Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

риба патрана, с/ заморожена б/г
fish frozen without head
Очікувана вартість
9 363 821,99 UAH
UA-2017-11-03-000276-a 4d68b273a62a4e40bd05db9b465c629c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Золотко Катерина Андріївна

+380487763024 zolotko2001@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент освіти та науки Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145398
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул.Канатна,134
Контактна особа: Золотко Катерина Андріївна
+380487763024
zolotko2001@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education and Science of the Odessa City Council
National ID: 02145398
Contact point: Zolotko Kateryna Andriivna
+380487763024
zolotko2001@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 листопада 2017 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2017 12:19
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2017 12:19
Очікувана вартість: 9 363 821,99 UAH з ПДВ
Publication date: 03 листопада 2017 12:14
Enquiries until: 24 листопада 2017 12:19
Complaints submission until: до 30 листопада 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 грудня 2017 12:19

Information

Estimated total value: 9 363 822 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

14 листопада 2017 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2017 12:19
Перелік змін.doc
13 листопада 2017 12:19
Технічні вимоги зміни.doc
13 листопада 2017 12:19
Риба зміни.doc
03 листопада 2017 12:14
Цінова пропозиція.doc
03 листопада 2017 12:14
Проект договору.doc
14 листопада 2017 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2017 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2017 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2017 12:19
Перелік змін.doc
13 листопада 2017 12:19
Технічні вимоги зміни.doc
03 листопада 2017 12:14
Технічні вимоги.doc
13 листопада 2017 12:19
Риба зміни.doc
03 листопада 2017 12:14
Риба.doc
03 листопада 2017 12:14
Цінова пропозиція.doc
03 листопада 2017 12:14
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінація учасників
Дата подання: 20 листопада 2017 10:07
Дата відповіді: 20 листопада 2017 15:13
Просимо прибрати дискримінаційну вимогу в "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" розділ 5, п. 1.1. перший абзац. А саме: вимога про наявність складських приміщень у м. Одеса. Цим Ви порушуєте ст.3 та ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідь: У дошкільних навчальних закладах немає складських приміщень для зберігання продуктів та немає можливості зберігати одночасно усі необхідні продукти, особливо швидкопсувні. Таким чином постачання продуктів здійснюється щоденно. Вимоги щодо наявності складських приміщень у м. Одесі обґрунтовані необхідністю швидкої додаткової поставки продуктів, в зв’язку з непередбачуваною зміною кожний день реальних об’ємів такої поставки виходячи з наявної кількості дітей у закладах.
дискримінація учасників
Дата подання: 20 листопада 2017 15:15
Дата відповіді: 23 листопада 2017 12:30
У ДНЗ всієї України немає складський приміщень для зберігання продуктів та немає можливості зберігати одночасно усі необхідні продукти, особливо швидкопсувні. Таким чином постачання продуктів здійснюється щоденно і вчасно, без наявності складів у місті, де розташовані ДНЗ. Адже додаткова перегрузка призводить до затягування часу постачання. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постачання продуктів в заклади освіти здійснюється у відповідності до Наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006р. №298/277 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», це зазначено у Технічних вимогах тендерних документацій. Згідно з п.1.14 вказаної Інструкції, постачання продуктів харчування в заклади освіти здійснюється не 2-3 рази на тиждень, окрім того у Технічних вимогах також зазначено, що товар постачається окремими партіями, в кожен заклад освіти, згідно з замовленнями від закладів та в узгоджені з ними терміни на протязі січня-грудня 2018 року. Враховуючи велику кількість закладів у лоті, постачання здійснюється щоденно.
У відповідності до п.1.20 наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006р. №298/277 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах»
«Якщо прийшло на 4 і більше дітей від кількості дітей, на яких було розраховано меню, то для них необхідно додатково виписати продукти, що обов'язково оформляється відповідним актом, накладною та записом у додатковій меню-розкладці за підписами медсестри, кухаря, комірника, керівника навчального закладу» Замовлені додатково продукти повинні бути поставлені в заклад освіти в той же день, для здійснення повноцінного харчування усіх дітей, які знаходяться в закладі. Тобто постійно існує необхідність швидкого додаткового постачання продуктів харчування, в зв’язку з непередбачуваною зміною кожен день реальних об’ємів постачання, виходячи з наявної кількості дітей.
Наявність складських приміщень у м. Одесі також необхідна для постачальника продуктів, в зв’язку з потребою мати складські запаси на випадок надзвичайних ситуацій (аварійні випадки на заводі-виробнику, погодні катаклізми, особливо в зимовий період тощо), які не повинні бути причиною непостачання, або несвоєчасного постачання, або постачання не в повному обсязі продуктів харчування в дошкільні навчальні заклади.
Також звертаємо Вашу увагу, що заклади освіти не мають складських приміщень для зберігання товару, а в тендерних документаціях зазначено понад 130 закладів м. Одеси, в кожен із яких, постачальник повинен поставити товар, згідно з замовленнями від кожного закладу, в узгоджений з закладами час.
Окрім того, Замовник не вимагає наявність лише власних складських приміщень, що було би дискримінаційною вимогою. Учасник, який планує на протязі цілого року здійснювати щоденне постачання продуктів в дитячі заклади має можливість орендувати складські приміщення з усіма необхідними документами у м. Одесі.
Таким чином, Ви не обґрунтували, чим саме вищезазначена умова щодо складських приміщень порушує Ваші права та перешкоджає прийняти участь у торгах.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-03-000276-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Переяслав - Молпродукт, Код ЄДРПОУ:00445920
Дата подання: 20 листопада 2017 13:59
Усунути порушення
Замовник вимагає в Тендерній документації в "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" в розділі 5:
1. Учасники у складі своєї пропозиції подають документально підтверджену інформацію про відповідність таким кваліфікаційним критеріям:
1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
- документально підтверджена наявність власних або орендованих складських приміщень у м. Одеса (у разі власних складських приміщень необхідно надати копію технічного паспорту на ці приміщення, у разі оренди складських приміщень, необхідно надати копію договору оренди);

Проте, вважаємо, що ця вимога є дискримінаційною та порушує «принцип недискримінації учасника» згідно п.4 ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в частині територіального обмеження щодо наявність власних або орендованих складських приміщень у м.Одеса.

Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також порушує Закон України «Про захист економічної конкуренції»:
відповідно до частини першої статті 15 Закону Замовник не може надавати вказівки, які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення
конкуренції;
частиною другою статті 15 Закону передбачено, що Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються:
… будь-яка дія, спрямована на централізований розподіл товарів, а також розподіл ринків між суб'єктами господарювання за територіальним принципом, асортиментом товарів, обсягом їх
реалізації чи закупівель або за колом споживачів чи продавців;
встановлення заборони на реалізацію певних товарів з одного реґіону країни в іншому або надання дозволу на реалізацію товарів з одного реґіону в іншому в певному обсязі чи за виконання певних умов;
надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції;
дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами;
дія, якою встановлюються не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, ціноутворення, формування програм діяльності та розвитку, розпорядження прибутком.

Вважаємо, що факт наявності складів у м. Одесі не є визначальним фактором у своєчасному щоденному постачанні продуктів харчування у заклади Замовника, а вказана вимога порушує та обмежує наші права як учасника, згідно вищенаведених положень Законів України.

Вимагаємо від Замовника внести зміни до тендерної документації, усунувши дане порушення Законів України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 листопада 2017 12:30
Постачання продуктів в заклади освіти здійснюється у відповідності до Наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006р. №298/277 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», це зазначено у Технічних вимогах тендерних документацій. Згідно з п.1.14 вказаної Інструкції, постачання продуктів харчування в заклади освіти здійснюється не 2-3 рази на тиждень, окрім того у Технічних вимогах також зазначено, що товар постачається окремими партіями, в кожен заклад освіти, згідно з замовленнями від закладів та в узгоджені з ними терміни на протязі січня-грудня 2018 року. Враховуючи велику кількість закладів у лоті, постачання здійснюється щоденно.
У відповідності до п.1.20 наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006р. №298/277 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах»
«Якщо прийшло на 4 і більше дітей від кількості дітей, на яких було розраховано меню, то для них необхідно додатково виписати продукти, що обов'язково оформляється відповідним актом, накладною та записом у додатковій меню-розкладці за підписами медсестри, кухаря, комірника, керівника навчального закладу» Замовлені додатково продукти повинні бути поставлені в заклад освіти в той же день, для здійснення повноцінного харчування усіх дітей, які знаходяться в закладі. Тобто постійно існує необхідність швидкого додаткового постачання продуктів харчування, в зв’язку з непередбачуваною зміною кожен день реальних об’ємів постачання, виходячи з наявної кількості дітей.
Наявність складських приміщень у м. Одесі також необхідна для постачальника продуктів, в зв’язку з потребою мати складські запаси на випадок надзвичайних ситуацій (аварійні випадки на заводі-виробнику, погодні катаклізми, особливо в зимовий період тощо), які не повинні бути причиною непостачання, або несвоєчасного постачання, або постачання не в повному обсязі продуктів харчування в дошкільні навчальні заклади.
Також звертаємо Вашу увагу, що заклади освіти не мають складських приміщень для зберігання товару, а в тендерних документаціях зазначено понад 130 закладів м. Одеси, в кожен із яких, постачальник повинен поставити товар, згідно з замовленнями від кожного закладу, в узгоджений з закладами час.
Окрім того, Замовник не вимагає наявність лише власних складських приміщень, що було би дискримінаційною вимогою. Учасник, який планує на протязі цілого року здійснювати щоденне постачання продуктів в дитячі заклади має можливість орендувати складські приміщення з усіма необхідними документами у м. Одесі.
Таким чином, Ви не обґрунтували, чим саме вищезазначена умова щодо складських приміщень порушує Ваші права та перешкоджає прийняти участь у торгах.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: заклади освіти Київського району м. Одеси
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 2 656 403,40 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 13 282,02 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 79692.1 UAH


Title: establishments to educate the Kievsky district of Odessa
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 2 656 403,40 UAH including VAT
Minimal lowering step: 13 282,02 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

37800 кг
риба патрана, с/ заморожена б/г
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65001, Україна, Одеська область, Одеса, заклади освіти Київського району м. Одеси
Дата доставки: 09 січня 2018  —  31 грудня 2018

fish frozen without head
CPV: 15220000-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 грудня 2017
UA-2017-11-03-000276-a4d68b273a62a4e40bd05db9b465c629c
Найменування: Департамент освіти та науки Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145398
Місцезнаходження: 65039, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул.Канатна,134
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

11 грудня 2017 17:09
протокол розгляду
11 грудня 2017 17:16
Електронний підпис

Документи

11 грудня 2017 17:14
протокол розгляду
11 грудня 2017 17:16
Електронний підпис

Публічні документи

01 грудня 2017 18:07
Гарантія Лот 1.zip
01 грудня 2017 18:07
Тех.вимоги Риба.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
11 грудня 2017 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій