ДК 021:2015 33741300-9 - Антисептичні засоби для рук
Очікувана вартість
14 890,00 UAH
UA-2017-11-06-001787-c e8ca19dc38db485bb00708eb31c6c4e1
Допорогові закупівлі    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КЛПУ Мар'їнська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01989852
Місцезнаходження замовника: 85630, Україна, Донецька обл., Мар'їнський район, місто Красногорівка, ВУЛИЦЯ НАХІМОВА, будинок 1
Контактна особа замовника: Юлия Маркова
+380506107268
buhklpu_mcrl@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2017 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2017 12:00
Початок аукціону: 13 листопада 2017 11:16
Очікувана вартість: 14 890,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 149,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Засіб дезінфікуючий «Мікросепт» (Mikrosept) 1000 мл з дозуючим пристроєм (еквівалентів не пропонувати, єдиний аналог який буде розглядатися – «Септосепт» фасування 1 л)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105 штуки
ДК 021:2015 33741300-9 - Антисептичні засоби для рук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85630, Україна, Донецька область, Красногорівка, Нахімова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 33741300-9 — Антисептичні засоби для рук

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

06 листопада 2017 14:49
ДОГОВІР зф-мс.doc
06 листопада 2017 14:49
Необходимая документация дез.для рук.doc
06 листопада 2017 14:49
СПЕЦИФИКАЦИЯ дез.для рук.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-06-001787-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 14 листопада 2017 09:56
Вимога!
Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нащої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Акцентуємо увагу на тому, що учасник, пропозиція якого була акцептована, не конкурував по ціні в процесі редукціону, бо був впевнений у своїй перемозі. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 листопада 2017 16:57
Щодо розгляду вимоги!

Жодних дискримінаційних вимог щодо продукції нашим закладом не зазначено, тем більш наші дії ні яким чином не суперечать Наказу №35 Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 р.

Якщо взяти та проаналізувати наказ №35 Зовнішторгвидав України від 13.04.2016р., то вбачається наступне:

Наш заклад при проведенні закупівлі застосовує норми наведені в Наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35, п.6.4. згідно до якого "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників".

Згідно до положень наведених в наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 наш медичний заклад має право сам визначати певну торгівельну марку або виробника тої продукції (товарів) які йому потрібні. Також має право сам визначати (в даному випадку) потрібні чи непотрібні аналоги або еквіваленти, може вказати (на свій розсуд) які еквіваленти або аналоги приймаються у пропозиціях. Право на отримання саме тієї продукції яка потрібна Замовнику надано законодавством України!

Далі, Вами зазначено, що «П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця!»

Відповідно до вашої логіки та вашого трактування п. 6.4. Наказу Зовнішторгвидав № 35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, тобто які йому потрібні. Добре, але якщо такі еквіваленти не вказані (тобто закладу вони не потрібні) то заклад повинен розглядати всі інші еквіваленти (тобто тоді закладу мають бути потрібні всі інші еквіваленти).

Вам не здається це трохи дивним? І взагалі тоді навіщо надане таке право Замовнику вказувати еквіваленти, якщо він все одно зобов’язаний (на Вашу думку) розглядати усі інші еквіваленти, це якось дивно. В пункті п. 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 все чітко і зрозуміло зазначено.

Наш заклад вважає, що всі пропозиції були розглянуті неупереджено, та відповідно до норм діючого законодавства України.

Також хочемо Вам зазначити, якщо у вас є докази порушення нашим закладом законодавства України, то ваш обов’язок звернутися до контролюючих та правоохоронних органів України.

Ви ж своїми діями, а саме безпідставним обвинуваченням нашого закладу та надання недостовірної інформації, відомостей, що не відповідають дійсності - наклепом, ствердженнями, що ми грубо порушуємо чинне законодавство України, грубо порушуєте наші права, принижує честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо, та виходячи з вищевикладеного порушуєте Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист.

Право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України (ч. 4 ст. 32), Цивільним кодексом України (ст. 277). Питання процедури захисту честі, гідності і ділової репутації також роз'яснив Верховний Суд України у своїй постанові пленуму № 1 "Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи" від 27 лютого 2009р.

З огляду на вищевикладене, закликаємо Вас надалі дотримуватися норм Законодавства, ділової репутації та гідності, діяти виключно в рамках чинного законодавства України.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2017-11-06-001787-c.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 15 листопада 2017 17:14
Щодо відповіді Замовника!
Замовнику-корупціонер! Саме так, і ніяк інакше, бо відповідь, яку надали на нашу вимогу Вам люб"язно надав учасник-переможць. Таке формулювання відповіді слово-до-слова рекомендує писати своїм замовникам представники компанії ТОВ "Бланідас", чиї засоби Ви теж так любите. Жодного законного аргументу ми не почули, тому вирішили звертатися до вказаних контролюючих органів з метою перешкоджання корупційного дерібану бюджету України та притягнення посадавих осіб-корупціонерів до кримінальної відповідальності в час, коли в країні йде війна!
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2017 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" 13 650,00
UAH з ПДВ
13 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШУВАЄВА КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА 14 700,00
UAH з ПДВ
14 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2017 12:24
документи на деззасіб.pdf
08 листопада 2017 12:24
пропозиція.pdf

Публічні документи

09 листопада 2017 13:43
ДОКУМЕНТИ НА МІКРАСЕПТ.zip
09 листопада 2017 13:43
ПРОПОЗИЦІЯ_ДЕЗЗАСОБИ.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК"
#38516299
Відхилено 13 650,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2017 09:11
ФОП ШУВАЄВА КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА
#3044305188
Переможець 14 700,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2017 09:15

Документи

14 листопада 2017 08:59
дезср для рук відх.pdf

Документи

14 листопада 2017 09:15
sign.p7s
14 листопада 2017 09:13
ПРОТОКОЛ дез для рук.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2017 09:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ШУВАЄВА КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА
#3044305188
14 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 листопада 2017 09:15
sign.p7s
14 листопада 2017 09:13
ПРОТОКОЛ дез для рук.doc

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 грудня 2017 08:23
дез для рук.pdf укладений
01 грудня 2017 08:22

Актуальні тендери

До пошуку