Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна вікон) в ЗНЗ № 261 за адресою: вул. Архітектора Вербицького, 7 Дарницького району м. Києва
Очікувана вартість
1 185 000,00 UAH
UA-2017-11-01-003109-a 3b07458f02be4b138264f7c97c059467
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Корбецький Мирослав Богданович

080445649093 ukb.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39682379
Місцезнаходження: 02068, Україна , Київська обл., Київ, Кошиця, 11, к.414
Контактна особа: Корбецький Мирослав Богданович
080445649093
ukb.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2017 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2017 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2017 18:00
Очікувана вартість: 1 185 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт (заміна вікон) в ЗНЗ № 261 за адресою: вул. Архітектора Вербицького, 7 Дарницького району м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт (заміна вікон) в ЗНЗ № 261 за адресою: вул. Архітектора Вербицького, 7 Дарницького району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Вербицького, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій
ДК 018-2000: 12 — Будівлі нежитлові

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-01-003109-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Технобудсервіс 2006", Код ЄДРПОУ:34574357
Дата подання: 03 листопада 2017 10:04
Кваліфікаційна частина пропозиції
Відповідно до ст. 17 Закону України про публічні закупівлі частина 3. Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Згідно Оголошення про проведення закупівлі Замовник витребує документи, а саме: ОРИГІНАЛ довідки (виданою уповноваженою організацією) про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; (оригінал довідки, не більше місячної давнини) ОРИГІНАЛ довідки (виданою уповноваженою організацією) про відсутність в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів); (оригінал довідки).
Враховуючи вищенаведене, вважаємо що дана вимога суперечить нормам чинного законодавства, а саме: частина 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі.», отже ми вимагаємо виправити порушення норм чинного законодавства та внести відповідні зміни до Оголошення про проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2017 12:27
Вказавши дану вимогу до Учасників, Замовник керувався п. 6.3. Наказу державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (оскільки на сьогоднішній день саме він регулює порядок здійснення допорогових електронних закупівель, в той час як Закон регулює порядок проведення післяпорогових тендерних закупівель від 1,5 млн. грн. якщо мова йде про виконання робіт) в якому сказано, що під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Номер вимоги: UA-2017-11-01-003109-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Технобудсервіс 2006", Код ЄДРПОУ:34574357
Дата подання: 03 листопада 2017 13:20
Встановлення дискримінаційних умов
Відповідно до умов п. 23 Оголошення про проведення закупівлі Замовником встановлено вимоги стосовно необхідності надання Учасником в електронному (сканованому) вигляді протоколи випробувань на матеріальні ресурси, які застосовуються в даній закупівлі та санітарно-гігієнічні висновки. Відповідно до вищезазначених умов Оголошення повідомляємо, що Замовником встановлено дискримінаційні умови стосовно надання вищезазначених документів, оскільки дані документи надаються уповноваженими на їх видачу органами строком від 10 робочих днів, отже беручи до уваги період проведення уточненнь з урахуванням терміну подачі пропозицій (до 10.11. 2017 року) строку на отримання необхідної документації недостатньо. Законом визначене право Замовника встановити кваліфікаційні критерії і встановити спосіб документального підтвердження відповідності таким критеріям, але Закон не містить положень, що дозволяють Замовнику встановити додаткові умови підтвердження відповідності Учасників, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Отже, враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни у Оголошення про проведення закупівлі та встановити необхідність подання даних документів Учаснику в разі обрання його переможцем закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2017 15:41
Вказавши дану вимогу до Учасників, Замовник керувався п. 6.3. Наказу державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (оскільки на сьогоднішній день саме він регулює порядок здійснення допорогових електронних закупівель, в той час як Закон регулює порядок проведення післяпорогових тендерних закупівель від 1,5 млн. грн. якщо мова йде про виконання робіт) в якому сказано, що під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Сертифікати відповідності надаються в момент закупівлі матеріалів і під час участі Учасника в закупівлі сертифікати повинні бути в наявності, оскільки Замовник повинен бути впевнений в якості використовуваних матеріалів під час виконання даного виду робіт.
З огляду на вищевикладене, Замовник жодним чином не порушив норм чинного законодавства і дана умова не є дискримінаційною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2017 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АКОРД 1 171 776,00
UAH з ПДВ
1 171 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2017 10:09
4.Сан.висн.Ворне.вікна..jpg
14 листопада 2017 10:09
3.Сан.висн.Ворне.вікна..jpg
14 листопада 2017 10:09
2.Сан.висн.Ворне.двері..jpg
14 листопада 2017 10:09
1.Сан.висн.Ворне.двері..jpg
08 листопада 2017 11:16
Пропоз.ЗНЗ 261.PDF
08 листопада 2017 11:16
Коштор.ЗНЗ 261.PDF
08 листопада 2017 11:16
Коштор. ЗНЗ261.Ексель.rar
08 листопада 2017 11:16
Розрахунок зарплати.PDF
08 листопада 2017 11:16
7.Сертиф.окна.rar
08 листопада 2017 11:16
6.Пена монт_ клей Хофман.rar
08 листопада 2017 11:16
5.Викон.договор.2.rar
08 листопада 2017 11:16
4.Викон.договор.1.rar
08 листопада 2017 11:16
3.Стиз А. Гермобут..rar
08 листопада 2017 11:16
2.Сертиф. на товар..PDF
08 листопада 2017 11:16
1.Документы тендер.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АКОРД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АКОРД
#31256811
Переможець 1 171 776,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2017 11:16

Документи

15 листопада 2017 10:20
Рішення № 452.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2017 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АКОРД
#31256811
1 171 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2017 10:20
Рішення № 452.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
387.pdf укладений
20 листопада 2017 11:33