Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гайсинська центральна районна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 36205651 |
Місцезнаходження: | 23700, Україна , Вінницька обл., місто Гайсин, м. Гайсин, вул. Гурвіча, 1, Вінницька обл. |
Контактна особа: |
Настаскін Сергій Анатолійович +380975195102 gaysincrl@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2017 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2017 15:58 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2017 15:58 |
Очікувана вартість: | 247 700,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
06 листопада 2017 18:59 |
Тендерна документація на закупівлю медичного обладнення 3316.docx |
06 листопада 2017 18:56 |
Уретерореноскоп по Bichler.PDF |
06 листопада 2017 15:53 |
Світильник.PDF |
06 листопада 2017 18:59 |
Тендерна документація на закупівлю медичного обладнення 3316.docx
|
||
06 листопада 2017 18:56 |
Уретерореноскоп по Bichler.PDF
|
||
06 листопада 2017 15:53 |
Світильник.PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-22-000055 ● 1ad16c425d67424ca49c7b9d44fe9503
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2019 18:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.05.2019 №27
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 22.05.2019 №27
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2017-11-06-000892-b 06.11.2017 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-24 16:48:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі уретерореноскопу по Bichler або еквіваленту, світильника операційного ZMD-II семнадцатірефлекторного стельового (два блоки, 12 + 5) або еквіваленту (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2017-11-06-000892-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Яким чином учасник тендеру ТОВ «Шерл», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 04.12.2017) обрано переможцем (лот 1), виконав вимогу пп. 3.2 п.3 Додатку 1 тендерної документації, а саме: надав копії договорів, укладених з 2-гою міською лікарнею м. Кременчука та Харківським національним медичним університетом, зазначених в довідці, складеній відповідно до пп.3.1?
2. Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 15 грудня 2017 року №892/17?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-27 13:51:19
ПОЯСНЕННЯ
Адміністрація Комунального некомерційного підприємства «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської районної ради» повідомляє, що учасник тендеру TOB «Шерл» надав довідку про досвід виконання аналогічних договорів на фірмовому бланку та копії договорів з Лисецькою центральною районною лікарнею та Центральним клінічним госпіталем Державної прикордонної служби України, що являється достатньою підставою вірити досвіду даної організації.
В тендерній документації не зазначалася потреба надати копії всіх аналогічних договорів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Адміністрація Комунального некомерційного підприємства «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської районної ради» повідомляє, що нами використано всі доступні можливості для усунення помилок у закупівлях і все, що ми могли в межах наших повноважень, ми виконали. Просимо зауважити, що в зв'язку з недосконалістю системи закупівель Прозорро ми не можемо виправити допущені раніше помилки, які стосуються підкріплення документації, та стосовно яких пропущені строки виконання, хоча на паперових носіях всі документи у нас є в наявності.
2019-06-10 14:54:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Уретерореноскоп по Bichler або еквівалент |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 180 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 004,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2017 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Лещенко Владислав Олександрович |
171 225,00
UAH з ПДВ
|
166 221,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЕРЛ" |
177 260,00
UAH з ПДВ
|
170 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УТБ РЕСУРС" |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
174 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Лещенко Владислав Олександрович #3660006050 |
Відхилено |
166 221,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2017 15:17
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЕРЛ" #21540539 |
Переможець |
170 000,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2017 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2019 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2017 09:40
|
Договір | укладений |
15 грудня 2017 09:29
|