Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Код ДК 021:2015: 48480000-6 Пакети програмного забезпечення для продажу та реалізації продукції і бізнес-аналітики (Придбання ліцензій на програмне забезпечення системи бізнес аналітики для здійснення контролю та моніторингу баз даних та інформаційних ресурсів)»
DK 021:2015: 48480000-6 Sales, marketing and business intelligence software package (Public procurement of software licenses for business intelligence systems for monitoring of databases and information resources)
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2017-11-03-000667-b 51f8679b543e4870b3e7dd99b87c2e0e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мизюк Оксана Михайлівна

+380442065922 tender.mfu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство фінансів України
Код ЄДРПОУ: 00013480
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Мизюк Оксана Михайлівна
+380442065922
tender.mfu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ministry of Finance of Ukraine
National ID: 00013480
Contact point: Мизюк Оксана Михайлівна
+380442065922
tender.mfu@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 листопада 2017 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2017 09:00
Початок аукціону: 11 грудня 2017 11:04
Очікувана вартість: 10 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH
Publication date: 03 листопада 2017 16:26
Enquiries until: 24 листопада 2017 09:00
Complaints submission until: до 30 листопада 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 грудня 2017 09:00

Information

Estimated total value: 10 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Придбання ліцензій на програмне забезпечення системи бізнес аналітики для здійснення контролю та моніторингу баз даних та інформаційних ресурсів
Public procurement of software licenses for business intelligence systems for monitoring of databases and information resources
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
108 од.
Придбання ліцензій на програмне забезпечення системи бізнес аналітики для здійснення контролю та моніторингу баз даних та інформаційних ресурсів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48480000-6 — Пакети програмного забезпечення для продажу та реалізації продукції і бізнес-аналітики

Public procurement of software licenses for business intelligence systems for monitoring of databases and information resources
CPV: 48480000-6
Період постачання: по 25 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2017 18:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2017 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2017 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2017 18:21
Перелік змін.docx
23 листопада 2017 18:21
Додаток 3_Технічні вимоги_Oracle BI_зі змінами від 23.11.docx
10 листопада 2017 16:57
Додаток 3_Технічні вимоги_Oracle BI_зі змінами від 10.11.17.docx
03 листопада 2017 16:23
Додаток 3_Технічні вимоги_Oracle BI.docx
23 листопада 2017 18:21
Додаток_2_КВАЛIФIКАЦIЙНА_ЧАСТИНА_Oracle_BI зі змінами від 23.11.doc
03 листопада 2017 16:24
Додаток_2_КВАЛIФIКАЦIЙНА_ЧАСТИНА_Oracle_BI.doc
10 листопада 2017 16:57
Перелік змін в ТД від 10.11.17.docx
03 листопада 2017 16:24
Оголошення англ. Oracle BI.doc
03 листопада 2017 16:23
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_Oracle BI.docx
03 листопада 2017 16:23
Додаток_1_ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦIЯ_Oracle_BI.docx
03 листопада 2017 16:23
Додаток 4_Проект договору_Oracle BI.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про залежність.
Дата подання: 07 листопада 2017 12:30
Дата відповіді: 10 листопада 2017 16:55
Відповідно до п.п. 21, 22 Додатку 3: "У разі пропонування еквіваленту ПЗ Oracle Business Intelligence Suite Extended Edition в цінову пропозицію необхідно включити ціну послуг міграції, налаштуванню та адаптації інформаційних систем Замовника, а саме: - спеціальний інформаційний ресурс «Інформація за податковими даними, що передаються ДФС України». У разі пропонування еквіваленту ПЗ Oracle Golden Gate з додатковими опціями в цінову пропозицію необхідно включити ціну послуг міграції, налаштування та адаптації інформаційних систем Замовника, а саме: - збір, трансформацію, маршрутизацію і доставку транзакцій СУБД Oracle (бази даних ДФС) в гетерогенному середовищі в реальному часі." ПИТАННЯ: 1. Поясніть будь ласка, з яких програмних компонент зараз складається підсистема «Інформація за податковими даними, що передаються ДФС України». 1.1 Чи є ПЗ Oracle Business Intelligence Suite Extended Edition невідємною частиною цієї системи? Якщо так: Яким чином та ким саме він ліцензований? Які невід’ємні функції виконує? Яка кількість звітів використовується? 1.2 Якщо Oracle Business Intelligence Suite Extended Edition є невід’ємною частиною системи і використовується для побудови звітів – просимо навести детальний опис завітів, та їх вихідний код (source code) 2. Поясніть, будь ласка, яким чином на даний час використовується ПЗ Oracle Golden Gate? 2.1 Яким чином та ким він ліцензований? Які саме особливості саме продукту Golden Gate є такими, що їх реалізація будь-яким іншим аналогічним продуктом (яких не багато, але й не мало) потребує якогось спеціального налаштування? 2.2 Які саме підсистеми потребують спеціальної адаптації? Яким чином ці підсистеми стали є залежними від механізму реплікації баз даних? Поясніть, яким чином це вдалося зробити, адже такий ефект залежності є прямо протилежним тому, задля чого взагалі використовується Golden Gate? 3. Просимо надати відповідні Технічні Завдання у складі тендерної документації, які дозволять обрахувати заявлену у п.п 21, 22 «ціну послуг міграції, налаштування та адаптації».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Таблиці №1 Додатку 3 тендерної документації будуть внесені зміни, а саме: будуть видалені пункти 22 та 23.
Запитання по кваліфікаційній частині
Дата подання: 20 листопада 2017 15:35
Дата відповіді: 23 листопада 2017 18:16
Відповідно до п. 2.1. Таблиці №1 визначено необхідність надання Учасником Довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника достатньої кількості спеціалістів з відповідними сертифікатами. Однак слід звернути увагу, що предметом закупівлі є товар, а саме Ліцензії на ПЗ Oracle, тобто предмет закупівлі не пов’язаний із наданням послуг/виконанням робіт. Відповідно в даному випадку наявність/відсутність у співробітників компанії-учасника будь-яких сертифікатів, які підтверджують кваліфікацію співробітників не мають жодного значення в рамках предмету закупівлі, а також не впливають на можливість/неможливість виконання договору (який буде укладений із компанією переможцем). Крім того, вказані в п. 2.1 Таблиці №1 сертифікати не є обов’язковими також і при здійсненні/наданні послуг з постачання ліцензій в розумінні законодавства України. Таким чином, наявність даної вимоги може знизити коло учасників, які могли б на законних умовах прийняти участь у тендері. Відповідно до чого просимо Вас прибрати дану вимогу в кваліфікаційній частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В пункті 2 таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації будуть видалені підпункти 2.2 та 2.3, а підпункт 2.1 буде викладено в новій редакції: «2.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника достатньої кількості спеціалістів відповідної кваліфікації.».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-03-000667-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНЛАЙН ГРУП ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:34242534
Дата подання: 20 листопада 2017 21:02
Вимога, щодо усунення порушень Законодавства
Предметом закупівлі є суто товарні позиції. Тим не менш, замовник вимагає:

Додаток 3

Копію авторизаційного листа від компанії Oracle стосовно саме цієї процедури закупівлі, чим підтверджується те, що учасник має партнерські відносини з виробником запропонованих товарів не нижче рівня Gold. На підтвердження партнерських статусів учасник повинен надати завірені копії відповідних сертифікатів партнерства дійсних на дату розкриття тендерної пропозиції.

Копії авторизаційного листа від компанії Oracle, чим підтверджується те, що учасник є офіційним центром технічної підтримки запропонованого товару, що є предметом закупівлі, для його подальшої підтримки або має Договір про співпрацю з офіційним центром технічної підтримки Oracle на території України дійсний на момент подання не менше ніж на рік.

Додаток 2

Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника достатньої кількості спеціалістів: не менше 2-х з рівнем сертифікації від Виробника не нижче Oracle Business Intelligence Certified Implementation Specialist; не меньше 1-го з рівнем сертифікації відВиробника не нижче Oracle WebLogic Server System Administrator Oracle Certified Associate; не меньше 1-го з рівнем сертифікації від Виробника не нижче Oracle GoldenGate 12c Implementation Essentials або Oracle Data Integrator 12 c Certified Implementation Specialist.

Маємо зазначити наступне:

ПО ПЕРШЕ:

По перше: відповідно до Частини 3 Статті 22 закону України «Про публічні закупівлі»: Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент,конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Але кожний виробник має свою систему сертифікації партнерів та спеціалістів.

ПО ДРУГЕ:

Вимоги з компетенцій щодо надання послуг з впровадження та адміністрування не мають відношення до предмету закупівлі. Складається враження, що замовник спонукає учасників, або має домовленості з кимось з учасників щодо включення в ціну пропозиції вартості послуг з впровадження, адміністрування, тощо. Маємо нагадати, що такі роботи та послуги підлягають оподаткуванню податком на додану вартість. В той же час, програмне забезпечення не підпадає під таке оподаткування відповідно до частини 261 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового Кодексу України тимчасово, з 1 січня 2013 року до 1 січня 2023 року, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання програмної продукції.

Таким чином, Замовник спонукає учасників до однієї зі схем уникнення оподаткування шляхом включення вартості послуг до вартості товару, який не оподатковується ПДВ. Це буде означати умисне податкове шахрайство з метою уникнення оподаткування послуг податком на додану вартість, скоєне групою посадових осіб за попередньою змовою у великих розмірах (караються штрафом від п'ятисот до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до п'яти років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років – див. Статтю 212 Кримінального Кодексу України).

ПО ТРЕТЄ:

Вимога надання «Авторизаційного листа» міститься у переліку вимог «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної Документації, зміст якої в цій частині регулюється Частиною 2 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

Відповідно до Статті 22, Частина 2 Закону України «Про публічні закупівлі», інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі може стосуватися виключно предмету Закупівлі.

«Авторизаційний лист» має своїм суб’єктом не предмет закупівлі, а Учасника закупівлі. Вимога надання такого листа, не встановлює ні технічні, ні якісної, ні кількісної характеристики предмета закупівлі, оскільки не є властивістю жодної з цих характеристик.

Натомість, «Авторизаційний лист» встановлює вимогу до походження товару. Частина 2 Статті 22 прямо вказує «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника» і тому не може входити у перелік вимог на підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.

Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає Кваліфікаційні Вимоги, як спосіб формулювання вимог до Учасника торгів. Вичерпний перелік дозволених Законом кваліфікаційних вимог міститься у Статті 16. Вимога надання «Авторизаційний листа» не підпадає під жодне формулювання Статті 16.

Більш того, Частина 4 Статті 16 прямо вказує: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником»

Зазначимо, що ліцензію на програмне забезпечення неможливо виготовити самотужки, або купити на якомусь іншому ринку. Корпоративна ліцензія є іменною, ї Замовник має змогу перевірити безпосередньо у виробника, кому саме належить ліцензія та чи існує вона взагалі. Перевірка справжності ліцензії – обов’язковий етап її застосування і уникнути такої перевірки неможливо. То ж «побоювання» замовника, що без Авторизаційного листа він може отримати несправжню ліцензію – не відповідають дійсності.

Зазначимо також, що вимога надання «Авторизаційного листа» для конкретної закупівлі на конкретний час призводить до того, що участь у Закупівлях регулюється вже не Законодавством України, а рішенням виробника, його внутрішніми правилами та бажаннями.

Таким чином, вимога надання «Авторизаційного листа» є нелегітимною, і не може вимагатися від учасників торгів. Наявність цієї вимогу має лише одну мету: усунення вільної конкуренції та дискримінацію учасників.

ВИМАГАЄМО:

1) Вилучити вимоги, що не стосуються предмету закупівлі, в тому числі: вимоги щодо надання згаданих вище сертифікатів та рівнів сертифікації учасників торгів та його персоналу, які не мають відношення до предмету закупівлі.

2) Вилучити вимоги, які не передбачені Законом, в тому числі: так звані «авторизаційні форми».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 листопада 2017 18:17
1) В пункті 2 таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації будуть видалені підпункти 2.2 та 2.3, а підпункт 2.1 буде викладено в новій редакції: «2.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника достатньої кількості спеціалістів відповідної кваліфікації.» Відповідно першу частину вимоги задовольняємо.

2) В Додатку 3 тендерної документації будуть видалені пункти 6 та 7:
«6. Копію авторизаційного листа від компанії Oracle стосовно саме цієї процедури закупівлі, чим підтверджується те, що учасник має партнерські відносини з виробником запропонованих товарів не нижче рівня Gold. На підтвердження партнерських статусів учасник повинен надати завірені копії відповідних сертифікатів партнерства дійсних на дату розкриття тендерної пропозиції.
7. Копії авторизаційного листа від компанії Oracle, чим підтверджується те, що учасник є офіційним центром технічної підтримки запропонованого товару, що є предметом закупівлі, для його подальшої підтримки або має Договір про співпрацю з офіційним центром технічної підтримки Oracle на території України дійсний на момент подання не менше ніж на рік.».
Відповідно другу частину вимоги задовольняємо.
Номер вимоги: UA-2017-11-03-000667-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ІНЛАЙН ГРУП ЗАХІД, Код ЄДРПОУ:34242534
Дата подання: 05 грудня 2017 23:06
НЕЗГОДА
Шановні пані та панове,

Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Міністерства фінансів України з питань закупівлі товарів, робіт та послуг № ТК-05-43/4 від 05.12.2017, наша пропозиція відхилена з наступим формулюванням: «через невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а саме пункту 3.1 таблиці 2.1 Додатку 2 тендерної документації. Учасник не надав документи, що підтверджують партнерські стосунки з офіційним представником в Україні виробника запропонованого програмного забезпечення. Підстава відхилення тендерної пропозиції учасника згідно зі статтею 30 Закону: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.»

Ми не згодні з цим рушенням, але розуміємо, що оскарження рішення тендерного комітету у спосіб, викладений у Статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон), скоріше за все, взагалі унеможливить проведення даних торгів, незалежно від того, яке рішення прийме орган оскарження. Саме тому ми не оскаржуємо рішення замовника у цей спосіб і ні в який інший. Ми не маємо наміру знову стати учасниками даних торгів. Ми хочемо, щоб ці торги відбулися і продемонстрували, яи є вони конкурентними, та чи були дії замовника з відхилення нашої пропозиції.

Тому, задля обєктивної оцінки результату майбутнього аукціону всіма зацікавленими сторонами, нагадаємо:

Відповідно до Частини 4 Статті 22: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»

Відповідно до Частина 4 Статті 16: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником»

Раніше, нами було опубліковано вимогу UA-2017-11-03-000667-b.b1, в якій ми докладно виклали точку зору, щодо т.з. листів виробника. Ті самі аргументи стосуються інших способів підтвердження «партнерських стосунків». У відповіді на дану вимогу ми не отримали жодного аргументу проти нашої точки зору. Більш того, вимога була начебто «задоволена», але в тендерній документації, у Додатку 2 «Кваліфікаційна частина» залишилася наступна вимога: «3.1. Партнерські стосунки з офіційним представником в Україні виробника запропонованого програмного забезпечення підтверджується одним з таких документів: договором про партнерську співпрацю з офіційним представником виробника в Україні; листом від офіційного представника виробника в Україні про підтвердження партнерських стосунків.»

Дана вимога є абсолютно незаконною, оскільки вичерпний перелік кваліфікаційних вимог до учасників торгів регулюється Статтею 16 Закону. Жодне з формулювань цієї статті не стосується «партнерських стосунків». Про все це ми вже неодноразово інформували Замовника. Додамо тільки, що листи та різного роду підтвердження від виробників не є правочином, який захищає замовника. Натомість, у тендерній документації є опис предмета закупівлі, є вимога, яка передбачає поставку товару належної якості і в строк, визначений умовами договору. Тому Замовнику достатньо вимагати від переможця виконання всіх умови договору.

Але, внаслідок відхилення конкурентних пропозицій, у даних торгах не просто усунена, а знищена конкуренція. Це рівно та ситуація, як і та, що склалася в торгах UA-2017-10-27-000262-a, де її, навіть, і не було. В обох випадках створені умови для імітації конкуренції двома учасниками, а цінові пропозиції регулюються виробником за рахунок знижок, які надаються на умовах виробника. Саме виробник отримав можливість контролювати державні кошти та бути їх реальним їх розпорядником, замість Замовника. Чи будуть обидва аукціони імітацією, чи ні – покажуть самі аукціони. Зазначимо лише, що у даній закупівлі знижка на аукціоні мала сягнути від трьох до чотирьох мільйонів гривень.

Ми розуміємо, що ні ми, ні, тим більше, Замовник не є тією інстанцією, яка має повноваження встановлювати факт антиконкурентних узгоджених дій виробника його представників – учасників торгів (http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/84510), не маючи доступу до ціни продукції, встановленої виробником саме для даної закупівлі. Ці дані можуть отримати відповідні державні установи в рамках міжнародної правової допомоги. Якщо, звісно, матимуть на те підстави. Вважаємо, гарною підставою буде, або не буде результат аукціону. За нашими розрахунками, знижка на аукціон, якби він дійсно залишався б конкурентним – мала сягнути щонайменше трьох мільйонів гривень. То ж, чекаємо на аукціон і захоплюючу боротьбу двох конкурентів. І у торгах UA-2017-10-27-000262-a – теж.

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 06 грудня 2017 12:18
Причина: Не містить вимог.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 грудня 2017
UA-2017-11-03-000667-b51f8679b543e4870b3e7dd99b87c2e0e
Найменування: Міністерство фінансів України
Код ЄДРПОУ: 00013480
Місцезнаходження: 01008, Україна, Київська обл., Київ, Україна, Київ, вул. Грушевського, 12/2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "РДТЕХ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ТехноСерв Україна Документи
Допущено до аукціону
Документи
ІНЛАЙН ГРУП ЗАХІД Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "БРІГ-РІТЕЙЛ"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Публічні документи

01 грудня 2017 17:26
Документація.pdf
01 грудня 2017 17:26
Oracle.pdf

Конфіденційні документи

01 грудня 2017 17:26
Тендерна пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Тендерна пропозиція (комерційна інформація)

Публічні документи

04 грудня 2017 08:19
Копія ДСCЗЗІ.pdf
04 грудня 2017 08:19
Опис ПЗ.pdf
04 грудня 2017 08:16
Документ видалено
03 грудня 2017 19:46
Уповноважена особа.pdf
02 грудня 2017 21:31
Довіреність.RAR
02 грудня 2017 21:31
Банківська ліцензія.RAR
02 грудня 2017 21:31
Банківська гарантія.rar
02 грудня 2017 21:31
13.ст.17.pdf
02 грудня 2017 21:31
16.Виcновок ДССЗЗІ.pdf
02 грудня 2017 21:31
14.Опис ПЗ.pdf
02 грудня 2017 21:31
08.Аналогічний ДЦЗ.pdf
02 грудня 2017 21:31
01.Документи компанії.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "БРІГ-РІТЕЙЛ" #33935026

№ рішення у справі

661-р

Дата рішення у справі

15.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Публічні документи

03 грудня 2017 21:02
Електронний підпис
03 грудня 2017 20:55
Дод3_Технічні вимоги.rar
03 грудня 2017 11:10
Електронний підпис
03 грудня 2017 11:04
2017-11-28 12_29_20.541253.zip
03 грудня 2017 11:04
Дод4_Проект Договору.rar
03 грудня 2017 11:04
Дод3_Технічні вимоги.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РДТЕХ"

ТОВ ТехноСерв Україна

ІНЛАЙН ГРУП ЗАХІД

ТОВ "БРІГ-РІТЕЙЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2017 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РДТЕХ" 7 501 132,28
UAH з ПДВ
6 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТехноСерв Україна 7 846 156,60
UAH з ПДВ
6 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2017 17:26
Документація.pdf
01 грудня 2017 17:26
Oracle.pdf

Конфіденційні документи

01 грудня 2017 17:26
Тендерна пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Тендерна пропозиція (комерційна інформація)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РДТЕХ"

ТОВ ТехноСерв Україна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РДТЕХ"
#36081042
Переможець 6 900 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2017 17:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2017 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РДТЕХ"
#36081042
6 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 13:48
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2017 15:44
Дод угода до Договору 13010-05-214 (1).tif зміни до договору
27 грудня 2017 15:44
Дод угода до Договору 13010-05-214.tif укладений
27 грудня 2017 15:42
Електронний підпис укладений
22 грудня 2017 12:44
Договір 13010-05-214.pdf укладений
22 грудня 2017 12:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 11 Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 13010-05/214
Договір:
Номер додаткової угоди: 13010-05/214
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 6 900 000,00
UAH з ПДВ