Послуги з прибирання (послуги щодо підмітання, посипання, видалення снігу та санітарного утримання території міста Кам`янське)
Cleaning Service (services for sweeping, sprinkling, removing snow and sanitary maintenance of the city of Kam`yanske)
Очікувана вартість
25 000 000,00 UAH
UA-2017-11-07-001407-c 732e81cf54874b8095ba53b59880fc5a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження замовника: 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа замовника: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Official name: Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council
National ID: 34827358
Contact point: Kirsik Anna Vadymivna
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2017 12:59
Оскарження умов закупівлі: до 04 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2017 12:59
Початок аукціону: 26 грудня 2017 15:04
Очікувана вартість: 25 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 07 листопада 2017 12:54
Enquiries until: 28 листопада 2017 12:59
Complaints submission until: до 04 грудня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 грудня 2017 12:59

Information

Estimated total value: 25 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 250 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
1 послуга. Детальний обсяг закупівлі послуг передбачено технічним завданням (згідно додатку 3 даної тендерної документації)
1 service. The detailed scope of the procurement of services is provided for in the technical task (in accordance with Annex 3 of this tender documentation)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання (послуги щодо підмітання, посипання, видалення снігу та санітарного утримання території міста Кам`янське)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам`янське, м. Кам`янське
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Cleaning Service (services for sweeping, sprinkling, removing snow and sanitary maintenance of the city of Kam`yanske)
CPV: 90910000-9
Період постачання: з 01 січня 2018 по 31 грудня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 листопада 2017 13:12
Електронний цифровий підпис
07 листопада 2017 13:08
Додаток 5 проект договору.doc
07 листопада 2017 13:08
Додаток 4 комерційна пропозиція.doc
07 листопада 2017 13:08
Додаток 3 тех характеристики.doc
07 листопада 2017 13:08
Додаток 2 ст.17.doc
07 листопада 2017 13:08
Додаток 1 кваліфікація.doc
07 листопада 2017 13:08
ТД 2018 санітарія міста.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Дата публікації: 18 грудня 2017
UA-2017-11-07-001407-c732e81cf54874b8095ba53b59880fc5a
Найменування замовника: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження замовника: 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Учасник Документи Рішення
ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Северок 99" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2017 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС" 25 000 000,00
UAH з ПДВ
24 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Северок 99" 24 998 695,17
UAH з ПДВ
24 998 695,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2017 18:48
sign.p7s
29 грудня 2017 18:47
Переможець.pdf
07 грудня 2017 14:18
sign.p7s
07 грудня 2017 14:16
договор тендер.pdf
07 грудня 2017 14:16
Тендер Санитария.pdf

Публічні документи

08 грудня 2017 10:23
sign.p7s
08 грудня 2017 10:18
проект договору.PDF
08 грудня 2017 10:18
Документи.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС"
#41313210
Переможець 24 750 000,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2017 10:43

Документи

27 грудня 2017 10:43
sign.p7s
27 грудня 2017 10:42
ппнуд санітарія міста.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27.12.2017 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС"
#41313210
24 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 грудня 2017 10:43
sign.p7s
27 грудня 2017 10:42
ппнуд санітарія міста.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 січня 2018 23:31
22-18 від 12.01.18 санітарія міста.pdf укладений
13 січня 2018 23:28
sign.p7s зміни до договору
26 червня 2018 14:10
д.у.4 від 25.06.2018 до договору 22-18 від 12.01.18 санітарія 1.pdf зміни до договору
26 червня 2018 14:06
sign.p7s зміни до договору
05 травня 2018 11:57
д.у. 3 від 04.05.18 до договору 22-18 від 12.01.18.pdf зміни до договору
05 травня 2018 11:55
sign.p7s зміни до договору
02 квітня 2018 17:05
д.у.2 від 30.03.18 санітарія загальна.pdf зміни до договору
02 квітня 2018 16:50
sign.p7s зміни до договору
12 березня 2018 19:46
д.у.1 від 12.03.18 до договору 22-18 від 12.01.18.pdf зміни до договору
12 березня 2018 19:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору №22-18 від 12 січня 2018 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 22 831 544 грн. 62 коп. (двадцять два мільйона вісімсот тридцять одна тисяча п’ятсот сорок чотири гривні 62 коп. ), (у тому числі ПДВ 20% - 3 805 257,44 грн.)»
Номер договору про закупівлю: 22-18
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору №22-18 від 12 січня 2018 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 22 831 543,93 грн.
Номер договору про закупівлю: 22-18
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору №22-18 від 12 січня 2018 року, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 24 750 000 грн. 00 коп. (двадцять чотири мільйона сімсот п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 125 000 грн.)»
Номер договору про закупівлю: 22-18
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток №2 «Технічне завдання», Додаток №3 «Кошторис» у новій редакції (що додається) та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 18 572 540 грн. 66 коп. (вісімнадцять мільйонів п’ятсот сімдесят дві тисячі п’ятсот сорок гривень 66 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 095 423,44 грн.) Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 18 572 540 грн. 66 коп. (вісімнадцять мільйонів п’ятсот сімдесят дві тисячі п’ятсот сорок гривень 66 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 095 423,44 грн.)»
Номер договору про закупівлю: 22-18
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку