Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90610000-6 (забезпечення механізованого вакуумного та вологого прибирання доріг)
90610000-6 (provision of mechanized vacuum and wet cleaning of roads)
Очікувана вартість
12 903 850,00 UAH
UA-2017-10-31-000692-b e01b944f371f474f9060c7562eb1c010
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радюк Алла Юріївна

+380512247058 lenriknik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410582
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська область обл., місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 1
Контактна особа: Радюк Алла Юріївна
+380512247058
lenriknik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: The administration of Ingul district of Mykolaiv city council
National ID: 05410582
Contact point:
+380512247058
lenriknik@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 жовтня 2017 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 26 грудня 2017 15:24
Оскарження умов закупівлі: до 01 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 січня 2018 15:24
Очікувана вартість: 12 903 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 129 038,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 387116 UAH
Publication date: 31 жовтня 2017 15:19
Enquiries until: 26 грудня 2017 15:24
Complaints submission until: до 01 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 січня 2018 15:24

Information

Estimated total value: 12 903 850 UAH including VAT
Minimal lowering step: 129 039 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
90610000-6 (забезпечення механізованого вакуумного та вологого прибирання доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, территория Інгульського району
ДК 021:2015: 90600000-3 — Послуги з прибирання й асенізації для міських і сільських громад та супутні послуги

90610000-6 (provision of mechanized vacuum and wet cleaning of roads)
CPV: 90600000-3
Період постачання: з 01 січня 2018 по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2017 10:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2017 17:13
механізоване прибирання закреслено.pdf
26 грудня 2017 16:52
механізоване прибирання нова редакція.pdf
09 листопада 2017 13:20
МУ 2018 закреслений.pdf
09 листопада 2017 13:20
реєстр МУ 2018.pdf
09 листопада 2017 13:20
мех уборка 2018 нова редакція.pdf
31 жовтня 2017 15:20
механізоване прибирання.PDF
28 грудня 2017 10:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2017 10:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2017 15:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2017 13:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2017 13:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2017 15:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2017 17:13
механізоване прибирання закреслено.pdf
26 грудня 2017 16:52
механізоване прибирання нова редакція.pdf
09 листопада 2017 13:20
МУ 2018 закреслений.pdf
09 листопада 2017 13:20
реєстр МУ 2018.pdf
09 листопада 2017 13:20
мех уборка 2018 нова редакція.pdf
31 жовтня 2017 15:20
механізоване прибирання.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пояснения к Тендерной документации
Дата подання: 09 листопада 2017 10:10
Дата відповіді: 09 листопада 2017 11:36
Здравствуйте! Объясните пожалуйста правила заполнения таблицы № 2 и примечание к ней на стр. 13 Тендерной документации. Кроме того, в Тендерной документации, отсутствует календарный график предоставления услуг, необходимый для произведения расчёта нормативных требований к количеству штатных единиц. Спасибо.
Відповідь: Добрый день! сегодня будут внесены все соответствующие изменения, спасибо!
До тендерної документації
Дата подання: 15 грудня 2017 16:28
Дата відповіді: 18 грудня 2017 12:30
Добрий день! Уточніть будь ласка, що Ви маєте на увазі "під останнім звітним періодом" органа статистики за формою №1-ПВ. (місяць, квартал, тощо)? Якщо місяць - це листопад, якщо квартал - це вересень? Завчасно дякуємо.
Відповідь: Частиною другою статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що фінансова звітність підприємства (крім бюджетних установ, представництв іноземних суб'єктів господарської діяльності та суб’єктів малого підприємництва, визнаних такими відповідно до чинного законодавства) включає: баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал та примітки до звітів.

Відповідно до частини першої статті 13 зазначеного Закону звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна звітність складається щоквартально наростаючим підсумком з початку звітного року в складі балансу та звіту про фінансові результати. Баланс підприємства складається за станом на кінець останнього дня кварталу (року).

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2017-10-31-000692-be01b944f371f474f9060c7562eb1c010
Найменування: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410582
Місцезнаходження: 54003, Україна, Миколаївська область обл., місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 1
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ" Документи
Очікується рішення

Публічні документи

04 січня 2018 13:59
Електронний підпис
04 січня 2018 13:20
Банківська ліценз.pdf
04 січня 2018 13:19
Guar 1673-G_17.pdf
04 січня 2018 13:14
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 січня 2018 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ" 12 901 366,28
UAH з ПДВ
12 901 366,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 січня 2018 13:59
Електронний підпис
04 січня 2018 13:20
Банківська ліценз.pdf
04 січня 2018 13:19
Guar 1673-G_17.pdf
04 січня 2018 13:14
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРС КЛІНІНГ"

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій