Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
комп`ютерне обладнання
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2017-11-06-003034-c ● cca4521c8045408489c953145b4ad45e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 40356714 |
Місцезнаходження: | 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Гамалія,25 |
Контактна особа: |
Сердюк Алла Леонідівна +380542779041 buhsumy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2017 18:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2017 18:37 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2017 18:37 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2017 14:22 |
Очікувана вартість: | 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
94 шт
комп`ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Гамалія, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2017
—
10 грудня 2017
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2017 18:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2017 18:01 |
оголошення.PDF | |
08 листопада 2017 18:01 |
додаток 3.doc | |
06 листопада 2017 18:32 |
Тендерна документація.docx |
08 листопада 2017 18:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 листопада 2017 18:01 |
оголошення.PDF
|
|||
08 листопада 2017 18:01 |
додаток 3.doc
|
|||
06 листопада 2017 18:32 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-06-003034-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 04 грудня 2017 23:21
Вимога скасувати рішення обрання переможцем ТОВ "Інтеграційні рішення"
Шановний тендерний комітет.
ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» хоче звернути Вашу увагу на те, що переможцем було прийнято Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. А саме:
Згідно додатку №3 тендерної документації вимагалось поставити БФП з ресурсом картриджа від 2000 (двох тисяч) сторінок, але ТОВ "Інтеграційні рішення" пропонують товар з гіршими показниками. БФП А4 ч/б XEROX WC 3025BI (WI FI) має ресурс лише ч/б картриджу лише 1500 сторінок, що більш, ніж на 30% менше, ніж вимагалося.
Даний факт є порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якого можна пропонувати еквівалент за подібними чи кращими характеристиками, але не гіршими.
До того ж Учасник ТОВ "Інтеграційні рішення" у своїй тендерній пропозиції не дотримався форми довідки, яка вимагалася у ТД (Додаток №2, п.2):
«Довідка по формі відповідно до Додатку № 5 до ТД, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Ще у тендерній пропозиції ТОВ "Інтеграційні рішення" відсутня довідка, яка вимагалася у тому ж Додатку №2, розділі «Інші документи»:
«Документ, який повинен подати Учасник для підтвердження того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля (складену в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника)».
Спираючись на вищесказане вимагаємо наступне:
Дискваліфікувати обраного переможця ТОВ "Інтеграційні рішення" та задіяти об’єктивну та неупереджену оцінку конкурсних торгів, згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
З повагою,
Директор ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» Балюк О.А.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» хоче звернути Вашу увагу на те, що переможцем було прийнято Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. А саме:
Згідно додатку №3 тендерної документації вимагалось поставити БФП з ресурсом картриджа від 2000 (двох тисяч) сторінок, але ТОВ "Інтеграційні рішення" пропонують товар з гіршими показниками. БФП А4 ч/б XEROX WC 3025BI (WI FI) має ресурс лише ч/б картриджу лише 1500 сторінок, що більш, ніж на 30% менше, ніж вимагалося.
Даний факт є порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якого можна пропонувати еквівалент за подібними чи кращими характеристиками, але не гіршими.
До того ж Учасник ТОВ "Інтеграційні рішення" у своїй тендерній пропозиції не дотримався форми довідки, яка вимагалася у ТД (Додаток №2, п.2):
«Довідка по формі відповідно до Додатку № 5 до ТД, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Ще у тендерній пропозиції ТОВ "Інтеграційні рішення" відсутня довідка, яка вимагалася у тому ж Додатку №2, розділі «Інші документи»:
«Документ, який повинен подати Учасник для підтвердження того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля (складену в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника)».
Спираючись на вищесказане вимагаємо наступне:
Дискваліфікувати обраного переможця ТОВ "Інтеграційні рішення" та задіяти об’єктивну та неупереджену оцінку конкурсних торгів, згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
З повагою,
Директор ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» Балюк О.А.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 грудня 2017 17:40
Вашу Вимогу розглянуто. Підстав для задоволення не вбачається, оскільки на підставі розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "Інтеграційні рішення" встановлено, що документи подані ним в повному обсязі та відповідають вимогам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2017 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОЗОРI ТЕХНОЛОГIЇ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ |
250 995,18
UAH з ПДВ
|
248 295,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інтеграційні рішення" |
259 929,60
UAH з ПДВ
|
250 995,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
264 000,00
UAH з ПДВ
|
264 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОЗОРI ТЕХНОЛОГIЇ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ #40847007 |
Відхилено |
248 295,12
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2017 14:50
|
ТОВ "Інтеграційні рішення" #35384692 |
Переможець |
250 995,12
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2017 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2018 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2017 18:15
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2017 18:14
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2017 18:07
|
додаткова угода_1.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2017 18:05
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2017 09:24
|
договір | укладений |
08 грудня 2017 09:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 04122017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04122017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору (через документально підтверджені об`єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 04122017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04122017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |