Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Модернізація котелень № 7 ЗОШ № 4 та № 20 КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня» шляхом встановлення обладнання на альтернативному виді палива. Місце проведення робіт по вул.Комарова, 6 та вул. Київській, 57, в м.Фастів, Київської області.
Очікувана вартість
1 942 503,00 UAH
UA-2017-11-07-002904-c 098776c92f164f30ba3361fae2d6a11a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальов Микола Олександрович

380456560949 fastiv-mayno@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Фастівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04054926
Вебсайт: http://fastiv-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 08500, Україна , Київська обл., Фастів, пл. Соборна, 1
Контактна особа: Ковальов Микола Олександрович
380456560949
fastiv-mayno@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
ст.35 ч.2 п.4 ЗУ "Про бублічні закупівлі"

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2017 17:41
Оскарження наміру укласти договір: 18 листопада 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Модернізація котелень № 7 ЗОШ № 4 та № 20 КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня» шляхом встановлення обладнання на альтернативному виді палива. Місце проведення робіт по вул.Комарова, 6 та вул. Київській, 57, в м.Фастів, Київської області.

Тендерна документація

07 листопада 2017 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2017 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2017 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2017 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2 - Модернізація котельні № 20 КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня» шляхом встановлення обладнання на альтернативному виді палива.Місце проведення робіт по вул.Київська, 57 в м.Фастів, Київської області
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 257 829,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 роб
Модернізація котельні № 20 КЗ ФМР «Фастівська міська лікарня» шляхом встановлення обладнання на альтернативному виді палива.Місце проведення робіт по вул.Київська, 57 в м.Фастів, Київської області
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08500, Україна, Київська область, Фастів, Київська, 57
Дата доставки: 31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД БУД КОМПАНІ"
#40255038
Переможець 1 257 829,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2017 17:41

Документи

07 листопада 2017 17:40
Електронний підпис
07 листопада 2017 17:39
Полвідомл лот2.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2017 17:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД БУД КОМПАНІ"
#40255038
1 257 829,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 листопада 2017 17:40
Електронний підпис
07 листопада 2017 17:39
Полвідомл лот2.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2018 14:55
ДУ 2 do dog92.pdf зміни до договору
25 травня 2018 14:54
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2017 10:31
додаткова угода до 92.pdf зміни до договору
22 грудня 2017 10:30
Електронний підпис укладений
21 листопада 2017 16:29
договір 92.pdf укладений
21 листопада 2017 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 28.02.2018 року
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода до договору підряду №92 від 20.11.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML