Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція каналізаційного колектору К4 Ду800мм протяжністю 869м в м. Первомайський Харківської області
Очікувана вартість
9 759 123,60 UAH
UA-2017-11-02-001819-a b3fa07a6e65f480b8398e29241d34dcf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Ужегова

+380672810150 kvuvkg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Первомайське комунальне виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства
Код ЄДРПОУ: 22714272
Місцезнаходження: 64102, Україна , Харківська обл., м. Первомайський, вул. Комарова, 1
Контактна особа: Галина Ужегова
+380672810150
kvuvkg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2017 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2017 08:50
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2017 08:50
Початок аукціону: 22 листопада 2017 13:43
Очікувана вартість: 9 759 123,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 759,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція каналізаційного колектору К4 Ду 800мм протяжністю 869м в м.Первомайський Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64102, Україна, Харківська область, м. Первомайський, вул.Комарова, б.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2017 08:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2017 08:19
ДОДАТОК 1.doc
14 листопада 2017 08:19
Зміни до додатку1.doc
02 листопада 2017 14:25
ДКТ.docx
02 листопада 2017 14:25
ДОДАТОК 6.doc
02 листопада 2017 14:25
ДОДАТОК 3.doc
02 листопада 2017 14:25
ДОДАТОК 4.pdf
02 листопада 2017 14:25
ДОДАТОК 7.doc
02 листопада 2017 14:25
ДОДАТОК 5.doc
02 листопада 2017 14:25
ДОДАТОК 2.doc
14 листопада 2017 08:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2017 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2017 08:19
ДОДАТОК 1.doc
02 листопада 2017 14:25
ДОДАТОК 1.doc
14 листопада 2017 08:19
Зміни до додатку1.doc
02 листопада 2017 14:25
ДКТ.docx
02 листопада 2017 14:25
ДОДАТОК 6.doc
02 листопада 2017 14:25
ДОДАТОК 3.doc
02 листопада 2017 14:25
ДОДАТОК 4.pdf
02 листопада 2017 14:25
ДОДАТОК 7.doc
02 листопада 2017 14:25
ДОДАТОК 5.doc
02 листопада 2017 14:25
ДОДАТОК 2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-02-001819-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ, Код ЄДРПОУ:36225400
Дата подання: 30 листопада 2017 16:48
Вимога замовнику торгів щодо скасування рішення про визначення переможцем торгів учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає встановленим замовником вимогам
Протоколом засідання тендерного комітету Первомайського комунального виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства від 28.11.2017 переможцем тендеру за предметом: «Реконструкція каналізаційного колектору К4 Ду800мм протяжністю 869м в м. Первомайський Харківської області» було визначено ПП «Донком».
Розглянувши тендерну пропозицію учасника торгів ПП «Донком» вважаємо, що пропозиція учасника не відповідає всім умовам тендерної документації, а саме:
1. Порушено вимогу Тендерної документації (стор.11) п. 6 розділу 3 щодо надання копій дозволів Державної служби гірничого нагляду на окремі види робіт, які є у складі проекту. (Земляні роботи, Земляні роботи що виконуються на глибині понад 2 метри, на роботи підвищеної небезпеки та інше) У складі пропозиції ТОВ «Донком» такий дозвіл не надано, надано лише дозвіл на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: - електричне устаткування електричних мереж (до 750 кВ включно), роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В (до 750 кВ включно). Даний дозвіл не є необхідним для виконання робіт згідно технічного завдання. Таким чином вимогу п. 6 розділу 3 не виконано.
2. Порушено вимогу Тендерної документації п. 5 розділу 3 (Стор.8) щодо надання інформації про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, а саме:
В складі тендерної пропозиції ПП «Донком» не надано інформації про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази (склади, гаражі, майстерні, офісні приміщення та інш.), а надано тільки договір оренди нежитлового приміщення за адресою м. Харків, вул. , 185 Літера Л1 у складі якого є: офісне приміщення – 9 кв.м.; cклад – 70 кв.м; відкрита площадка – 500 кв.м. Вищезазначений договір надається для підтвердження інформації. Але самої інформації у складі тендерної пропозиції не має. Таким чином, вимога щодо надання інформації про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази (склади, гаражі, майстерні, офісні приміщення та інш.) не виконана.
Зважаючи на наведені вище факти, вимагаємо від замовника торгів скасувати рішення про визначення переможцем торгів ПП «Донком» та завершити процедуру закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 грудня 2017 14:29
Вимога задоволена згідно ч. 3 ст. 18 Закону України Про здійснення державних закупівель.
Номер вимоги: UA-2017-11-02-001819-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНКОМ, Код ЄДРПОУ:33817335
Дата подання: 05 грудня 2017 09:32
Вимога про скасування тендерної пропозиції
Протоколом засідання тендерного комітету Первомайського комунального виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства від 28.11.2017 р. переможцем торгів за предметом : «Реконструкція каналізаційного колектору К4 Ду 800 мм протяжністю 869 п.м. в м. Первомайський Харківської обл.» було визнано ПП «Донком» код ЕДРПОУ 33817335. Пропозиція ПП «Донком» була за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною (на 15% дешевше наступного учасника), та була визнана такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям торгів.
Однак, Протоколом засідання тендерного комітету Первомайського комунального виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства від 01.12.2017 р. пропозиція ПП «Донком» була відхилена, та переможцем процедури закупівлі товару: ДК 021-2015:45454000-4- Реконструкція каналізаційного колектору К4 Ду 800 мм протяжністю 869 п.м. в м. Первомайський Харківської обл.» було визнано ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» код ЕДРПОУ 36225400.
Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ», вважаємо, що ця пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
1) Порушено вимоги Тендерної документації (стор.7) пункт 5 розділу ІІІ, згідно яких учасник має підтвердити наявність у себе працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасником ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» в складі пропозиції було надано копія штатного розкладу від 31.08.2017 р. Згідно цього документу в штаті ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» не має виконроба з кваліфікацією необхідною для виконання робіт, а також повністю відсутні робітники будівельних спеціальностей. Учасником надана Довідка згідно якої всі працівники будівельних спеціальностей ні включені до штату підприємства, а виконують роботи за цівільно-правовими угодами. На наш погляд, перелік позаштатних осіб, ніяким чином ні є підтвердженням наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, що являється грубим порушенням кваліфікаційних вимог.
2) В складі Тендерної пропозиції Учасником надано Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати підприємства ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» на 2017 рік, згідно якому на підприємстві встановлені ряд доплат та надбавок, а саме: доплата за роботу у важких і шкідливих та особливо важких і особливо шкідливих умовах праці; надбавка за високу професійну майстерність; надбавка за виконання особливо важливої роботи, надбавка за високі досягнення у праці, кошти на оплату щорічних основних та додаткових відпусток та інші. Всі ці доплати та надбавки передбачені трудовим законодавством України для штатних працівників будівельних спеціальностей. Оскільки в штатному розкладі ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» не має робітників-будівельників, використовувати ці показники для Розрахунку розміру кошторисної заробітної плати Учасник не має підстав. Тож Розмір кошторисної заробітної плати Учасника необгрунтовно завищено.
Зважаючи на вищенаведені факти, вимагаємо від замовника торгів скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» та завершити процедуру закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 грудня 2017 13:48
Вимога відхилена на підставі протоколу тендерного комітету від 8 грудня 2017 року

Документи

08 грудня 2017 13:48
SCAN0001.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2017 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНКОМ 7 851 511,20
UAH з ПДВ
7 851 511,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ 9 240 169,20
UAH з ПДВ
9 230 169,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГЛАВМАШ" 9 758 361,47
UAH з ПДВ
9 747 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Прометей 9 747 685,96
UAH з ПДВ
9 747 685,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2017 14:34
Електронний підпис
20 листопада 2017 14:32
Договір оренди на тех+склад.PDF
20 листопада 2017 14:32
Договір118-15 від 21.09.2015р.pdf
20 листопада 2017 14:32
копия паспарту+.pdf
20 листопада 2017 14:32
Копії договорів з відгуком.PDF
20 листопада 2017 14:32
Копія Витяг НДС.pdf
20 листопада 2017 14:32
Копія договору.PDF
20 листопада 2017 14:32
Копія Наказу.pdf
20 листопада 2017 14:32
Копія Статут.PDF
20 листопада 2017 14:32
Ліцензії, дозволи.pdf
20 листопада 2017 14:32
Оригінал Відгук Чер.Степ.pdf
20 листопада 2017 14:32
Оригінал рішення.pdf
20 листопада 2017 14:32
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
20 листопада 2017 14:32
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ(нов).PDF
20 листопада 2017 14:32
Штатний роспис 2017р.pdf
20 листопада 2017 14:32
Дов якість робіт.pdf
20 листопада 2017 14:31
Довідка про санкції+.pdf
20 листопада 2017 14:31
Довідка про ст.17.pdf
20 листопада 2017 14:31
Витяг.PDF

Публічні документи

06 грудня 2017 11:21
Електронний підпис
02 грудня 2017 12:48
Електронний підпис
20 листопада 2017 09:56
Електронний підпис
20 листопада 2017 09:52
Тендерна документація.rar

Публічні документи

20 листопада 2017 17:50
1,2Стат.Протокол 2017.PDF
20 листопада 2017 17:50
4 Довідка захист довкілля.PDF
20 листопада 2017 17:50
5,1 Договор Савинці.PDF
20 листопада 2017 17:50
5,1,1 _ПД_КБ3а.pdf
20 листопада 2017 17:50
5,1,2 _ПД_КБ2в.pdf
20 листопада 2017 17:50
5,3,1 тех.водовод.PDF
20 листопада 2017 17:50
5,4,1 каналізац.колектор.PDF
20 листопада 2017 17:50
5,7 Відгук.PDF
20 листопада 2017 17:50
6 Довідка власний штат ІТР.PDF
20 листопада 2017 17:50
7 Довідка матер.тех.база.PDF
20 листопада 2017 17:50
8 Тех.паспорта,накладні.PDF
20 листопада 2017 17:50
9,1 Договора оренди приміщ..PDF
20 листопада 2017 17:50
10 Додаток 3.PDF
20 листопада 2017 17:50
11 ДЦ.PDF
20 листопада 2017 17:50
11,1 Розрахунок коштів.PDF
20 листопада 2017 17:50
11,2 Коштор.розрахунок.PDF
20 листопада 2017 17:50
11,3 Розрахунки№1-4.PDF
20 листопада 2017 17:50
13 Додаток 4 Календар.графік.PDF
20 листопада 2017 17:50
16 Ліцензія з додатками.PDF
20 листопада 2017 17:50
17 Дозвіл.PDF
20 листопада 2017 17:50
17,1 Дозвіл.PDF
20 листопада 2017 17:50
19,1 ПДВ.PDF
20 листопада 2017 17:50
22 Інформація про служ.особу.PDF
20 листопада 2017 17:50
26 Гарантійний лист.PDF
20 листопада 2017 17:50
28 Проект договору.PDF
20 листопада 2017 17:49
32759608_2464821691_DS160712125544.ZS2

Публічні документи

21 листопада 2017 08:43
обладнання.pdf
21 листопада 2017 08:43
довідки.pdf
21 листопада 2017 08:43
лист-згода.pdf
21 листопада 2017 08:43
паспорт керівника.pdf
21 листопада 2017 08:43
Статутні документи.rar
20 листопада 2017 18:20
ліцензія буд. копія.pdf
20 листопада 2017 18:20
дозвіл 405.pdf
20 листопада 2017 18:20
дозвіл 232.pdf
20 листопада 2017 18:20
календарний графік.pdf
20 листопада 2017 18:20
довідка обладнання.pdf
20 листопада 2017 18:20
довідка працівників.pdf
20 листопада 2017 18:20
аналогічні договора.pdf
20 листопада 2017 18:20
тех вимоги.pdf
20 листопада 2017 18:20
тендерна пропозиція.pdf
20 листопада 2017 18:20
розрахунок.pdf
20 листопада 2017 18:20
кошторис.pdf
20 листопада 2017 18:20
пояснювальна записка.pdf
20 листопада 2017 18:20
договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНКОМ

ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГЛАВМАШ"

ПрАТ Прометей

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНКОМ
#33817335
Рішення скасоване 7 851 511,20
UAH з ПДВ
01 грудня 2017 14:30
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНКОМ
#33817335
Відхилено 7 851 511,20
UAH з ПДВ
01 грудня 2017 14:40
ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ
#36225400
Переможець 9 230 169,60
UAH з ПДВ
01 грудня 2017 14:44

Документи

28 листопада 2017 09:36
Електронний підпис
28 листопада 2017 09:34
SCAN0022.PDF
22 листопада 2017 14:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 грудня 2017 14:40
Електронний підпис
01 грудня 2017 14:39
IMG_0003.jpg
01 грудня 2017 14:39
IMG_0002.jpg
01 грудня 2017 14:39
IMG_0001.jpg

Документи

01 грудня 2017 14:44
Електронний підпис
01 грудня 2017 14:43
IMG_0006.jpg
01 грудня 2017 14:43
IMG_0005.jpg
01 грудня 2017 14:43
IMG_0004.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2017 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ
#36225400
9 230 169,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 грудня 2017 14:44
Електронний підпис
01 грудня 2017 14:43
IMG_0006.jpg
01 грудня 2017 14:43
IMG_0005.jpg
01 грудня 2017 14:43
IMG_0004.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2019 12:38
SCAN0001.PDF зміни до договору
03 квітня 2019 12:36
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2018 08:29
SCAN0026.PDF зміни до договору
06 серпня 2018 08:26
SCAN0025.PDF зміни до договору
06 серпня 2018 08:26
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2018 12:32
SCAN0002.PDF зміни до договору
25 травня 2018 12:31
Електронний підпис укладений
14 грудня 2017 14:51
Додатки.PDF укладений
14 грудня 2017 14:50
Договір.PDF укладений
14 грудня 2017 14:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно рішення XVсесії Харківської обласної ради VIIскликання від 01.03.2018 року № 684-VII ,бюджетні призначення на 2018рік складають 2 908 502,80 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна загальної вартості надання послуг та зміна строків виконання робіт у зв'яку з недостатністю фінансування у 2018 році
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно рішення XIX сесії Харківської обласної ради VIIскликання від "28" лютого 2019 року № 953-VII
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML