Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт з заміни тамбурних дверних блоків в під’їздах будинку № 81 по вул. Данила Галицького, 81 м. Дніпро
Очікувана вартість
35 800,00 UAH
UA-2017-10-30-001737-b ● f5f160a955df48038f0dbcdc26cf91b3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОСББ "БУДЬОННОГО 81" |
Код ЄДРПОУ: | 40164192 |
Місцезнаходження: | 49102, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Данила Галицького, буд. 81 |
Контактна особа: |
Струкова Світлана Василівна +380676218241 bud81@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2017 20:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2017 21:03 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2017 21:03 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2017 15:39 |
Очікувана вартість: | 35 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,79% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Поточний ремонт з заміни тамбурних дверних блоків в під’їздах будинку № 81 по вул. Данила Галицького, 81 м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49102, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Д.Галицького, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 листопада 2017
—
24 листопада 2017
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2017 20:59 |
89_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf |
30 жовтня 2017 20:59 |
Договор.docx |
30 жовтня 2017 20:59 |
Технічне-завдання 81.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-10-30-001737-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41045252
Дата подання: 09 листопада 2017 19:33
Не відповідає кваліфікаційним критериям
Звертаємо вашу увагу на тому що згідно Тендерної документації додатку №2 Документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції ; 5. Копії документів, що підтверджують те, що працівники працюють на підприємстві Учасника. (копія наказу або копії першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування).6. Кошторис зроблений в програмному комплексі АВК-5;7. Акт огляду об’єкту підписаний обома сторонами, до початку подання Учасником тендерної пропозиції;8. Календарний план підготовчих та будівельних робіт;9. Перелік виконавчої документації;10. Довідка у довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля;11.Зобов’язання щодо гарантійного строку;12. Гарантійний лист на вироби;13. Сертифікати на вироби та на комплектуючі; учасником ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС" жодного документу не надано.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 листопада 2017 16:12
Замовником буде розглянуто тендерні пропозиції кожного Учасника і прийняте обгрунтоване рішення щодо визначення переможця даного аукціону.
Номер вимоги: UA-2017-10-30-001737-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:31912211
Дата подання: 14 листопада 2017 13:19
Порушення прав учасників
Вимога Замовника надати акт огляду об’єкту підписаний обома сторонами, до початку подання Учасником тендерної пропозиції є надмірною та суперечить рішенню АМКУ 618-р/пк-ск від 31 березня 2016р. Тому такої вимоги до Учасників не повинно бути. Наше підприємство дало саму низьку ціну та виконало всі умови тендеру. Але незважаючі на це замовник відхилив нашу пропозицію. Різниця між учасникамі тендеру становить 500 грн. це кошти людей які мешкають в цьому будинку. Вважаємо це сутева сума для кожного громадянина. Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав» №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення закупівель Замовником повинні дотримуватися таких принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Виходячи з вище викладеного, прошу Замовника ВІДМІНИТИ закупівлю та розпочати її повторно дотримуючись всіх законів, розпоряджень місцевих органів влади та "Порядку проведення допорогових закупівель"!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 листопада 2017 18:28
Вимога надання Акту огляду об’єкту підписаний обома сторонами, до початку подання Учасником тендерної пропозиції, була вказана замовником з метою забезпечення виїзду представника Учасника на об’єкт для зняття замірів та ознайомленням учасника із об’ємом робіт. Тому зазначена вимога жодним чином не стосується порушення вимог діючого законодавства в розрізі дискримінації будь-якого учасника аукціону.
Окрім того, ТОВ "Техпромсервіс" не надано окрім зазначеного документа:
• Копії документів, що підтверджують те, що працівники працюють на підприємстві Учасника. (копія наказу або копії першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування).
• Кошторисна документація із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення для складання кошторисної документації;
• Календарний план підготовчих та будівельних робіт;
• Перелік виконавчої документації;
• Довідка у довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля;
• Гарантійний лист на вироби;
• Перелік документів передбачених ст. 17 Закону.
Посилання учасника на Рішення АМК України є безпідставним оскільки зазначене Рішення було прийнято при розгляді торгів проведених за процедурою - відкритий аукціон та стосується безпосередньо встановлення дискримінаційних вимог до не виробників продукції що закуповується. В нашому випадку нами, як замовником такого обмеження не встановлювалося.
Пунктом 6.3. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 (надалі - Наказ) передбачено, що під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тендерною документацію Замовника передбачений перелік документів, який є необхідним при подачі Учасником в складі своєї тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 6.9. Наказу «Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.»
Учасником ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС" не надано повний перелік документів, що вимагався Замвоником під час проведення закупівлі, а саме не надано:
• Копії документів, що підтверджують те, що працівники працюють на підприємстві Учасника. (копія наказу або копії першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування).
• Кошторисна документація із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення для складання кошторисної документації;
• Акт огляду об’єкту підписаний обома сторонами, до початку подання Учасником тендерної пропозиції;
• Календарний план підготовчих та будівельних робіт;
• Перелік виконавчої документації;
• Довідка у довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля;
• Гарантійний лист на вироби;
• Перелік документів передбачених ст. 17 Закону.
Поданий учасником ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС» лист щодо гарантійного строку на вироби є датованим від 20.06.2017 року, а тому не може прийматися як документ що встановлює гарантійні строки на товар за даним тендером.
Виходячи з умов діючого законодавства, яким керуються сторони при здійсненні публічних закупівель, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
За змістом п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону, учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота), відповідно до вимог тендерної документації.
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений ч. 1 ст. 30 Закону та є вичерпним.
Зокрема відповідно до п. 4 ч.1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Окрім того, Замовником в тендерній документації визначено, що «У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний подати вказані у тендерній документації документи, то документи не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а надається у складі пропозиції лист-пояснення про законодавчі підстави неможливості надання тих чи інших документів, передбачених тендерною документацією.»
Таким чином, якщо учасник ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС» вважає що діюче законодавство не зобов’язує його подавати документи визначені тендерною документацією Замовника, він мав можливість подати лист-пояснення про законодавчі підстави неможливості надання тих чи інших документів, передбачених тендерною документацією.
Окрім того, ТОВ "Техпромсервіс" не надано окрім зазначеного документа:
• Копії документів, що підтверджують те, що працівники працюють на підприємстві Учасника. (копія наказу або копії першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування).
• Кошторисна документація із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення для складання кошторисної документації;
• Календарний план підготовчих та будівельних робіт;
• Перелік виконавчої документації;
• Довідка у довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля;
• Гарантійний лист на вироби;
• Перелік документів передбачених ст. 17 Закону.
Посилання учасника на Рішення АМК України є безпідставним оскільки зазначене Рішення було прийнято при розгляді торгів проведених за процедурою - відкритий аукціон та стосується безпосередньо встановлення дискримінаційних вимог до не виробників продукції що закуповується. В нашому випадку нами, як замовником такого обмеження не встановлювалося.
Пунктом 6.3. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 (надалі - Наказ) передбачено, що під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тендерною документацію Замовника передбачений перелік документів, який є необхідним при подачі Учасником в складі своєї тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 6.9. Наказу «Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.»
Учасником ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС" не надано повний перелік документів, що вимагався Замвоником під час проведення закупівлі, а саме не надано:
• Копії документів, що підтверджують те, що працівники працюють на підприємстві Учасника. (копія наказу або копії першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування).
• Кошторисна документація із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення для складання кошторисної документації;
• Акт огляду об’єкту підписаний обома сторонами, до початку подання Учасником тендерної пропозиції;
• Календарний план підготовчих та будівельних робіт;
• Перелік виконавчої документації;
• Довідка у довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля;
• Гарантійний лист на вироби;
• Перелік документів передбачених ст. 17 Закону.
Поданий учасником ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС» лист щодо гарантійного строку на вироби є датованим від 20.06.2017 року, а тому не може прийматися як документ що встановлює гарантійні строки на товар за даним тендером.
Виходячи з умов діючого законодавства, яким керуються сторони при здійсненні публічних закупівель, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
За змістом п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону, учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота), відповідно до вимог тендерної документації.
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений ч. 1 ст. 30 Закону та є вичерпним.
Зокрема відповідно до п. 4 ч.1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Окрім того, Замовником в тендерній документації визначено, що «У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний подати вказані у тендерній документації документи, то документи не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а надається у складі пропозиції лист-пояснення про законодавчі підстави неможливості надання тих чи інших документів, передбачених тендерною документацією.»
Таким чином, якщо учасник ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС» вважає що діюче законодавство не зобов’язує його подавати документи визначені тендерною документацією Замовника, він мав можливість подати лист-пояснення про законодавчі підстави неможливості надання тих чи інших документів, передбачених тендерною документацією.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС" #31912211 |
Відхилено |
32 500,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2017 20:19
|
ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД" #41045252 |
Переможець |
33 000,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2017 20:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДОП соглашения 81.rar | зміни до договору |
05 грудня 2017 10:09
|
договор 81.zip | зміни до договору |
19 листопада 2017 19:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну виконання робіт, у звязку із затримкою виробництва на заводі |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |