Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання (послуги щодо підмітання, посипання, видалення снігу та санітарного утримання території міста Кам`янське)
Cleaning Service (services for sweeping, sprinkling, removing snow and sanitary maintenance of the city of Kam`yanske)
Очікувана вартість
25 000 000,00 UAH
UA-2017-11-07-001407-c 732e81cf54874b8095ba53b59880fc5a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council
National ID: 34827358
Contact point: Kirsik Anna Vadymivna
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 листопада 2017 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2017 12:59
Оскарження умов закупівлі: до 04 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2017 12:59
Початок аукціону: 26 грудня 2017 15:04
Очікувана вартість: 25 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 07 листопада 2017 12:54
Enquiries until: 28 листопада 2017 12:59
Complaints submission until: до 04 грудня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 грудня 2017 12:59

Information

Estimated total value: 25 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 250 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
1 послуга. Детальний обсяг закупівлі послуг передбачено технічним завданням (згідно додатку 3 даної тендерної документації)
1 service. The detailed scope of the procurement of services is provided for in the technical task (in accordance with Annex 3 of this tender documentation)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання (послуги щодо підмітання, посипання, видалення снігу та санітарного утримання території міста Кам`янське)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам`янське, м. Кам`янське
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Cleaning Service (services for sweeping, sprinkling, removing snow and sanitary maintenance of the city of Kam`yanske)
CPV: 90910000-9
Період постачання: з 01 січня 2018 по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2017 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2017 13:08
Додаток 5 проект договору.doc
07 листопада 2017 13:08
Додаток 4 комерційна пропозиція.doc
07 листопада 2017 13:08
Додаток 3 тех характеристики.doc
07 листопада 2017 13:08
Додаток 2 ст.17.doc
07 листопада 2017 13:08
Додаток 1 кваліфікація.doc
07 листопада 2017 13:08
ТД 2018 санітарія міста.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 грудня 2017
UA-2017-11-07-001407-c732e81cf54874b8095ba53b59880fc5a
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Учасник Документи Рішення
ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Северок 99" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

29 грудня 2017 18:48
Електронний підпис
29 грудня 2017 18:47
Переможець.pdf
07 грудня 2017 14:18
Електронний підпис
07 грудня 2017 14:16
договор тендер.pdf
07 грудня 2017 14:16
Тендер Санитария.pdf

Публічні документи

08 грудня 2017 10:23
Електронний підпис
08 грудня 2017 10:18
проект договору.PDF
08 грудня 2017 10:18
Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС"

ТОВ "Северок 99"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2017 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС" 25 000 000,00
UAH з ПДВ
24 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Северок 99" 24 998 695,17
UAH з ПДВ
24 998 695,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2017 18:48
Електронний підпис
29 грудня 2017 18:47
Переможець.pdf
07 грудня 2017 14:18
Електронний підпис
07 грудня 2017 14:16
договор тендер.pdf
07 грудня 2017 14:16
Тендер Санитария.pdf

Публічні документи

08 грудня 2017 10:23
Електронний підпис
08 грудня 2017 10:18
проект договору.PDF
08 грудня 2017 10:18
Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС"

ТОВ "Северок 99"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС"
#41313210
Переможець 24 750 000,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2017 10:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2017 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС"
#41313210
24 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2018 15:24
д.у.5 від 14.12.18 до договору 22-18 від 12.01.18.pdf укладений
14 грудня 2018 15:21
Електронний підпис укладений
26 червня 2018 14:10
д.у.4 від 25.06.2018 до договору 22-18 від 12.01.18 санітарія 1.pdf зміни до договору
26 червня 2018 14:06
Електронний підпис укладений
05 травня 2018 11:57
д.у. 3 від 04.05.18 до договору 22-18 від 12.01.18.pdf зміни до договору
05 травня 2018 11:55
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 17:05
д.у.2 від 30.03.18 санітарія загальна.pdf зміни до договору
02 квітня 2018 16:50
Електронний підпис укладений
12 березня 2018 19:46
д.у.1 від 12.03.18 до договору 22-18 від 12.01.18.pdf зміни до договору
12 березня 2018 19:42
Електронний підпис укладений
13 січня 2018 23:31
22-18 від 12.01.18 санітарія міста.pdf укладений
13 січня 2018 23:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору №22-18 від 12 січня 2018 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 22 831 544 грн. 62 коп. (двадцять два мільйона вісімсот тридцять одна тисяча п’ятсот сорок чотири гривні 62 коп. ), (у тому числі ПДВ 20% - 3 805 257,44 грн.)»
Номер договору про закупівлю: 22-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 22-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору №22-18 від 12 січня 2018 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 22 831 543,93 грн.
Номер договору про закупівлю: 22-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 22-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору №22-18 від 12 січня 2018 року, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 24 750 000 грн. 00 коп. (двадцять чотири мільйона сімсот п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 125 000 грн.)»
Номер договору про закупівлю: 22-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 22-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток №2 «Технічне завдання», Додаток №3 «Кошторис» у новій редакції (що додається) та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 18 572 540 грн. 66 коп. (вісімнадцять мільйонів п’ятсот сімдесят дві тисячі п’ятсот сорок гривень 66 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 095 423,44 грн.) Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 18 572 540 грн. 66 коп. (вісімнадцять мільйонів п’ятсот сімдесят дві тисячі п’ятсот сорок гривень 66 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 095 423,44 грн.)»
Номер договору про закупівлю: 22-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 22-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 18 572 540,66
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: 1. Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України Договір, - вважати розірваним за згодою сторін