Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канати сталеві
Очікувана вартість
433 520,00 UAH
UA-2017-11-07-000550-c ● 66c73cd1f7e840e095bc9ae31556cb8c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Маріупольський морський торговельний порт" |
Код ЄДРПОУ: | 01125755 |
Вебсайт: | http://marport.net |
Місцезнаходження: | 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99 |
Контактна особа: |
Вязовик Наталія Миколаївна +380629408878 n.vyazovik@marport.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2017 10:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2017 10:33 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2017 10:33 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2017 14:12 |
Очікувана вартість: | 433 520,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 170,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 м
Канати сталеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87510, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, просп. Адмірала Луніна, 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2017
—
20 березня 2018
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2017 10:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2017 10:28 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно основних умов договору
Дата подання: 10 листопада 2017 16:46
Дата відповіді: 15 листопада 2017 15:59
Добрий день! НАша компанія має намір прийняти участь у відкритих торгах на поставку канатів сталевих. При цьому, ознайомившись з проформою договору, просимо Вас погодити внесення наступних змін по наступних пунктах, а саме:2.1. Якість, комплектність товару, що поставляється, повинні відповідати діючим стандартам і нормам. При постачанні товару Покупцю Постачальник зобов’язаний разом з товаром надати сертифікат якості його виробника. Гарантійний термін на товар встановлюється згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника.2.4. Приймання товару по якості, комплектності і кількості здійснюється уповноваженими представниками Покупця.
При виявленні товару, який не відповідає технічним умовам та стандартам, а також при виявленні виробничих дефектів в гарантійний період експлуатації, виклик представника Постачальника для складання двостороннього рекламаційного акту є обов’язковий. В разі неприбуття представника Постачальника в триденний термін з моменту одержання відповідного виклику, акт складається за участю незалежної експертної організації.
2.5. У випадку поставки товару неналежної якості Постачальник зобов'язаний замінити його протягом 20-ти робочих днів з дати підписання Сторонами двостороннього рекламаційного акту.
При поставці некомплектного товару Постачальник зобов'язаний зробити доукомплектування протягом 20-ти робочих днів з дати підписання Сторонами двостороннього рекламаційного акту.
У випадку виявлення схованих недоліків товару, виходу його з ладу не з вини Покупця протягом гарантійного терміну, Постачальник зобов'язаний за свій рахунок зробити заміну такого товару протягом 20-ти робочих днів з дати підписання Сторонами двостороннього рекламаційного акту.
4.1. Оплата товару здійснюється з поточного рахунку Покупця шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 банківських днів з моменту поставки товару на склад Покупця та на підставі оригіналу рахунку. Датою оплати товару вважається дата надходження грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.4.2. У разі порушення Постачальником порядку заповнення та/або порядку реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, внаслідок чого Покупець втратив право на податковий кредит, Постачальник зобов’язаний відшкодувати Покупцю всі пов’язані з таким порушенням збитки.5.1. Постачання товару здійснюється протягом _____ з дати з дати узгодження Постачальником заявки Покупця. Заявка погоджується Постачальником шляхом її підписання та направлення Замовнику повідомлення про узгодження.5.2. Датою поставки вважається дата передачі товару згідно з умовами, визначеними відповідно до вимог Інкотермс-2010, та підписання відповідного документу.7.3. За поставку товару неналежної якості Постачальник сплачує Покупцеві штраф у розмірі 20% від вартості товару неналежної якості. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку замінить за свій рахунок неякісний товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.7.5. У випадку поставки товару неналежної якості, Постачальник в погоджений термін робить за свій рахунок його заміну на якісний товар або усуває виявлені дефекти.
Витрати на проведення експертизи і вартість збереження неякісного товару на складі Покупця оплачуються Стороною, щодо якої був отриманий негативний висновок.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На підставі питання повідомляємо наступне: Технічна частина проекту договору відповідає вимогам чинного законодавства є стандартною формою договору нашого підприємства, на підставі цього не вважаємо за доцільне вносити зміни в проект договору
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Компания "МЕТИЗ МАРИН" #31768695 |
Переможець |
400 050,00
UAH
|
30 листопада 2017 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2018 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2017 13:46
|
договір | укладений |
21 грудня 2017 13:43
|