Послуги, пов'язані з базами даних при використанні програмного забезпечення, що виконує функції розрахунку нарахувань за спожиті послуги.
Очікувана вартість
162 000,00 UAH
UA-2017-10-30-001323-b 274a5996531b4b5986a8ef3dfc230b7e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП "Центр управління ІТ"
Код ЄДРПОУ: 13620112
Місцезнаходження замовника: 69105, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний, 206
Контактна особа замовника: Біляєва Світлана Сергіївна
+380612280239
svitlana.bilyaeva@itmc.zp.gov.ua

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 5 потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням
Обгрунтування
Потреба в додатковій закупівлі послуг в того самого надавача послуг з метою забезпечення сумісності з наявними технологіями та послугами, оскільки заміна попереднього надавача послуг може призвести до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням програмного забезпечення, що виконує функції розрахунку нарахувань за спожиті послуги.

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 10 листопада 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 162000UAH з ПДВ
Послуги, пов'язані з базами даних при використанні програмного забезпечення, що виконує функції розрахунку нарахувань за спожиті послуги.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних

Документація

Тендерна документація

30 жовтня 2017 16:10
Електронний цифровий підпис
30 жовтня 2017 16:00
протокол рішення ТК 30.10.17.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВКФ "ГЮСС"
#13626089
Переможець 162 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2017 16:22

Документи

30 жовтня 2017 16:22
sign.p7s
30 жовтня 2017 16:21
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2017 16:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВКФ "ГЮСС"
#13626089
162 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 жовтня 2017 16:22
sign.p7s
30 жовтня 2017 16:21
Протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
14 листопада 2017 15:47
Договір укладений
14 листопада 2017 15:45
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2018 17:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 162 000,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку