Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канати сталеві
Очікувана вартість
433 520,00 UAH
UA-2017-11-07-000550-c 66c73cd1f7e840e095bc9ae31556cb8c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вязовик Наталія Миколаївна

+380629408878 n.vyazovik@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Вебсайт: http://marport.net
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Вязовик Наталія Миколаївна
+380629408878
n.vyazovik@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2017 10:28
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2017 10:33
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2017 10:33
Початок аукціону: 24 листопада 2017 14:12
Очікувана вартість: 433 520,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 м
Канати сталеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, просп. Адмірала Луніна, 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2017  —  20 березня 2018
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2017 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2017 10:28
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно основних умов договору
Дата подання: 10 листопада 2017 16:46
Дата відповіді: 15 листопада 2017 15:59
Добрий день! НАша компанія має намір прийняти участь у відкритих торгах на поставку канатів сталевих. При цьому, ознайомившись з проформою договору, просимо Вас погодити внесення наступних змін по наступних пунктах, а саме:2.1. Якість, комплектність товару, що поставляється, повинні відповідати діючим стандартам і нормам. При постачанні товару Покупцю Постачальник зобов’язаний разом з товаром надати сертифікат якості його виробника. Гарантійний термін на товар встановлюється згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника.2.4. Приймання товару по якості, комплектності і кількості здійснюється уповноваженими представниками Покупця. При виявленні товару, який не відповідає технічним умовам та стандартам, а також при виявленні виробничих дефектів в гарантійний період експлуатації, виклик представника Постачальника для складання двостороннього рекламаційного акту є обов’язковий. В разі неприбуття представника Постачальника в триденний термін з моменту одержання відповідного виклику, акт складається за участю незалежної експертної організації. 2.5. У випадку поставки товару неналежної якості Постачальник зобов'язаний замінити його протягом 20-ти робочих днів з дати підписання Сторонами двостороннього рекламаційного акту. При поставці некомплектного товару Постачальник зобов'язаний зробити доукомплектування протягом 20-ти робочих днів з дати підписання Сторонами двостороннього рекламаційного акту. У випадку виявлення схованих недоліків товару, виходу його з ладу не з вини Покупця протягом гарантійного терміну, Постачальник зобов'язаний за свій рахунок зробити заміну такого товару протягом 20-ти робочих днів з дати підписання Сторонами двостороннього рекламаційного акту. 4.1. Оплата товару здійснюється з поточного рахунку Покупця шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 банківських днів з моменту поставки товару на склад Покупця та на підставі оригіналу рахунку. Датою оплати товару вважається дата надходження грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.4.2. У разі порушення Постачальником порядку заповнення та/або порядку реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, внаслідок чого Покупець втратив право на податковий кредит, Постачальник зобов’язаний відшкодувати Покупцю всі пов’язані з таким порушенням збитки.5.1. Постачання товару здійснюється протягом _____ з дати з дати узгодження Постачальником заявки Покупця. Заявка погоджується Постачальником шляхом її підписання та направлення Замовнику повідомлення про узгодження.5.2. Датою поставки вважається дата передачі товару згідно з умовами, визначеними відповідно до вимог Інкотермс-2010, та підписання відповідного документу.7.3. За поставку товару неналежної якості Постачальник сплачує Покупцеві штраф у розмірі 20% від вартості товару неналежної якості. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку замінить за свій рахунок неякісний товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.7.5. У випадку поставки товару неналежної якості, Постачальник в погоджений термін робить за свій рахунок його заміну на якісний товар або усуває виявлені дефекти. Витрати на проведення експертизи і вартість збереження неякісного товару на складі Покупця оплачуються Стороною, щодо якої був отриманий негативний висновок.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На підставі питання повідомляємо наступне: Технічна частина проекту договору відповідає вимогам чинного законодавства є стандартною формою договору нашого підприємства, на підставі цього не вважаємо за доцільне вносити зміни в проект договору

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2017 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Компания "МЕТИЗ МАРИН" 400 050,00
UAH
400 050,00
UAH
Документи
ЧАСТНОЕ АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО «ГАРАНТ МЕТИЗ ИНВЕСТ» 430 000,00
UAH
430 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 листопада 2017 15:35
Витяг ПДВ.pdf
21 листопада 2017 15:35
Довідка з банку.pdf
21 листопада 2017 15:35
Довідка про ліцензію.pdf
21 листопада 2017 15:35
Довідка про підприємство.pdf
21 листопада 2017 15:35
Довідка про санкції.pdf
21 листопада 2017 15:35
Довідка про супідрядника.pdf
21 листопада 2017 15:35
Кваліфікаційні.pdf
21 листопада 2017 15:35
Паспорт директора.pdf
21 листопада 2017 15:35
Повноваження.pdf
21 листопада 2017 15:35
Проект договору.pdf
21 листопада 2017 15:35
Ст.17 Закону.pdf
21 листопада 2017 15:35
Статут.pdf
21 листопада 2017 15:35
Технічна частина.pdf
21 листопада 2017 15:35
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

16 листопада 2017 11:22
Договір.pdf
16 листопада 2017 11:22
Наявність обладнання.pdf
16 листопада 2017 11:22
Наявність працівників.pdf
16 листопада 2017 11:22
Тендерна пропозиція.pdf
16 листопада 2017 11:22
Технічна спец.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Компания "МЕТИЗ МАРИН"

ЧАСТНОЕ АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО «ГАРАНТ МЕТИЗ ИНВЕСТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Компания "МЕТИЗ МАРИН"
#31768695
Переможець 400 050,00
UAH
30 листопада 2017 15:54

Документи

30 листопада 2017 15:54
Електронний підпис
30 листопада 2017 15:53
Протокол розгляду
24 листопада 2017 14:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2017 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Компания "МЕТИЗ МАРИН"
#31768695
400 050,00
UAH
Документи

Документи

30 листопада 2017 15:54
Електронний підпис
30 листопада 2017 15:53
Протокол розгляду
24 листопада 2017 14:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 березня 2018 14:06
Електронний підпис укладений
21 грудня 2017 13:46
договір укладений
21 грудня 2017 13:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2017 — 20 березня 2018
Сума оплати за договором: 400 050,00
UAH