Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79710000-4 Охоронні послуги (Послуги щодо сторожування)
Очікувана вартість
2 900 000,00 UAH
UA-2017-11-08-002974-c 75ae183dd6eb414baddde48615377ffe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Валеріївна Фузік

+380444228278 fuzik@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Ірина Валеріївна Фузік
+380444228278
fuzik@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2017 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2017 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2017 17:30
Початок аукціону: 01 грудня 2017 12:58
Очікувана вартість: 2 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 58000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо сторожування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2017 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2017 14:27
ТД охорона зі змінами.doc
22 листопада 2017 14:27
Перелік змін до ТД охорона.docx
08 листопада 2017 16:54
Проект договору охорона.doc
22 листопада 2017 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2017 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2017 14:27
ТД охорона зі змінами.doc
08 листопада 2017 16:54
ТД охорона.doc
22 листопада 2017 14:27
Перелік змін до ТД охорона.docx
08 листопада 2017 16:54
Проект договору охорона.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 09 листопада 2017 12:49
Дата відповіді: 14 листопада 2017 16:29
Чи допустимо для підтвердження інформації про працівників зазначеної в довідці про наявність у них відповідної кваліфікації замість трудових книжок надати трудові договори з ними?
Відповідь: Учасник, відповідно до вимог тендерної документації, зобов’язаний надати трудові книжки (перші сторінки та сторінки з відмітками про працевлаштування на теперішній час на підприємстві – Учасника) працівників, які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації.
загальне запитання щодо гарантії
Дата подання: 10 листопада 2017 12:25
Дата відповіді: 14 листопада 2017 16:29
Роз’ясніть трактування з п. 2 розділу 3 Забезпечення тендерної пропозиції: «Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, згідно з якою зобов’язання несе банк, який на останню звітну дату входить до першої десятки банків з найбільшим обсягом активів за показниками фінансової звітності банків України з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Визначення переліку банків здійснюється на підставі інформації «Показники фінансової звітності банків України (упорядкування за обсягом активів)», що розміщена на офіційному сайті НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=34661442&cat_id=34798593. Для забезпечення тендерної пропозиції учасник може надати електронну банківську гарантію з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку також іншого банку, що не входить до першої десятки банків з найбільшим обсягом активів за показниками фінансової звітності банків України. Зміст та форма такої банківської гарантії має відповідати додатку № 6 до ТД.» Чи вірно ми розуміємо - електронну банківську гарантію учасник може надати з будь якого банку ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, учасник може надати електронну банківську гарантію з будь якого банку, але з урахуванням вимог п. 2 розділу 3 ТД.
Ліцензія з додатком навчального закладу про надання освітніх послуг
Дата подання: 14 листопада 2017 16:26
Дата відповіді: 17 листопада 2017 15:47
Згідно документації торгів Додаток 3 " Замовник встановлює такі кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям", пункт 3 " Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід." Замовник торгів зазначив, що для підтвердження кваліфікації охоронців Учасники повинні надати " Свідоцтва про проходження працівниками, які будуть зазначені в довідці про наявність працівників, навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) відповідної робітничої кваліфікації не менше ІІІ розряду. Ліцензія з додатком навчального закладу про надання освітніх послуг.» Даний пункт є дискримінаційний і прописаний під заздалегідь визначеного учасника в який має відповідні копії ліцензій навчальних закладів. Крім того стає незрозумілим, навіщо замовник вимагає ліцензію навчального закладу, як що в складі своєї документації Учасник повинен надати завірені печаткою підприємства, копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з Додатками до них, що підтверджують проходження навчання за професією «Охоронник 3 розряду» Учасника в кількості не менше 20-ти охоронників" Тоді постає питання закономірне, як Учаснику надати таку ліцензію, як що в своєму штаті вже маємо охоронників які вже пройшли навчання у 2003 році, та мають відповідну кваліфікацію «Охоронник 3 розряду». Де знайти таку ліцензію такого закладу датованою 2003 роком, як що навчального закладу може вже навіть не існувати. Також хочемо зазначити що в Учасника може працювати персонал охорони, який вже пройшов відповідну підготовку та отримав потрібну кваліфікацію, але отримав він її під час роботи на іншому охоронному підприємстві. Також персонал охорони міг навчатися у різних навчальних закладах по усій території Україні та у різні часові проміжки (наприклад 2003-2015 роки), то Учасник фізично не зможе отримати ліцензії навчальних закладів, які видавали відповідні сертифікати охоронників, тому що деякі учбові заклади вже припинили своє існування, деякі вже навіть не працюють, а їх ліцензії можуть бути анульованими. Також зазначимо, що при прийнятті на роботу в охоронну структуру працівників, які мають відповідні документи проходження навчання у відповідних навчальних закладах, у відповідності з вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності. Такі робітники надають документи передбачені п.17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, а саме: «17. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності). Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме: документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку; копію паспорта громадянина України; документ, що підтверджує набуття кваліфікації.» Жодного слова щодо надання ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання такі працівники в Ліцензійних умовах не зазначено. Тому вимагання від учасників незрозумілих ліцензій навчальних закладів - є неправомірним, та лише створює дискримінаційні умови та порушує ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» в даних торгах для майбутніх учасників. Завдання якої полягає в тому щоб замовники дотримувалися: - добросовісної конкуренції серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Що в свою чергу дасть максимальну економію та ефективність. Єдиний документ що підтверджує кваліфікацію охорони є свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації з Додатками до них, що підтверджують проходженням навчання за професією «Охоронник». Тому наполегливо просимо Вас виключити дану вимогу з документації торгів, як таку що повністю порушує фундаментальні основи Закону України «Про публічні закупівлі», та взагалі не відноситься до кваліфікації охоронників. Заздалегідь вдячні за розуміння
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи звернення учасника до пункту 3 розділу «Замовник встановлює такі кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» додатку № 3 до тендерної документації будуть внесені зміни.
Щодо приведення тендерної документації до вимог чинного законодавства
Дата подання: 17 листопада 2017 11:03
Дата відповіді: 22 листопада 2017 09:10
Щодо визначення учасників торгів ДП "Український державний центр радіочастот" відповідно до закону України "Про охоронну діяльність" (п.2 ст.6), Постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 937 "Питання забезпечення охорони об’єктів державної та інших форм власності", наказу МВС України від 01.09.2015 № 1053 "Про затвердження Критеріїв, відповідно до яких об’єкти включаються до переліку окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями на підставі договорів про надання охоронних послуг" є окремим особливо важливим об’єктом права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями. Крім того Підпункт 13 пункту 13 Постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" визначає, що недержавним суб’єктам охоронної діяльності забороняється "охороняти об’єкти, включені до переліку особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями, визначеного в порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України". Щодо вимог до сторожів Пункт 2 розділу 3 додатку 2 вимагається надання копій свідоцтв сторожів про проходження навчання у відповідному навчальному закладі (слід розуміти, що це заклад, який готовить сторожів?) з присвоєнням (підвищення) робітничої кваліфікації не менше ІІІ розряду. Проте, класифікатором професій (наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 № 336) не передбачається проходження навчання у відповідному навчальному закладі та не встановлюються кваліфікації розряди для працівників з професією"сторож". Просимо привести тендерну документацію до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 937 «Питання забезпечення охорони об’єктів державної та інших форм власності» річним планом закупівель на 2018 рік УДЦР передбачені закупівлі послуг охорони поліцією охорони, а саме:
- охорона об'єкту постами фізичної охорони;
- централізована охорона майна на об’єкті з реагуванням наряду поліції, центральний офіс УДЦР та приміщення РКП зональних груп в Київській області;
- централізована охорона майна на об’єкті з реагуванням наряду поліції, приміщення РКП в м. Києві.
Щодо вимог до сторожів
Враховуючи звернення учасника до пункту 3 додатку № 3 до тендерної документації будуть внесені зміни.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-08-002974-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:35417125
Дата подання: 14 листопада 2017 16:20
Вимога до транспорту реагування
Розділ 2 додаток №3 вимога щодо надання учасником інформації про автотранспорт реагування на сигнал тривоги не відповідає Закону України «Про охоронну діяльність» та Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, затвердженому наказом МВС України від 18.04.2013 №375.
Так як транспорт реагування охоронного підприємства відноситься до категорії спеціального (спеціалізованого) автотранспорту реагування просимо відкоригувати дану вимогу відповідно до вищевказаних нормативно-правових документів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 листопада 2017 15:48
Тендерною документацією не встановлено вимоги в частині виконання Учасниками Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, затвердженому наказом МВС України від 18.04.2013 №375
Номер вимоги: UA-2017-11-08-002974-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКІНГ-2012", Код ЄДРПОУ:38133542
Дата подання: 14 листопада 2017 16:26
Щодо Ліцензій навчальних закладів
У Додатку 3 наданої документації Замовником встановлено кваліфікаційні критерії та визначено перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, згідно пункту 3 учасники повинні надати «Свідоцтва про проходження працівниками, які будуть зазначені в довідці про наявність працівників, навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) відповідної робітничої кваліфікації не менше ІІІ розряду. Ліцензія з додатком навчального закладу про надання освітніх послуг.»
Шановний Замовник, Ви коли приймаєте на роботу юриста, економіста з відповідною освітою, то мабуть Ви також вимагаєте від таких працівників на підтвердження свого диплома чи іншого документу надавати також Ліцензію з додатками навчального закладу в якому вони проходили навчання та у відповідному році. Без цієї ліцензії документи таких людей не дійсні??
Хочемо зазначити що, як що Ви хочете бачити підтвердження отриманої освіти/професії, то Ліцензія з додатком навчального закладу про надання освітніх послуг такого підтвердження не дає. Тоді в такому разі чому Замовник не вимагає надання договорів між навчальним закладом та абітурієнтом. Але також хочемо зазначити, що договір між начальним закладом та абітурієнтом також не може бути підтвердженням набутої професії чи навичок, тому що не має підтвердження сплати послуг за надане навчання. І навіть документ про сплату за послуги навчання у відповідному навчальному закладі згідно діючого законодавства не є підставою для визнання набутої професії.
В даному випадку єдиний документ, який свідчить про те, що абітурієнт отримав відповідні знання, є ні що інше ніж Диплом/Свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації, яке видається відповідним навчальним закладом. Та при видачі свідоцтв, дипломів або будь яких інших документів, жоден навчальний заклад разом з дипломом/свідоцтвом про отриману освіту не видає такі ліцензії.
Тому вимагання замовника від учасників надання Ліцензії з додатком навчального закладу про надання освітніх послуг, є ні що інше як прихована дискримінаційна вимога, яка ставить у нерівне становище майбутніх учасників. Все це вказує лише на те що замовник заздалегідь узгодив таку вимогу під свого визначеного переможця, який зможе надати відповідні ліцензії.

Тому для підвищення конкуренції на даних торгах, вимагаємо від Замовника, вилучити щонайменше один дискримінаційний критерій з документації торгів - вимогу в наданні «Ліцензії з додатком навчального закладу про надання освітніх послуг, які повинен надавати учасник до свідоцтв присвоєнням (підвищення) кваліфікації»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 листопада 2017 15:50
Враховуючи звернення учасника до пункту 3 розділу «Замовник встановлює такі кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» додатку № 3 до тендерної документації будуть внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2017-11-08-002974-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ" (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ), Код ЄДРПОУ:21033558
Дата подання: 16 листопада 2017 09:35
Внесення змін у ТД

Просимо Вас внести наступні зміни у Тендерну Документацію
Розділ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:

3) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та інформація щодо застосування заходів із захисту довкілля (Додаток № 2 до ТД), а також:
«- Ліцензія на здійснення охоронної діяльності Учасника, чинної на весь період надання послуг»;


Викласти у наступній редакції:
«- Ліцензія на здійснення охоронної діяльності Учасника, чинної на весь період надання послуг», або інший документ підтверджуючий іі наявність».

Викладення даного пункту Тендерної документації викликано тим, що відповідно до ч.11 ст.13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань) та відображається у виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, яка видається ліцензіату безоплатно, та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.»
У той же час, відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності» від 06.10.2016 р. № 1666-VIII створення Єдиного державного реєстру, який би включав інформацію про видачу суб’єктам господарської діяльності ліцензії продовжено до 1 січня 2019 року.
До 1 січня 2019 року відомості про видачу ліцензій, документів дозвільного характеру, реєстрацію (легалізацію) громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, продовжують вноситися та надаватися відповідно до Єдиного ліцензійного реєстру, Реєстру документів дозвільного характеру, Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об’єднань та Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.
Таким чином, учасник, який отримав ліцензію в 2016-2017 роках не матиме можливості надати ліцензію в паперовому вигляді, а матиме можливість лише підтвердити її видачу (наявність) наказом органу, що видав ліцензію. При цьому замовник торгів матиме можливість перевірити наявність ліцензії на сайті органу, що її видав.
Необхідно зазначити, що встановлена в Тендерній документації вимога завантаження файлів тільки з: «- Ліцензія на здійснення охоронної діяльності Учасника, чинної на весь період надання послуг» носить дискримінаційний характер, оскільки не дає можливості прийняти участь в процедурі закупівлі тим учасникам, які отримали ліцензію в 2016-2017 роках.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 листопада 2017 09:07
На підставі звернення учасника електронного аукціону будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації, яка оголошена на веб-порталі «Prozorro.gov.ua» «08» листопада 2017 року з очікуваною вартістю 2 900 000,00 грн. з ПДВ на закупівлю за процедурою „Відкриті торги” предмету „79710000-4 Охоронні послуги (Послуги щодо сторожування)”
Номер вимоги: UA-2017-11-08-002974-c.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:35417125
Дата подання: 16 листопада 2017 11:03
Не відповідність вимоги щодо чинного законодавства
В додатку №3 п.3 до тендерної документації Замовником вказано, що учасник має надати трудові книжки (перші сторінки та сторінки з відмітками про працевлаштування на теперішній час на підприємстві-Учасника) працівників. Так як закупівля проводиться серед ліцензіатів охоронної діяльності, то визначені в тендерній документації вимоги, щодо подання учасником лише трудових книжок суперечить пп.2 п.6 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.15р. №960:
«…2) Документи, що підтверджують відповідність установленим умовам залучення та відсутність обмежень стосовно працівників, задіяних до здійснення охоронних заходів, а саме:
…- копія трудового договору або витяг з трудової книжки особи, завірені суб’єктом господарювання;…»
Тому вимагаємо від Замовника привести вищевказане положення тендерної документації у відповідність до галузевих норм чинного законодавства через те, що існуюча редакція п.3 додатку № 3 тендерної документації ставить у нерівне становище потенційних учасників публічної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 листопада 2017 09:08
На підставі звернення учасника електронного аукціону будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації, яка оголошена на веб-порталі «Prozorro.gov.ua» «08» листопада 2017 року з очікуваною вартістю 2 900 000,00 грн. з ПДВ на закупівлю за процедурою „Відкриті торги” предмету „79710000-4 Охоронні послуги (Послуги щодо сторожування)”
Номер вимоги: UA-2017-11-08-002974-c.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СБ АЛЬБАТРОС", Код ЄДРПОУ:41293535
Дата подання: 12 лютого 2018 14:28
Відміна рішення про відхилення тендерної пропозіції
Лист до Тендерного комитету
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 лютого 2018 13:45
Тендерною документацією передбачено, що Учасник надає Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та інформація щодо застосування заходів із захисту довкілля (Додаток № 2 до ТД).
Пунктом 2 Розділу 3 Технічного завдання (Додатку № 2 до ТД) передбачена наявність у сторожів відповідних знань та навичок роботи з приладами охоронної та протипожежної сигналізації, системи відеоспостереження, що підтверджується наданням копій свідоцтв про проходження навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації не менше ІІІ розряду.
Тобто, Учасник повинен підтвердити відповідність своєї тендерної пропозиції тендерній документації, в тому числі і пунктом 2 Розділу 3 Технічного завдання надавши копії свідоцтв про проходження навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації не менше ІІІ розряду.
Учасником не надано копії свідоцтв про проходження навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації не менше ІІІ розряду, що не відповідало вимогам Тендерної документації.

Документи

17 листопада 2017 15:48
ПРОТОКОЛ № 419 Сторожування.doc

Документи

17 листопада 2017 15:50
ПРОТОКОЛ № 419 Сторожування.doc

Документи подані скаржником

12 лютого 2018 14:28
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-11-08-002974-c.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-002", Код ЄДРПОУ:39415320
Дата подання: 21 грудня 2017 17:05
Неправомірне визнання переможця
На веб-порталі Уповноваженого органу 08 листопада 2017 року було оприлюднено Оголошення №UA-2017-11-08-002974-c про проведення ДП «Український державний центр радіочастот» відкритих торгів на закупівлю «79710000-4 Охоронні послуги (Послуги щодо сторожування) ДК 021:2015-79710000-4». Дата та час розкриття тендерних пропозиції (аукціон): Дата 01 грудня 2017 року Час. 12 год. 58 хв. – 13 год. 31 хв. За результатами аукціону учасниками закупівлі є: 1. ПП "КОНСАЛТ СВ" (ЄДРПОУ 34538229) з ціною 2 482 671,60 грн. 2. ПП "ОХОРОНА-002" (ЄДРПОУ 39415320) з ціною 2 483 460 грн. 3. ТОВ "СБ АЛЬБАТРОС" (ЄДРПОУ 41293535) з ціною 2 569 257,60 грн. 4. ПП "ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО ШЕРИФ" (ЄДРПОУ 33882158) з ціною 2 838 240 грн. 1. Відповідно до Протоколу №469 засідання Тендерного комітету Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» від 12 грудня 2017 року ПП "КОНСАЛТ СВ" було визнано переможцем торгів на закупівлю за процедурою „Відкриті торги” предмету закупівлі «79710000-4 Охоронні послуги (Послуги щодо сторожування)». Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Пропозиція ПП «КОНСАЛТ СВ» не відповідає умовам тендерної документації, проте Замовник визнав ПП «КОНСАЛТ СВ» переможцем, прийнявши та опублікувавши Протокол №469 засідання Тендерного комітету Державного підприємства «Український державний центр радіочастот» від 12 грудня 2017. Ми вважаємо, що даними діями та рішеннями Замовник прямо та грубо порушує інтереси ПП «ОХОРОНА-002», так як незаконно визнавши переможцем пропозицію ПП «КОНСАЛТ СВ», Замовник не допустив ПП «ОХОРОНА-002» до оцінки пропозицій, а отже не дав змоги брати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, а це прямо порушує один із принципів здійснення закупівель відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. В обґрунтування того, що пропозиція ПП «КОНСАЛТ СВ» не відповідає умовам тендерної документації, що є підставою для відхилення пропозиції відповідно до п.1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначаємо наступне: Замовником визначено, що перелік документів, необхідних для підтвердження відповідності Учасників встановленим вимогам та кваліфікаційним критеріям, викладено у Додатку № 3 до Тендерної документації. Відповідно до п. 2 Додатку №3 до Тендерної документації Замовником встановлено критерій, якому мають відповідати учасники, - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження відповідності зазначеному критерію учасники мали надати: 1. Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації у штаті Учасника (не менше ніж 20-ти), які досягли 18-річного віку, перебувають у трудових відносинах з Учасником, безпосередньо пов’язаних із організацією та здійсненням сторожування (вік, освіта, стаж роботи у цій сфері, тощо). 2. Трудові книжки (перші сторінки та сторінки з відмітками про працевлаштування на теперішній час на підприємстві – Учасника) працівників або трудові договори укладені з працівниками, які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації з наданням повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою територіальних органів Державної фіскальної служби. 3. Документи на кожного працівника, які зазначені в довідці про наявність працівників, а саме: довідку (витяг) з реєстру органів внутрішніх справ про те, що особа (працівник) не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини; копії сертифікатів (довідок) про проходження наркологічного та психіатричного оглядів; медична довідка про проходження обов’язкового медичного огляду. Всі довідки повинні бути дійсними на момент розкриття або видані не раніше одного року до дати розкриття. 4. Учасник надає довідку у довільній формі про те, що його працівники, про яких надається інформація, надали згоду на обробку їх персональних даних згідно із Законом України «Про захист персональних даних» Отже, Замовник визначив, що відповідність критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» можливе лише за підтвердження наявності не менше 20 працівників з наданням відповідних документів в сукупнності. Тобто на кожного працівника, який визначено в довідці має бути надано: 1. Трудову книжку працівника або трудовий договір укладений з працівниками з наданням повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою територіальних органів Державної фіскальної служби; 2. Довідку (витяг) з реєстру органів внутрішніх справ про те, що особа (працівник) не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини, яка повинна бути дійсною на момент розкриття або видані не раніше одного року до дати розкриття; 3. Копії сертифікатів (довідок) про проходження наркологічного та психіатричного оглядів, які повинні бути дійсною на момент розкриття або видані не раніше одного року до дати розкриття; 4. Медична довідка про проходження обов’язкового медичного огляду, яка повинна бути дійсною на момент розкриття або видані не раніше одного року до дати розкриття. А також учасник має надати довідку у довільній формі про те, що його працівники, про яких надається інформація, надали згоду на обробку їх персональних даних згідно із Законом України «Про захист персональних даних» У складі пропозиції ПП «КОНСАЛТ СВ» надало Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації вих. №427-к від 29.11.2017 року з наданням в довідці інформації про 20 працівників. Проте не всі медичні довідки, які надані ПП «КОНСАЛТ СВ» у складі пропозиції, відповідають вимогам Замовника. Зокрема медична довідка Мажуги Миколи Андрійовича не містить дати видачі, а також дати закінчення її дії, тому неможливо встановити чи є дійсною така довідка на момент розкриття та визначити дату, коли вона була видана. Таким чином на працівника Мажугу Миколу Андрійовича, якого визначено в Довідці, надано документ, який не відповідає вимогам п. 2 Додатку 3 Тендерної документації, оскільки з наданої довідки не можливо встановити дату видачі та/або дату кінцевого строку її дії, а отже неможливо вважати надання такої довідки належним підтвердженням наявності працівника. Таким чином ПП «КОНСАЛТ СВ» підтвердив документально наявність лише 19 працівників відповідної кваліфікації з наданням документів, які вимагалися Тендерною документацією. Оскільки ПП «КОНСАЛТ СВ» належним чином (у відповідності до вимог Тендерної документації) документально підтвердив наявність лише 19 працівників, то тендерна пропозиція ПП «КОНСАЛТ СВ» не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 грудня 2017 22:20
Рішення від 22.12.2017 № 9088.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2017 22:19
Рішення від 12.01.18 №250.pdf
Дата публікації: 17 січня 2018 20:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вирішили: Відповідно до ч. 12 ст. 18 Закону України «Про здійснення публічні закупівлі» виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.01.2018 року № 250-р/пк-пз шляхом: 1. Відмінити протокол розгляду поданої тендерної пропозиції і визначення переможця торгів на закупівлю за процедурою „Відкриті торги” предмету «79710000-4 Охоронні послуги (Послуги щодо сторожування)» № 469 від «12» грудня 2017 року. 2. Через невідповідність кваліфікаційному критерію, встановленому статтею 16 Закону України „Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIІІ, керуючись п.1 ч. 1 ст. 30 цього Закону відхилити тендерну пропозицію Приватного підприємства «Консалт СВ». Враховуючи те, що відхилено тендерну пропозицію Приватного підприємства «Консалт СВ», згідно з абзацом 2 частини 4 ст. 28 Закону України „Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIІІ розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною – пропозицію Приватного підприємства «ОХОРОНА-002»
Дата виконання рішення замовником: 19 січня 2018 10:28
Номер скарги: UA-2017-11-08-002974-c.c7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "КОНСАЛТ СВ", Код ЄДРПОУ:34538229
Дата подання: 23 лютого 2018 15:29
скарга до АМКУ
Найменування органу оскарження: Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45, Найменування суб’єкта оскарження: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОНСАЛТ СВ» юридична адреса: 04214, Україна, м. Київ, вул. Північна, буд.6, літера А, оф.1 поштова адреса: 03028, Україна, м. Київ, вул. Науки, 24, оф. 80 номер засобу зв’язку: /068/ 271-01-65 адреса ел. пошти: konsalt@ukr.net Найменування Замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР РАДІОЧАСТОТ» Адреса: 03179, Україна, м. Київ, пр-т Перемоги, 151 номер засобу зв’язку: /044/422-82-78 Номер оголошення про проведення процедури (ідентифікатор закупівлі): Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-11-08-002974-c ID: 75ae183dd6eb414baddde48615377ffe Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника14.02.18 р. Плата за подання скарги – 5000 грн. СКАРГА на рішення про визнання переможцем ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО ШЕРИФ» Код 79710000-4 за ДК 021:2015 - Охоронні послуги (послуги щодо сторожування), зазначене в протоколі від 13.02.2018 року Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-11-08-002974-с. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОНСАЛТ СВ» взяло участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі були - Послуги з охорони громадського порядку Код 79710000-4 за ДК 021:2015, що зазначено у оголошенні та ТД. Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету від 13.02.18 року переможцем було визнано ПП «ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО ШЕРИФ». Замовник відхиляє тендерну пропозицію, у разі якщо: 1) учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим документацією конкурсних торгів та статтею 16 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації; Пропозиція ПП «ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО ШЕРИФ» не відповідає умовам тендерної документації, проте Замовник визнав його переможцем, прийнявши та опублікувавши Протокол засідання тендерного комітету від 13.02.18 р. Визнавши переможцем ПП «ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО ШЕРИФ» Замовник грубо порушив інтереси інших учасників публічної закупівлі та один з принципів здійснення закупівель, передбачених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. В обґрунтування того, що пропозиція ПП «ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО ШЕРИФ» не відповідає умовам тендерної документації, що є підставою для відхилення пропозиції відповідно до п.1 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначимо наступне: 1.По-перше, замовником у п.1 Додатку №3 до тендерної документації визначено, що учасник має надати «довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору, аналогічний договір та лист–відгук від замовника послуг підприємства-Учасника, що зазначений у довідці про досвід». Однак, учасник, якого визнано переможцем, надав в складі пропозиції в якості аналогічного, договір, предметом закупівлі якого є послуги, пов’язані з особистою безпекою, що згідно ДК 021:2015 має код закупівлі 79713000-5, а Замовник оголосив про охоронні послуги (послуги щодо сторожування) за кодом 79710000-4, що не є тотожними (аналогічними) послугами. Отже, аналогічний договір, наданий ПП «ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО ШЕРИФ» не відповідає вимогам технічного завдання, визначеного замовником закупівлі. Більше того, лист-відгук від замовника послуг підписано начальником господарського управління В.П.Власенком, повноваження якого на його підписання, не підтверджені, а також засвідчено печаткою для внутрішнього користування, що не може слугувати доказом належного оформлення документа такого виду. 2.По-друге, в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації у штаті Учасника (не менше ніж 20-ти), які досягли 18-річного віку, перебувають у трудових відносинах з Учасником, безпосередньо пов’язаних із організацією та здійсненням сторожування (вік, освіта, стаж роботи у цій сфері, тощо) в списку працівників, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг замовнику за №16 зазначено Смоловика Вадима Миколайовича, кваліфікація якого не підтверджена згідно п.3 Додатку №3 до тендерної документації. Таким чином, дії Замовника порушують принцип об’єктивості та неупередженості при оцінці тендерних пропозицій, встановлений ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також звертаємо увагу комісії, що ПП «КОНСАЛТ» визнавалося в даній процедурі закупівлі переможцем, однак, через відсутність дати на медичній довідці, рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ було скасовано рішення про визнання нашого підприємства переможцем, незважаючи на найнижчу вартість, запропоновану в процедурі. Виходячи з того, що пропозиція ПП «ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО ШЕРИФ» не відповідає вимогам тендерної документації та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Перевірити пропозицію ПП «ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО ШЕРИФ» на відповідність вимогам Замовника, зазначеним у Тендерній документації. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення щодо визначення переможцем конкурсних торгів ПП «ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО ШЕРИФ», зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 13 лютого 2018 року. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету – платіжне доручення №124 від 23.02.18 р. 2. Протокол від 13.01.2018 р. засідання тендерного комітету щодо визначення переможця конкурсних торгів. 3. Сканкопія аналогічного договору ПП «ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО ШЕРИФ». 4. Сканкопія листа-відгука до аналогічного договору. 5. Сканкопія довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації Директор ПП «КОНСАЛТ СВ» Х.В. Конопліцька
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 лютого 2018 16:54
Рішення від 27.02.2018 № 1784.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2018 16:54
Рішення від 13 03 2018 № 2223.pdf
Дата публікації: 16 березня 2018 20:20

Документи подані скаржником

21 грудня 2017 17:05
Скарга.pdf
21 грудня 2017 17:05
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

22 грудня 2017 22:19
Рішення від 22.12.2017 № 9088.pdf
17 січня 2018 20:10
Рішення від 12.01.18 №250.pdf

Документи подані скаржником

23 лютого 2018 15:29
протокол 68.pdf
23 лютого 2018 15:29
платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

28 лютого 2018 16:54
Рішення від 27.02.2018 № 1784.pdf
16 березня 2018 20:20
Рішення від 13 03 2018 № 2223.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2017 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КОНСАЛТ СВ" 2 598 566,40
UAH з ПДВ
2 482 671,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-002" 2 897 370,00
UAH з ПДВ
2 483 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СБ АЛЬБАТРОС" 2 612 757,60
UAH з ПДВ
2 569 257,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО ШЕРИФ" 2 885 544,00
UAH з ПДВ
2 838 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2017 11:43
Електронний підпис
15 грудня 2017 11:40
Документи переможця.pdf
01 грудня 2017 17:04
Електронний підпис
30 листопада 2017 15:49
Електронний підпис
30 листопада 2017 15:45
трудові книжки.pdf
30 листопада 2017 15:45
Траспорт реагування.pdf
30 листопада 2017 15:45
тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2017 15:45
Рішення засновника Консалт.PDF
30 листопада 2017 15:45
проект договору.pdf
30 листопада 2017 15:45
навчання працівників.pdf
30 листопада 2017 15:45
мед.довідки працівники.pdf
30 листопада 2017 15:45
Лицензия.zip
30 листопада 2017 15:45
Інформація про спецодяг.pdf
30 листопада 2017 15:45
захист довкілля.pdf
30 листопада 2017 15:45
довідка стаття 50.pdf
30 листопада 2017 15:45
довідка працівники.pdf
30 листопада 2017 15:45
довідка персональні дані.pdf
30 листопада 2017 15:45
довідка корисливі мотиви.pdf
30 листопада 2017 15:45
Довереност__Рыжий.pdf.(1).zip
30 листопада 2017 15:45
Гарант_я 6843-17Г.zip
30 листопада 2017 15:45
вимоги стаття 17.pdf

Публічні документи

22 січня 2018 18:14
Електронний підпис
30 листопада 2017 15:46
Електронний підпис
30 листопада 2017 15:43
Трудові книжки.pdf
30 листопада 2017 15:43
Технічне завдання.pdf
30 листопада 2017 15:43
пропозиція.pdf
30 листопада 2017 15:43
Проект договору.pdf
30 листопада 2017 15:43
письмова згода з проектом.pdf
30 листопада 2017 15:43
ОХОРОНА-002 5171.pdf.p7s
30 листопада 2017 15:43
ОХОРОНА-002 5171.pdf (1).p7s
30 листопада 2017 15:43
ОХОРОНА-002 5171.pdf
30 листопада 2017 15:43
ОХОРОНА-002 5171(1).pdf
30 листопада 2017 15:43
Наказ та рішення.pdf
30 листопада 2017 15:43
калькуляція вартості.pdf
30 листопада 2017 15:43
згода на обробку.pdf
30 листопада 2017 15:43
Документи от 08112017.zip
30 листопада 2017 15:43
Банківська Ліцензія.pdf.p7s
30 листопада 2017 15:43
Банківська Ліцензія.pdf (1).p7s
30 листопада 2017 15:43
Банківська Ліцензія.pdf

Публічні документи

29 січня 2018 09:52
Електронний підпис
30 листопада 2017 11:20
Технічне завдання.pdf
30 листопада 2017 11:20
Відгук-рекомендація.pdf
30 листопада 2017 11:20
Гарантійний лист.pdf
30 листопада 2017 11:20
Калькуляціяартості послуг.pdf
30 листопада 2017 11:20
Копії довідок МВС України.pdf
30 листопада 2017 11:20
Копії трудових книжок.pdf

Публічні документи

16 лютого 2018 18:10
Електронний підпис
16 лютого 2018 18:09
док-ти на переможця.pdf
12 лютого 2018 14:59
Електронний підпис
12 лютого 2018 14:57
Ціни (вікориговані).pdf
30 листопада 2017 13:06
Електронний підпис
30 листопада 2017 13:02
тр.книжки з повідомленнями.pdf
30 листопада 2017 13:02
Тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2017 13:02
ст.17.pdf
30 листопада 2017 13:02
про працівників.pdf
30 листопада 2017 13:02
Мед.довідки.pdf
30 листопада 2017 13:02
довідки МВС.pdf
30 листопада 2017 13:02
гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КОНСАЛТ СВ"

ПП "ОХОРОНА-002"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СБ АЛЬБАТРОС"

ПП "ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО ШЕРИФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "КОНСАЛТ СВ"
#34538229
Рішення скасоване 2 482 671,60
UAH з ПДВ
19 січня 2018 10:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "КОНСАЛТ СВ"
#34538229
Відхилено 2 482 671,60
UAH з ПДВ
19 січня 2018 10:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "ОХОРОНА-002"
#39415320
Відхилено 2 483 460,00
UAH з ПДВ
26 січня 2018 13:50
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СБ АЛЬБАТРОС"
#41293535
Відхилено 2 569 257,60
UAH з ПДВ
09 лютого 2018 13:04
ПП "ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО ШЕРИФ"
#33882158
Переможець 2 838 240,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2018 16:38

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "КОНСАЛТ СВ" #34538229

№ рішення у справі

60/81-р/к

Дата рішення у справі

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "КОНСАЛТ СВ" #34538229

№ рішення у справі

60/81-р/к

Дата рішення у справі

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

13 лютого 2018 16:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2018 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО ШЕРИФ"
#33882158
2 838 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2018 16:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2019 12:03
Звіт сторожування 2018.pdf укладений
19 березня 2019 12:03
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 16:50
ДУ№3_Дог№1481_Шериф.PDF зміни до договору
27 грудня 2018 16:49
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2018 11:22
ДУ№2_Дог№1481_Шериф.PDF зміни до договору
25 травня 2018 11:20
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2018 17:04
ДУ№1_Дог№1481_Шериф.PDF зміни до договору
17 квітня 2018 17:03
Електронний підпис укладений
20 березня 2018 15:36
Дог№1481_Шериф.pdf укладений
20 березня 2018 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору, у відповідності до п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі Замовника. 2. Внести зміни до п. 3.2. Договору та викласти його у наступній редакції: «3.2. Загальна вартість Договору розраховується відповідно до кількості та ціни фактично відпрацьованого Виконавцем часу і становить: 2 356 128,00 грн. (два мільйони триста п’ятдесят шість тисяч сто двадцять вісім гривень 00 копійок) без ПДВ». 3. Внести зміни до п. 4.1. Договору та викласти його у наступній редакції: «4.1. Строк надання послуг з 04.03.2018 року до 31.12.2018 року». 4. Доповнити договір пунктом 4.1.1 та викласти його в наступній редакції: «9.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності та діє з дня його підписання Сторонами до 31 грудня 2018 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. Згідно ч. З статті 631 Цивільного Кодексу України умови цього Договору застосовуються до відносин між Сторонами, які виникли з 04.03.2018.»
Номер договору про закупівлю: 1481
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1 до Договору №1481
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку зі зміною реквізитів Виконавця, викласти розділ 12 Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1481
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2 до Договору №1481
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Розділ 3 Договору доповнити пунктом 3.7 наступного змісту: «3.7. Загальна вартість послуг за період з 01 січня 2019 року до 01 березня 2019 року включно складає 466 560,00 (чотириста шістсот шістдесят тисяч п’ятсот шістдесят гривень 00 коп.) без ПДВ. Загальна вартість послуг згідно Додаткової угоди № 3 не може перевищувати 20% вартості Послуг, визначеної в п. 3.2 Договору.» 1.2. Пункту 4.1 розділу 4 Договору викласти в наступній редакції: «4.1. Строк надання послуг з 01 січня 2018 року до 01 березня 2019 року включно.» 1.3. Підпункт 5.3.1 пункту 5.3 розділу 5 Договору викласти в наступній редакції: «5.3.1. У разі якщо Замовником раніше ніж 01 березня 2019 року буде укладено договір за результатами процедури закупівлі послуг на наступний період, то договір може припинити свою дію достроково, про що Замовник попереджає виконавця за три робочі дні до припинення дії Договору. В такому випадку підписання Сторонами додаткової угоди про розірвання Договору не є обов’язковим. Пункти 9.5, 9.6 та 9.7 Договору до цього пункту не застосовується.» 1.4. Пункт 9.1 розділу 9 Договору викласти в наступній редакції: «9.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності та діє з дня його підписання Сторонами до 01 березня 2019 року включно, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.» 1.5. Пункт 9.8 розділу 9 Договору виключити.
Номер договору про закупівлю: 1481
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №3 до договору №1481
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 822 688,00
UAH з ПДВ