Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ліцензії на системне програмне забезпечення
Очікувана вартість
1 947 000,00 UAH
UA-2017-11-08-002718-c ● cf60b18374f14443beaabc8bffbacea2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081258 |
Вебсайт: | http://www.uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21 |
Контактна особа: |
Коваль Іван Сергійович +38 (044) 445 29 02 ikoval@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2017 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2017 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2017 20:00 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2017 12:09 |
Очікувана вартість: | 1 947 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 470,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Ліцензії серверної операційної системи Windows Server 2016 Standard
Ліцензії серверної операційної системи Windows Server 2016 Datacenter
Ліцензії клієнтського доступу до серверної операційної системи Windows Server 2016.
Сертифікат безпеки для веб-серверу.
Ліцензії СКБД Microsoft SQL Server Standard Edition 2017.
Ліцензії серверної операційної системи Linux
Розгорнути
Згорнути
Ліцензії серверної операційної системи Windows Server 2016 Datacenter
Ліцензії клієнтського доступу до серверної операційної системи Windows Server 2016.
Сертифікат безпеки для веб-серверу.
Ліцензії СКБД Microsoft SQL Server Standard Edition 2017.
Ліцензії серверної операційної системи Linux
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
219 шт
Ліцензії на системне програмне забезпечення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, Київська обл., Київ, Івана Франка 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 48620000-0 — Операційні системи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2017 16:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2017 16:17 |
ТД ліцензії.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-08-002718-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ІНЛАЙН ГРУП ЗАХІД, Код ЄДРПОУ:34242534
Дата подання: 27 листопада 2017 19:48
Вимоги замовнику щодо забезпечення прозорості закупівлі та попередження шахрайства:
Вимоги замовнику щодо забезпечення прозорості закупівлі та попередження шахрайства:
1) Вимагати від учасника-переможця аукціону обов’язкової публікації в остаточній пропозиції ОБОХ параметрів, які ідентифікують продукцію: точного коду (артикулу) виробника та найменування ліцензії за каталогом виробника. Публікувати остаточну пропозиції на порталі Prozorro.
2) Вказувати у специфікаціях договорів, які укладаються з переможцем торгів ОБИДВА параметри, які ідентифікують продукцію: точний коду (артикулу) виробника та найменування ліцензії за каталогом виробника.
ПОЯСНЕННЯ
Останнім часом, на протязі 2017 року, у публічних закупівлях поширюється схеми шахрайства у проведенні тендерів і закупівель на програмне забезпечення. Найбільше поширення ці схеми набули у закупівлях ліцензій та програмного забезпечення Microsoft.
Суть шахрайства полягає в підміні предмета закупівлі на етапі постачання.
Основні методи шахрайства:
1) Підміна ліцензій OLP або легалізації, які було оголошено предметом закупівлі, ліцензіями OEM, які дешевше. Дана схема є нелегальною, оскільки ліцензії OEM призначені виключно для виробників персональних комп’ютерів (ПК), які виробляють ПК під власною торговою маркою. Ліцензії OEM не можуть продаватися окремо від ПК кінцевому користувачу.
Приклад, який зафіксовано: Закупівля оголошується на придбання ліцензій FQC-09481 WinPro 10 SNGL OLP NL Legalization GetGenuine wCOA, але на етапі укладення договору підміняється ліцензіями FQC-08909 Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Russian 1pk DVD, які значно дешевші.
2) Підміна закупівлі ліцензій закупівлею електронних ключів, які дешевше, але мають обмеження у способах використання, не закріплюються за організацією, яка їх придбала і можуть бути вільно використані поза її межами, та привласнені сторонніми особами, а також не враховуються у обсягах закупівель, що позбавляє організацію можливості отримання знижок на наступні закупівлі продукції Microsoft. На даний момент, електронні ключі офіційно не постачаються в Україну, але їх можна придбати на зовнішніх ринках, наприклад у Росії. Якщо партнер Microsoft, таким чином, займається реекспортом – він порушує ліцензійні правила Microsoft, що означає припинення статусу офіційного партнера Microsoft. З іншого боку, такі дії мають бути розглянуті на відповідність діючому законодавству про санкції.
Приклад, який зафіксовано:
Постачання електронних ключів FQC-09131 Microsoft Windows 10 Professional 32-bit/64-bit All Lng PK Lic Online DwnLd NR,
постачання електронних ключів: FQC-08788 Windows 10 Professional 32/64-Bit USB
3) Підміна рівня знижки для державних установ. Існує три рівня знижки і три відповідних ліцензії на кожний продукт: OLP A Gov, OLP B Gov, OLP C GOV. Причому, ціна на OLP C Gov значно нижча за OLP A Gov. Річь у тім, що знижка С GOV надається замовникам, які досягли певного обсягу закупівель продуктів Microsoft або взяли на себе відповідні зобов’язання. Шахрайська схема працює наступним чином: Замовник оголошує закупівлю ліцензій OLP A Gov але на етапі укладання договору та/або поставки постачальник підміняє ліцензії A Gov на ліцензії C Gov, які значно дешевші. Дана схема реалізується виключно за домовленістю з замовником, який, оголошуючи торги, має рівень знижки OLP A Gov, але очікує отримати OLP C Gov до закінчення закупівлі, про що повідомляє лише одному з учасників.
Приклад, який зафіксовано: Закупівля оголошена на придбання ліцензій 021-10587 OfficeStd 2016 UKR OLP A Gov, але на етапі поставки постачальник підміняє їх на ліцензії 021-10555OfficeStd 2016 UKR OLP C Gov
4) Підміна типу ліцензій, наприклад – замовник оголошує торги на «коробочну» версію продукту, але на етапі укладання договору та/або поставки постачальник підміняє ліцензії коробочної версії на ліцензії легалізації, або OLP, які значно дешевші.
Приклад, який зафіксовано: Закупівля оголошена на придбання ліцензій FQC-09128 Win Pro 10 32-bit/64-bit Ukrainian USB, але на етапі укладання договору ці ліцензії підміняються ліцензіями FQC-09481 WinPro 10 SNGL OLP NL Legalization GetGenuine wCOA, які значно дешевші.
Всі ці схеми працюють наступним чином: шахраї приймають участь у закупівлі та етапі аукціону пропонують ціну, яка нижче собівартості, або майже дорівнює собівартості, і виграють аукціон. Після чого, на етапі укладення або виконання контракту здійснюють підміну предмету закупівлі та отримують неправомірну вигоду за рахунок державних коштів. Є підстави вважати що більшість цих випадків відбуваються за попередньої змови або згоди замовника.
Маємо звернути увагу на той факт, що:
1) підміна ліцензій, описана вище не підпадає під дію терміну «або еквівалент». У всіх випадках мова йде про піратський спосіб отримання програмного забезпечення, аналогічний способу використання піратським чином згенерованих ключів. Але в даному випадку, за ліцензії, отримані піратським шляхом замовник сплачує державними коштами.
2) Наведені вище схеми, та їх варіанти є прямим порушенням закону «Про публічні закупівлі» у багатьох статтях.
3) Виявити шахрайські схеми можна по таким ознакам:
- Замовник не надає кодів та найменувань ліцензій у тендерній документації, хоча всі ці коди та найменування добре відомі. Замовник відмовляється надати такі коди та найменування, посилаючись на «досвід» учасників, які самі мають їх обрати.
- Учасник, не надає відповідних кодів а ні у пропозиції, ані у остаточній пропозиції, ані у договорі.
- Коди ліцензій та їх найменування у договорі та остаточній пропозиції не відповідають вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
1) Вимагати від учасника-переможця аукціону обов’язкової публікації в остаточній пропозиції ОБОХ параметрів, які ідентифікують продукцію: точного коду (артикулу) виробника та найменування ліцензії за каталогом виробника. Публікувати остаточну пропозиції на порталі Prozorro.
2) Вказувати у специфікаціях договорів, які укладаються з переможцем торгів ОБИДВА параметри, які ідентифікують продукцію: точний коду (артикулу) виробника та найменування ліцензії за каталогом виробника.
ПОЯСНЕННЯ
Останнім часом, на протязі 2017 року, у публічних закупівлях поширюється схеми шахрайства у проведенні тендерів і закупівель на програмне забезпечення. Найбільше поширення ці схеми набули у закупівлях ліцензій та програмного забезпечення Microsoft.
Суть шахрайства полягає в підміні предмета закупівлі на етапі постачання.
Основні методи шахрайства:
1) Підміна ліцензій OLP або легалізації, які було оголошено предметом закупівлі, ліцензіями OEM, які дешевше. Дана схема є нелегальною, оскільки ліцензії OEM призначені виключно для виробників персональних комп’ютерів (ПК), які виробляють ПК під власною торговою маркою. Ліцензії OEM не можуть продаватися окремо від ПК кінцевому користувачу.
Приклад, який зафіксовано: Закупівля оголошується на придбання ліцензій FQC-09481 WinPro 10 SNGL OLP NL Legalization GetGenuine wCOA, але на етапі укладення договору підміняється ліцензіями FQC-08909 Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Russian 1pk DVD, які значно дешевші.
2) Підміна закупівлі ліцензій закупівлею електронних ключів, які дешевше, але мають обмеження у способах використання, не закріплюються за організацією, яка їх придбала і можуть бути вільно використані поза її межами, та привласнені сторонніми особами, а також не враховуються у обсягах закупівель, що позбавляє організацію можливості отримання знижок на наступні закупівлі продукції Microsoft. На даний момент, електронні ключі офіційно не постачаються в Україну, але їх можна придбати на зовнішніх ринках, наприклад у Росії. Якщо партнер Microsoft, таким чином, займається реекспортом – він порушує ліцензійні правила Microsoft, що означає припинення статусу офіційного партнера Microsoft. З іншого боку, такі дії мають бути розглянуті на відповідність діючому законодавству про санкції.
Приклад, який зафіксовано:
Постачання електронних ключів FQC-09131 Microsoft Windows 10 Professional 32-bit/64-bit All Lng PK Lic Online DwnLd NR,
постачання електронних ключів: FQC-08788 Windows 10 Professional 32/64-Bit USB
3) Підміна рівня знижки для державних установ. Існує три рівня знижки і три відповідних ліцензії на кожний продукт: OLP A Gov, OLP B Gov, OLP C GOV. Причому, ціна на OLP C Gov значно нижча за OLP A Gov. Річь у тім, що знижка С GOV надається замовникам, які досягли певного обсягу закупівель продуктів Microsoft або взяли на себе відповідні зобов’язання. Шахрайська схема працює наступним чином: Замовник оголошує закупівлю ліцензій OLP A Gov але на етапі укладання договору та/або поставки постачальник підміняє ліцензії A Gov на ліцензії C Gov, які значно дешевші. Дана схема реалізується виключно за домовленістю з замовником, який, оголошуючи торги, має рівень знижки OLP A Gov, але очікує отримати OLP C Gov до закінчення закупівлі, про що повідомляє лише одному з учасників.
Приклад, який зафіксовано: Закупівля оголошена на придбання ліцензій 021-10587 OfficeStd 2016 UKR OLP A Gov, але на етапі поставки постачальник підміняє їх на ліцензії 021-10555OfficeStd 2016 UKR OLP C Gov
4) Підміна типу ліцензій, наприклад – замовник оголошує торги на «коробочну» версію продукту, але на етапі укладання договору та/або поставки постачальник підміняє ліцензії коробочної версії на ліцензії легалізації, або OLP, які значно дешевші.
Приклад, який зафіксовано: Закупівля оголошена на придбання ліцензій FQC-09128 Win Pro 10 32-bit/64-bit Ukrainian USB, але на етапі укладання договору ці ліцензії підміняються ліцензіями FQC-09481 WinPro 10 SNGL OLP NL Legalization GetGenuine wCOA, які значно дешевші.
Всі ці схеми працюють наступним чином: шахраї приймають участь у закупівлі та етапі аукціону пропонують ціну, яка нижче собівартості, або майже дорівнює собівартості, і виграють аукціон. Після чого, на етапі укладення або виконання контракту здійснюють підміну предмету закупівлі та отримують неправомірну вигоду за рахунок державних коштів. Є підстави вважати що більшість цих випадків відбуваються за попередньої змови або згоди замовника.
Маємо звернути увагу на той факт, що:
1) підміна ліцензій, описана вище не підпадає під дію терміну «або еквівалент». У всіх випадках мова йде про піратський спосіб отримання програмного забезпечення, аналогічний способу використання піратським чином згенерованих ключів. Але в даному випадку, за ліцензії, отримані піратським шляхом замовник сплачує державними коштами.
2) Наведені вище схеми, та їх варіанти є прямим порушенням закону «Про публічні закупівлі» у багатьох статтях.
3) Виявити шахрайські схеми можна по таким ознакам:
- Замовник не надає кодів та найменувань ліцензій у тендерній документації, хоча всі ці коди та найменування добре відомі. Замовник відмовляється надати такі коди та найменування, посилаючись на «досвід» учасників, які самі мають їх обрати.
- Учасник, не надає відповідних кодів а ні у пропозиції, ані у остаточній пропозиції, ані у договорі.
- Коди ліцензій та їх найменування у договорі та остаточній пропозиції не відповідають вимогам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 грудня 2017 16:24
Філія "ГІОЦ" ПАТ "Укрзалізниці" (далі Замовник) повідомляє, що в документах які наданні Переможцем торгів компанією «АНТЕК ПРО» вказаний SSL сертифікат відповідає вимогам тендерної документації. Також хочемо наголосити, що Замовник не втручається в господарську діяльність та політику ціноутворення Участників торгів.
Номер вимоги: UA-2017-11-08-002718-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ІНЛАЙН ГРУП ЗАХІД, Код ЄДРПОУ:34242534
Дата подання: 29 листопада 2017 20:03
Щодо взаємозв'язку
Шановні пані та панове, маємо вимогу пояснити два простих питання:
1) Переможець торгів, шановна компанія «АНТЕК ПРО» у своїй уточненій пропозиції вказала наступну позицію:
Назва ліцензії: «Сертифікат безпеки для веб-серверу. SSL-сертифікат з перевіркою компанії та захистом піддоменів (True BusinessID Wildcard) на 3 роки»; Кількість – 1; Ціна - 9 990,00 Грн.
Зазначимо, що сертифікат з найменуванням «True BusinessID Wildcard» - це сертифікат, який видає компанія GeoTrast і такий сертифікат, в залежності від способу придбання коштує від 30 до 50 тисяч гривень. Якщо шановна компанія «АНТЕК ПРО» вказала у своїй пропозиції продукцію GeoTrast, але насправді збирається поставляти сертифікат, випущений іншим виробником і це цілком відповідає політиці шановного Замовника щодо закупівель, то все одно аналогічний сертифікат буде коштувати не менше 27 тисяч гривень. Безперечно, шановна компанія «АНТЕК ПРО» має повне право продати шановному Замовнику справжній сертифікат, тобто саме такий, який вказала у пропозиції та - надати шановному Замовнику знижку у 70%. Це її беззаперечне право.
АЛЕ, оскільки шановний Замовник вже опублікував намір про укладення договору, він, напевно, точно розуміє, що саме він купує.
Тому, відповідно до положень Частини 1 Статті 3 закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо пояснити: чи дійсно шановний Замовник має за мету придбати у договорі з шановним переможцем торгів саме SSL сертифікат, який 1) включає перевірку компанії видавцем сертифікату 2) розповсюджує свою дію на всі піддомени організації 3) є сертифікатом видавництва компанії Geotrast. Маючи безмежну довіру до шановного Замвника і шановних колег, виключно з притаманної нам поваги до Закону, вимагаємо: надати посилання на опис вказаного сертифікату у вигляді простого посилання на відповідну веб-сторінку його видавця.
2) Шановна компанія «АНТЕК ПРО» запропонувала Замовнику продукцію Microsoft, яка відрізняється за артикулами і найменуванням від тієї, яка вимагалася у тендерній документації. Шановна компанія «АНТЕК ПРО» мала повне право на таку пропозицію, оскільки інформація про рівень знижки «C» була однаково та вільно доступною всім учасникам торгів, які бажали її отримати, а ліцензії, які запропоновані, цілком підпадають під визначення «або еквівалент»
Але, тепер незрозуміло, які саме знижки має шановний Замовник у нових закупівлях, які вже оголошені та ще не відбулися, оскільки це тепер цілком залежить від того, чи буде оскаржена дана закупівля кимось із учасників. Звісно, шановний Замовник має повне право не відповідати на це питання, оскільки воно не стосується даної закупівлі, тому це наше прохання - вичерпно відповісти на питання щодо SSL сертифікату, оскільки це буде відповідь на обидва запитання та вимоги.
З повагою,
Здивований учасник торгів.
Розгорнути
Згорнути
1) Переможець торгів, шановна компанія «АНТЕК ПРО» у своїй уточненій пропозиції вказала наступну позицію:
Назва ліцензії: «Сертифікат безпеки для веб-серверу. SSL-сертифікат з перевіркою компанії та захистом піддоменів (True BusinessID Wildcard) на 3 роки»; Кількість – 1; Ціна - 9 990,00 Грн.
Зазначимо, що сертифікат з найменуванням «True BusinessID Wildcard» - це сертифікат, який видає компанія GeoTrast і такий сертифікат, в залежності від способу придбання коштує від 30 до 50 тисяч гривень. Якщо шановна компанія «АНТЕК ПРО» вказала у своїй пропозиції продукцію GeoTrast, але насправді збирається поставляти сертифікат, випущений іншим виробником і це цілком відповідає політиці шановного Замовника щодо закупівель, то все одно аналогічний сертифікат буде коштувати не менше 27 тисяч гривень. Безперечно, шановна компанія «АНТЕК ПРО» має повне право продати шановному Замовнику справжній сертифікат, тобто саме такий, який вказала у пропозиції та - надати шановному Замовнику знижку у 70%. Це її беззаперечне право.
АЛЕ, оскільки шановний Замовник вже опублікував намір про укладення договору, він, напевно, точно розуміє, що саме він купує.
Тому, відповідно до положень Частини 1 Статті 3 закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо пояснити: чи дійсно шановний Замовник має за мету придбати у договорі з шановним переможцем торгів саме SSL сертифікат, який 1) включає перевірку компанії видавцем сертифікату 2) розповсюджує свою дію на всі піддомени організації 3) є сертифікатом видавництва компанії Geotrast. Маючи безмежну довіру до шановного Замвника і шановних колег, виключно з притаманної нам поваги до Закону, вимагаємо: надати посилання на опис вказаного сертифікату у вигляді простого посилання на відповідну веб-сторінку його видавця.
2) Шановна компанія «АНТЕК ПРО» запропонувала Замовнику продукцію Microsoft, яка відрізняється за артикулами і найменуванням від тієї, яка вимагалася у тендерній документації. Шановна компанія «АНТЕК ПРО» мала повне право на таку пропозицію, оскільки інформація про рівень знижки «C» була однаково та вільно доступною всім учасникам торгів, які бажали її отримати, а ліцензії, які запропоновані, цілком підпадають під визначення «або еквівалент»
Але, тепер незрозуміло, які саме знижки має шановний Замовник у нових закупівлях, які вже оголошені та ще не відбулися, оскільки це тепер цілком залежить від того, чи буде оскаржена дана закупівля кимось із учасників. Звісно, шановний Замовник має повне право не відповідати на це питання, оскільки воно не стосується даної закупівлі, тому це наше прохання - вичерпно відповісти на питання щодо SSL сертифікату, оскільки це буде відповідь на обидва запитання та вимоги.
З повагою,
Здивований учасник торгів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 грудня 2017 16:25
Філія "ГІОЦ" ПАТ "Укрзалізниці" (далі Замовник) повідомляє, що в документах які наданні Переможцем торгів компанією «АНТЕК ПРО» вказаний SSL сертифікат відповідає вимогам тендерної документації. Також хочемо наголосити, що Замовник не втручається в господарську діяльність та політику ціноутворення Участників торгів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 листопада 2017 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АНТЕК ПРО» |
1 599 000,00
UAH
|
1 560 050,00
UAH
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
1 673 711,52
UAH
|
1 568 398,70
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" |
1 946 315,40
UAH
|
1 575 300,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЗ АЙ ТІ" |
1 672 838,94
UAH
|
1 598 296,26
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЛАЙН ГРУП ЗАХІД" |
1 694 761,41
UAH
|
1 660 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АНТЕК ПРО» #32983765 |
Переможець |
1 560 050,00
UAH
|
29 листопада 2017 17:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2018 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2017 14:32
|
Договір ліцензії.pdf | укладений |
12 грудня 2017 12:59
|