Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання тролейбуса для комунального підприємства «Слов’янське тролейбусне управління» Слов‘янської міської ради
Purchase of a trolleybus for the communal enterprise "Slovyansk’ Trolleybus Administration"of the Slovyansk City Council
Purchase of a trolleybus for the communal enterprise "Slovyansk’ Trolleybus Administration"of the Slovyansk City Council
Очікувана вартість
5 278 200,00 UAH
UA-2017-11-07-003236-c ● 483642ecba2945859a546c05b48bdae0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364636 |
Місцезнаходження: | 84100, Україна , Донецька область обл., місто Слов'янськ, ПЛОЩА ЖОВТНЕВОЇ РЕВОЛЮЦІЇ, будинок 3 |
Контактна особа: |
Ірина Мільська +380955637522 03364636@mail.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Богдан Крайчев +380505514071 0334636@gmail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Upravlinnya zhitlovo-komunalnogo gospodarstva Slov’yanskoi miskoi radi |
National ID: | 03364636 |
Contact point: |
Irina Milskaya +380955637522 03364636@mail.gov.ua |
Additional contacts: |
Богдан Крайчев +380505514071 0334636@gmail.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2017 18:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2017 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2017 23:00 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2017 11:37 |
Очікувана вартість: | 5 278 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 391,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Publication date: | 07 листопада 2017 18:15 |
Enquiries until: | 27 листопада 2017 23:00 |
Complaints submission until: | до 03 грудня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 грудня 2017 23:00 |
Information
Estimated total value: | 5 278 200 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 26 391 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Придбання тролейбуса для комунального підприємства «Слов’янське тролейбусне управління» Слов‘янської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84122, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, м. Слов'янськ
ДК 021:2015: 34622300-6 — Тролейбуси
Purchase of a trolleybus for the communal enterprise "Slovyansk’ Trolleybus Administration"of the Slovyansk City Council
CPV: 34622300-6
Період постачання:
по 31 травня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2017 17:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2017 17:06 |
Додаток 4 Проект договора зі змінами.doc | |
29 листопада 2017 17:06 |
ТД Тролейбус зі змінами.doc | |
29 листопада 2017 17:06 |
Протокол змін тролейбус.pdf | |
07 листопада 2017 18:15 |
Додаток 1 Пропозиція.doc | |
07 листопада 2017 18:15 |
додаток 2 технічні вимоги.doc | |
07 листопада 2017 18:15 |
ТД додаток 3 квалификаційни вимоги.doc | |
07 листопада 2017 18:15 |
ТД Тролейбус.doc | |
07 листопада 2017 18:15 |
Додаток 4 Проект договора.doc | |
07 листопада 2017 18:15 |
ogoloshennya English.doc |
29 листопада 2017 17:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 листопада 2017 17:06 |
Додаток 4 Проект договора зі змінами.doc
|
|||
29 листопада 2017 17:06 |
ТД Тролейбус зі змінами.doc
|
|||
29 листопада 2017 17:06 |
Протокол змін тролейбус.pdf
|
|||
07 листопада 2017 18:15 |
Додаток 1 Пропозиція.doc
|
|||
07 листопада 2017 18:15 |
додаток 2 технічні вимоги.doc
|
|||
07 листопада 2017 18:15 |
ТД додаток 3 квалификаційни вимоги.doc
|
|||
07 листопада 2017 18:15 |
ТД Тролейбус.doc
|
|||
07 листопада 2017 18:15 |
Додаток 4 Проект договора.doc
|
|||
07 листопада 2017 18:15 |
ogoloshennya English.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-07-003236-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН", Код ЄДРПОУ:36440036
Дата подання: 22 листопада 2017 12:18
вимога про внесення змін до тендерної документації в частині терміну поставки предмету закупівлі
Керуючись ст. 23 ЗУ „Про публічні закупівлі”, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації на закупівлю: «Придбання тролейбуса для комунального підприємства «Слов’янське тролейбусне управління» Слов‘янської міської ради», Код ДК 021:2015 - 34622300-6 –Тролейбуси (ідентифікатор закупівлі UA-2017-11-07-003236-c), шляхом викладення нижченаведених вимог наступним чином:
1) п.п. 4.4. Розділу І. Загальні положення Тендерної Документації вимогу „Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - не пізніше 26.12.2017р.” змінити на „Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - не пізніше 31.05.2018р.”
2) п.п. 5.1. проекту Договору(Додаток 4 до Тендерної документації) „Строк (термін) поставки Товару: не пізніше 26.12.2017р.” змінити на „Строк (термін) поставки Товару: не пізніше 31.05.2018р.”
3) п.п. 11.1. проекту Договору(Додаток 4 до Тендерної документації) вимогу „Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2017 року, а в частині виконання зобов’язань щодо передачі і оплати Товару – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат Покупця” змінити на „Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2018 року, а в частині виконання зобов’язань щодо передачі і оплати Товару – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат Покупця.
Обґрунтування вимоги про внесення змін: Якщо електронний аукціон, дата якого автоматично призначена електронною системою закупівель, відбудеться 12.01.2017р., то, враховуючи приписи Закону України „Про публічні закупівлі”, договір про закупівлю може бути укладений не раніше 26 січня 2017 року і лише за умови, що процедура не буде зупинена у зв’язку із оскарженням рішень чи дій Замовника. За таких обставин, поставка предмету закупівлі може бути здійснена лише після укладання договору протягом 2018 року.
Розгорнути
Згорнути
1) п.п. 4.4. Розділу І. Загальні положення Тендерної Документації вимогу „Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - не пізніше 26.12.2017р.” змінити на „Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - не пізніше 31.05.2018р.”
2) п.п. 5.1. проекту Договору(Додаток 4 до Тендерної документації) „Строк (термін) поставки Товару: не пізніше 26.12.2017р.” змінити на „Строк (термін) поставки Товару: не пізніше 31.05.2018р.”
3) п.п. 11.1. проекту Договору(Додаток 4 до Тендерної документації) вимогу „Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2017 року, а в частині виконання зобов’язань щодо передачі і оплати Товару – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат Покупця” змінити на „Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2018 року, а в частині виконання зобов’язань щодо передачі і оплати Товару – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат Покупця.
Обґрунтування вимоги про внесення змін: Якщо електронний аукціон, дата якого автоматично призначена електронною системою закупівель, відбудеться 12.01.2017р., то, враховуючи приписи Закону України „Про публічні закупівлі”, договір про закупівлю може бути укладений не раніше 26 січня 2017 року і лише за умови, що процедура не буде зупинена у зв’язку із оскарженням рішень чи дій Замовника. За таких обставин, поставка предмету закупівлі може бути здійснена лише після укладання договору протягом 2018 року.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2017 11:40
Не задовольнити вимоги учасника про внесення змін до тендерної документації щодо закупівлі: «Придбання тролейбуса для комунального підприємства «Слов’янське тролейбусне управління» Слов‘янської міської ради (ДК 021:2015 – 34622300-6 «Тролейбуси») в частині терміну поставки предмету закупівлі.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 грудня 2017
UA-2017-11-07-003236-c●483642ecba2945859a546c05b48bdae0
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364636 |
Місцезнаходження: | 84100, Україна, Донецька область обл., місто Слов'янськ, ПЛОЩА ЖОВТНЕВОЇ РЕВОЛЮЦІЇ, будинок 3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДП АСЗ 1 "АТ "АК "Богдан Моторс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "КАСКАД АВТО" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
19 грудня 2017 16:12
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі