діяльності;
- дата укладання та період виконання договору;
- назви об’єкту капітального ремонту та його адреси;
- площі відремонтованого об’єкту;
- контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон).
*Під аналогічним договором слід розуміти договір, укладений в період 2012-2016 років з компанією, що здійснює свою господарською діяльність у сфері надання послуг населенню на території України, та має власні представництва або мережеві одиниці (офіси) щонайменше в п’яти обласних центрах України, за умовами якого виконано капітальний ремонт об’єкту площею не менше 100 м.кв.
Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання аналогічного договору.
Така вимога зумовлена необхідністю переконатись у можливості учасника виконувати якісний капітальний ремонт для компанії, яка структурно, хоча б наближено, схожа до ПАТ «Укрпошта» та підтримує високі стандарти у наданні послуг населенню, в тому числі дбає про якість і стан власної матеріально-технічної бази.
При цьому, період в якому повинен бути виконаний «аналогічний» ремонт достатньо тривалий і становить 5 років.
Географія виконання «аналогічного» капітального ремонту обмежується територією держави Україна.
Замовник виконання «аналогічного» капітального ремонту повинен працювати у сфері надання послуг населенню на території України, як і ПАТ «Укрпошта», тобто в банківській, фінансовій сфері, у сфері роздрібної торгівлі, надання телекомунікаційних послуг, поштово-логістичній сфері та готельно-ресторанному бізнесі, тощо. Таким чином, коло замовників залишається достатньо широким.
Замовник виконання «аналогічного» капітального ремонту повинен мати власні представництва або мережеві одиниці (офіси) щонайменше в п’яти обласних центрах України, тобто мати власну мережу, що підтверджує її прагнення до розвитку – розширенню матеріально-технічної бази, що безумовно пов’язане з проведенням ремонтних робіт.
Площа об’єкту виконаного «аналогічного» капітального ремонту в чотири рази менше за площу капітального ремонту власного об’єкту капітального ремонту ПАТ «Укрпошта».
Приймаючи до уваги, що у вимозі відсутні фактичні обставини, що можуть підтверджувати порушення прав потенційних учасників, в зазначеній частині, вимогу залишено без розгляду.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2017-11-09-000463-c.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Дубровський Лев Данилович, Код ЄДРПОУ:2148605850
Дискримінаційна вимога
Згідно конкурсної документації на закупівлю Капітального ремонту ВПЗ № 150 м. Київ, вул. Велика Васильківська, 102, Під аналогічним договором слід розуміти договір, укладений в період 2012-2016 років з компанією, що здійснює свою господарською діяльність у сфері надання послуг населенню на території України, та має власні представництва або мережеві одиниці (офіси) щонайменше в п’яти обласних центрах України, за умовами якого виконано капітальний ремонт об’єкту площею не менше 100 м.кв.
Дана умова, що договір повинен бути з компанією, що здійснює свою господарською діяльність у сфері надання послуг населенню на території України, та має власні представництва або мережеві одиниці (офіси) щонайменше в п’яти обласних центрах України є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників, в тому числі нас.
Наше підприємство здійснювало великі та складні капітальні ремонти об’єктів по всій території України але замовники не мали представництв в інших обласних центрах України.
Просимо прибрати дискримінаційну умову щодо аналогічного договору компанією, що здійснює свою господарською діяльність у сфері надання послуг населенню на території України, та має власні представництва або мережеві одиниці (офіси) щонайменше в п’яти обласних центрах України, яка дасть можливість замовнику збільшити конкуренцію серед учасників торгів та зекономити кошти підприємства.
Розгорнути
Згорнути
Дана умова, що договір повинен бути з компанією, що здійснює свою господарською діяльність у сфері надання послуг населенню на території України, та має власні представництва або мережеві одиниці (офіси) щонайменше в п’яти обласних центрах України є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників, в тому числі нас.
Наше підприємство здійснювало великі та складні капітальні ремонти об’єктів по всій території України але замовники не мали представництв в інших обласних центрах України.
Просимо прибрати дискримінаційну умову щодо аналогічного договору компанією, що здійснює свою господарською діяльність у сфері надання послуг населенню на території України, та має власні представництва або мережеві одиниці (офіси) щонайменше в п’яти обласних центрах України, яка дасть можливість замовнику збільшити конкуренцію серед учасників торгів та зекономити кошти підприємства.
Скасована
Дата: 16 листопада 2017 16:56
Причина: помилково
Номер вимоги: UA-2017-11-09-000463-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПАТ "Київметробуд", Код ЄДРПОУ:01387432
Дата подання: 27 листопада 2017 19:07
Прошу звернути увагу
Зауваження до учасників закупівлі «Капітальний ремонт ВПЗ № 150 м. Київ, вул. Велика Васильківська, 102»
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДСТРОЙ КОМПАНІ"
Учасник у складі пропозиції документально не гарантував, що під час будівництва будуть застосовуватися заходи із захисту довкілля.
Учасник у складі пропозиції не надав копії документів що підтверджують право власності або право користування складськими приміщеннями
Відсутні дати засвідчення копій документів як того вимагають умови конкурсної документації, що унеможливлює визначити актуальність поданої інформації
2. ТОВ "ТЕХНОМЕД ПЛЮС"
Учасник у складі пропозиції документально не гарантував, що під час будівництва будуть застосовуватися заходи із захисту довкілля.
Учасник у складі пропозиції не надав копії документів що підтверджують право власності або право користування складськими приміщеннями
Відсутні дати засвідчення копій документів як того вимагають умови конкурсної документації, що унеможливлює визначити актуальність поданої інформації
3. ТОВ "Технобудсервіс 2006"
Учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним вимогам по виконанню аналогічних договорів оскільки, сфери діяльності контрагентів, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів не відповідає вимогам конкурсної документації а також не можливо перевірити що вони мають власні представництва або мережевих одиниці (офіси), що найменше в 5ти обласних центрах України
Учасник не надав лист –відгук від ПРАТ "F & C REALTY" який заначений у довідці про виконанння аналогічних договорів
4. ТОВ Д С С СОЛЮШИОНС
Учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним вимогам по виконанню аналогічних договорів оскільки, сфери діяльності контрагенту (державне підприємство Міністерства оборони України «Центральний проектний інститут»), що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів не відповідає вимогам конкурсної документації а також при перевірці визначено державне підприємство Міністерства оборони України «Центральний проектний інститут» не має власних представництв або мережевих одиниць (офісів), що найменше в 5ти обласних центрах України
Розгорнути
Згорнути
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДСТРОЙ КОМПАНІ"
Учасник у складі пропозиції документально не гарантував, що під час будівництва будуть застосовуватися заходи із захисту довкілля.
Учасник у складі пропозиції не надав копії документів що підтверджують право власності або право користування складськими приміщеннями
Відсутні дати засвідчення копій документів як того вимагають умови конкурсної документації, що унеможливлює визначити актуальність поданої інформації
2. ТОВ "ТЕХНОМЕД ПЛЮС"
Учасник у складі пропозиції документально не гарантував, що під час будівництва будуть застосовуватися заходи із захисту довкілля.
Учасник у складі пропозиції не надав копії документів що підтверджують право власності або право користування складськими приміщеннями
Відсутні дати засвідчення копій документів як того вимагають умови конкурсної документації, що унеможливлює визначити актуальність поданої інформації
3. ТОВ "Технобудсервіс 2006"
Учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним вимогам по виконанню аналогічних договорів оскільки, сфери діяльності контрагентів, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів не відповідає вимогам конкурсної документації а також не можливо перевірити що вони мають власні представництва або мережевих одиниці (офіси), що найменше в 5ти обласних центрах України
Учасник не надав лист –відгук від ПРАТ "F & C REALTY" який заначений у довідці про виконанння аналогічних договорів
4. ТОВ Д С С СОЛЮШИОНС
Учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним вимогам по виконанню аналогічних договорів оскільки, сфери діяльності контрагенту (державне підприємство Міністерства оборони України «Центральний проектний інститут»), що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів не відповідає вимогам конкурсної документації а також при перевірці визначено державне підприємство Міністерства оборони України «Центральний проектний інститут» не має власних представництв або мережевих одиниць (офісів), що найменше в 5ти обласних центрах України
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2017 17:43
За результатами розгляду вимоги прийнято рішення взяти до уваги змість вимоги, разом з цим залишити її без задоволення оскільки, вимога не містить посилання на рішення, дії або бездіяльність Замовника, щодо якого (яких) ініційовано Вимогу, а також посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати, також відсутній зміст вимог до Замовника та їх обґрунтування. Вимога має лише інформаційний характер.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2017 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДСТРОЙ КОМПАНІ" |
3 159 260,52
UAH з ПДВ
|
2 689 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОМЕД ПЛЮС" |
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
2 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Технобудсервіс 2006" |
3 482 118,00
UAH з ПДВ
|
3 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Д С С СОЛЮШИОНС |
3 400 373,54
UAH з ПДВ
|
3 365 521,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПАТ "Київметробуд" |
3 478 518,86
UAH з ПДВ
|
3 379 574,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДСТРОЙ КОМПАНІ" #40770982 |
Відхилено |
2 689 000,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2017 15:01
|
ТОВ "ТЕХНОМЕД ПЛЮС" #38652978 |
Відхилено |
2 690 000,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2017 15:02
|
ТОВ "Технобудсервіс 2006" #34574357 |
Відхилено |
3 150 000,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2017 15:04
|
ТОВ Д С С СОЛЮШИОНС #34809519 |
Відхилено |
3 365 521,54
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2017 15:07
|
ПАТ "Київметробуд" #01387432 |
Переможець |
3 379 574,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2017 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 61-3891.pdf | зміни до договору |
09 січня 2018 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2017 18:48
|
Договір 61-3891.pdf | укладений |
11 грудня 2017 18:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 61-3891 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 61-3891 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |