Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція каналізаційного колектору К4 Ду800мм протяжністю 869м в м. Первомайський Харківської області
Очікувана вартість
9 759 123,60 UAH
UA-2017-11-02-001819-a ● b3fa07a6e65f480b8398e29241d34dcf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Первомайське комунальне виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства |
Код ЄДРПОУ: | 22714272 |
Місцезнаходження: | 64102, Україна , Харківська обл., м. Первомайський, вул. Комарова, 1 |
Контактна особа: |
Галина Ужегова +380672810150 kvuvkg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2017 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2017 08:50 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2017 08:50 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2017 13:43 |
Очікувана вартість: | 9 759 123,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 759,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція каналізаційного колектору К4 Ду 800мм протяжністю 869м в м.Первомайський Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64102, Україна, Харківська область, м. Первомайський, вул.Комарова, б.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2017 08:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2017 08:19 |
ДОДАТОК 1.doc | |
14 листопада 2017 08:19 |
Зміни до додатку1.doc | |
02 листопада 2017 14:25 |
ДКТ.docx | |
02 листопада 2017 14:25 |
ДОДАТОК 6.doc | |
02 листопада 2017 14:25 |
ДОДАТОК 3.doc | |
02 листопада 2017 14:25 |
ДОДАТОК 4.pdf | |
02 листопада 2017 14:25 |
ДОДАТОК 7.doc | |
02 листопада 2017 14:25 |
ДОДАТОК 5.doc | |
02 листопада 2017 14:25 |
ДОДАТОК 2.doc |
14 листопада 2017 08:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 листопада 2017 08:19 |
ДОДАТОК 1.doc
|
|||
14 листопада 2017 08:19 |
Зміни до додатку1.doc
|
|||
02 листопада 2017 14:25 |
ДКТ.docx
|
|||
02 листопада 2017 14:25 |
ДОДАТОК 6.doc
|
|||
02 листопада 2017 14:25 |
ДОДАТОК 3.doc
|
|||
02 листопада 2017 14:25 |
ДОДАТОК 4.pdf
|
|||
02 листопада 2017 14:25 |
ДОДАТОК 7.doc
|
|||
02 листопада 2017 14:25 |
ДОДАТОК 5.doc
|
|||
02 листопада 2017 14:25 |
ДОДАТОК 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-02-001819-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ, Код ЄДРПОУ:36225400
Дата подання: 30 листопада 2017 16:48
Вимога замовнику торгів щодо скасування рішення про визначення переможцем торгів учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає встановленим замовником вимогам
Протоколом засідання тендерного комітету Первомайського комунального виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства від 28.11.2017 переможцем тендеру за предметом: «Реконструкція каналізаційного колектору К4 Ду800мм протяжністю 869м в м. Первомайський Харківської області» було визначено ПП «Донком».
Розглянувши тендерну пропозицію учасника торгів ПП «Донком» вважаємо, що пропозиція учасника не відповідає всім умовам тендерної документації, а саме:
1. Порушено вимогу Тендерної документації (стор.11) п. 6 розділу 3 щодо надання копій дозволів Державної служби гірничого нагляду на окремі види робіт, які є у складі проекту. (Земляні роботи, Земляні роботи що виконуються на глибині понад 2 метри, на роботи підвищеної небезпеки та інше) У складі пропозиції ТОВ «Донком» такий дозвіл не надано, надано лише дозвіл на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: - електричне устаткування електричних мереж (до 750 кВ включно), роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В (до 750 кВ включно). Даний дозвіл не є необхідним для виконання робіт згідно технічного завдання. Таким чином вимогу п. 6 розділу 3 не виконано.
2. Порушено вимогу Тендерної документації п. 5 розділу 3 (Стор.8) щодо надання інформації про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, а саме:
В складі тендерної пропозиції ПП «Донком» не надано інформації про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази (склади, гаражі, майстерні, офісні приміщення та інш.), а надано тільки договір оренди нежитлового приміщення за адресою м. Харків, вул. , 185 Літера Л1 у складі якого є: офісне приміщення – 9 кв.м.; cклад – 70 кв.м; відкрита площадка – 500 кв.м. Вищезазначений договір надається для підтвердження інформації. Але самої інформації у складі тендерної пропозиції не має. Таким чином, вимога щодо надання інформації про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази (склади, гаражі, майстерні, офісні приміщення та інш.) не виконана.
Зважаючи на наведені вище факти, вимагаємо від замовника торгів скасувати рішення про визначення переможцем торгів ПП «Донком» та завершити процедуру закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Розглянувши тендерну пропозицію учасника торгів ПП «Донком» вважаємо, що пропозиція учасника не відповідає всім умовам тендерної документації, а саме:
1. Порушено вимогу Тендерної документації (стор.11) п. 6 розділу 3 щодо надання копій дозволів Державної служби гірничого нагляду на окремі види робіт, які є у складі проекту. (Земляні роботи, Земляні роботи що виконуються на глибині понад 2 метри, на роботи підвищеної небезпеки та інше) У складі пропозиції ТОВ «Донком» такий дозвіл не надано, надано лише дозвіл на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: - електричне устаткування електричних мереж (до 750 кВ включно), роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В (до 750 кВ включно). Даний дозвіл не є необхідним для виконання робіт згідно технічного завдання. Таким чином вимогу п. 6 розділу 3 не виконано.
2. Порушено вимогу Тендерної документації п. 5 розділу 3 (Стор.8) щодо надання інформації про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, а саме:
В складі тендерної пропозиції ПП «Донком» не надано інформації про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази (склади, гаражі, майстерні, офісні приміщення та інш.), а надано тільки договір оренди нежитлового приміщення за адресою м. Харків, вул. , 185 Літера Л1 у складі якого є: офісне приміщення – 9 кв.м.; cклад – 70 кв.м; відкрита площадка – 500 кв.м. Вищезазначений договір надається для підтвердження інформації. Але самої інформації у складі тендерної пропозиції не має. Таким чином, вимога щодо надання інформації про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази (склади, гаражі, майстерні, офісні приміщення та інш.) не виконана.
Зважаючи на наведені вище факти, вимагаємо від замовника торгів скасувати рішення про визначення переможцем торгів ПП «Донком» та завершити процедуру закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 грудня 2017 14:29
Вимога задоволена згідно ч. 3 ст. 18 Закону України Про здійснення державних закупівель.
Номер вимоги: UA-2017-11-02-001819-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНКОМ, Код ЄДРПОУ:33817335
Дата подання: 05 грудня 2017 09:32
Вимога про скасування тендерної пропозиції
Протоколом засідання тендерного комітету Первомайського комунального виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства від 28.11.2017 р. переможцем торгів за предметом : «Реконструкція каналізаційного колектору К4 Ду 800 мм протяжністю 869 п.м. в м. Первомайський Харківської обл.» було визнано ПП «Донком» код ЕДРПОУ 33817335. Пропозиція ПП «Донком» була за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною (на 15% дешевше наступного учасника), та була визнана такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям торгів.
Однак, Протоколом засідання тендерного комітету Первомайського комунального виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства від 01.12.2017 р. пропозиція ПП «Донком» була відхилена, та переможцем процедури закупівлі товару: ДК 021-2015:45454000-4- Реконструкція каналізаційного колектору К4 Ду 800 мм протяжністю 869 п.м. в м. Первомайський Харківської обл.» було визнано ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» код ЕДРПОУ 36225400.
Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ», вважаємо, що ця пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
1) Порушено вимоги Тендерної документації (стор.7) пункт 5 розділу ІІІ, згідно яких учасник має підтвердити наявність у себе працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасником ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» в складі пропозиції було надано копія штатного розкладу від 31.08.2017 р. Згідно цього документу в штаті ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» не має виконроба з кваліфікацією необхідною для виконання робіт, а також повністю відсутні робітники будівельних спеціальностей. Учасником надана Довідка згідно якої всі працівники будівельних спеціальностей ні включені до штату підприємства, а виконують роботи за цівільно-правовими угодами. На наш погляд, перелік позаштатних осіб, ніяким чином ні є підтвердженням наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, що являється грубим порушенням кваліфікаційних вимог.
2) В складі Тендерної пропозиції Учасником надано Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати підприємства ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» на 2017 рік, згідно якому на підприємстві встановлені ряд доплат та надбавок, а саме: доплата за роботу у важких і шкідливих та особливо важких і особливо шкідливих умовах праці; надбавка за високу професійну майстерність; надбавка за виконання особливо важливої роботи, надбавка за високі досягнення у праці, кошти на оплату щорічних основних та додаткових відпусток та інші. Всі ці доплати та надбавки передбачені трудовим законодавством України для штатних працівників будівельних спеціальностей. Оскільки в штатному розкладі ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» не має робітників-будівельників, використовувати ці показники для Розрахунку розміру кошторисної заробітної плати Учасник не має підстав. Тож Розмір кошторисної заробітної плати Учасника необгрунтовно завищено.
Зважаючи на вищенаведені факти, вимагаємо від замовника торгів скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» та завершити процедуру закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Однак, Протоколом засідання тендерного комітету Первомайського комунального виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства від 01.12.2017 р. пропозиція ПП «Донком» була відхилена, та переможцем процедури закупівлі товару: ДК 021-2015:45454000-4- Реконструкція каналізаційного колектору К4 Ду 800 мм протяжністю 869 п.м. в м. Первомайський Харківської обл.» було визнано ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» код ЕДРПОУ 36225400.
Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ», вважаємо, що ця пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
1) Порушено вимоги Тендерної документації (стор.7) пункт 5 розділу ІІІ, згідно яких учасник має підтвердити наявність у себе працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасником ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» в складі пропозиції було надано копія штатного розкладу від 31.08.2017 р. Згідно цього документу в штаті ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» не має виконроба з кваліфікацією необхідною для виконання робіт, а також повністю відсутні робітники будівельних спеціальностей. Учасником надана Довідка згідно якої всі працівники будівельних спеціальностей ні включені до штату підприємства, а виконують роботи за цівільно-правовими угодами. На наш погляд, перелік позаштатних осіб, ніяким чином ні є підтвердженням наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, що являється грубим порушенням кваліфікаційних вимог.
2) В складі Тендерної пропозиції Учасником надано Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати підприємства ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» на 2017 рік, згідно якому на підприємстві встановлені ряд доплат та надбавок, а саме: доплата за роботу у важких і шкідливих та особливо важких і особливо шкідливих умовах праці; надбавка за високу професійну майстерність; надбавка за виконання особливо важливої роботи, надбавка за високі досягнення у праці, кошти на оплату щорічних основних та додаткових відпусток та інші. Всі ці доплати та надбавки передбачені трудовим законодавством України для штатних працівників будівельних спеціальностей. Оскільки в штатному розкладі ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» не має робітників-будівельників, використовувати ці показники для Розрахунку розміру кошторисної заробітної плати Учасник не має підстав. Тож Розмір кошторисної заробітної плати Учасника необгрунтовно завищено.
Зважаючи на вищенаведені факти, вимагаємо від замовника торгів скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» та завершити процедуру закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 грудня 2017 13:48
Вимога відхилена на підставі протоколу тендерного комітету від 8 грудня 2017 року
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2017 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНКОМ |
7 851 511,20
UAH з ПДВ
|
7 851 511,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ |
9 240 169,20
UAH з ПДВ
|
9 230 169,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГЛАВМАШ" |
9 758 361,47
UAH з ПДВ
|
9 747 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Прометей |
9 747 685,96
UAH з ПДВ
|
9 747 685,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНКОМ #33817335 |
Рішення скасоване |
7 851 511,20
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2017 14:30
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНКОМ #33817335 |
Відхилено |
7 851 511,20
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2017 14:40
|
ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ #36225400 |
Переможець |
9 230 169,60
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2017 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2019 12:38
|
SCAN0001.PDF | зміни до договору |
03 квітня 2019 12:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 серпня 2018 08:29
|
SCAN0026.PDF | зміни до договору |
06 серпня 2018 08:26
|
SCAN0025.PDF | зміни до договору |
06 серпня 2018 08:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2018 12:32
|
SCAN0002.PDF | зміни до договору |
25 травня 2018 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2017 14:51
|
Додатки.PDF | укладений |
14 грудня 2017 14:50
|
Договір.PDF | укладений |
14 грудня 2017 14:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно рішення XVсесії Харківської обласної ради VIIскликання від 01.03.2018 року № 684-VII ,бюджетні призначення на 2018рік складають 2 908 502,80 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна загальної вартості надання послуг та зміна строків виконання робіт у зв'яку з недостатністю фінансування у 2018 році |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно рішення XIX сесії Харківської обласної ради VIIскликання від "28" лютого 2019 року № 953-VII |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |