Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Уретерореноскоп по Bichler або еквівалент, Світильник операційний ZMD-II семнадцатірефлекторний стельовий (два блоки, 12 + 5)або еквівалент
Очікувана вартість
247 700,00 UAH
UA-2017-11-06-000892-b 90b43958eff345e69368e72ac5ef2e4c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Настаскін Сергій Анатолійович

+380975195102 gaysincrl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гайсинська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 36205651
Місцезнаходження: 23700, Україна , Вінницька обл., місто Гайсин, м. Гайсин, вул. Гурвіча, 1, Вінницька обл.
Контактна особа: Настаскін Сергій Анатолійович
+380975195102
gaysincrl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2017 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2017 15:58
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2017 15:58
Очікувана вартість: 247 700,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-22-000055 ● 1ad16c425d67424ca49c7b9d44fe9503
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 травня 2019 18:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

22.05.2019 №27
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 22.05.2019 №27
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2017-11-06-000892-b 06.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-24 16:48:27

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі уретерореноскопу по Bichler або еквіваленту, світильника операційного ZMD-II семнадцатірефлекторного стельового (два блоки, 12 + 5) або еквіваленту (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2017-11-06-000892-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Яким чином учасник тендеру ТОВ «Шерл», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 04.12.2017) обрано переможцем (лот 1), виконав вимогу пп. 3.2 п.3 Додатку 1 тендерної документації, а саме: надав копії договорів, укладених з 2-гою міською лікарнею м. Кременчука та Харківським національним медичним університетом, зазначених в довідці, складеній відповідно до пп.3.1?
2. Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 15 грудня 2017 року №892/17?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-27 13:51:19

ПОЯСНЕННЯ

Адміністрація Комунального некомерційного підприємства «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської районної ради» повідомляє, що учасник тендеру TOB «Шерл» надав довідку про досвід виконання аналогічних договорів на фірмовому бланку та копії договорів з Лисецькою центральною районною лікарнею та Центральним клінічним госпіталем Державної прикордонної служби України, що являється достатньою підставою вірити досвіду даної організації.
В тендерній документації не зазначалася потреба надати копії всіх аналогічних договорів.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Адміністрація Комунального некомерційного підприємства «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської районної ради» повідомляє, що нами використано всі доступні можливості для усунення помилок у закупівлях і все, що ми могли в межах наших повноважень, ми виконали. Просимо зауважити, що в зв'язку з недосконалістю системи закупівель Прозорро ми не можемо виправити допущені раніше помилки, які стосуються підкріплення документації, та стосовно яких пропущені строки виконання, хоча на паперових носіях всі документи у нас є в наявності.

2019-06-10 14:54:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Уретерореноскоп по Bichler або еквівалент
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 004,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 листопада 2017 12:53
Закінчення: 22 листопада 2017 13:20
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Уретрореноскоп по Bichler або еквівалент
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23700, Україна, Вінницька область, м. Гайсин, вул. В. Чорновола,1
Дата доставки: 04 грудня 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2017 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лещенко Владислав Олександрович 171 225,00
UAH з ПДВ
166 221,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЕРЛ" 177 260,00
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УТБ РЕСУРС" 180 000,00
UAH з ПДВ
174 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2017 13:56
Технічна частина.pdf
21 листопада 2017 13:56
Сертифікат 17.pdf
21 листопада 2017 13:56
СЕРВІСНИЙ ІНЖЕНЕР.pdf
21 листопада 2017 13:56
Податкова.jpg
21 листопада 2017 13:56
ПАСПОРТЛещенко.pdf
21 листопада 2017 13:56
Оренда склад.pdf
21 листопада 2017 13:56
Комерційна частина.pdf
21 листопада 2017 13:56
Інструменти.pdf
21 листопада 2017 13:56
Доручення 2017.pdf
21 листопада 2017 13:56
ДОГОВІР.docx
21 листопада 2017 13:56
Договір Трудовий.pdf
21 листопада 2017 13:56
Договір Помпа.pdf
21 листопада 2017 13:56
Договір відеопроцесор.pdf
21 листопада 2017 13:56
Диплом інженера.pdf
21 листопада 2017 13:56
Декларація 17.pdf
21 листопада 2017 13:56
Витяг 01.11.2017.pdf
21 листопада 2017 13:56
Виписка.pdf
21 листопада 2017 13:56
Буклет УРЕТЕРОРЕНОСКОП.png

Публічні документи

05 грудня 2017 09:05
Додаткові документи.pdf
05 грудня 2017 09:05
Додаткові документи.pdf
20 листопада 2017 12:37
Інструкції.pdf
20 листопада 2017 12:37
Пропозиція.pdf
20 листопада 2017 12:37
Пропозиція.pdf
20 листопада 2017 12:37
Інструкції.pdf

Публічні документи

17 листопада 2017 15:00
Інструкція 2.pdf
17 листопада 2017 15:00
Інструкція 1.pdf
17 листопада 2017 15:00
Сертифікат інженера.pdf
17 листопада 2017 15:00
Авторизація.pdf
17 листопада 2017 15:00
Сертифікати.pdf
17 листопада 2017 15:00
МТВ.pdf
17 листопада 2017 15:00
Проект договору.pdf
17 листопада 2017 15:00
Довідка щодо довкілля.PDF
17 листопада 2017 15:00
Гарантійні листи.pdf
17 листопада 2017 15:00
Тендерна пропозиція.pdf
17 листопада 2017 15:00
Статут.PDF
17 листопада 2017 15:00
Свідоцтво платника ПДВ.PDF
17 листопада 2017 15:00
Витяг.pdf
17 листопада 2017 15:00
Протокол загальних зборів.PDF
17 листопада 2017 15:00
Відомості про Учасника.pdf
17 листопада 2017 15:00
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лещенко Владислав Олександрович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЕРЛ"

ТОВ "УТБ РЕСУРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лещенко Владислав Олександрович
#3660006050
Відхилено 166 221,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2017 15:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЕРЛ"
#21540539
Переможець 170 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2017 14:48

Документи

23 листопада 2017 15:17
Електронний підпис
23 листопада 2017 15:15
протокол
22 листопада 2017 13:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 грудня 2017 14:48
Електронний підпис
04 грудня 2017 14:44
протокол
23 листопада 2017 15:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2017 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЕРЛ"
#21540539
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2017 14:48
Електронний підпис
04 грудня 2017 14:44
протокол
23 листопада 2017 15:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 13:01
Електронний підпис укладений
15 грудня 2017 09:40
Договір укладений
15 грудня 2017 09:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 170 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 121,50 UAH)