Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу «В» з устаткуванням)
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2017-11-01-002355-a 78b56ed335224a74b69c50836509ad8b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фогт Дмитро Олегович

380932360327 lvivemdmk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 34167494
Вебсайт: http://telemed.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, Миколайчука, буд. 9
Контактна особа: Фогт Дмитро Олегович
380932360327
lvivemdmk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2017 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2017 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2017 12:00
Початок аукціону: 29 листопада 2017 14:38
Очікувана вартість: 4 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу «В» з устаткуванням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. І.Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2017 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2017 17:38
Зміни до ТД.doc
20 листопада 2017 17:38
Тендерна документація (зі змінами).doc
20 листопада 2017 17:37
Технічні вимоги (зі змінами).docx
02 листопада 2017 11:05
Проект договору (зі змінами).docx
20 листопада 2017 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2017 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2017 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2017 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2017 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2017 17:38
Зміни до ТД.doc
02 листопада 2017 11:06
Зміни до ТД.doc
20 листопада 2017 17:38
Тендерна документація (зі змінами).doc
01 листопада 2017 15:47
Тендерна документація.doc
20 листопада 2017 17:37
Технічні вимоги (зі змінами).docx
02 листопада 2017 11:06
Технічні вимоги (зі змінами).docx
01 листопада 2017 15:47
Технічні вимоги.docx
02 листопада 2017 11:05
Проект договору (зі змінами).docx
01 листопада 2017 15:46
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вартість предмету закупівлі
Дата подання: 09 листопада 2017 13:36
Дата відповіді: 14 листопада 2017 10:58
01.11.2017 Комунальний заклад Львівської обласної ради «Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (далі – Замовник) оприлюднив оголошення № UA-2017-11-01-002355-a про проведення відкритих торгів на закупівлю автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги типу «В» з устаткуванням, у кількості 2 штуки, очікуваною вартістю 3 000 000,00 грн., що відповідно становить 1 500 000,00 грн. за один автомобіль. При цьому, Замовником у 2017 році вже проводилася закупівля автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги типу «В» з устаткуванням (№ оголошення UA-2017-07-06-001899-b), у кількості 2 штуки, очікувана вартість яких становила 4 000 000,00 грн. Договір укладено на суму 3 996 000,00 грн., тобто 1 998 000,00 грн. за один автомобіль. Такі автомобілі укомплектовані сучасним медичним обладнанням, високої якості, кращих світових виробників. Слід зазначити, що по вказаним процедурам закупівель медико-технічні вимоги, встановлені Замовником, до медичного обладнання, яким має бути укомплектований автомобіль екстреної (швидкої) медичної допомоги типу «В», практично не відрізняються, окрім вимог до дефібрилятора з ритмом та записувачем показників пацієнта. Так, Замовником у тендерній документації від 01.11.2017 встановлені вимоги до дефібрилятора, який має набагато більше функціональних можливостей, ніж дефібрилятор, яким оснащені автомобілі, закуплені за результатами раніше проведеної процедури, що відповідно збільшує вартість предмета закупівлі. Враховуючи зазначене, очікувана вартість автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги, які відповідатимуть медико-технічним вимогам має бути більшою, ніж вартість закупівлі, проведеної Замовником раніше (№ оголошення UA-2017-07-06-001899-b), а не навпаки. Також, нами було здійснено моніторинг процедур закупівель, оголошених іншими замовниками у 2017 році на закупівлю аналогічного предмету закупівлі, а саме автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги типу «В» з устаткуванням, і виявлено, що середня вартість таких автомобілів на ринку України становить приблизно 2 300 000,00 грн. Нижче наводимо перелік таких процедур закупівель: 1) Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради (UA-2017-05-24-001411-b) - Транспортні засоби спеціального призначення (Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу В з обладнанням) –5 од.. Очікувана вартість закупівлі складала 12 500 000,00 грн, при цьому Очікувана вартість одиниці товару становила - 2 500 000,00 грн. (Загальна сума укладеного договору = 12 492 000,00 грн., вартість одиниці товару згідно договору = 2 498 400,00 грн.) 2) Комунальний заклад «Обласний територіальний екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Херсонської обласної ради (UA-2017-09-08-000368-a) - ДК 021:2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобілі швидкої медичної допомоги класу «В» з обладнанням) – 2 одиниці. Очікувана вартість закупівлі складала 4 975 381,00 грн., при цьому Очікувана вартість одиниці товару становила - 2 487 690,50 грн. (Загальна сума укладеного договору = 44 000 00,00 грн., вартість одиниці товару згідно договору = 2 200 000,00 грн.) 3) КУ Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф (UA-2017-07-28-001109-b) - Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу В з обладнанням. Очікувана вартість закупівлі складала 11 150 000,00 грн., при цьому Очікувана вартість одиниці товару становила - 2 230 000,00 грн. (Загальна сума укладеного договору = 10 450 000,00 грн., вартість одиниці товару згідно договору = 2 090 000,00 грн.) Враховуючи зазначене, просимо розглянути питання збільшення очікуваної вартості процедури закупівлі № UA-2017-11-01-002355-a. Тільки у такому випадку потенційні учасники зможуть прийняти участь та запропоновувати автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу В з устаткуванням згідно з вимогами тендерної документації. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що в оголошенні щодо закупівлі "34110000-1 Легкові автомобілі за ДК 021:2015 (Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу «В» з устаткуванням)" вказано очікувану вартість - кошти, що були виділені для здіснення закупівлі автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2017 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС 3 996 000,00
UAH з ПДВ
3 996 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСПЕЦПРОМ" 4 000 000,00
UAH з ПДВ
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2017 11:30
Електронний підпис
28 листопада 2017 11:27
ІД Довідка про санкції.PDF
28 листопада 2017 11:27
ТЧ Авторизації.rar
28 листопада 2017 11:27
ІД Відомості про учасника.pdf
28 листопада 2017 11:27
ІД Витяг з ЄДРПОУ.pdf
28 листопада 2017 11:27
ВПВ 17.pdf
28 листопада 2017 11:27
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

28 листопада 2017 10:56
ВПВ17.pdf
28 листопада 2017 10:56
ІД.pdf
28 листопада 2017 10:56
КК.PDF
28 листопада 2017 10:56
Проект договору.PDF
28 листопада 2017 10:56
ТЧ 1.PDF
28 листопада 2017 10:55
ТЧ 2.PDF
28 листопада 2017 10:55
ТЧ 3.PDF
28 листопада 2017 10:55
ТЧ 4.PDF
28 листопада 2017 10:55
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСПЕЦПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС
#31778059
Переможець 3 996 000,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2017 12:05

Документи

01 грудня 2017 12:03
Електронний підпис
01 грудня 2017 11:58
ПОВ.JPG
29 листопада 2017 14:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
29 листопада 2017 14:59
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2017 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС
#31778059
3 996 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 грудня 2017 12:03
Електронний підпис
01 грудня 2017 11:58
ПОВ.JPG
29 листопада 2017 14:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
29 листопада 2017 14:59
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 травня 2018 16:59
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2017 13:25
дод угода21.pdf зміни до договору
18 грудня 2017 13:24
Електронний підпис укладений
18 грудня 2017 13:13
договыр 21.pdf укладений
18 грудня 2017 13:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Здійснення попередньо оплати
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 3 996 000,00
UAH