Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування та поточний ремонт автомобільних транспортних засобів чи їх складових частин
Очікувана вартість
4 223,00 UAH
UA-2017-11-06-000793-b 5964cf4022774519887afadc6479b81c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Анастасія Юріївна

0564100328 medcentr_4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 листопада 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37862114
Місцезнаходження: 50071, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВОРІЗЬКИЙ РАЙОН/М.КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, буд.21
Контактна особа: Анастасія Юріївна
0564100328
medcentr_4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з технічного обслуговування та поточний ремонт автомобільних транспортних засобів чи їх складових частин
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 посл.
Послуги з технічного обслуговування та поточний ремонт автомобільних транспортних засобів чи їх складових частин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, буд. 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 50112000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Пасс Павло Павлович
#2116213693
Переможець 4 223,00
UAH
06 листопада 2017 15:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 19:33
Електронний підпис укладений
06 листопада 2017 15:54
ФОП Пасс_4223_.PDF укладений
06 листопада 2017 15:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 4 223,00
UAH