Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт з заміни тамбурних дверних блоків в під’їздах будинку № 81 по вул. Данила Галицького, 81 м. Дніпро
Очікувана вартість
35 800,00 UAH
UA-2017-10-30-001737-b f5f160a955df48038f0dbcdc26cf91b3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Струкова Світлана Василівна

+380676218241 bud81@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОСББ "БУДЬОННОГО 81"
Код ЄДРПОУ: 40164192
Місцезнаходження: 49102, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Данила Галицького, буд. 81
Контактна особа: Струкова Світлана Василівна
+380676218241
bud81@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2017 20:58
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2017 21:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2017 21:03
Початок аукціону: 09 листопада 2017 15:39
Очікувана вартість: 35 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,79%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Поточний ремонт з заміни тамбурних дверних блоків в під’їздах будинку № 81 по вул. Данила Галицького, 81 м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49102, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Д.Галицького, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 листопада 2017  —  24 листопада 2017
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2017 20:59
89_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
30 жовтня 2017 20:59
Договор.docx
30 жовтня 2017 20:59
Технічне-завдання 81.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-30-001737-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41045252
Дата подання: 09 листопада 2017 19:33
Не відповідає кваліфікаційним критериям
Звертаємо вашу увагу на тому що згідно Тендерної документації додатку №2 Документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції ; 5. Копії документів, що підтверджують те, що працівники працюють на підприємстві Учасника. (копія наказу або копії першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування).6. Кошторис зроблений в програмному комплексі АВК-5;7. Акт огляду об’єкту підписаний обома сторонами, до початку подання Учасником тендерної пропозиції;8. Календарний план підготовчих та будівельних робіт;9. Перелік виконавчої документації;10. Довідка у довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля;11.Зобов’язання щодо гарантійного строку;12. Гарантійний лист на вироби;13. Сертифікати на вироби та на комплектуючі; учасником ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС" жодного документу не надано.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 листопада 2017 16:12
Замовником буде розглянуто тендерні пропозиції кожного Учасника і прийняте обгрунтоване рішення щодо визначення переможця даного аукціону.
Номер вимоги: UA-2017-10-30-001737-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:31912211
Дата подання: 14 листопада 2017 13:19
Порушення прав учасників
Вимога Замовника надати акт огляду об’єкту підписаний обома сторонами, до початку подання Учасником тендерної пропозиції є надмірною та суперечить рішенню АМКУ 618-р/пк-ск від 31 березня 2016р. Тому такої вимоги до Учасників не повинно бути. Наше підприємство дало саму низьку ціну та виконало всі умови тендеру. Але незважаючі на це замовник відхилив нашу пропозицію. Різниця між учасникамі тендеру становить 500 грн. це кошти людей які мешкають в цьому будинку. Вважаємо це сутева сума для кожного громадянина. Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав» №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення закупівель Замовником повинні дотримуватися таких принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Виходячи з вище викладеного, прошу Замовника ВІДМІНИТИ закупівлю та розпочати її повторно дотримуючись всіх законів, розпоряджень місцевих органів влади та "Порядку проведення допорогових закупівель"!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 листопада 2017 18:28
Вимога надання Акту огляду об’єкту підписаний обома сторонами, до початку подання Учасником тендерної пропозиції, була вказана замовником з метою забезпечення виїзду представника Учасника на об’єкт для зняття замірів та ознайомленням учасника із об’ємом робіт. Тому зазначена вимога жодним чином не стосується порушення вимог діючого законодавства в розрізі дискримінації будь-якого учасника аукціону.
Окрім того, ТОВ "Техпромсервіс" не надано окрім зазначеного документа:
• Копії документів, що підтверджують те, що працівники працюють на підприємстві Учасника. (копія наказу або копії першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування).
• Кошторисна документація із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення для складання кошторисної документації;
• Календарний план підготовчих та будівельних робіт;
• Перелік виконавчої документації;
• Довідка у довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля;
• Гарантійний лист на вироби;
• Перелік документів передбачених ст. 17 Закону.
Посилання учасника на Рішення АМК України є безпідставним оскільки зазначене Рішення було прийнято при розгляді торгів проведених за процедурою - відкритий аукціон та стосується безпосередньо встановлення дискримінаційних вимог до не виробників продукції що закуповується. В нашому випадку нами, як замовником такого обмеження не встановлювалося.
Пунктом 6.3. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 (надалі - Наказ) передбачено, що під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тендерною документацію Замовника передбачений перелік документів, який є необхідним при подачі Учасником в складі своєї тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 6.9. Наказу «Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.»
Учасником ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС" не надано повний перелік документів, що вимагався Замвоником під час проведення закупівлі, а саме не надано:
• Копії документів, що підтверджують те, що працівники працюють на підприємстві Учасника. (копія наказу або копії першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування).
• Кошторисна документація із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення для складання кошторисної документації;
• Акт огляду об’єкту підписаний обома сторонами, до початку подання Учасником тендерної пропозиції;
• Календарний план підготовчих та будівельних робіт;
• Перелік виконавчої документації;
• Довідка у довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля;
• Гарантійний лист на вироби;
• Перелік документів передбачених ст. 17 Закону.
Поданий учасником ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС» лист щодо гарантійного строку на вироби є датованим від 20.06.2017 року, а тому не може прийматися як документ що встановлює гарантійні строки на товар за даним тендером.

Виходячи з умов діючого законодавства, яким керуються сторони при здійсненні публічних закупівель, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
За змістом п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону, учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота), відповідно до вимог тендерної документації.
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений ч. 1 ст. 30 Закону та є вичерпним.
Зокрема відповідно до п. 4 ч.1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Окрім того, Замовником в тендерній документації визначено, що «У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний подати вказані у тендерній документації документи, то документи не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а надається у складі пропозиції лист-пояснення про законодавчі підстави неможливості надання тих чи інших документів, передбачених тендерною документацією.»
Таким чином, якщо учасник ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС» вважає що діюче законодавство не зобов’язує його подавати документи визначені тендерною документацією Замовника, він мав можливість подати лист-пояснення про законодавчі підстави неможливості надання тих чи інших документів, передбачених тендерною документацією.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2017 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС" 32 500,00
UAH з ПДВ
32 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД" 33 000,00
UAH з ПДВ
33 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2017 15:29
вр.rtf
10 листопада 2017 15:29
лок.смета.rtf
10 листопада 2017 15:29
дефект.rtf
10 листопада 2017 08:51
протокол_окна_Primeplast.pdf
10 листопада 2017 08:51
Сертиф3.pdf
10 листопада 2017 08:51
Сертиф2.pdf
10 листопада 2017 08:51
сертиф1.JPG
10 листопада 2017 08:51
гарантія.pdf
07 листопада 2017 13:10
дефектовка.rtf
07 листопада 2017 13:10
пропозиція.pdf
07 листопада 2017 13:07
баланс 3 кв.pdf
07 листопада 2017 13:06
згода_договору.pdf
07 листопада 2017 13:06
довідка.pdf
07 листопада 2017 13:06
мтб.pdf
07 листопада 2017 13:06
працівники.pdf
07 листопада 2017 13:06
Статут.pdf
07 листопада 2017 13:06
Свідоцтва.pdf
07 листопада 2017 13:06
протокол.pdf
07 листопада 2017 13:06
данные_директора.pdf
07 листопада 2017 13:06
договора.pdf
07 листопада 2017 13:06
список_договоров.pdf
07 листопада 2017 13:06
пример_дог_окна.doc

Публічні документи

08 листопада 2017 00:56
Довідки СТ17.rar
08 листопада 2017 00:56
Досвід (1).rar
08 листопада 2017 00:56
Матеріальна база.rar
08 листопада 2017 00:56
Договор2.pdf
08 листопада 2017 00:56
Договор1 81.pdf
08 листопада 2017 00:56
довідка про працівників2.pdf
08 листопада 2017 00:56
довідка про працівників1.pdf
08 листопада 2017 00:56
Форма пропозиції2.pdf
08 листопада 2017 00:56
Форма пропозиції81.pdf
08 листопада 2017 00:56
На обробку даних.pdf
08 листопада 2017 00:56
Сертифікати LWS 5.rar
08 листопада 2017 00:56
акт огляду.pdf
08 листопада 2017 00:56
Гарантійний лист х.pdf
08 листопада 2017 00:56
гарантийний строк.pdf
08 листопада 2017 00:56
Захист довк.pdf
08 листопада 2017 00:56
перелік.pdf
08 листопада 2017 00:56
Календарний графік.pdf
08 листопада 2017 00:56
Кошторис 81.rar
08 листопада 2017 00:56
Працівники.rar
08 листопада 2017 00:56
Уставні.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС"

ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС"
#31912211
Відхилено 32 500,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2017 20:19
ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД"
#41045252
Переможець 33 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2017 20:40

Документи

12 листопада 2017 20:19
81.rar

Документи

12 листопада 2017 20:40
Протокол победитель 10 11.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2017 20:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД"
#41045252
33 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2017 20:40
Протокол победитель 10 11.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДОП соглашения 81.rar зміни до договору
05 грудня 2017 10:09
договор 81.zip зміни до договору
19 листопада 2017 19:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт, у звязку із затримкою виробництва на заводі
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML