Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
21 800,00 UAH
UA-2017-10-30-001383-b 063f0e34903f451dae97f02309c31455
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кущак Руслана

+380930909410 koziatyn@vn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Козятинське об'єднане Управління Пенсійного фонду України Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 37926607
Місцезнаходження: 22100, Україна , Вінницька обл., Козятин, Вінницька обл., місто Козятин, ВУЛИЦЯ ВИННИЧЕНКА, будинок 56
Контактна особа: Кущак Руслана
+380930909410
koziatyn@vn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2017 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2017 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2017 17:02
Очікувана вартість: 21 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 109,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки:
1. Джерело безперебійного живлення- 47шт.
2. Системний блок - 40шт.
3. Принтер - 3шт.
4. Монітор – 1шт.
Максимальна сума закупівлі 21800 грн.Офісна техніка передається на ремонт за заявкою Замовника на протязі одного робочого дня. Термін ремонту одиниці техніки не може перевищувати 10-ти робочих днів. Доставка техніки на технічне обслуговування, ремонт після проведення необхідних робіт здійснюється транспортом Виконавця до Замовника за адресою: м. Козятин, вул. Винниченка, 56. Вартість доставки техніки включається в вартість ремонту. Оплата здійснюється після технічного обслуговування та ремонту офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 шт
Технічне обслуговування та ремонт джерела безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька обл., Козятин, Винниченка,56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
40 шт
Технічне обслуговування та ремонт системного блоку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька обл., Козятин, Винниченка,56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 шт
Технічне обслуговування та ремонт принтера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька обл., Козятин, Винниченка,56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 шт
Технічне обслуговування та ремонт монітора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька обл., Козятин, Винниченка,56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2017 16:13
Додаток 2 перелік.xlsx
30 жовтня 2017 16:13
Додаток 5 дог.+.doc
30 жовтня 2017 16:13
Додаток 4 кваліф..doc
30 жовтня 2017 16:13
Дод 3 пропозиція.doc
30 жовтня 2017 16:13
Додаток 1 опис.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2017 17:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МОСКАЛЬ НАТАЛІЯ ОЛЕГІВНА 21 780,00
UAH з ПДВ
21 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2017 09:01
Інформація про учасника НО.pdf
01 листопада 2017 15:29
Всі установчі документи.pdf
01 листопада 2017 15:29
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МОСКАЛЬ НАТАЛІЯ ОЛЕГІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МОСКАЛЬ НАТАЛІЯ ОЛЕГІВНА
#2498914881
Переможець 21 780,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2017 15:54

Документи

07 листопада 2017 15:54
протокол37.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2017 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МОСКАЛЬ НАТАЛІЯ ОЛЕГІВНА
#2498914881
21 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 листопада 2017 15:54
протокол37.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
68 07 27.pdf укладений
10 листопада 2017 10:24